STEPHANE HUMBERT LUCAS 777 - 2022Generation Homme

ستفان هامبرت لوکاس777 2022 جنرشن هوم

مردانه
کد کالا : ATR-37028
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی چوبی
طبع : گرم
مشخصات تولید
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2013
کد کالا : ATR-37028
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    2
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    2
  • روزانه
    0
  • رسمی
    3
تعداد رای های ثبت شده : 16
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

STEPHANE HUMBERT LUCAS 777 2022Generation Homme - ستفان هامبرت لوکاس777 2022 جنرشن هوم عطری مردانه ، شیک و خوش بو می باشد که در سال 2013 به بازار عرضه شده است .

ستفان هامبرت لوکاس777 2022 جنرشن هوم در دسته عطر های شرقی چوبی قرار می گیرد طبع آن گرم است.

عطری که توسط عطرساز برجسته استفان هومبرت لوکاس خلق شده است .

اسانس های بکار برده شده در این عطر نعناع ، انگور فرنگی سیاه، یوزو ، عود، ادویه جات معطر، عود، بلسان پرویی می باشد.

برند استفان هامبرت لوکاس 777
عطار استفان هومبرت لوکاس
طبع گرم
سال عرضه 2013
گروه بویایی شرقی چوبی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه نعناع ، انگور فرنگی سیاه، یوزو
اسانس میانی عود
اسانس پایه ادویه جات معطر، عود، بلسان پرویی
نمره کاربران
2022Generation Homme-ستفان هامبرت لوکاس777 2022 جنرشن هوم
رایحه
8.5
4 رای
ماندگاری
8.5
4 رای
پخش بو
8
4 رای
طراحی شیشه
9.5
4 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (4 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
شیرین وخجالتی شرقی اشرافی غمناک اولش بوی رزش زیاده کمی زمان بره بوی شیرین و بخوری و خوبی میده که بنظرم ازخیلی عطرای شیرین سرتره و ملایم و اشرافی فک نکنم کسی بدش بیاد یا بازخورد منفی داشته باشه استفاده روزانه خوبه هم رده ماسک نوبل گرلن و چنتا کار مونتاله .ترش و تیز نیست
14 اسفند 1401 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : امیر علوانی رضا یگانه

من این عطر رو بلایند بای کردم و راستش خیلی جا خوردم
انتظار یک عطر عودی رو داشتم ولی نوت غالب تو این عطر رز بود و من از رز متنفرم.
ولی جالبیش اینکه از این عطر خوشم اومد.
اکوا دی پارما لدر و این عطر تنها رزهایی بودن که من ازشون خوشم اومد.
29 فروردین 1399 پاسخ تشکر

اولین بار که پوشیدمش خیلی جا خوردم اصلا انتظار همچین آغازی رو نداشتم رایجه ابتدایی عطر شما رو یاد حرم میندازه هر جوری بود تحملش کردم بعد از چند وقت دوباره چند پاف رو لباسم اسپری کردم صبر کردم تا زمان بگذره با گذشت زمان رایحه عود خودشو نمایان کرد به قول ایکاروس شیطنت کار آغاز شد همسرم پرسید چی زدی خوشبو‌‌س با گذشت زمان راز نهفته کا رو پیدا کردم نمییشه کاری رو با یه بار استفاده روش قضاوت کرد اما حتما قبل از خرید با تست بشه چون کار تاریکه شاید با صاعقه هر کسی جور در نیاد
20 آذر 1396 پاسخ تشکر


SHL777 - 2022 Generation
عود تموم شدنی نیست . نهضت عود با عود کامبوج بلوا به پا کرد و بعد با عود عربی اوج گرفت و بعد با عود سنتتیک از بین رفت. اما دراین بین عودهایی هم بودن که به یاد موندن. جوبیلیشن امواج. عود رویال آرمانی. عود میسون فرانسیس کورکجان. رویال عود کرید . عربین نایت دل پوزو . عود وود تام فورد. العود ل آرتیزان و خیلی کارای دیگه. عود از مزه ی قره قوروتی ترش تا رایحه ی حیوانی و کثیف و از عود نرم و شیرین تا عود تلخ و زهم به بازار اومد.
این عطر بازسازی عود عربی بوسیله ی عود هندی هست!!! عود عربی انعطاف چندانی نداره و از بدو ورود قوی و تاریک و اورینتال هست. حتی در خودش تینکچری از کهربا رو مخفی کرده. اما در این عطر عود از فضایی فرویتی-سیتروسی که خاصیت اوپنینگ عود هندی هست رو به عودی دنس و مرموز و تاریک و مواج میره که ویژگی عود عربی هست. برای این کار کافیه شما در اوپنینگ تون از مرکبات منتولیک نظیر لیمونن و یوزو استفاده کنید که برنده و دینامیک هستن و در عین حال خیلی زود جان میدن. و درانتها از پچولی و تولو و مایروگزیلون استفاده کنید که خفه کننده و سنگینه. از این توضیحات بگذریم. رایحه این عطر همون تصویر قبلی شما از عود هست اما در چهره ای کاملا متفکر و مرورگر و کنجکاو. یعنی رایحه ای با شروعی دلپذیر از عودی نیمه شیرین، دارویی و مرکباتی و دل انگیز و ادامه ای زمزمه کننده، مرهم گونه ، کم نور ، گس، مشرقی و باهوش که این هوش از تلخی ملایم و نیمه خشکی حاصل میشه.
اما بیاید یه قراری بزاریم. عود رو صرفا رایحه ای جهت پوشش کاملا رسمی و خشک ندونید. اتفاقا عطرهای عودی یک نقص دارن و اون نبودن آکوردی به اسم آکورد "شیطنت" هست. با عطرهای عودی چهره ی ژولیده و پر مو و پوشش بسته و متعدد و شلوغ و کراواتی ، تصویری که از شما خلق میکنه تصویر یک آدم شکست خورده و بی بنیه ست. با عطرهای عودی شیطنت کنید و از پوشش باز و امروزی استفاده کنید.
7 از 10
06 آبان 1396 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط :  حسینی عماد
سلام ایکاروس گرامی
قلمتون بسیار جذاب بود و به واقع لذت بردم.چون بشدت عاشق کارای عودی هستم من رویال عود که نام بردید و بسیار دوست دارم و شدیدا علاقه مندم این کاره استفان هامبرت و تست کنم ولی این برند در اصفهان من ندیدمش خصوصا قلمتون که تشویقم کرد به تست این عطر کارای عودی منو یاد کافه های توی میدون نقش جهان میندازه من رویال عود که شما فرمودید و باهاش زندگی کردم چون از وطن هم دور بودم و عجیب حس خوبی داشت واسم نمره 7 از شما یعنی کار قابل قبوله امیدوارم بتونم پیداش کنم از شما بی نهایت سپاسگزارم مثل همیشه عالی پاینده باشید
06 آبان 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط :  حسینی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟