YVES ROCHER - Comme une Evidence Homme

ایو روشه کام اون اویدنس هوم

مردانه
کد کالا : ATR-38325
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چوبی ادویه ای
طبع : خنک
مشخصات تولید
نام برند : ایو روشه
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2008
کد کالا : ATR-38325
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 4
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

YVES ROCHER Comme une Evidence Homme - ایو روشه کام اون اویدنس هوم

محصول سال 2008 میلادی بوده و توسط عطاری مستعد و مطرح به نام آنتوان میزندی ساخته شده است . از ویژگی های این عطر رایحه بسیار دلنشین و خنک آن می باشد و در دسته عطر های چوبی ادویه ای قرار می گیرد. از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به ترنج ، نارنگی ماندارین، سرو ، نعناع هندی ، سدر ، چوب گایاک، رز ، هل ، جوز ، فلفل اشاره کرد.

برند ایو روشه
عطار آنتوان میزندی
طبع خنک
سال عرضه 2008
گروه بویایی چوبی ادویه ای
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه ترنج ، نارنگی ماندارین، سرو
اسانس میانی نعناع هندی ، سدر ، چوب گایاک
اسانس پایه رز ، هل ، جوز ، فلفل
نمره کاربران
Comme une Evidence Homme-ایو روشه کام اون اویدنس هوم
رایحه
9
3 رای
ماندگاری
7
3 رای
پخش بو
7
3 رای
طراحی شیشه
8.7
3 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند ایو روشه
نظرات کاربران (3 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
9
رایحه
7
ماندگاری
8
پخش بو
9
طراحی شیشه
Yves Rocher - Comme Une Evidence Homme -_- -_-

نمیشه به صراحت و صد در صد گفت که این عطر حتماً بهترین عطر مردانۀ این برندهست با اینحال علاوه براینکه جزو بهترینهای برند ایو روشه محسوب میشه بلکه میتونه رقیب بسیار با ارزشی در بین عطرهای ملایم و تلخ در هر برندی باشه .
در ردۀ عطرهای چوبی تند که کمی هم ادویه ای و فلاوری محسوب میشه قرار داره ، تا بحال من بشخصه با تستهای متعددی در بین برندهای عطر ساز بسیاری چه اختصاصاً نیش و یا طراحان عطر و چند منظوره ، مورد مشابه ای مشاهده نکردم .
در شروع با روایحی از ترکیب پوست تلخ و شیرین مرکبات بویژه ترنج + فلفل - هل - گل رز - مقداری جوز و چوبها + پچولی آغاز میشه که حالتی چوبی و ادویه ای داره که رطوبت و تازگی برگهای سرو و رز هم مشخصه .
حدود یک ساعت بعد مرکبات تند و کمی شیرین ، مقداری ضعیفتر میشن و رز کمی مشخصتر و عطر کمی شیرینتر میشه با همراهیه فلفل و جوز و کمی هم چوبیتر میشه .
پس از مدتی عطر خلوت میشه و روایح چوبی بخصوص چوب سدر - چوب گایاک - جوز و هل نمایانتر میشن و عطر حالتی چوبی و قدرتمند - ملایم و کمی گرم پیدا میکنه و آرامش و اقتدار این عطر به نمایش در میاد و تا پایان ادامه داره .
بیشترین روایحی که از این عطر استشمام میشه : جوز - چوبها بخصوص سدر - کمی گل رز - هل - فلفل سیاه و کمی نعناع هندی هست و بسیار بسختی با چندین بار تست این روایح مشخص شدند چونکه عطر از نوع ملایم و تلخه .

تست و نظر شخصی Comme Une Evidence Homme :
رایحه : 9 از 10 - نتهای ابتدایی .
رایحه : 10 از 10 - نتهای میانی و انتهایی .
پخش بو : 5 از 10 - متوسط 1.5 الی 2 ساعت تا فاصلۀ نیم الی یک متری .
ماندگاری : 5 از 10 - متوسط 3 الی 4 ساعت روی پوست نیمه چرب و 6 الی 7 ساعت روی لباس بطور محسوس .
عطری بسیار خوشبو و کم نظیر چوبی ادویه ای - ملایم و تلخ - معتدل و کمی تند که در روزهای خنک بهتر مشخصه . برای مجالس و مراسم خاص کم تعداد که برای انتشار بیشتر عطر باید همیشه همراهتون باشه .
تست شده با نسخۀ اوریجینال : 2008/05/13 - P819 شیشه و درب با کلاس و خیلی ساده ای داره از جنس مرغوب که تمام مشخصات و بچکُد نامبرش با لیزر در زیر شیشه بسیار ریز حکاکی شده .

موفق و شاد با تشکر از عطرافشان .
03 اسفند 1396 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : پارسی SardarAmirPaksaz

9
رایحه
7
ماندگاری
8
پخش بو
9
طراحی شیشه
Comme une Evidence Homme عطر بسیار خوشبو و کم نظیریه -_- -_-
بوی با جذبه - مردانه و با وقاری داره که در عین حال ملایم و دوست داشتنیه و برای ملاقات نزدیک و همینطور مجالس و مراسم کم تعداد - خودمانی و دورهمی با 6 الی 8 پاف بسیار خودنمایی میکنه درعین حالیکه خود شخص هم بسیار از بوی منحصر بفردش لذت میبره .
بوی چوبی ادویه ای - کمی مرکباتی - کمی گُلی و ملایم و تلخ داره .
تابحال هیچ مشابه - یا کپی سازی - اسپری و یا از این تسترهای باز و پرشده - صابون و شامپو و غیره ازش جایی مشاهده نکردم و منحصر بفرده اون هم با قیمت 150,000 تومان 1396/12/02 و فقط مقدار کمی به افتر شیو لوسیون نیوا شبیه هست که اونهم منحصر بفرده که اگه با هم استفاده بشن و لباس مناسب و تمیزی پوشیده بشه ظاهری متین و جنتلمن بوجود میاد .
احتمالاً اینهم مثل مدل خنک و سبزش یعنی Evidence Green باید جایزه FiFi Awards را برنده شده باشه اما چون تحقیق نکردم مطمئن نیستم با اینحال یکی از بهترین عطرهای برند ایو راشه و همینطور یکی از بهترین عطرهای چهارفصل من محسوب میشه .
یدونه 75 میل آکبندش رو هر جوری که بود تهیه کردم و بعد ری ویو نوشتم که اگه نسل این عطرهم تعطیل شد لااقل خودم یه نسخه اوریجینال ازش داشته باشم چه برای استفاده و چه برای کلکسیون کوچولویی که دارم .
فردا پس فردا اینهم نسلش تعطیل میشه و علاوه بر کمیاب شدن چون بوی خوبی هم داره قیمتش به دو میلیون هم میرسه این خط --- اینهم نشون ❤ از من گفتن از شما شنیدن حالا هی پول بدین برای یه عطر یه میلیون - دو میلیون خود دانید .

موفق و شاد باشید .
03 اسفند 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : امیر حسین نجفی
عطرهايي كه پخش و موندگاريشون كم هست خيلي بعيده كه حتي در صورت كمياب شدن گرون بشن. عطرهاي بسيار خوشبوئه فراواني تا حالا اومده كه واقعا اگر پخش وموندگاريشون خوب ميبود تبديل به اسطوره ميشدن ولي بعد از مدتي كاملا فراموش شدن.نمونه هاش رو همه دوستان حتما تو ذهن دارن. چه بخوايم چه نخوايم پخش و موندگاري فاكتور بسيار مهم و تاثيرگزاري در تصميم به خريد هست. بنابراين زياد نگران گرون شدن اين عطر نباشين.
06 اسفند 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : سعید زند

یه عطر ایوروشه شبیه همین هست فقط آبی هست رنگش.به اسمه EYRO. بوی دریایی-چوبی داره.خیلی عالیه.صد حیف که تولید نمیشه دیگه.
10 بهمن 1396 پاسخ تشکر
اون عطری که میگید اریوبلو تولید2004هستش و50میل که رایحه کرمی آرایشی خیلی خوشبویی داره..زمانیکه18000تومن بود من3شیشه ازش گرفتم ولی دیگه نتونستم پیداش کنم وگرنه بازهم میخرم..بینهایت خوشبو هست اما ماندگاری وپخش کمی داره
11 بهمن 1396 پاسخ تشکر
بله.دقیقا همونه.بوی چوبی خنک.منم خیلی گشتم ولی فقط یک سایت داره اونم با قیمت نجومی660 تومن میده که اصلا ارزشش اینقدرهام نیست
12 بهمن 1396 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟