نگاهی به ساواج پرفیوم 2019

نگاهی به ساواج پرفیوم 2019

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 4 سال پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :ساواج پرفیوم کریستین دیورنارنگی (ماندارین) و ترنج از رجو کالابریاسدر ویرجینیا و اسانس چوب صندل سری لانکااسانس ابسولوت وانیل پاپوآ گينه نو

ساواج پرفیوم کریستین دیور

ساواج پرفیوم 2019

نوع جدید و بسیار غلیظی از عطر ساواج، که تازگی فوق‌العاده را با ته‌مایه‌ی گرم شرقی و زیبارویان وحشی که روی پوست جان‌ می‌گیرند،‌ در‌هم می‌آمیزد.

فرانسوآ دماشی، خالق عطریات دیور، در خلق این عطر از رایحه‌ی جرقه‌های آتشی که در سرزمین‌های بکر و وحشی زیر آسمان لاجوردی شب پراکنده می‌شود الهام گرفته است.

ساواج پرفیوم کریستین دیور

عطر مهاجر مدرن: نگاه دیگری به تاریخ غنی و مست‌کننده‌ای که مجذوب جادوی فضاهای باز است.


عطر ساواج پرفیوم کریستین دیور

نارنگی (ماندارین) و ترنج از رجو کالابریا

دماچی نوع منحصر بفردی از ترنج را برای دیور برگزید و برای تولید آن، در جستجوی دستیابی به امضایی خاص، از تولیدکنندگان محلی استفاده کرد. ترنج او گردباد تازه‌ای است که همه‌ی چیزهای سر راهش را از جا می‌کند. میوه‌ای که در آفتاب کالابریا رشد کرده و طعم تند و ترش منحصر بفردی دارد. این ترنج در عطر ساواج با نارنگی آبدار ترکیب شده تا ته‌مایه‌ای کامل‌تر و میوه‌ای‌تر به‌وجود بیاورد.


چوبی

سدر ویرجینیا و اسانس چوب صندل سری لانکا

اسانس چوب صندل سری لانکا تمام ترکیبات این عطر را در بر می‌گیرد و تقویت می‌کند. این چوب سنگین و اعتیادآور مملو از طعم‌های خامه‌مانند و قوی است. سدر ویرجینیا هم رایحه‌ی غیرمنتظرهٔ تمشک را آشکار می‌کند.


اسانس چوب صندل

اسانس ابسولوت وانیل پاپوآ گينه نو

اسانس وانیلی پاپوآ گينه نو به‌شدت لذیذ است و روایح دودی به آن عمقی مردانه می‌بخشند. این وانیل استثنایی به‌صورت نارس برداشت و در آب گرم خیسانده می‌شود. سپس، به‌روش عصاره‌گیری نوآورانه‌ای پرورده می‌شود که رایحه‌های قدرتمند و پیچیده‌اش را به آن باز‌ می‌گرداند. در ساواج پرفیوم، ابسولوت وانیلی با لوبیای تونکا، که اندکی تلخ و در عین حال خوشمزه‌ است، ترکیب شده است.

بیشتر بخوانید : عطرهای کلاسیک مردانه عطرهای کلاسیک مردانهکریستین دیور هوم 2020 : چرا هوم ، دیور؟ کریستین دیور هوم 2020 : چرا هوم ، دیور؟

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
سلام اگه بچ کد برای چک کردن سال تولید هست پس چجوری بفهمیم اصالت عطر رو؟
عطری هدیه گرفتم و بچ کد زدم الان داشتم کامنتارو میخوندم متوجه شدم بچ کد برای سال تولیدهس.
پاسخ مدیر : سلام بله درسته ، بچکد برای سال تولید هست ، تنها می بایستی از فروشگاه های معتبر تهیه شود
عالی
Baby reXa
1402/11/27
سلام عطر های گود گرل ، بد بوی و ماسکینو توی2 و کرید اونتوس زنانه هم گزینه های خوبی برای کادو ولنتاین میتونن باشن
وکیلی
1402/11/26
سلام وقت بخیر .من یک محلول نیاسینامید اسید گرفتم از سایت خان..می از برند بالانس ،فکر می‌کنم فیک هست ،متاسفانه جعبه محصول رو انداختم ،راهی هست که بفهمم اصله یا فیک؟
جالب بود
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟