LALIQUE - Deux Cigales

لالیک دوکس سیگلز

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-37616
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی گلی
عطار :
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : لالیک
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2017
کد کالا : ATR-37616
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 0
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

روش ریخته‌گری لاست وکس (Lost-Wax) روشی پیچیده و پُرهزینه است که فقط برای خلق قطعات استثنایی و تولید بی‌نقص‌ترین و مرغوب‌ترین طرح‌ها به‌کار گرفته می‌شود. بافت بی‌همتایی که در این روش خلق می‌شود، کریستال را به پوستی زنده تبدیل می‌کند. تغییرات جزئی هر کدام از 8 بطری این عطر نایاب به شما اطمینان می‌دهند که این ادیشن محدود یا «لیمیتد ادیشن» بی‌نهایت منحصربه‌فرد و بی‌همتاست.

طراحی

بطری این مخلوق مجلل، لوکس و باشکوه با استفاده از طرح دو زنجره که درون بطری قالب‌بندی شده‌اند، با شگفتی هرچه تمام‌تر طراحی و تزیین شده است. رنگ عسلی عطر درون بطری نیز نشان‌دهنده تن سبک زنجره‌هاست. آشنایان با هنر رنه لالیک می‌دانند که مضمون یا الگوی زنجره از پُرتکرارترین مضمون‌ها در آثار این هنرمند است. سرچشمه الهام برای طراحی بطری عطرهای کالکشن «نویر پریمر» (Noir Premier)، یکی از آثار آقای لالیک به‌نام Quatre Cigales است که در سال 1910 خلق شده است و بال‌های حکاکی‌شده زنجره‌ها روی پیکره‌ای شیشه‌ای را نشان می‌دهد. نقش‌ونگار درپوش صیقلی و صاف این بطری هم به الگوی بدنه‌اش وفادار است و سر چهار زنجره را نشان می‌دهد که با طلای مایع روی درپوش حک شده‌اند. یک بادروشاژ هم دهانه بطری را مهر و موم می‌کند و نخی سیاه و زیبا هم دور دهانه بطری بسته شده ست.

سرچشمه الهام

«دوکس سیگلز» 1911 براساس تعادلی ظریف بین هنر انتزاعی و هنر فیگوراتیو (تمثیلی) خلق شده است. طراحی بطری این عطر یادآور اولین بطری عطر طراحی‌شده توسط رنه لالیک است که برای عطر Quatre Aigles در سال 1911 آفریده شد. همچنین طراحی بطری به گونه‌ای انجام شده است که از روبه‌رو نشانگر عدد رومی I باشد.

ساختار آمیزه‌ای

در ساختار آمیزه‌ای این عطر از دو کیفیت مختلف اسطوخودوس (رایحه‌ای معمولی در کنار عصاره خالص و غلیظ‌تر)  استفاده شده است تا سویه‌های متنوع این «طلای آبی» سرزمین پرووانس فرانسه را آشکار کند. رایحه زلال فلفل صورتی هم با زیبایی تمام بر روی این مخمل لاجوردی نورتابانی می‌کند. از میان این چشم‌انداز آفتابی، ناگهان دو ستاره درخشان از سرزمین‌های گل‌فام نمایان می‌شوند: رایحه مخملین رز و عصاره خالص گل مریم در نت‌های میانی. رایحه‌های بلسان و رایحه‌های چوبی هم همچون حرکتی پایانی، این تابلوی نقاشی بی‌نقص را به کمال می‌رسانند. تازه رایحه‌های چوب صندل، سدر سفید، دانه تونکا، کهربا و وانیل هم هستند که رد ماندگار و بی‌نظیری برای این عطر می‌سازند تا همچون آسمان خاطره‌انگیز جنوب فرانسه برای همیه در خاطر شما باقی بماند.

برند لالیک
طبع گرم
سال عرضه 2017
گروه بویایی شرقی گلی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه اسطوخودوس ، فلفل صورتی
اسانس میانی رز ، گل آفتاب پرست، گل مریم
اسانس پایه دانه تونکا ، کهربا، وانیل ، سدر ، چوب صندل سفید
نمره کاربران
Deux Cigales-لالیک دوکس سیگلز
رایحه
0
بدون رای
ماندگاری
0
بدون رای
پخش بو
0
بدون رای
طراحی شیشه
0
بدون رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند لالیک
اخبار برند لالیک
نظرات کاربران
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟