Miller Harris - Verger

میلر هریس ورجر

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-35771
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : گلی گیاهی
عطار :
طبع : خنک
مشخصات تولید
نام برند : میلر هریس
کشور مبدأ : انگلستان
سال عرضه : 2013
کد کالا : ATR-35771
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    1
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    1
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 11
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

Miller Harris Verger - میلر هریس ورجر

نخستین بار در سال 2013 روانه بازار شد به عنوان عطری مردانه - زنانه و بسیار جذاب و شیک معرفی شده است . از ویژگی های این عطر رایحه بسیار جذاب و طبع خنک آن می باشد و در دسته عطر های گلی گیاهی قرار می گیرد. از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به سیب ، رز ، ترکیبات سبز ، ریحان ، خس خس اشاره کرد.

برند میلر هریس
طبع خنک
سال عرضه 2013
گروه بویایی گلی گیاهی
کشور مبدأ انگلستان
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه سیب
اسانس میانی رز ، ترکیبات سبز ، ریحان
اسانس پایه خس خس
نمره کاربران
Verger-میلر هریس ورجر
رایحه
8.3
3 رای
ماندگاری
5.7
3 رای
پخش بو
7
3 رای
طراحی شیشه
7.7
3 رای
این عطر برای من یاد آور ...
عطرگرام
نظرات کاربران (2 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
8
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
7
طراحی شیشه
عطری سبز و تر و تازه

ورجر یک شروع خاص مثل اکثر کارهای میلر هریس داره.
با ترکیبی از وتیور نیمه دودی-خاکی-چوبی که کمی هم حس آجیلی داره و روایح سبز و میوه ای که کمی هم سنتتیک می زنه اما آزاردهنده نیست شروع میشه و مسیری نسبتا صاف رو طی می کنه با پیج و خم های کوتاه و کم.
ماهیت عطر یک رایحه ی سبز هست.
رز در قامتی سبز-آبدار و فِرِش حضور داره که به هیچ وجه گلاب گون نیست و می تونید بدون ترس بهش نزدیک بشید.
شاید رایحه این عطر شبیه زمانی باشه که شاخه های گل توی یک گلدون مونده و کمی اون حالت دم کرده رو به خودش گرفته اما در زیباترین حالت ممکن و بدون حس گندیدگی و فساد.
صرفا خواستم یک تشبیه ای بکنم برای درک بهتر رایحه.
نتونستم ریحان رو جداگونه حس کنم اما قطعا حضورش در سبزی و لطافت کار تاثیر بسیار زیادی داره و شاید بشه به جویدن خالی ریحان تشبیه اش کرد که بینی رو پر از بو می کنه.
شیرینی کنترل شده ای داره و چارچوب مند عمل می کنه.
یونی سک.س هست و مناسب بهار و تابستان
پخش و ماندگاری نسبتا خوبی داره و میشه روش حساب کرد به عنوان یک عطر تابستونی
ارزش تست فراوان و ارزش خرید بالایی داره.

مخلص
06 آذر 1402 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : سعید جواد وزیری


میلر هریس از اون دسته برندهاست که در ایران خیلی مهجور مانده. (مثل برند مارک بکستون) برندی که به طبیعی، شفاف بودن و کیفیت عطراش خیلی اهمیت میده. جدیدا 3 تا از عطرای این برند رو خریداری کردم که فعلا این یکی رو باز کردم. شروع عطر با یه رایحه تازه و سبز شروع میشه که تا پایان این رایحه سبز، خیلی قدرتمند تر از سایر رایحه ها خودنمائی میکنه. اینکه میگم سبز، نه از اون دسته عطرها که رایحه چمن و سبزی و ... بده. یه سبزی خاص که در کمتر عطری همچین رایحه ای بشه پیدا کرد. انگار مقدار زیادی گل رز ترو تازه با ساقه و برگ که در آب ریختین از آب در آوردید و ساقه و برگشو به بینی تون نزدیک میکنید. در ترکیبات عطر حضور وتیور اومده ولی من اون تند و تیزی که در عطرای وتیور محور دیدم اصلا وجود ندارد(مثل Hommage a l'homme Voyageur Lalique) و این برای افرادی که تحمل تندی و تیزی وتیور رو نداره میتونه خوب باشه. به نظرم وتیور مکمل اون رایحه سبزگون هستش که پس از حدود 20 دقیقه در کنار اون رایحه سبز باز میشه و تا پایان به همراه اون رایحه سبز سمفونی زیبایی رو رقم میزنند. ماندگاری عطر در حدود 5 ساعت روی پوست من هستش و نشر بو به مدت 2 ساعت و در فاصله 1-1.5 متر کاملا قابل لمس هستش! که بعدش یواش یواش فروکش میکنه. این مقدار ماندگاری و نشر بو برای یه رایحه خنک اگر نگیم عالی ولی خوب هستش. شیشه این عطر مثل سایر عطرای این برند، خیلی ساده و مینیمال طراحی شده. مثل سادگی در حین حال تجمل و لوکس بودن خودروهای انگلیسی! و از اون اشکال عجیب غریب برندهای دیزاینر خبری نیست. جعبه عطر هم خیلی شیک و تقریبا متمایز از اکثر برندهاست. مقوائی که دور جعبه اصلی عطر کشیده شده و مشخصات عطر روش نوشته شده که باید جعبه آجری رنگ عطر بصورت کشوئی از این مقوا خارج بشه. مجددا جعبه حاوی عطر از جعبه اصلی که نقش قاب داره، باید بصورت کشوئی خارج بشه که در این جعبه دفترچه ای همراه عطر هستش که اسم و مشخصات عطرای این لاین که Library نام داره نوشته شده. نکته جالب اینه که با ورق زدن این دفترچه رایحه زیبایی به مشام میرسه که دقیقا رایحه همین عطر هستش. ظاهرا میلر هریس قصد داشته در همون ابتدا و قبل از اولین اسپری، مصرف کننده رو منکوب کنه! عطر هم داخل یه محافظ قرار گرفته که کاملا در برابر آسیب های هنگام حمل محافظ بشه. ( باید چند مرحله بگذرونید تا به عطر برسید و تقریبا یکمی سرگرمتون میکنه! :)))
رایحه: 9 از 10
ماندگاری: 8 از 10
پخش: 8 از 10
کیفیت و طبیعی بودن:10-10
ارش خرید نسبت به قیمت: 10-10
بشدت تست و خریدش توصیه میشه
14 اردیبهشت 1399 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : رضا یگانه ماتیو دلارو
با سلام
La pluie رو از این برند تست کردین؟
اسمش و نت گندمش برای من خیلی جالبه دوست داشتم ببینم چطوریه چون امکان تستشو ندارم
15 اردیبهشت 1399 پاسخ تشکر
سرکار خانم ریحا، نه متاسفانه، veti vert و La Fumee arbie رو خریداری کردم ولی هنوز باز نکردم و دوتا عطر Le jasmin و tuberosa رو تست کردم، هردوتاشون عالی بودن .اما tubrosa نظرمو جلب کرد که متاسفانه فروشگاهی که ازش خریداری کردم موجود نداشت و هنوز نتونستم جایی پیدا کنم، همزمان عطر Tubereuse مونا دی اوریو رو تست کردم که به نظرم tuberosa میلر هریس بسیار با کیفیت تر و طبیعی تر بود.‌ بعید می‌دونم عطر مدنظر شما اصلا وارد شده باشه، تا اونجایی که می‌دونم لاین Library که شامل پنج تا عطر هست و La fumeeهاکه پس زمینه دودی بخوری داره، وارد کشور شده
15 اردیبهشت 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : riha
ممنونم از اطلاعاتی که دادین.
16 اردیبهشت 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : سعید
سعيد جان ممنون ميشم اگه برداشتت از لافومي عربي و وتي ورت رو هم بگي
16 اردیبهشت 1399 پاسخ تشکر
حتما محسن جان، قبل از خرید هر کدومو دوبار تست کردم اما با تست، دقیقا نمیتونم توضیح جامعی بدم، بعد از اینکه بازشون کردم، بعد از چند روز استفاده حتما در موردشون میگم
16 اردیبهشت 1399 پاسخ تشکر
سلام جناب
من دستریز این عطر رو سال پیش داشتم و خیلی هم راضی بودم. منتهی امسال هرچه گشتم پیداش نکردم. تو اینترنت که نیست. شما از کجا تهیه ش کردید؟
20 اردیبهشت 1399 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟