LALIQUE - Leather Copper

لالیک لیدر کوپر

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-37540
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های چرمی
عطار : جولی مس جولی مس
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : لالیک
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2016
کد کالا : ATR-37540
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    1
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    2
  • روزانه
    0
  • رسمی
    2
تعداد رای های ثبت شده : 9
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

عطر ادو پرفیوم «لدر کوپر» که از عطرهای کالکشن Les Compositions Parfumees است، آمیزه‌ای جادویی و شکوهمند از رایحه‌های عمیقا غلیظ و الهام‌گرفته از مس دارد. در نت‌های اولیه با رایحه‌های رز، لیموترش و فلفل سیاه آشنا می‌شویم و سپس به رایحه‌های کهربا و یاس در نت‌های میانی می‌رسیم. رایحه‌های نعناع هندی، چرم و گل آفتابی (cistus) هم در نت‌های پایه جای گرفته‌اند.

برند لالیک
عطار جولی مس
طبع گرم
سال عرضه 2016
گروه بویایی رایحه های چرمی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه لیمو ترش، فلفل ، فلفل صورتی ، سرو کوهی
اسانس میانی رز ، یاس، شکوفه پرتقال
اسانس پایه کهربا، رز ، نعناع هندی ، چرم ، لابدانیوم
نمره کاربران
Leather Copper-لالیک لیدر کوپر
رایحه
7.5
2 رای
ماندگاری
8
2 رای
پخش بو
7
2 رای
طراحی شیشه
7.5
2 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند لالیک
اخبار برند لالیک
عطرگرام
نظرات کاربران (4 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
7
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
7
طراحی شیشه
درود بر دوستان عزیز و گردانندگان سایت معطر عطر افشان

توضیحاتی در مورد عطر
"Lalique Leather Copper"
لالیک لدر کوپر(چرم، مس)
از لاین:
"Les Compositions Parfumees"
به معنی:ترکیبات معطر.
با تلفظ فرانسوی :(لِ کُمْپُزیسیون پَغفُمِ) و تلفظ انگلیسی:(لس کُمپُزیشن پَرفیومیز)
عطریست چرمی که تا حدود زیادی انتظارات دوستداران عطرهای چرمی خصوصاً آن دسته از علامندان به حضور نت چرم در عطر که نمی‌خواهند عطر چرمی و بشدت انیمالیک را تجربه کنند بخوبی برآورده می کند.
چرم در این عطر لطیف و بیشتر حالت جیر دارد و نمیتوان آنرا با چرم بکار رفته در عطرهای تامفورد نظیر توسکان لدر و اُمبر لدر(سایه ی چرم) یا مارلی گودولفین(مشابهی از توسکان لدر البته ملایم تر ) یا اورتو پاریسی کوئیوم و.... مورد مقایسه قرار داد، نت چرم این عطر،ظریف، صیقلی و ملایم است.
شروع عطر با شکوفه ی مرکبات و نسبتاً گلی که ابتدای آنرا کمی مایل به عطری زنانه میکند،که چیزی حدود 15 دقیقه بیشتر طول نمیکشد و پس از آن چرمی ملایم با فلفل سیاه وارد شده چرمی شفاف و کهربایی و کمی شیرین که این قسمت تا پایان عطر را همراهی میکند.
عطریست دنج و شفاف و آرام با ایجاد حسی تمیز و پرداخت شده و یونیسکس، بیشتر روزانه که براحتی در مراسم و قرارهای رسمی در فصول پاییز و بهار می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد، امّا در مورد زمستان باید از اوردُز برای پخش‌ و ماندگاری بهتر استفاده کرد و جز تابستان در تمام فصول میتواند مکملی باشد برای استایل رسمی یا استایل کژوال که در اینصورت کنارِ استفاده از اکسسوری چرمی(نظیرِ:کت یاکاپشن چرمی و کیف چرمی و....) که بر جذابیت آن می افزاید توصیه میشود.
با تشکر از همراهی عزیزان
و تقدیر از سایت جامع و معتبر عطر افشان
روزگار بکام
مهرتان مانا🥀🥀
07 مرداد 1401 پاسخ تشکر
30 تشکر شده توسط : محسن حکایت دوست

دوستان دوز رز چطوریه تو این عطر؟حرمی حساب میشه یا نه؟
26 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
غیر قابل احساسه.عطر روزانه شیکیه برای زمستون.اصلا ذهنتون سمت حرم و گلاب و این چیزها نره.بسیار شیک و پربازخورد علی الخصوص با لباس رسمی و یونیفرم.اگر کژوال هم خواستید استفاده کنید با یک کاپشن جیر قهوه ای سوخته و یک شلوار کتان کرم قهوه ای و یک کفش نبوک جیو آخر یک مرد شیک و جذابه.
شبتون آرام فردایتون شاد
26 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
20 تشکر شده توسط : معین هاشمی مهدی
درود بر شما امیدوارم سلامت باشید.
رُز در خیلی از روایح چرمی استفاده می‌شود که در آنها محسوس نیست و بیشتر نقش کنترل کننده ی چرم در عطرهای چرمی و کنترل کننده ی عود در عطرهای عودی را دارد و باعث می شود عناصری مثل عود و چرم که به تنهایی تیره و متراکم و خشن هستند، لطیف تر و ملایم تر و همچنین شفاف تر ظاهر شوند.
البته دیده شده ایرانی ها خصوصاً این نت را در ضعیف ترین حالتِ ممکن بکار گرفته شده در عطر را از بین روایح تفکیک و تشخیص دهند.
در مورد این عطر همانطور که استاد بزرگوار و دوست عزیز جناب ارژنگ فرمودند رُز مشخص نیست و اینکه بهتره از بابت ذهنی هم سعی کنید بهش فکر نکنید چرا که ذهن در این مواقع همچون عدسی لنز دوربین عمل میکند و چون بویایی روی یک نت زوم میشود،سیستم بویایی با دقت بدنبال کشف آن میرود!
برای اینکه از عطرها لذت ببریم بهتر هست که ذهن و بویایی بر رایحه ی اصلی ترکیب فوکوس شوند تا از فضای کلی عطر لذت ببریم نه صرفاً یک نت خاص!!
چرا که اگر نتی را نپسندیدم در هرصورت آن نت در هر عطری بکار گرفته شده باشد ذهن و بویایی صرفاً به دنبال آن رفته و جذابیت ترکیب را از دست خواهیم داد!!
ارادتمند
معطر و پایدار باشید🥀🥀

[EDITED] 1401/05/07 23:06
07 مرداد 1401 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : سالار كلوچه ندا
نت های رز ، لیمو و فلفل برای آکورد تداعی کننده بوی فلز مس استفاده شده اند ، شروع کار یک بوی فلزی تند هست که بوی فلز مس رو تداعی میکنه و رز اصلا محسوس نیست که در ادامه چرم و پچولی از نت های پایه فضا رو تلخ و خاکی میکنند و این فضا درادامه با روایح گلی بسیار جذاب میشه ، ته بوی این کار بسیار خوشبو ، جذاب و همه پسند هست‌

نت های این عطر در هرم بویایی :

Top notes: Rose essence, black pepper, lemon essence

Middle notes: Amber, jasmine, orange
flower

Base notes: Leather, cistus, labdanum, patchouli, amber
07 مرداد 1401 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : سالار كلوچه Dapper
ایرج جان سلام
این عطر را پارسال زمستون و پاییز در محل کار تقریبا دو روز،یکبار استفاده می‌کردم.نشد روزی بزنم و ازم نپرسند که چی زدی در مورد سایر عطرهای این لاین لایک نظری ندارم ولی این خیلی خوب بود.اگر عطر زیاد نداشتم حتما در لیست خرید جدیدم بود .خلاصه با عطر کاملی طرفیم نقصی بهش وارد نیست.حتی عصر هم که از سر کار برمیگشتم اسم عطر را میپرسیدند.کاری بی کم و کاست از خانه عطر قدیمی لالیک
08 مرداد 1401 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : معین هاشمی سالار كلوچه
سلام آقای دکتر عرض ادب

هیچ ایرادی به این عطر وارد نیست ، اصلا ایرادی نمیتونیم بگیریم ، موضوع بودن رز در هرم بویایی و احساس نکردن آن به عنوان ایراد مطرح نشد ، رز در کنار لیمو و فلفل ، رایحه فلز مس رو به تصویر میکشند ، رایحه فلزگون ابتدای کار در واقع بوی فلز مس رو تداعی میکنه و بعد چرمی و گلی میشه ، در واقع نام عطر هم همین فضا رو تعریف میکنه : مس چرمی.

خانه عطر لالیک با لاین ترکیبات معطر که توضیحات مربوطه در عطر چایپر سیلور ارائه شد ، در واقع قدرت خودش رو در هنر عطرسازی به رخ کشید و فلزات گرانبها و با ارزش رو در این لاین تداعی میکنه ، برچسب نام این عطرها یک نام ساده یا تصادفی نیست ، قطعا از از اون فلز یک نشانی در عطر مربوطه هست.

توضیحات خانه عطر :

عطرسازان نیز مانند جواهرسازان ، کیمیاگر هستند و عطرهای خود را با مواد منحصر به فرد ترکیب و به چیزی گرانبها تبدیل می کنند. "Les Compositions Parfumées" این دانش جادویی و بی نظیر را با 9 ترکیب بسیار غنی که از یک فلز گرانبها الهام گرفته ، با بهترین مواد معطر منعکس می کند.
در این مجموعه ترکیبی هماهنگ از فلزات در هم ذوب شده به عنوان مواد خام عطر ، وارد مجموعه ای از عطرهای زیبا و منحصر به فرد می شود.


مجموعه Lalique Les Compositions Parfumees (ترکیبات معطر) شامل نسخه‌های زیر است:
 برنز، نقره، طلا،الکتروم (آلیاژ طلا و نقره )و زاماک( آلیاژ روی آلومینیوم منیزیوم و مس) ، چایپر سیلور ، فلورال برنز ، اورینتال زینک ، اسپایسی الکتروم.

ZAMAK : Zinc Aluminium Magnesium And Kupfer (copper)


[EDITED] 1401/05/08 22:36
08 مرداد 1401 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : سالار كلوچه Dapper

من عاشق این ادکلن هستم ، بوی چرمش دیوونه کنندست
15 تیر 1400 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : سعید شهریار اسماعیل پور smaeelpoor.sh

8
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
8
طراحی شیشه
سلام یک عطر جذاب چرمی، گلی که متعادل و بسیار عامه پسند هست چرم در این کار تا حدودی متفاوت و نسبتاً شاداب. پرفورمنس و بازخورد خوبی هم داره.
22 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : IRRO یوسف اعظمی
فلفل و چرم! يك عطر خشك و بي روح و دوست نداشتني! اصلا بلايند باي نشه
23 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : سعید مهدی ارجمندی
نظرم عوض شد عطر خوبيه
24 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : مهدی ارجمندی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟