مصاحبه در مورد اونتوس کلن با عطرساز برجسته الیویه کرید

مصاحبه در مورد اونتوس کلن با عطرساز برجسته الیویه کرید

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 4 سال پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :قدرت و موفقیت کرید در رابطه با عطر اونتوساونتوس کلونچه چیزی شما را برآن داشت اونتوس کولون را عرضه کنید؟این عطر را برای کدام دسته از مشتریان مد نظر داشتید؟چرا ساخت عطر اونتوس برایتان اهمیت داشت؟اونتوس کولون ترکیبی از مواد باکیفیت بالا است. معنی این چیست؟شیشه خاکستری را چطور پذیرفتید؟میتوانید جزئیات نت بالا، میانی و پایه این عطر را شرح دهید؟این عطر جدید برای مجموعه عطرهای کرید چه معنایی دارد؟شما طرفدار کدام عطر کرید هستید؟

قدرت و موفقیت کرید در رابطه با عطر اونتوس

همانطور که طرفداران وفادار کرید میدانند، در سال 2010 پایداری، قدرت و موفقیت کرید در رابطه با عطر اونتوس مورد تجلیل بود و عطرهایش را در چارچوب فروش از فروشگاه‌های اختصاصی عرضه کرد.

بیشتر بخوانید : راز عطر اونتوس از برند کرید چیست؟ راز عطر اونتوس از برند کرید چیست؟کرید فروخته شده است کرید فروخته شده است

اونتوس کلون

حدود یک دهه بعد، خانه عطر کرید با قدمی نو به سمت این عطر افسانه‌ای، عرضه این همراه جدید غیرمعمول خود، اونتوس کلون، را آغاز کرد، عطری جهانی که افراد خاص و اهل ریسک آن را انتخاب میکنند. نزد الیویه کرید، نسل ششم عطرساز برجسته رفتیم تا بیشتر از انگیزه او برای این عطر جدید آگاه شویم که انتظار آن هم میرفت. مطالب را بخوانید تا بیشتر از جریان کار خلاقانه او در ساخت عطر اطلاع یابید و متوجه شوید مراحل ساخت تازه‌ترین عطر کرید چگونه پیش رفت.

بیشتر بخوانید : چطور و چه زمانی اونتوس کلن را با سبک شخصی خود کامل کنیم!؟ چطور و چه زمانی اونتوس کلن را با سبک شخصی خود کامل کنیم!؟

 

اونتوس کلون

چه چیزی شما را برآن داشت اونتوس کولون را عرضه کنید؟

« عطر اونتوس در مجموعه عطرهای ما عطری افسانه‌ای است- پرفروش‌ترین عطر از تاریخ تاسیس کرید محسوب میشود. برای خلق این عطر، از زندگی پرشور امپراطوری مشهور الهام گرفتم. در سال 2016، اونتوس را برای زنان عرضه کردم که مکمل اونتوس افسانه‌ای بود. سه سال زمان برد تا عطری مناسب با عطر مکمل مردانه خلق کنم که به درستی نشان‌دهنده‌ی زنان قدرتمند- گذشته، اکنون و آینده باشد. اونتوس کولون مرا برآن داشت عطری جهانی خلق کنم- عطری تازه‌تر و جدید که این دو نماد را کامل کند اما در عین حال تجربه بویایی کاملا منحصربه‌فردی باشد.»

این عطر را برای کدام دسته از مشتریان مد نظر داشتید؟

«مصرف‌کنندگان این عطر افراد خاص و ریسک پذیری هستند، افرادی که تابع وضعیت کنونی نیستند. این افراد کسانی هستند که خودشان مد را پایه‌گذاری میکنند نه اینکه فقط پیرو آن باشند. مشتریان عطر اونتوس ویژه مردان و زنان از میان افراد جوانتر و به روزتر خانواده یا خویشاوندان هستند. این عطر امروزی و پرمعنی است.» 

چرا ساخت عطر اونتوس برایتان اهمیت داشت؟

«طرفداران بسیار وفادار عطرهای اونتوس ویژه زنان و مردان سالها، از عطرهای ما استفاده میکردند. با خلق اونتوس کولون، فرصتی به دست آوردم تا عطری جهانی عرضه کنم که همه مردان و زنان بتوانند از آن لذت ببرند. انگیزه من ساخت عطر به جهت فروش نبود بلکه میخواستم شاهکار بویایی بسازم که هنر عطرسازی ما را با بهترین عناصر موجود در جهان پیوند دهد.»

اونتوس کولون ترکیبی از مواد باکیفیت بالا است. معنی این چیست؟

«برای مشتریان ما خیلی مهم است که بدانند اونتوس کولون نسخه جانبی یا نسخه‌ای با تاثیرگذاری کمتر از اونتوس نباشد. این عطر مشخصات و ویژگیهای کاملا متفاوتی دارد. واژه Millésime (مواد با کیفیت بالا) از واژگان مربوط به شراب گرفته شده است که به معنای «بهترین محصول» است. بیشتر مثل شراب ناب، عطر هم بازتابی از جریان متمرکز کاری است. بهترین موادی که تهیه کردیم ترکیبی از بالاترین غلظت عصاره روغن و بهترین مواد هستند.»

شیشه خاکستری را چطور پذیرفتید؟

"همانطور که مصرف‌کنندگان وفادار عطر کرید میدانند، شیشه اونتوس سیاه است، اونتوس برای زنان سفید است، پس خوب است اونتوس کولون خاکستری باشد تا مکمل این گروه سه‌تایی باشد. رنگ خاکستری رنگی بین سیاه و سفید است که اونتوس کولون را عطری جهانی نشان میدهد که برای زنان و مردان شبیه کاربرد دارد.»

میتوانید جزئیات نت بالا، میانی و پایه این عطر را شرح دهید؟

«این عطر در دسته گروه فرش و چوبی قرار دارد، مکمل اونتوس و اونتوس برای زنان است، اما با این دو کاملا فرق دارد. اونتوس کولون با نت زنجبیل روشن، نارنگی ماندارین آغاز میشود. در نت میانی این عطر رایحه‌ای شامل نعناع هندی، چوب صندل هندی و گیاه هندی خس خس به مشام میرسد. نت های پایه شامل بوته وحشی جاوی، چوب غان، مشک و دانه تونکا هستند. پیشنهاد میکنم اول اونتوس کولون را روی پوست پخش کنید و وقتی خشک شد بو کنید.»

این عطر جدید برای مجموعه عطرهای کرید چه معنایی دارد؟

" من عاشق تنوع عطرهای کرید برای مردان و زنان هستم. اونتوس کولون ...

 

شما طرفدار کدام عطر کرید هستید؟

آیا تجربه استفاده از «کرید انتوس مردانه» را داشته اید؟ این عطر محبوب بسیاری از آقایان است. اگر شما هم طرفدار این عطر کرید هستید، تجربه خود را در قسمت کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید.

 


منبع وب سایت رسمی کرید ترجمه توسط عطرافشان

نظرات کاربران (1 نظر)
بازار هدف عطرهای خاص یابه عبارتی نیش خاص پسندان هستند و بازار هدف عطرهای عام یا بقولی دیزاینری عموم مردم .
وحال اگر عطری خاص را عموم مردم بپسندند وباعث فروش فوق العاده و شکستن رکوردهای آن شوند پس با عطری " پدیده " و شگفت انگیز روبرو هستیم . منظور عرضم خود آونتوس است . سلاحی که به دست کرید افتاد و ازان استفاده کرد وچون میداند که تکرار نخواهد شد وقت فروش کرید زمانی که در اوج قرار داشت رسید و فروخته شد در بهترین زمان ممکن در بالاترین قیمت بدون تکرار .
و این شانس بزرگ کرید بود پس از دهه ها فعالیت درین عرصه .
معطر باشید
31 فروردین 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : عباس بهرامی

سلام اگه بچ کد برای چک کردن سال تولید هست پس چجوری بفهمیم اصالت عطر رو؟
عطری هدیه گرفتم و بچ کد زدم الان داشتم کامنتارو میخوندم متوجه شدم بچ کد برای سال تولیدهس.
پاسخ مدیر : سلام بله درسته ، بچکد برای سال تولید هست ، تنها می بایستی از فروشگاه های معتبر تهیه شود
عالی
Baby reXa
1402/11/27
سلام عطر های گود گرل ، بد بوی و ماسکینو توی2 و کرید اونتوس زنانه هم گزینه های خوبی برای کادو ولنتاین میتونن باشن
وکیلی
1402/11/26
سلام وقت بخیر .من یک محلول نیاسینامید اسید گرفتم از سایت خان..می از برند بالانس ،فکر می‌کنم فیک هست ،متاسفانه جعبه محصول رو انداختم ،راهی هست که بفهمم اصله یا فیک؟
جالب بود
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟