HISTOIRES de PARFUMS - L'Olympia Music Hall

هیستویرز د پارفومز له الیمپیا موزیک هال

زنانه
کد کالا : ATR-37504
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی چوبی
طبع : گرم
مشخصات تولید
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2012
کد کالا : ATR-37504
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 370
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
18,600,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 6
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

به نظر می‌رسد که جرالد گیسلین (بنیان‌گذار و عطرساز برجسته کمپانی هیستویرز د پارفومز که عطرهای نیش و خاص می‌سازد) نه‌تنها به نویسندگان فرانسوی مشهور علاقه‌مند است، بلکه به نمایش‌های کلاسیک پاریسی هم علاقه شدیدی دارد. پس از یکی از عطرهای اخیر این کمپانی که به «مولن رژ» مشهور تقدیم شد، گیسلین تصمیم گرفته است که عطری را هم به سالن موسیقی الیمپیا تقدیم کند.

شهرت افسانه‌ای سالم الیمپیا در سراسر جهان طنین‌انداز است، همچون دیگر سالن‌های پاریسی مشهور ازجمله Crazy Horse و Les Folies Bergeres. هنرمندان مهشوری مانند جوزفین بیکر (معروف به غزال سیاه)، ادیت پیاف (آوازه‌خوان مشهور فرانسوی و معروف به گنجشک)، دالیدا، گیلبرت بکو، جانی هالیدی و ایو مونتان همگی در سالن افسانه‌ای الیمپیا اجرا داشته‌اند. قطعا نمی‌توان در برابر چنین فهرست بلندبالایی مقاومت کرد!

همه اینها به ما می‌گویند که به چنگ گرفتن این شکوه تاریخ در یک عطر واقعا کار راحتی نیست. عطرسازان با استفاده از رایحه‌های چرمی و گل‌فام توانسته‌اند ترکیبی دودی‌ـ‌چوبی خلق کنند که نمایانگر فضای صحنه تئاتر باشد. نت‌های میانی عطر الیمپیا هم از انبوه رایحه‌های رز، ‌فریزیا و گل صدتومانی خلق شده‌اند. طراوت خاص نت‌های اولیه هم از رایحه‌های فلفل سیاه، ترشی آمیزه‌های مرکباتی و تلخی لطیف زعفران سرچشمه می‌گیرد. پس‌زمینه هوس‌انگیز عطر الیمپیا هم از رایحه‌های نعناع هندی، وانیل، شکلات و آکورد جیر جان می‌گیرد تا عطر رازآمیز و گرم داشته باشید که سالن الیمپیا را در اوج شکوه و جذابیتش برای شما معنا کند.

برند هیستویرز د پارفومز
عطار جرالد گیزلن
طبع گرم
سال عرضه 2012
گروه بویایی شرقی چوبی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه ترنج ، نارنگی ماندارین، پرتقال، لیمو ترش
اسانس میانی رز ، فریزیا ، فلفل ، گل صدتومانی، دانه‌های قرمز ، زعفران ، یاس بنفش
اسانس پایه مشک ، وانیل ، نعناع هندی ، شکلات ، روایح چوبی، روایح دودی، جیر ، شیرین بیان
نمره کاربران
L'Olympia Music Hall-هیستویرز د پارفومز له الیمپیا موزیک هال
رایحه
6
1 رای
ماندگاری
7
1 رای
پخش بو
8
1 رای
طراحی شیشه
9
1 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (2 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
من این عطر رو ۵ سال پیش خریده بودم‌ . نمیدونم عطر ضعیفی بود یا من بویایی غیر حرفه ای داشتم.‌ نسبت به قیمتش که اون موقع هم گرون بود هیچ شاخص خاصی نداشت. رایحه چوبی بی آزار و بسیار معمولی و پخش و ماندگاری بسیار ضعیف. رایحه رو دوسش داشتم البته ولی هر بار موقع استفاده اش میگفتم حیف پولم .
29 اسفند 1400 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : nazanin شکیبا

سلام به همگی عزیزان
امشب در عطرایی که تست کردم از برند هیستواغ سراغ نویر پتچولی از این برند رفتم بر خلاف همین جناب موزیک هال که کار خیلی خوبیه نویر پچولی بشدت کار ضعیف و بی ارزشی بود بی شک بدترین پتچولی بود که به عمرم تست کرده بودم بوی نامطبوع جوهر خودکار که منو یاد خودکارای بیک انداخت طراح این عطر سعی داشته با تلفیق فضای گلی و دودی تمی انیمالیک خلق کنه که نتیجش شد فرار من از فروشگاهه عطر از هیستواغ بعید بود چنین کاری کاش پرفورمنس خیلی خوبه نویر پچولی را همین موزیک هال داشت که شخصا اونو کار بسیار خوبی میدونم ارزش تست نداره دنبالش نباشید شب همگی بخیر
01 آبان 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : هلیوس معین هاشمی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟