امپریو آرمانی

امپریو آرمانی "این لاو ویت یو فریز" و "استرانگر ویت یو فریز"

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 4 سال پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :معرفی دو عطر فریزمحصول مردانه‌ی استرانگر ویت یو فریزنسخه‌ی زنانه‌ این لاو ویت یو فریزطراحی بطری

معرفی دو عطر فریز

در ژانویه 2020 آرمانی برای مجموعه‌ی امپریو آرمانی، دو عطر جدید را معرفی می‌کند که با نسخه سال 2017 عطر استرانگر ویت یو مردانه و نسخه سال 2019 عطر این لاو ویت یو زنانه در ارتباط هستند. این دو ترکیب کاملا جدید هستند که عنوان "فریز" بر خود دارند و نیروبخش، مدرن و در عین حال شیک توصیف می‌شوند.

همان طور که این برند عنوان می‌کند، «بازیگرانی نظیر آلیس پاگانی و نیکلاس هولت تجسم فصل جدید هیجان‌انگیزی در داستان عشقی امپریو آرمانی هستند.»

محصول مردانه‌ی استرانگر ویت یو فریز

محصول مردانه‌ی استرانگر ویت یو فریز به عنوان فوژه‌ای از مرکبات و چوب عرضه شده و انرژی پویای مردی را به تصویر می‌کشد که در زمان حال زندگی می‌کند و مشخصه اصلی آن نُت تازه و شیک آن است.

ترکیبات معطر جورجیو آرمانی استرانگر ویت یو فریز

نُت های تشکیل دهنده

«این ترکیب با نُت‌های تازه‌ی لیمو ترش سبز، زنجبیل، و اسانس نارنگی ماندارین آغاز می‌شود تا دست به اغواگری بزند، در حالی که آکورد تروتازه‌ی سیب گاززده نُتی آبدار به آن می‌دهد. در نت میانی آن گل‌های معطر اسطوخودوس، مریم گلی، شمعدانی عطری در ترکیب با چاشنی هل، تازگی طبیعی و شیکی را فراهم می‌آورند. نُت‌های مارون گلاسه، چوب ، کهربا، عصاره گایاک و وانیل بوربون از ماداگاسکار پایه‌ی این فرمول را تثبیت می‌کنند.»

نسخه‌ی زنانه‌ این لاو ویت یو فریز

نسخه‌ی زنانه‌ی عطر این لاو ویت یو فریز خبر از رایحه‌ای گلی و میوه‌ای می‌دهد که جرقه‌ی عشقی پرشور را منتقل می‌کند که هنوز هم مانند روز اولش، قوی و محکم است.

ترکیبات گلی جورجیو آرمانی این لاو ویت یو فریز

نُت های تشکیل دهنده

«این عطر روشن با نُت‌های اولیه ترنج، گیلاس تازه و فریبنده، گلابی و نارنگی ماندارین آغاز می‌شود که با تندوتیزی جدیدی منفجر می‌شود. در نت میانی و کانون این عطر اثری از اسانس یاسمن عربی، آکورد گل صدتومانی، و آکورد ظریف زنبق دره را عرضه می‌کند. ما برای تثبیت بوی تازگی گل این پایه، اسانس گرمابخش نعناع هندی گواتمالایی، اسانس خس خس، و آکورد شهوانی مشک سفید را می‌یابیم که اثری چوبی، شهوانی و فراگیر به ارمغان می‌آورد.»

 

ست دو عطر امپریو آرمانی

طراحی بطری

هر دو عطر مانند اسلافشان در بطری‌های یکسان عرضه می‌شوند که با درخشش ساتنی بازتفسیر می‌شود که تازگی این پرفیوم جدید را انعکاس می‌دهد، در حالی که در فلزی گرد این دو عطر را به هم پیوند می‌دهد.

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
سلام اگه بچ کد برای چک کردن سال تولید هست پس چجوری بفهمیم اصالت عطر رو؟
عطری هدیه گرفتم و بچ کد زدم الان داشتم کامنتارو میخوندم متوجه شدم بچ کد برای سال تولیدهس.
پاسخ مدیر : سلام بله درسته ، بچکد برای سال تولید هست ، تنها می بایستی از فروشگاه های معتبر تهیه شود
عالی
Baby reXa
1402/11/27
سلام عطر های گود گرل ، بد بوی و ماسکینو توی2 و کرید اونتوس زنانه هم گزینه های خوبی برای کادو ولنتاین میتونن باشن
وکیلی
1402/11/26
سلام وقت بخیر .من یک محلول نیاسینامید اسید گرفتم از سایت خان..می از برند بالانس ،فکر می‌کنم فیک هست ،متاسفانه جعبه محصول رو انداختم ،راهی هست که بفهمم اصله یا فیک؟
جالب بود
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟