عطر

عطر "کی" از برند دولچه گابانا

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 4 سال پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :عطر «کی» از برند دولچه‌ گاباناتاثیرات عطر «کی»طرح اولیههرم بویاییروش اجرا

عطر «کی» از برند دولچه‌ گابانا

از هر لحاظی، عطر «کی» از برند دولچه‌ گابانا تولید متوسط دیگری از برندی است که از وقتی عطر د وان زنانه را به عنوان نقطه عطفی در کارنامه‌اش ثبت نمود، دیگر هیچ نوآوری خاصی در تولید محصولاتش دیده نمی‌شود.

عطر د وان و عطر بلک ارکید

عطر د وان، که حس عطر قوی گل‌های روغنی و از جنس ابریشم را برای مشتری تداعی می‌کند؛ عطر بلک ارکید نیز قدرت این را دارد که با تصویری فوق‌العاده و دوام بالای شبانه‌روزی تصور وسوسه‌انگیزی را در ذهن مشتری شکل دهد.

بیشتر بخوانید : کِی دولچه گابانا ادو پرفیوم ⁓ معرفی عطر کِی دولچه گابانا ادو پرفیوم ⁓ معرفی عطر

تاثیرات عطر «کی»

اولین تاثیری که عطر «کی» هم از لحاظ دیداری و هم از لحاظ رایحه بر مشتری دارد، ترکیبی از سه عطر پاکو رابان اینویکتوس، ایو سن لورن وای و دیور ساواج است و با تقلید ناشیانه از این سه برند، تصور رایحه میوه‌ای در محیط سرشار از آبی را به ذهن مشتری القا می‌کند. 30 دقیقه صبر کنید و اتفاق غیرمنتظره‌ای می‌افتد که باعث می‌شود این سیر خسته‌کننده برایتان جذاب شود. این عطر با مشخصه خاص و راضی‌کننده‌ای داستان را به مسیر تازه‌ای هدایت می‌کند. 

بنر تبلیغاتی دولچه گابانا کی بای دولچه گابانا

از بازاریابی پسرفت‌کرده و دور از دسترس این عطر ناامید نشوید و برای یک بار، این عطر را روی پوستتان زده و امتحان کنید!

طرح اولیه

شعار «کی» این است که «ذات مردانه در عناصر آن جریان دارد» و معتقد است کسی که از این عطر استفاده می‌کند: «هر روز مانند یک پادشاه زندگی می‌کند. او راه مستقل خودش را دنبال می‌کند و خانواده و عزیزانش برایش ارزشمندتر از هر چیز دیگری است. بدون هیچ تلاشی جذاب و پرشور و هیجان است. فردی بااصل‌ونسب است و در عین مدرن بودن و روشنفکری، به سنت‌ها هم پایبند است.»

هرم بویایی

نت ابتدایی: پرتقال خونی، لیمو، سرو کوهی
نت میانی: فلفل فرنگی شیرین، روغن مریم گلی، گل شمعدانی عطری، لاوندین
نت اصلی: چوب سدر، عطر خس‌خس، نعناع هندی

روش اجرا

راجع به اقدامات مقدماتی که برای ساخت عطر «کی بای دولچه گابانا» انجام می‌شود، چیز زیادی نمی‌توان گفت. طرح کلی این عطر از مجموع رایحه‌های عطرهای مردانه‌ای که تم آب دارند، شکل گرفته. این ترکیب اولیه با مجموعه‌ای‌ از میوه‌های تازه و فریبنده که با مقداری علف مخلوط شده‌اند و در جعبه تخته‌سه‌لای سستی ریخته‌ می‌شوند، جوشانده و تجزیه می‌شوند به طوری که هیچ چیزی به جز هوا از آن‌ باقی نماند.

رایحه سرو کوهی به سرعت خودش را نشان می‌دهد، این ترکیب هیچ‌چیزی از مستی و دوبینی نت "عرق جو سیاه" عطر جانیپر اسلینگ منتقل نمی‌کند ولی به‌هرحال ذره‌ای از بوی خوش عطر فراپین له هیومنیست هم با چهار قاشق شکر مخلوط شده و به این ترکیب اضافه شده است.

کل زیبایی عطر «کی» با روکشی از نیشکر پوشانده شده که دیگر عناصر سازنده ظریف عطر مثل فلفل فرنگی شیرین و مریم‌گلی را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. درعوض انگار که اینویکتوس را روی اجاق گاز جوشانده باشند و به شکل ژلی درآمده باشد که فقط اجزای ضروریش باقی مانده و  صافی براقی از خود به جا گذاشته باشد.

بازاریابی درنظرگرفته‌شده برای عطر «کی» کمی شگفت‌آور است. برای مشتریان این عطر، هیچ جنسیت خاصی وجود ندارد. به جز شمعدانی عطری از هیچ‌کدام از گل‌های استفاده شده در فرمول شیمیایی عطر «کی» هیچ اسمی برده نشده ولی شاید عنصری از جنس هِدیون وجود داشته باشد که  باعث ‌شود تمام رایحه‌های مرکبات و ترک چوب با پوششی از جلای مروارید براق و صافی پوشیده شده باشد. متعادل کردن عطر «کی» شگفت‌انگیز است (البته کلیت رایحه آن جدید نیست).

همان‌طور که می‌شود از تمشک موجود در کیک شکلاتی بدی لذت برد یا این‌که بوی گل‌های مختلف در ادکلنی سنتی باعث ایجاد تضاد در آن شود؛ تراش فلفلی میوه کاج درخت سرو کوهی، بوی حالت شربتی و میوه‌ای نت میانی این عطر را خنثی می‌کند. ترکیب زیرکانه‌ای از منابع طبیعی شناسایی‌شده همراه با ترکیبات غیرجنسیتی و رمزگذاری‌نشده، تفسیر ناشناس و نامطمئنی برای این عطر می‌سازد و احتمالا در آینده راه سازندگان این عطر را برای تولید رایحه سرخس آبی ترکیب‌شده با عطر گل‌های بیشتری باز می‌کند. برای خرید کلیک کنید 

مطلب از Eddie Bulliqi ترجمه توسط عطرافشان

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
سلام اگه بچ کد برای چک کردن سال تولید هست پس چجوری بفهمیم اصالت عطر رو؟
عطری هدیه گرفتم و بچ کد زدم الان داشتم کامنتارو میخوندم متوجه شدم بچ کد برای سال تولیدهس.
پاسخ مدیر : سلام بله درسته ، بچکد برای سال تولید هست ، تنها می بایستی از فروشگاه های معتبر تهیه شود
عالی
Baby reXa
1402/11/27
سلام عطر های گود گرل ، بد بوی و ماسکینو توی2 و کرید اونتوس زنانه هم گزینه های خوبی برای کادو ولنتاین میتونن باشن
وکیلی
1402/11/26
سلام وقت بخیر .من یک محلول نیاسینامید اسید گرفتم از سایت خان..می از برند بالانس ،فکر می‌کنم فیک هست ،متاسفانه جعبه محصول رو انداختم ،راهی هست که بفهمم اصله یا فیک؟
جالب بود
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟