Tauer Perfumes - PHI Une Rose de Kandahar

تاور پرفیومز فای اون رز د کندهار

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-36708
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های گلی
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : تاور پرفیومز
کشور مبدأ : سوئیس
سال عرضه : 2013
کد کالا : ATR-36708
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    9
  • نمی پسندم
    3
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    3
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    1
  • رسمی
    3
تعداد رای های ثبت شده : 26
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

Tauer Perfumes PHI Une Rose de Kandahar - تاور پرفیومز فای اون رز د کندهار

محصول سال 2013 میلادی بوده و توسط عطاری مستعد و مطرح به نام اندی تاور ساخته شده است . از ویژگی های این عطر رایحه بسیار دلنشین و گرم آن می باشد و در دسته عطر های رایحه های گلی قرار می گیرد. از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به ترنج ، دارچین ، بادام ، زردآلو، رز ، شمعدانی ، تنباکو ، دانه تونکا ، مشک ، وانیل ، نعناع هندی ، خس خس ، عنبر اشاره کرد.

برند تاور پرفیومز
عطار اندی تاور
طبع گرم
سال عرضه 2013
گروه بویایی رایحه های گلی
کشور مبدأ سوئیس
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترنج ، دارچین ، بادام ، زردآلو
اسانس میانی رز ، شمعدانی ، تنباکو
اسانس پایه دانه تونکا ، مشک ، وانیل ، نعناع هندی ، خس خس ، عنبر
نمره کاربران
PHI Une Rose de Kandahar-تاور پرفیومز فای اون رز د کندهار
رایحه
8.2
5 رای
ماندگاری
8.2
5 رای
پخش بو
7.8
5 رای
طراحی شیشه
8.4
5 رای
این عطر برای من یاد آور ...
اخبار برند تاور پرفیومز
عطرگرام
نظرات کاربران (6 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
با سلام
رز خوش ساخت رو قبلا در عطرهایی مثل رز پترا هامبرت لوکاس یا سری لا رز کورکیجان تست کرده بودم اما رایحه رز در اون عطرها کاملا مشهوده بر خلاف رز قندهار که انگار رز در انبوه روایح حل شده و هر از چند گاهی یک چشمکی میزنه و محو میشه دوستان به رایحه زردالو اشاره کردن نظرشون محترمه منتها من دریافتی از زردالو نداشتم چیزی که شامه حقیر درک میکنه از این عطر رایحه ی شهد مانند شبیه شربت زعفرانه و پس زمینه ای تنباکویی و کمی دودی
بهر حال بیشتر به بانوان بالای ۳۰ پیشنهاد میشه
03 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : ارژنگ بوترابی One Flew Over the Cuckoo's Nest

فی یا فای ( PHI Φ ) ۲۱امین حرف از حروف الفبای یونانی هست ،
در ریاضیات به این حرف لقب نسبت طلایی داده شده ،
در سری اعداد فیبوناچی این نسبت همواره برقرار هست و همین نسبت به اعداد فیبوناچی ارزش و اعتبار بخشیده
PHI=1.618
یعنی هر عددی عدد فیبوناچی به حساب نمیاد.

عطر PHI une rose de kandahar نیز دارای ارزش و اعتبار خاصی در میان عطرهای با رایحه رز هست چرا که رز این عطر رزی خاص و کمیاب هست
این نوع رز فقط در مناطق خشک و ناهموار استان ننگرهار افغانستان وجود داره و بشدت کمیاب هست .

رایحه بی مانند و بسیار با کیفیت و اسپایسی این رز سبب شد که این عطر در میان عطرهای رزی همانند اعداد فیبوناچی ارزش و اعتبار خاصی داشته باشه ،
یعنی هر رزی این رز نمیشه.

در این عطر رایحه رز یک آکورد هست ، آکوردی حاصل از اسنشیال اویل رز ننگرهار و ابسولوت رز بلغاری .

ابسولوت ها از اسنشیال اویل ها غلیظ تر هستند و دارای مولکول های بزرگتری هستند که این به روش اسانس گیری اونها مربوط میشه.

با این عطر تجربه ای متفاوت و لاکچری از بوی رز خواهید داشت و حتما پیشنهاد میشه.

رزی متفاوت و بسیار دوست داشتنی و با ارزش

تقدیم به مسیح بی همتا ...
18 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
33 تشکر شده توسط : بهزاد معصوم نژاد محمد جواد رضوانی
جناب ايرج خان روحاني عزيز
تشكر ويژه از شما بابت نقد عالي اين عطر خاص و جمله بجايي كه در انتها بكار برديد.
اميدوارم جسارت بنده رو ببخشيد.
18 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : nazanin فریده.م
درود برشما. به‌به عجب عطری وَ چه تشریحی... سپاس.

سهراب راست می‌گفت. کار ما نیست شناسایی راز گل سرخ؛ کار ما شاید این است؛ که در افسونِ گل سرخ شناور باشیم...!

رز قندهار رفتنی است بدون بازگشت. خراب کردنِ تمام پل‌های پشت سر. گذری پابرچین پابرچین از میانِ دره‌های پُر اِفاده‌ی رزهای مشکیِ پسامدرن و داخل شدن به باغ‌های بدون دروازه‌ی رزهای سرخ و کهن. به‌جای فلسفه‌ی هارش و فلزیِ بلوک‌ِ یخ‌زده‌ی غرب، عرفانِ ظریفِ شرقی را مرور کردن. گذشتن از اپیزودِ فراق و رسیدن به فصلِ تا زیرِگردن عاشق بودن. عطری مالامال از طیفِ صورتی. لیکوئیدی چکیده شده از جغرافیایِ غبارآلودِ افغانستان که فقط کمی از بوی محزونِ گیسوانِ سیاهِ دخترانِ زیباروی هرات را در پستوهای خود پنهان کرده. مخلوقی گرم'معتدل با طعمی شیرین و اتمسفری دودی اسپایسی میوه‌ای پودری که اطرافش بادامی دارک رُست وَ باریکه‌هایی چوب مانند یافت می‌شود وُ در قلب اثر سیلانی دیوانه و گلدار با محوریت رز وجود دارد و کمی آن‌طرف‌تر یک پچولی که این بار نه ناخوش؛ نه زنده‌به‌گور و سراسر خاک؛ نه تیره و سوزان؛ بلکه روشن و پرتپش خودنمایی می‌کند. تاور در این عطر حجمی شگرف از رز شرقی را در جان اثر تزریق کرده و توگویی همان دخترکِ مو سیاه است که با لباس‌های شوخ و گلداری که به تن دارد بازیگوشی را به حداعلا رسانده. اما این رزِ طبیعی در سرزمینی موجدار و بر روی سطح شوروغوغای شیمی رها می‌شود و پرسشی عظیم که چرا تاور این گل را در این آشوبکده رها کرده!؟ گریزی بزنیم به زیبایی‌شناسی و دریافت‌های بصری؟ مفهوم بسازيم از معلومات و مجهولِ کُل را ریشه‌کَن کنیم؟ عزیزان اسم 'قندهار' را از یاد نبرید! حوزه‌ی مغمومِ رود کابل. مارپیچ فیبوناچی. قرار است بااین عطر به جگر تاریخ چنگ بزنیم. یک آرتیستِ اروپایی از قلبِ سراسر آشوبِ سرزمینی که نامش هيچگاه از صفحه‌های تاریخ خارج نشد 'رز' را انتخاب می‌کند! رز در این عطر [در نگاه من] مابین خطوط سنتتیک تداعی کننده‌ی کودکی معصوم است که زیرِ عمودِ بادِ سوزان و مابین رقص خاک‌ها در آسمان، بی‌صدا ایستاده و عبورِ تانک‌ها را تماشا می‌کند. بازیِ هفت‌سنگِ یک کودک با یک سرباز مسلح. چیزی شبیه به همان که گلسرخی نوشت : بشارتِ ظهوری جاودانه...!
18 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
31 تشکر شده توسط : Rezvani آماتور 2
جناب Dapper گرامی و عزیز درود بر شما

من در این فضا با شما و دیگر دوستان ادب و معرفت را مرور میکنم

از لطف شما سپاسگزارم
25 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : Dragon ارژنگ بوترابی

این رو اینجا می‌نویسم برای کسانی که تازه به دنیای عطر میخوان پا بذارن(آقایون) به هیچ وجه سمت عطرهایی که اکورد اصلیشون رزه نرید هر چه قدر هم همه ازشون تعریف میکردند همه کامنت مثبت گذاشتن بلاگرا به‌به و چه‌چه کردن و از کیفیتشون گفتن،منکر کیفیت بالاشون نیستم هستن عطرای با کیفیت تو این کتگوری مثل پرتریت آف لیدی،عود ستین مود،همین عطر‌ تاور و نواغ د نواغ تام فورد و....این عطرها اساسا واسه من و شمایی که از بچگی رفتیم مراسم ختم اومدن گلاب ریختن تو دستمون اومدیم چایی بخوریم گل سرخ ریختن توش رفتیم تو نمازخانه واسه فرار از بوی پا گلاب زده بودن ساخته نشده اروپایی ها خیلی خوششون میاد اما ما بهترین بازخوردی که میتونیم از این نوع عطرا بگیریم اینه که چرا عطر زنونه زدیم.
من خیلی زور زدم که این عطرو دوس داشته باشم اما فایده نداشت جوری که تصمیم گرفتم بفروشمش یه تجربه بد از بلایندبای که شاید لازم بود واسم عطر بدی نیست اما تصور اینکه بخوام این رو بدم محاله واسه خودم
15 بهمن 1400 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : رضا یگانه 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆
با سلام و ادب خدمت مازیار عزیز. بنده با احترام با نظر شما موافق نیستم. همونجور که رایحه پچولی و عود و چرم انواع و اقسام زیادی داره رایحه رز هم تنوع زیادی داره و همشون قرار نیست بوی گلاب رو تداعی کنند. البته با این قسمت صحبت شما موافقم که رایحه رز برای غربی ها بسیار دلچسب هست و ازش بسیار تمجید میشه. عطری به نام parfum d"empire eau suave هست که اتفاقا سمپل اون در عطرافشان موجوده. عطری هست بسیار کمیاب. به ادعای سازنده عطرٰ- رز به عنوان یکی از نوت های آغازین و همین طور میانی عطر مورد استفاده قرار گرفته و نقش محوری در این عطر ایفا میکنه. کیفیت مواد استفاده شده و شفافیت رایحه از نظر من بسیار بالاست.کار بسیار خوب خوشبو و با صلابتی هست.رایحه متفاوتی از رز در این عطر استشمام میشه. اگر امکانشو دارید حتما تستش کنید. فکر میکنم نظرتون رو در مورد رز اندکی تغییر بده.البته رایحه زنانه معرفی شده و در دسته گلی ادویه ای قرار میگیره اما برای آقایان هم قابل استفاده هست.
17 بهمن 1400 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : رضا یگانه فریده.م

سلام عرض شد،دوستانی که رز قندهار رو تست کردن خواستم ببینم از نظر شما مقداری شبیه ambre muscadin نیست؟البته نه خیلی ها،چونکه الان ریویوی ایکاروس رو دیدم که گفته:(( رز توی این کار رو به سمت طراوت بنفشه و مرکبات داره ))و توی ambre muscadin هم بنفشه داریم و نت های vetiver و musk و vanilla هم توی دوتا عطر مشترکه حالا خواستم ببینم که نظر شما چیه؟
اینم بگم از همون جای همیشگی که دستریز میگرفتم نخریدم و از اصالتش خیلی مطمئن نیستم
26 مهر 1400 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : alireza .xx mehrdad

رز قندهار
" براومدن زیبایی و مهربانی و ارامش پس سختی "

یکی از چیزهایی که خیلی برام لذت بخش هست در مسیر شناخت روایح ، چند بعدی بودن روایح هست . چند کاراکتری بودنشون حتی در یک نوع مشابه از پردازش . چرم رو میبینیم در عطری بوی انیمالیکش شدیدا خودنمایی میکنه ولی در عطری مثل ایمیتیشن و ممواغ امواج یا دزیق از ژول ات مد جور دیگه ای خودنمایی میکنه که خیلی ها متوجه حضورشم نمیشن یا در سری محبوب تامفورد در شکلی دیگر . گل مریم رو که اصلش همراه داشتن یک تم انیمالیک هست در عطری مثل توبروز 3 از هیستواغ مشاهده میکنیم ولی در عطری مثل فردریک مال کارنال فلوور جلوه تصفیه شده اون رو میبینیم .

میشه تا ساعت ها از تک تک نت های دیگه گفت و راجبشون صحبت کرد اما فعلا برگردیم سر اصل مطلب ما. یعنی " رز " . رز در بین ایرانیانی که عطرباز نیستند عموما معنی بدی گرفته و یه جورایی به عطر حرم و غیره ربطش میدن و بخاطر همین تا اسم رز میاد فراری و بیزار میشن . اما بیاید چند عطر رو باهم بررسی کنیم تا ببینیم چیکار کردن عطارها و چیا بهمون تحویل دادن . اون موقع میشه بهتر راجبشون نظر داد . رز رو میشه توی دستای بانو زاروکیان هنرمند به صورت اغواکننده و مست کننده دید . رزی که با تم بخوری دادن بهش شما رو از بیزار بودن رز دور میکنه . و چه بسا عطربازهایی که عاشق رز هستند به اصطلاح ترفیع دریافت میکنند بعد از استشمام کارهای رزیه زاروکیان . مثال بزنم ماسک تانگو . مون نوم است روژ . شی دونا .

اما یه وقتا جلوه دیگه ای از رز رو میبینیم که در اینجا اندی تاور استفاده کرده. جنس رزی که از اینجا استفاده کرده محصول کشور افغانستان هست . یکی از بهترین رزهای دنیا . رزی از جنس مهربانی و زیبایی . رزی از جنس صمیمیت و شادابی . رزی که بیشتر بجای اینکه به رز بودن بپردازه به گل بودن میپردازه . از چنین رزی برای خلق چنین اثری استفاده کرده تا بیانگرحقیقت و تابوشکن اون ذهنیتی باشه که ممکنه در ذهن برخی مردم راجب شرایط به برهه زمانی در کشورعزیز افغانستان وجود داشته باشه . ذهنیتی از نا آرامی و دور از نشاط . درحالیکه چنین نیست و عطار هنرمند با خلق چنین اثری اونم با استفاده از بهترین گونه رز موجود دنیا که در کشور افغانستان وجود داره بیانگر صمیمیت و ارامش و دوستی شده .
رایحه بسیار دوست داشتنی هست و ابتدا با بوی زردالو و تنباکوی خیلی لطیف و تازه و خیس در بستری از رز قندهار اغاز میشه . دقیقا بوی تنباکوی خیس رو در کنار زردالو و دیگر میوه ها با کمی ادویه و رز در نظر بگیرید . هرچه میگذره شیرینتر میشه ولی کاملا کنترل شده هست این شیرینی و از ترکیب چند نت در کنار وانیل نشئت میگیره . همچنین پچولی کم کم خودنمایی میکنه و کار رو شاداب تر میکنه . بالانس کار به نظرم خیلی خوبه و از شفافیت خوبی برخورداره . کاملا یونی سکس هست به نظرم و اتفاقا به خانم هایی که از روایح شرقی لذت میبرند پیشنهاد میکنم این کار رو حتما تست کنند . پیشنهاد بلایند بای نمیدم به کسی و پیشنهاد میکنم تست بشه چون با اینکه خیلی دوست داشتنی و زیبا و مهربونه ولی خاص هست . حد وسط نداره یا عاشقش میشین و یا با احترام کنارش میذارید .
پرفورمنس بسیار مناسبی داره و میشه با هر تیپی اونو پوشید و لذتش رو برد . 9/10
16 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : رضا یگانه مهدی ارجمندی
با سلام خدمت دوست عزيز امير محمد جان
برادر جان لطف ميكنيد يك مقايسه داشته باشيد بين اين و تانگو و مون نوم ؟
تانگو و مون نوم رو تست داشتم و مون نوم رو خيلي زياد ميپسندم اما تانگو رو نه انچنان.
مرسي
14 فروردین 1401 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : رضا یگانه آلالیتا
درود دوست عزیز ،
دو چهره متفاوت از شیفتگی و شیدایی رز رو ذکر کردین ، یکی تاریک و اغواگر و دیگری روشن و امیدبخش
در مون نوم است روژ ما با چهره تاریک رز در اثر توجهاتی از بخور همراه هستیم که شما رو تا سرحد دیوانگی و اغوایی ارضا میکنه اما در رز قندهار ما با مفهوم گل رز بودن همراه هستیم که چهره معصوم و مهربان و زیبای رز رو به ما نشون میده .
در رزهای بخوری که تخصصش زاروکیان هست ما با یه زنچیری از عطرهای متنوع با تفاوت های اندک ولی قابل توجه روبرو هستیم . پیشنهاد میکنم شیدونا و اپیک 56 هم تست کنید .
16 فروردین 1401 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : رضا یگانه 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆

PHI Une RoseDeKandahar
Tauer

یکی از محبوبترین انواع نت رز برای من رزی هست که در رز قندهار استفاده شده. رز قندهار از اولین اسپری به پیشوازت میاد و به آرامش و لطافت و صلح دعوتت میکنه. عطری نیمه شفاف، مواج و وزنده و یادآور خود شخصیت اندی تاور. دوست داشتنی ، احساساتی ، امیدوار و پر جنب و جوش.. رز قندهار از رزی استفاده میکنه که ما ایرانی ها اصلا ازش نمیترسیم. بهتره بگم اصلا نمیشناسیمش. رز جلال اباد و حصارک افغانستان از نادرترین رزهای جهان محسوب میشه. اینکه تاور چجوری جرات کرده وارد شرق افغانستان و یکی از نا امن ترین نقاط جهان بشه برای منم سواله. اویل این رز رو از یکی از دوستان افعانیم که ساکن ایران هست گرفتم چند سال پیش. گزنده نیست. تاریک نیست. فلزی نیست و رو به سمت طراوت بنفشه و مرکبات داره اما بر خیس بودن و روشن بودن تاکید میکنه. این رز رو دوست دارم در گروه مشک های سفید دسته بندی کنم و به نظرم بهترین رز عالم خلقت هست و در کنار رزی که در عطر "بد آو رز" از برند ژار هست جزو محبوبه هام قرارش میدم.. این فضا رو تصور کنید که با دوده ی میوه ای شدیدا سنتتیک و عجیب تنباکوی شیرین و گوشت نرم زردآلو که سنتتیک هست و با دارچین و ادویه گرم و گورماند شده و با کومارین طبخ داده شده، همراه شده . حجمی از عظمت رز طبیعی در میان همهمه ی روایح سنتتیک که بعضا هارش ، ناشناخته و پر تلاطم هستن. حضور دود و ادویه بر تاریکی فضا کمک میکنه که کماکان تاریکی دلچسب و غیر کدری پیش روی شما میزاره. رز قندهار مولتی کاراکتر هست و با هر پوششی سازگار میشه. رز قندهار در تمامی لحظاتش روی پوست لبخند میزنه . منهای لحظات انتهاییش که کمی خسته و پودری و خش دار و تلخ میشه که البته دقیقه ی نود این طور میشه و زمان بسیار کمی این حس رو تجربه میکنید. بسیار قدرت تطابق پذیری بالایی داره و با پوست هم خوب کنار میاد و برای نشستن بر اون معمولا مقاومت نمیکنه. اتفاقی که بر عکس در صفر دو میفته.
بطور خلاصه رز قندهار عطری فلاوری-اسپایسی-اسموکی هست که اجزای خودش رو بر پایه کلیدواژه ی "دوستانه" انتخاب کرده. پوشیدنی و دوست داشتنی .
نمره ی بالایی از من نمیگیره (به دلیل حجم استفاده از شیمی در ساختن عطری که قرار هست بر محوریت و هویت منطقه ای جغرافیایی بنا بشه که همواره طبیعت و فرهنگ بکر و دست نخورده ش مورد بحث بوده) منتها شدیدا ازش لذت میبرید و شدیدا پیشنهاد میکنم حتما و حتما تستش کنید. به راحتی قابلیت بلایند بای رو هم داره.

7 از 10
19 مرداد 1396 پاسخ تشکر
33 تشکر شده توسط : محمد جواد رضوانی آماتور 2
از مدیریت محترم سایت خواهش دارم از نشر مطالبی که ازجنبه علمی ایراد دارن جلوگیری کنند ،دوستان زیادی از مطالب استفاده میکنند و از این مطالب به عنوان سندی بر حق برای خرید عطر یا تشریح و تبادل نظر استفاده میکنند
14 مهر 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : پویا
یک قسمت از صحبت هاتون رو متوجه نشدم منظورتون چیه از (به دلیل حجم استفاده از شیمی در ساختن عطری که قراره ... )
منظورتون استفاده از نت های سنتتیک هست ؟ قلم زیبایی دارید اما اطلاعات محدودی در مورد شیمی و ساختار ملکولی روایح ،دوست عزیزم اگر مقداری مطالعه در این رابطه داشته باشید متوجه میشن که تقریبا تمام عطرهای بازار درشون از نت های انسان ساخت استفاده میشه(حتی برندهای نامی این صنعت) و این به دلیل قوانین بهداشت در مورد حساسیت زا بودن نت های طبعیست و ربطی به کیفیت نداره،سوا از این مساله نت های سنتتیک (کم کیفیت یا ارزانتر از نت های طبیعی یا اکسترکت ها نیست)
تشکر!
14 مهر 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : پویا TH_MEN
فردین غریبی،
گرامی من مخاطب شما نیستم ولی برام عجیبه که فحوای کلام ایکاروس رو متوجه نشدید. ایشون میگه «حجم» شیمی بکار رفته در ساخت این عطر با کانسپتش که قراره از هویت جغرافیایی خاصی، که بسیار بکر و دست نخورده است، الهام بگیره متناسب نیست. تاکید روی کلمه «حجم» هست نه «شیمی». پس مشکل استفاده از نوتهای سینتتیک نیست بلکه به زعم ایشون میزان این استفاده بیش از اونه که برای عطری منسوب به گیاهی در افغانستان مناسب باشه.
این نظر ایشون بوده و شاید من و شما موافق نباشیم ولی ربطش به علم شیمی و ساختار مولکولی روایح چیه؟! اینکه تقریبا همه عطرهای امروزی درصد بالایی نوت سینتتیک تو ساختارشون دارن رو تازه واردترین کاربرهای این سایت هم میدونن و اتفاقا این چیزها رو از امثال ایکاروس یاد گرفتیم. والا برای درک این موضوع نیازی نیست کسی شیمیدان باشه یا نابغه ای در زمینه ساختار مولکولی روایح!
14 مهر 1396 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : آماتور 2 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆
م.س.
گرامی با درود
بسیار جامع وصف نمودید
14 مهر 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : فردین م. س.
به فردین غیبی

حسابی خندیدیم همگی دوست عزیز. شما حتی مفهوم حرف ایشون رو متوجه نشدید. و البته ایکاروس رو هم نمیشناسید. یه چرخی بین نظراتشون بزنید تا متوجه بشید شیمی یعنی چی .. ایشون از بالاترین مرجع عطرسازی دنیا مدرک بیوشیمی عطرسازی دارن. حالا نداشته باشن هم مهم نیست. یه دکترا بیوشیمی بیارید یه اشتباه از نظرات ایشون که در مورد شیمی عطر هستن بگیره.
14 مهر 1396 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی فردین
کسی اینجا هست مخالف این باشه که هیچ منتقدی نه در سایت های خارجی و نه در سایت های داخلی نداریم که از ایکاروس بیشتر بر عطرها مسلط باشه؟
14 مهر 1396 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : Rezvani فاطمه فیضی
با سلام به شما :

آقای فردین غریبی درست میفرمایید البته دوستان در این سایت اکثراً باسواد و با تجربه هستند
هر تصحیحی احتیاج به وقت داره و به مرور زمان اصلاح میشه حتی اگر یک کارشناس هم اون رو متوجه نشده باشه که متذکر بشه
با این حال اون یه داستان بود شما بگذرین ، داستانه دیگه
زیاد سخت نگیرین چند روز دیگه شما هم قدیمی میشید و اگه بگین بنزوئین بوی گازوئیلش به CNG متمایله کلی براتون زیرش تشکر میزنن

روز خوش .
14 مهر 1396 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : یک آدم معمولی فردین
با سلام به آقای مهراد رئیسیان :

نه اینطور نیست دوست من اشتباه نگیرین ، با این احوال هر وقت شما بگین من این سایتو ترک میکنم و میسپارمش به شما .

با تشکر .
14 مهر 1396 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : فردین پویا
تازه دارم متوجه میشم که اون هجمه ها برای چی بوده و برای کی بوده و این تشکرهای مغرضانه چه مفهومی داشته ، اشکال نداره
سواد با قلمبه حرف زدن معلوم نمیشه ، آدم باید ببینه مردمش چقدر درآمد دارن و بر مبنای اون عطر توصیف کنه ، عطر خیلی گرون دل آدمایی که نمیتونن از اونا بخرن رو میسوزونه ، ظاهراً که تو این سایت دل سوزوندن هیچ کاری نداره

خداحافظ دوست عزیز عطر پیش دوستی که با این ماده بهم بخوره یه قرون نمیارزه .
14 مهر 1396 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : فردین مهدی ذاکری
اقای رئیسیان
در این جمع همه در حد خودشون کاربلد و متخصص هستند مغز تهی است که پرخاشگری به دنبال داره بسیار بی ادبانه صحبت کردید اگر با اقای خسروی مشکلی دارید خصوصی حل کنید بدون دلیل بدون مدرک بدون علت حمله کردن فقط تخریب شخصیت خودتونه جمع فعلی ادمای کم و بیش متخصص و با سوادی هستند جز چند نفر من هرگز ندیدم در این سایت کسی انتقادی به ایکاروس عزیز کرده باشه ادب مرد به ز دولت اوست
14 مهر 1396 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : مهدی ذاکری پویا
با همین رفتارهای بچگانه، بزرگترین متخصص عطر در کشور رو از این سایت فراری دادین
حالا حتی از اسمش هم می ترسید؟
ایکاروس توی شیمی علی الخصوص بیوشیمی دانش بسیار بالایی داشت
منتها ما مدتهاست از حضور این انسان فرزانه و دلسوز محرومی شدیم
بخاطر متخصص نماها! یعنی شما و امثال شما دوست عزیز!
افسوس
14 مهر 1396 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 سالار كلوچه
دوستان عزیزی که درج نظر کردید تشکر میکنم از دقت شما، جسارتا من هدف کلامم با نویسنده محترم مطلب نبوده و خواستم شفاف سازی کنم بخشی از صحبت هایی ایشون رو ، دقیقا منظور ایشون رو متوجه شدم گویا شما منظور بنده رو متوجه نشدین (ایشون اگر همچین مدرکی داشته باشند قطعا متوجه خواهند بود که تمام روایح چه طبیعی چه انسان ساخت بلاخره از یک ساختار شیمیایی مشخص تشکیل شدن ) پس لطفا نظر بنده رو مورد نقد خودتون قرار ندین و اجازه بدین خود ایشون در این باره نظر بدن ،جدا از این مساله نت های انسان ساخت در موارد زیادی با کیفیت تر و مرغوب تر از نسخه اصلی هستن برای مثال (کومارین و لوبیای تونکا) که قطعا ایشون اگر تخصصی در این زمینه داشته باشند بیشتر از بنده اطلاعات در این زمینه دارن ............. وقتی صحبت از شیمی به میون میاد یعنی تمام عناصر تشکیل دهنده جهان هستی ...........در اینجا (حجم استفاده از شیمی با کانسپت عطر که یک منطقه بکر هست خوانایی ندارد) جمله کاملا اشتباهیست و صحیح این جمله میشه (حجم استفاده از نت های سنتتیک) چون کلمه شیمی در عطرسازی برای ترکیب و شناسایی روایح و عصاره های طبیعی هم استفاده میشه پس اینجا به غلط استفاده شده و در مورد هدف کلام ایشون در این عطر کم از مواد طبیعی و عصاره های ناب استفاده نشده برای مثال برای تشکیل نت رز در این عطر از عصاره طبیعی خود رزی که در قندهار رویش میکنه استفاده شده(منبع سایت خود اندی تاور) و دیگر نت های طبیعی تشکیل دهنده عطر(بحث در این باره رو طولانی نمیکنم!)
..........................اقای م .س و اقای ریسیان بزرگوار اینجا یک سایت ازاد برای معرفی و بررسی هست اقای ایکاروس یک بررسی درج کردن و بنده در پاسخ به بررسی ایشون قصد تصحیح نظر ایشون و شفاف سازی داشتم
14 مهر 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : یک آدم معمولی پویا
به فردین غریبی،
بدنیست یه نگاهی به پروفایل خودت بکنی بعد یه نگا به پروفایل ایکاروس !!! بعد نظر بدی که کی شیمی روایح بلده و کی بلد نیست!!! 800 و اندی نظر کاملا حرفه ای در برابر هیچ......! ومن دیگه هیچی ندارم که به شما بگم!
وبه رضا خسروی، واقعا شما چرا؟؟؟!!!
سام و فریارو ssh و... بخاطر توهین به ایکاروس عزیز ازین سایت رفتن..... بقول فریار عزیز ، ایکاروس جان واقعا خوب کاری کردی رفتی ازین سایت.....
جناب حسن کبیری عزیز
م.س. عزیز
علی لطفی عزیز
بخاطر شما سه نفرو تحلیل هاتونه که من هنوز به این سایت روزانه سر می زنم ولی دیگه تحمل م داره تموم میشه ................
14 مهر 1396 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : حکایت دوست مهدی ذاکری
بنام خدا
من نیز با مداقه در ریویوهای ایکاروس متوجه دانش خوب ایشان در امر عطرشناسی شدم وگاها در انتخاب عطر و خرید ان به نوشته های ایشان و برخی عزیزان دیگر مثل اقای کبیری و م.س و...نگاهی میاندازم و انصافا هم خوب از حال و هوای عطر بیان شده ...هرچند که من زیاد با این عزیزان اشنا نیستم اما اصولا با غیبت(که از نهی های موکدمیباشد) مخالفم و امیدوارم که این سایت در همان روند اطلاع رسانی و تبادل اطلاعات پیرامون عطر و لاغیر به حرکت خود ادامه دهد.
با تشکر عضو جدید سایت
14 مهر 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : فردین م. س.
به اقای طولابی عزیز بنده نه تخصصی دارم نه بحث یا بی احترامی به شخصی خاصی کردم، مطلب ایراد داشت و بنده تصحیح کردم علم یا مدرک تحصیلی ایشون و دیگر عزیزان دلیل بر اشتباه نکردن نیست! لطفا نظر بنده و پاسخ بنده رو مطالعه کنید بعد مورد قضاوت خودتون قرار بدین
14 مهر 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : احسان پویا
perfumeAddicted دوست عزیز من از شما یک سوال دارم اگر بنده ۹۰۰ و اندی بررسی تخصصی و نظر درج کرده بودم ایا دلیل بر این میشد که هیچ اشتباهی نداشته باشم ؟ احتمالا اگر تعداد بررسی های من به ۹۰۰ و اندی رسیده بود طبق قیاس خودتون احتمالا الان داشتید چش!!م بسته بدون هیچ تفکر و چرا چشم بسته از من طرف میگرفتید !!!!!!!!
................
14 مهر 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : پویا
سلام به دوستان اکثرا محترم عطرافشان
واقعا دلیل این همه حمله به آقای غریبی و جناب خسروی رو متوجه نمیشم!!! این یک سایت عمومی هست و اعضاش حق دارن با رعایت قوانین سایت نظرشونو ثبت کنن با هر تجربه ای که از دنیای عطر دارن ! احترام ایکاروس عزیز مثل بقیه اعضا واجبه نه بیشتر نه کمتر! بنده خیلی از نظرات ایشون رو خوندم و خیلی های اونا هم برام مفید بوده همانطور که از نظرات دوستان محترمی مثل آقایان خسروی پرفیومر لطفی م س و و و.... استفاده کردم ولی این که ایشون رو بت کنم و به نظرات مخالف ایشون بتازم زیبنده شخص ایشون هم نیست! متاستفانه ادب و متانتی که در نظرات ایشون بود در بیان تعدادی از طرفدارای سینه چاکشون نیست! به امید اینکه احترام و تایید ایکاروس عزیز رو بیشتر از این به تملق نکشونیم!

سپاس !!!
14 مهر 1396 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : یک آدم معمولی فردین
دوستان
آیا بهتر نیست از بت سازی دست بکشیم؟
میگید ایکاروس دکتر بوده، اما بنده مدرکی از این بابت ندیدم. آیا کسی از طرفداران ایشون، به مطب ایشون رفته و ایشون رو از نزدیک دیده و میشناسه؟
گیریم که دکتر بوده، آیا نظر ایشون وحی منزل است؟
[...]
14 مهر 1396 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : یک آدم معمولی فردین
پویا و احسان گرامی،
ایکاروس بهمن 94 اولین کامنتهاش توی این سایت رو گذاشته، اگه فرصت کردید نگاهی به کلیت فضای سایت قبل و بعد از ایشون بندازین. قبل از ایشون برندهایی مثل کرید اصلا منتقدی نداشتن چون هیچکس فکرشو هم نمیکرد بشه به عطرهای 600 تومن به بالا ایراد گرفت. اصلا معیاری برای نقد وجود نداشت. اینکه الان امثال من خیلی راحت میگن فلان برند نیش کارهاش ارزش خرید نداره فقط بواسطه آموخته هامون از ایکاروسه.
قبول دارم علاقه بعضی دوستان به ایشون باعث شده بعضی وقتها رفتار تندی داشته باشن. ولی یه مقدار به اونها هم حق بدین، اگه کسی از سر تواضع با نقد ایکاروس مخالف باشه بعید میدونم کسی عکس العمل منفی نشون بده، ولی آقای فردین با نگاه از بالا به پایین کامنت گذاشتن و حتی به مدیر سایت توصیه کردن نظرات غیر علمی رو منتشر نکنه! این چیزی هست که باعث ناراحتی دوستانی شده که کلی چیز از ایکاروس یاد گرفتن.

آقای فردین،
اگه همونطور که توضیح دادین فقط با استفاده از کلمه «شیمی» به جای «سینتتیک» مشکل داشتین دلیلی نداشت اینطور اگرسیو کامنت بزارین. کافی بود توضیحتون رو در پاسخ درج کنید تا کار اینقدر بالا نگیره. شخصا منتظر دیدن نظرات کارشناسانه شما در مورد عطرهای مختلف هستم.
14 مهر 1396 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : complihanicated ‌آرش
اوه اوه. چه خبره اینجا. ایکاروس؟؟؟؟؟؟ ایراد از جنبه ی علمی؟؟؟؟ من واقعا هیچ حرفی ندارم.
15 مهر 1396 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : مهدی fafa
من نظر مربوط به مدیر سایت رو برای ایشان ارسال کردم از سایت استفاده چندانی نداشتم ولی بعد متوجه شدم زیر کامنت اقای ایکاروس ثبت شده !! (من نه ایشون رو میشناسم نه اطلاعی از میزان تحصیلات یا حرفه اقای ایکاروس دارم )
ایشون(اقای ایکاروس)یا اطلاعی نداشتن از این قضیه زمان درج اگهی یا به هر دلیلی به اشتباه جمله اخر رو نوشتن در واقع این کار یکی از باکیفیت ترین کارهای اقای تاور هست همونطور که گفتم خدمتتون (تا این حد که حتی از اسانس طبیعی رزی که از قندهار برداشت شده)در این عطر استفاده شده و کمترین نت سنتتیک در این عطر استفاده شده برای صحت صحبتم از خود اقای تاور هم میتونید بپرسید از طریق وبسایت یا فیسبوک ایشون
..................
جالب بود ابن همه نقد و نظر
....................مجدد میگم نه تخصصی دارم نه ادعایی، خوشحال میشم از اطلاعات دوستان حرفه ای در این زمینه استفاده کنم و با حضور و نظرم بتونم کوچک ترین راهنمایی به دوستان داشته باشم
15 مهر 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : TH_MEN
ایکاروس رونه دیدم نه میشناسم،دکتریابیسواد،استادیاشیاد،دردنیای عطربسیارازایشان آموختم وتاهمیشه سپاسگزارایشان هستم.
15 مهر 1396 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : مروت NOBODY
جناب خسروی عزیز
امیدوارم به این جمع برگردید و نبودنتون فقط یک استراحت کوتاه باشه.
18 مهر 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : TH_MEN
درسته پویا جان عزیز واقعا جای خالی رضا خسروی گرامی احساس میشه حداقلش تا جایی که میتونست سئوال کسی رو بی پاسخ نمیذاشت براش مهم نبود سئوال کننده مبتدی باشه یا عطرباز حرفه ای
18 مهر 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : TH_MEN

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟