MONA DI ORIO - Oudh Osmanthus

مونا دی اوریو عوده اوسمانتوس

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-36957
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های شرقی
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : مونا دی اوریو
کشور مبدأ : هلند
سال عرضه : 2011
کد کالا : ATR-36957
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    5
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    3
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    2
تعداد رای های ثبت شده : 21
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

MONA DI ORIO Oudh Osmanthus - مونا دی اوریو عوده اوسمانتوس

محصول سال 2011 می باشد و در گروه بویایی رایحه های شرقی که عطرهای بسیار جذابی را در خود جای داده است، قرار دارد. سبک بویی این عطر گرم می باشد و عطار آن مونا دی اوریو می باشد . از اسانس های بکار برده شده در این عطر می توان به نارنگی ماندارین، برگ درخت نارنج، لامی ، نعناع هندی ، گل اوسمانتوس ، گیاه ناگارموتا، مشک ، سدر ، عنبر، عود اشاره کرد.

برند مونا دی اوریو
عطار مونا دی اوریو
طبع گرم
سال عرضه 2011
گروه بویایی رایحه های شرقی
کشور مبدأ هلند
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه نارنگی ماندارین، برگ درخت نارنج، لامی
اسانس میانی نعناع هندی ، گل اوسمانتوس ، گیاه ناگارموتا
اسانس پایه مشک ، سدر ، عنبر، عود
نمره کاربران
Oudh Osmanthus-مونا دی اوریو عوده اوسمانتوس
رایحه
3.5
2 رای
ماندگاری
8.5
2 رای
پخش بو
9
2 رای
طراحی شیشه
9.5
2 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (7 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
6
رایحه
7
ماندگاری
8
پخش بو
9
طراحی شیشه
مونا دی اوریو عود اسمانتوس.

یه عطر عودی، میوه ای، گلی ، عنبری گرم و شرقی.

جایی میخوندم که این عطر جز معدود مواردیه که عود طبیعی در اون استفاده شده که با توجه به رایحه ممکنه درست باشه.
شروع کار ترکیبی از نت های عودی_ میوه ای( زردالو) و _ گلی ( اسمانتوس ورز) هست که کمی شیرینی عسل هم همراهیش میکنه.البته بعضی از اینا تو هرم بویایی نیومدن اما توسایتای دیگه اشاره شده.
عود اینجا کاملا به عود طبیعی شبیه هست یعنی تمی شبیه میوه گندیده و ترش داره و در واقع تو این مرحله کارکمی شبیه عطرای عودی بوزی مثل عود فور لاو دیفرنت کمپانی هست.یه رایحه پترولی و لاستیکی هم کار رو همراهی میکنه که نمیدونم از چیه و کار کمی هم تم انیمالیک داره که شاید از عنبر باشه.
به مرور کمی این رایحه هارش عودی_ انیمالیک_ میوه ای اروم میگیره و رایحه لاکتونیک اسمانتوس در کنار تم خاکی چوبی نارگاموت بیشتر به مشام میاد.
عطر خیلی خاصیه ولی باید عاشق رایحه عود طبیعی باشید که همچین بهایی براش بپردازید. از بین عطرایی که من دیدم شباهت هایی با فرانک اولیویر عود وانیل داره.
پرفورمنس کار اما بر خلاف شمایلش خیلی هم بالا نیست و تقریبا یونی و مناسب فصل سرده.
07 دی 1400 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 One Flew Over the Cuckoo's Nest
سلام جناب architect

درست میفرمایید رایحه انیمالیک مربوط به امبرگریس یا همون عنبر هست .
رایحه میوه ای زردآلو مربوط به عصاره اسمانتوس هست.عصاره اسمانتوس بوی زردآلو با کمی تم چوبی و چرمی داره .
رایحه ای خوشبو، عسلی، زردآلو-هلو، که اغلب در عطرسازی برای کرکی کردن روایح گلی، نرمی قابل لمس شبیه به پوست میوه های مخملی، استفاده می شود.
08 دی 1400 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 مسیح بسته شده

6
رایحه
7
ماندگاری
8
پخش بو
9
طراحی شیشه
عود اسمانتوس.
یه عطر عودی_ امبری_ گلی بسیار متفاوت.
نت های اصلی کار عود وگل اسمانتوس در بستری از عنبر هستن که البته فک میکنم عوداز نوع لائوس باشه و شبیه عودهای اگاروود نیست.
عنبر هم اینجا کاملا متفاوت با عطرای امبری هست که نمیدونم امبرگریس هست یا عنبر ولی کاملا رایحه انیمالیک داره.
اما چیزی که بک گراند کار رو خیلی متفاوت کرده یه رایحه روغنی و شاید کمی لاستیکی هست که فک میکنم ترکیب روغن سیپریول و پچولی هست و تک کارایی مثل تاور ۰۲ قبلا به مشامم خورده بود.
بسیار عطر خاصیه و طرفدارای پرو پا قرصی داره. پرفورمنس قابل قبوله و مناسب فصل سرد و یونی هست.

25 اسفند 1399 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 فاطمه فیضی

من عطرای عودی شیرین رو دوست ندارم چه برسه به این یکی که میوه ای هم هست. و شاید درست نباشه در باره این عطر نظر بدم ولی خوب به نظرم این تبادل نظرها باعث ارتقا سلیقه میشه. البته قبلا رویو ها رو نمیخوندم ولی الان میبینم که سلایق خیلی متفاوته.کنجکاوی در مورد اسمانتوس منو به سمت این عطر کشوند ولی بویی که به مشام من میرسه یه چیزی شبیه لاستیک سوخته هست که با یه بوی شیرین و میوه ای مثلا الو قاطی بشه.بوی دیگه ای استشمام نمیکنم و هیچ جذابیتی نداره برام.با احترام به دوستدارانش
20 شهریور 1399 پاسخ تشکر
با کمال احترام ولی ذره ای این کار برای من شیرینی نداره و بیشتر تلخه و عنبر تو این کار زیاد به چشم نمیاد و بیشتر در پس کار بازی می کنه
28 مهر 1400 پاسخ تشکر

درود بر اعضاء محترم؛
عطرهایی مثل همین عود اسمانتوس که دکتر ایکاروس سالهای قبل معرفی کرده اند، قیمت هاش در سایت های اینترنتی فروش عطر، بسیار بالاس مثلا این کار قیمتش دو سه برابر بقیه کارهای این برنده. عطر وانیل از مونا دی اوریو هم دقیقا همینطوره. احتمالا چون تقاضا و خرید بیشتره، قیمتهاش هم نجومی رفته بالا. حالا میگیم عود و چرم حیوانی، اسانسهای گرونیه اما وانیل دیگه چرا. کلا تو این مملکت همه چی همینطوره. تقاضا که بره بالا قیمت هم به تبعش میره بالا. سایکدلیک و پرایوت لیبل از برند جووی هم بهمین ترتیب قیمت هاش بالاس سه تومنه. الانم با این قیمت های وحشتناک کارای سفارش شده ایکاروس که هیچ، کارهای عادی هم نمیشه خرید. حساب کردم برای ده دوازده عطری که تو لیست اولویت‌هامه باید حدود سی میلیون هزینه کنم. چند هفته س دارم فکر میکنم چند تا عطر، بیست یا سی میلیون میرزه یا نه !! از طرفی عاشق عطرم و میدونم این چند تا عطر که در اولویته اگر نخرم، چند هفته دیگه اصلا دیگه نمیتونم بخرم. فعلا صرفنظر کردم تا بعد. از مدیر محترم درخواست اکید دارم که این کامنت منو حذف نکنه بلکه کسی پیشنهادی، نظری چیزی بده. با سپاس فراوان از مدیر عطرافشان.
14 خرداد 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : م. س.
درود دوست عزیز.
بله متاسفانه الان هزینه 3 تومن واسه یه عطر نیش پول عادی ای حساب میشه. هرچند دیزاینری های خوب هم بالای دو تومنن اکثرا.
در کل بستگی داره توان مالیتون چقدر باشه. اگه 30 تومن هزینه کردن قرار نیس فشاری به زندگیتون بیاره خب هرچی زودتر تهیه کنید به نفعتونه با تورم و روند ارز. ولی خب اگه دشوار هست براتون خب دوست من چرا 12 تا عطر رو باهم میخای بگیری؟ روزی یک میل هم بزنی هر روزم بزنی با سه تا عطر کارت راه میفته برای یک سال. 12 تا عطر فرضا بگیری و باز هوس یه عطر دیگه کنی چی؟ چون کسایی که عاشق عطر و عطربازی باشن زود به زود عشقشون عوض میشه توی دنیای عطر. همچنین یه نکته که خیلی مهمه اینه عطر ها رو برای چی میخواید تهیه کنید. برای دل خودتون بیشتر یا اینکه نه تو پرفورمنس خوبشو بازخورد بقیه تهیه کنید؟ اگه اولیه که به نظرم اصلا نمیارزه. در کل من اگه جای شما بودم یه کار نیش با کیفیت و اصالت تهیه میکردم (برای روزای خاص) در کنارشم یه دیزاینری با کیفیت و قیمت مناسب تر ( برای روزمره ) و چندین سمپل از کارای خیلی لوکس که مواقعی که دلتون هوسشو کرد بزنید به خودتون هر از چند گاهی و کیفیشو ببرید. اینجوری کلی پول سیو کردین از 30 تومن و خب برای ماه ها نیاز عطرتون تامین شده با سورسای مختلف و تا اون موقع هم باز یکی دوتا عطر خفن پیدا کردین که دوس دارین تهیه اش کنید و اون موقع هم میتونید همین روند رو تکرار کنید. موفق باشید
14 خرداد 1399 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : F.E پارسی
سلمان گرامی،
وانیل لزوما اسانس ارزونی نیست، گرچه اسانس صد در صد طبیعی وانیل توی عطرسازی نداریم ولی هستن اسانسهایی که درصدی عصاره وانیل توی ترکیبشون به کار رفته (منظورم از عصاره extract هست که بر خلاف اسانس از تقطیر حاصل نمیشه) و خوب طبیعتا قیمتش بالاتر از اسانسی هست که توی آزمایشگاه با وانیلین ساخته میشه.

در مورد قیمتها هم حق با شماست. اتفاقا این دلیل اصلی هست که شخصا رغبتی به صحبت در مورد عطرهای نیش ندارم. من خیلی وقته از عطرهای نیش کوچکترین سایز ممکن رو تهیه میکنم بخصوص تراول سایزهای ۱۰ یا ۱۵ میل. تجربه بهم میگه برای بیشتر عطرهای نیش حجم مصرف اونقدر پایینه که همون تراول سایز هم دو سه سالی برات میمونه. حداقل برای من موقعیت پوشیدن عطرهای نیش اونقدر زیاد نیست و برای مصارف روزمره ترجیح میدم دیزاینر استفاده کنم که سیفتره و بازخورد بهتری هم داره. بیشتر برندها سایز کوچک هم از محصولاتشون ارائه میدن اگه امکان خرید مستقیم از وبسایت برندها فراهم بود این موضوع میتونست خیلی راهگشا باشه. کاش وارد کننده های عطر توی ایران هم این مساله رو در نظر میگرفتن و در کنار ۱۰۰ میل و ۲۰۰ میل سایزهای کوچکتر مثل ۱۵ یا ۳۰ میل هم وارد میکردن.
14 خرداد 1399 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : پوریا علی نژاد دانیال
سلام
جناب كتابچي جسارتا منم ميخواستم نظرم را خدمتتان عرض كنم . اينكه بگيم سي ميليون واسه ده دوازده تا عطر هزينه كردن ارزش داره يا نه خوب ميشه گفت به اندازه عدد انسانها و فلسفه و معيار زندگيشون جواب داره و هر كسي باتوجه به ميزان علاقه و دانش و اولويت و توان مالي كه داره و خيلي فاكتورهاي ديگه نظر متفاوتي با ديگران داره .ولي متاسفانه باتوجه به شرايط تورمي كه طي اين دو سال روند افزايشي زيادي هم داشته موكول كردن خريد هر چيزي به آينده به نظر مياد مصادف ميشه با پرداخت پول بيشتري براي اون .مثلا همين پرايوت ليبل و سايكودليك كه فرموديد با پولي كه الان براي خريد يك عددش هزينه ميشه سال قبل ميشد جفتش را ابتياع كرد .
20 خرداد 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : دانیال معین هاشمی

جناب کبیری عزیز عرض ادب نظرات شما واقعا لذتبخش هست درباره ی تمام عنواین ادکلن ها ....
بالاخص این عنوان مونا دی عود .....
جدیدا این را تهیه کردم واقعا عالیست ..
ممنون از سایت عطر افشان
28 اسفند 1397 پاسخ تشکر

من عاشق عطرهاییم که از ناگارموتا استفاده میکنه ولی متاسفانه اونو هنوز تست نکردم حتما باید ببینم چیه
23 خرداد 1397 پاسخ تشکر

آهان این شد یه چیزی.....
بعد از ناامیدی از وانیل این برند این عود اسمانتوس خیلی برام سورپرایز شد و حالم رو خوب کرد.
من عودهای زیادی تست داشتم ولی به ندرت عود خوبی پیدا کردم.این یکی از بهترینهاست.رایحه ی عودی بینهایت شیک، عمیق،لوکس با رایحه ی ضعیف انیمالیک که نمیدونم از کجاست چون توی نتها نیست ولی من حسش میکنم و کار رو برای یه عطر عودی بسیار جالب و متفاوت ساخته.
Bravo Mona di Orio
25 مهر 1396 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی شادمهر حاجیان
با سلام اقای کبیری
اقا کم دل ما رو اب کن!!!/پس لازم شد این رو هم تست کنم فکر کنم این رو از اکوا اینستا عود بیشتر پسندیدید
پخش و موندگاری چطور بود
قبلأ از پاسختون کمال تشکر رو دارم
25 مهر 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Ali lotfi
Mohammad عزیز سلام
عود اینتنسا و این عود اسمانتوس هر دو عودهای متفاوتی هستند.عود اینتنسا به دلیل داشتن نت چرم اقتدار بیشتری داره و کاملاً مردانه ست.عود اسمانتوس ولی کاملاً یونی هست.
هر دو لوکس،عمیق ،شیک و دارای رایحه ی متفاوت هستند.احساس میکنم نوع عود بکار رفته فرق میکنه.
هر دو دارای ارزش خرید صد در صد هستند.پخش و ماندگاری عود اسمانتوس هم خوب هست.
راستش من این قدر عود های گران و بیخود تست کردم از برندهای مختلف که وقتی یه کاری مثل این میاد دستم از خود بیخود میشم و دو دستی میچسبمش!
قربانت و یا حق
25 مهر 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : میلاد

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟