Dior - Dior Homme EDT

دیور هوم ادوتویلت

مردانه
کد کالا : ATR-38096
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی :
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : دیور
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2011
کد کالا : ATR-38096
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 180
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
9,000,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    7
  • نمی پسندم
    3
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    2
  • + 45 سال
    1
  • روزانه
    3
  • رسمی
    2
تعداد رای های ثبت شده : 29
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

سویه مردانه نت زنبق جلوه‌ای خاص در این عطر دارد. «دیور هوم ادوتویلت» که ادیشنی دیگر از عطر «دیور هوم اورجینال» است، امضای سکسی این عطر را به‌واسطه نت‌های چوبی مردانه برجسته‌تر می‌سازد و همچنین پیچیدگی غیررایج و ظریفی به آن می‌بخشد. می‌توانید «دیور هوم ادوتویلت» را مثل یک کت‌وشلوار مدرن و خوش‌ساخت بر تن کنید. ردی که از این عطر چوبی و ادویه‌ای باقی می‌ماند، بلافاصله استایل متفاوت و خاص شما را در ذهن دیگران حک می‌کند. خلق «دیور هوم اورجینال» انقلابی اصیل در ساختارهای بویایی بود که هوس‌انگیزی ظریف برگرفته از زنبق توسکانی را با سویه‌های چایپر و چوبی برگرفته از خس‌خس هایئتی همراه می‌کند. نتیجه نهایی هم خلق عطری چوبی و ادویه‌ای است که به‌واسطه رایحه هل در نت‌های آغازین باطراوتش واقعا جلوه‌ای جذاب‌تر پیدا کرده است.

برند دیور
عطار فرانسوا دماشی
طبع گرم
سال عرضه 2011
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه ترنج ، اسطوخودوس ، سالویا
اسانس میانی کهربا، زنبق ، کاکائو
اسانس پایه نعناع هندی ، خس خس ، چرم
نمره کاربران
Dior Homme EDT-دیور هوم ادوتویلت
رایحه
9
12 رای
ماندگاری
7.1
12 رای
پخش بو
6.8
12 رای
طراحی شیشه
8.2
12 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند دیور
اخبار برند دیور
نظرات کاربران (10 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
10
رایحه
3
ماندگاری
3
پخش بو
9
طراحی شیشه
سال ۹۵ این عطرو خریدم.اون موقع پرفورمنس خوبی نداشت و میگفتن دسخوش تغییرات شده الان رو نمیدونم.
به رایحش نمره ۱۰ میدم..

اما اما...ماندگاری و پخش بو حتی نمره۳ هم‌ نمیتونم بدم😔

یک از حسرتهای من پخش بوی پایین اینکاره.واقعا حیف و هزاران حیف از این رایحه بهشتی ...نتهای شفاف و بهترین و با کیفتی ترین زنبق ممکن...

یکی از دوستان بهترین جمله رو در مورد محصولات دیور و بخصوص دیور هوم گفت...
گذشته ای شیرین از آینده ای تلخ😔
29 مهر 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : بابک Sama

سلام.
بهار ۱۳۹۵ که این عطر و خریدم، با دیدن شیشه و بعدش استشمام رایحه روح و جانم غرق شادی و لذت و نور شد، این یک طرف... از اون طرف از اینکه همچین پولی براش داده بودم احساس گناه و پشیمونی میکردم.چند؟ دویست و نود هزار تومان ناقابل.آخه تا اون موقع اینقدر برای ادکلن خرج نکرده بودم و دیگه راه باز شد برای مبالغ بالاتر.
یعنی میشه دوباره برگردیم به اون دوران ؟

[EDITED] 1402/01/10 20:53
10 فروردین 1402 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : محمد☆mm رضاحسین نوری

8
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
7
طراحی شیشه
وقتی در روزهای سرد زمستان از خودتان و زندگی کلافه شدید، شاید بهتر است آرامش روح و روان خودتان را با رایحه ای شکلاتی یا کاکائویی بازگردانید. این عطر دقیقا مخصوص همان روزهاست.... روزهایی که واقعا از همه چیز کلافه شده اید حتی عطرهای تلخ و گرم، حتی صدای بوق ماشین ها، حتی صدای اصطکاک لاستیک ها و سر خوردن در کف خیابان، حتی صدای کلاغ ها.......
واقعا بعضی روزهای سرد و بی حس و تلخ زمستانی نیاز به کمی شیرینی ملایم و شکلاتی دارد تا روح آدمی را جلا دهد. و این عطر به نظرم گزینه مناسبی برای آن روزهاست که حداقل عزیزان همراهمون از روایح شکلاتی و کاکائویی ما کمی لذت آرامش را در این روزهای سرد، تجربه کنند.
یادمان باشد ما هر چقدر تلخ و گرم و رسمی و مردانه هم باشیم، به اندکی شیرینی ملایم بودن نیز نیازمندیم تا رعایت انصاف همراه بودن برای عزیزمان را داشته باشیم.....
کیفیت خیلی خوب در عطر با ماندگاری حدود ۵ ساعت مفید و پراکنش متوسط به زیاد حداقل برای دو ساعت اول اسپری، کیفیت متوسط در شیشه عطر که به نظرم برای این رایحه حیف بود که این مدل شیشه رو طراحی کردن.
با سپاس از همراهی عزیزان....
08 آبان 1401 پاسخ تشکر
27 تشکر شده توسط : داوود نظری violet

سلام
امروز سمپل این عطر رو تست کردم شروع عطر برای من رایحه فلفلی و تندی داره که همراه بوی ملایمی از ترنج نوید یه عطر مردونه ظریف و با کلاس را میده ده دقیقه بعد از اسپری فضای کار پودری چرمی شده هنوزم عطر پیش رو حاکی از یه رایحه زیبا داره ،بعد از نیم ساعت میدل نت عطر فروکش کرد حالا با یه بیس نوت کاملا زنونه روبرو هستم این قطعا عطر من نیست فضای بیس نت خیلی شبیه بیس نت چنس شنل ادوتویلت هست . ماندگاری تعریفی نداره نشر بو متوسط.
29 خرداد 1401 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : Shaghayegh Fatimah

8
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
8
طراحی شیشه
دیور هوم ادو تویلت 2011
قبلا هم در کامنتی مربوط به هوم پارفوم عرض کردم که بهترین کار این کالکشن هوم اینتنسه. در واقع هوم اینتنس نسخه به کمال رسیده این کالکشنه. این عطر نسبت به نسخه اینتنس و پارفوم رایحه ملایمتری داره که به مقدار قابل توجهی به واسطه برگاموت سیتروسی شده. چرمی ملایم و به دور از حال و هوای انیمالیک در کنار رایحه زنبق و کاکائو و یک شیرینی ملایم ناشی از امبر. زنبق، کاکائو و چرم در این عطر نسبت به روایح دیگر بیشتر خودنمایی میکنن. بر خلاف نسخه اینتنس و پارفوم رایحه زنبق در این عطر ملایمتره. بیشترین میزان زنبق رو نسخه پارفوم داره. من بیشتر با این کنار میام تا پارفوم. مرکباتی شدن و رایحه ساج مقداری رایحه عطر رو به سمت اسپرت شدن میبره که سن استفاده رو هم کاهش میده. به عنوان یه عطر گرم و مناسب استفاده روزانه در فصول پاییز و زمستان و حتی اولین ماه بهار گزینه بسیار خوبیه. پخش و ماندگاری رضایتبخشه در حد هوم اینتنسه و بازخوردهای خوبی هم میگیرید.
01 تیر 1400 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط :  Someone Out There Saba  Jamal nazemi
من اینتنس،پارفوم و این نسخه ادتویلت رو داشتم،سلیقه شخصی من این نسخه ادوتویلت هست واقعا رایحه دوس داشتنی و ملایمی داره بسیار هم پربازخورده
09 آبان 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Lord Vader

سلام این عطر از نظر رایحه خیلی با نسخه پرفیوم متفاوته؟
11 خرداد 1400 پاسخ تشکر
سلام، خیلی از چه نظر؟؟
ببینید سری دیور اوم ها از یه خونواده هستن دیگه یعنی مثلا اگه فرض کنیم edt، اینتنس و پرفیوم رنگ هستن مثلا میشه صورتی و قرمز و زرشکی تیره ... پس با اینکه شبیه هستن ولی متفاوتم هستن! از لحاظ نزدیکی به edt، اینتنس بهش نزدیک تره تا پرفیوم ... حالا باز اگه منظورتون از تفاوت رو توضیح بدید، بیشتر میتونم راهنماییتون کنم، اما در مجموع پرفیوم غلیظ تره، سنگین تره، مردونه تره و یونی نیست
11 خرداد 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : پارسی
بله
11 خرداد 1400 پاسخ تشکر
ممنون از شما منظورم‌ اینه که کلیت رایحه همون مدل اینتنس هست منتها شدتش کمتره؟راستش من یدونه از این سری رو داشتم که حس میکنم مدل پرفیوم بود و شیشش شبیه اون بود اما خب توش رایحه کاکائو رو هم حس میکردم درصورتی که توی نت های پرفیوم نیست اما توی مدل ادوتویلت این نت وجود داره میخواستم‌مطمئن شم که کدوم بوده
11 خرداد 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : In The Dark
ببینید پرفیوم شیشش ۷۵ میل هست و متفاوته با این مدل و اینتنس ... اینتس ۵۰ داره ۱۰۰ و ۱۵۰ این یکی هم فکنم همینطوره مطمئن نیستم ...
شیوه دیگه تشخیص اینکه عطری داشتین اوم پرفیوم بوده یا نه، اینه که پرفیوم با این ۲ نسخه تفاوت رنگ زیادی داره، پرفیوم رنگش نارنجی تیره متمایل به رنگ غروبه ... در حالی edt و اینتنس رنگشون زرد روشن و کمرنگه!
در پرفیوم اگه شامه تیزی داشته باشید آکورد نسکافه طور یکم حس میکنید؛ اما اون بوی پودر کاکائو مانند در edt و اینتنس به وضوح مشخصه، درسته که در لیست نوت های اینتنس نوشته نشده ولی مشخصه کاملا ... من حسم اینه شما یکی از ۲ نسخه edt یا اینتنس رو داشتین!
شیوه دیگه تشخصیشونم اینه که غلظت و ماندگاریشون از edt به اینتنس به پرفیوم دونه دونه زیاد میشه ... edt نهایت یکی دو روز بمونه روس لباس، پرفیوم دو هفته واضح و شاید بیشتر میمونه؛ شیوه دیگه تشخیصشون اینه پرفیوم غلظتش بالاس و نوت عود و چرمم داره و رایحه کت و کلفتیه و نمیشه مثلا هر روز زد و روی گردن اسپری کرد چون غلظت و ماندگاریش اذیت میکنه یکم ... خب حالا اگه عطرتون هر روز میزدین و بنظرتون خیلی غلیظ نبوده و راحت میشد همه جا زدش پس پرفیوم نبوده احتمالا و یکی از بین اینتنس و edt بوده ... بنظرم یا در مغازه تست کنید یا ازشون سمپل یا دستریز تهیه کنید تا مطمئن شید کدوم بوده چون با اینکه در کلیت این ۳ عطر شباهت هایی دارن به دلیل حالت پودری زنبق ولی متفاوتن ...
11 خرداد 1400 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : Sepehr s Jamal nazemi
خیلی ممنون از توصیحاتتون ممنون.حتما سمپلشون رو تهیه میکنم.لطف کردین
11 خرداد 1400 پاسخ تشکر

دیور هوم ادوتویلت ۲۰۱۱.
این کار نسبت به مدل اینتنس و پارفوم تاحدی به سلیقه من نزدیک تره.
اپنینگ کار همچنان به خاطر وجود زنبق پودری هست اما به ترکیبات کار برگاموت و مریم گلی اضافه شده که تا حدی کار رو اسپورت تر میکنه و امبر و کاکائو در کنار این نت ها تمی گرمتر و زمستونی به کار دادن.
اما درای داون کار به خاطر همنشینی چرم و وتیور با این ترکیبات خیلی بهتر شده به نظرم و اگه بخوام تشبیه کنم اون بوی پودری_ چرمی درای داون برای من یاداور بوی خوش لاستیک های نرم اسباب بازی های دوران کودکی هست.
از جهت ترکیب مریم گلی با چرم و وتیور شباهت هایی با اتکینسون اکسلسیور بوکی داره ولی خوب اونجا نت سنگ چخماق! داریم که اینجا نداریم و اونجا زنبق و امبر هم نداریم.
پرفورمنس کار قابل قبوله و مناسب فصل سرده.

09 آذر 1399 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : محسن اسدی Sepehr s

دوستان من به اینتنس علاقه دارم. اما خب توی تابستون DHS بزنی بری بیرون، حکم حمل سلاح سرد داره
25 بهمن 1397 پاسخ تشکر
چرا پیام ناقص منتشر شده؟ ادامه ش سوال بود
پرسیدم میتونم دیور اوم رو جایگزین اینتنس کنم توی بهار و تایستون؟ چهار فصل حساب میشه؟
26 بهمن 1397 پاسخ تشکر
سلام دیور هوم یک مدل قدیمی هست نقره ای هست تولید سال 2005
https://www.atrafshan.ir/perfume/409/dior-homme
اگر میخوای بگیری اینو بگیر ، پخش و ماندگاری بهتره
26 بهمن 1397 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : مجتبی فدائی
جناب Reza King98
خیلی ممنونم بابت پاسخت. به نکته سال تولیدش توجه نکرده بودم.
26 بهمن 1397 پاسخ تشکر

دوستان تفاوت این ادوتویلت یا ورژن اینتنس چیه؟ کدام بهتره؟
11 مهر 1397 پاسخ تشکر
سلام
آکوردهای این کار به ترتیب: گلی، پوردی، آروماتیک، چوبی و کاکائویی هست و پخش متوسط و ماندگاری طولانی داره ولی در نسخه اینتنس آکوردها به ترتیب: چوبی، گلی، پودری، آروماتیک و مشکی هست و پخش قوی و ماندگاری بسیارطولانی هم ازش گزارش شده. باید خودتون تست کنید اگر پخش و ماندگاری برای شما گزینه قوی هست قطعا باید سراغ اینتنس رو بگیرید.
16 مهر 1397 پاسخ تشکر

9
رایحه
7
ماندگاری
6
پخش بو
8
طراحی شیشه
بوی پودری این کار خیلی لیپ استیکی است و شاید پسند خیلی از آقایون نباشه ولی بوی زنبق پودری و کاکائو در درای دان از لحاظ من اینکار رو بسیار دلنشین و پر بازخورد میکنه.
من اینتنس رو تست نکردم ولی با توجه به چرمی بودن اونکار احتمالا کمی به نسبت اینکار جنبه مردانه تری داشته باشه.
14 مرداد 1397 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Shaghayegh

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟