Miller Harris - Tuberosa

میلر هریس توبرزا

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-35770
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی گلی
عطار :
طبع : خنک
مشخصات تولید
نام برند : میلر هریس
کشور مبدأ : انگلستان
سال عرضه : 2013
کد کالا : ATR-35770
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    1
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 6
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

Miller Harris Tuberosa - میلر هریس توبرزا

محصول سال 2013 میلادی بوده و از ویژگی های این عطر رایحه بسیار دلنشین و خنک آن می باشد و در دسته عطر های شرقی گلی قرار می گیرد. از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به گل مریم ، ایندول، یاس، شکوفه پرتقال ، لوبان ، مشک اشاره کرد.

برند میلر هریس
طبع خنک
سال عرضه 2013
گروه بویایی شرقی گلی
کشور مبدأ انگلستان
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه گل مریم ، ایندول
اسانس میانی یاس، شکوفه پرتقال
اسانس پایه لوبان ، مشک
نمره کاربران
Tuberosa-میلر هریس توبرزا
رایحه
0
بدون رای
ماندگاری
0
بدون رای
پخش بو
0
بدون رای
طراحی شیشه
0
بدون رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (3 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
عطری به غایت زیبا .
ترکیبی روح نواز از بوی گل مریم و یاس . کمی ایندولیک
کلاس بویایی عطر مثل عطرهای یک دهه قبل هست . و خبری از وضوح یا شارپنس روایح مریم و یاس مثل عطرهای امروزی نیست که خیلی به طبیعت بوی گل نزدیک باشه
اما بطور کلی توبروزا حس نمیچه کلاسیک با خلوص بالا از طراوت بوی مریم و یاس رو به نمایش میزاره .
تو قلب عطر بوی مریم و یاس ادغام میشند و من ازش بوی نرولی هم میگیرم . ی عطر کاملا فمینن با اکوردی نسبتا کمپلکس از گلهای سفید
کیفیت عطر مثل همه عطرهای میلر واقعا بالاست .
رایحه بسیار زیباست . مثل پرتره از یک عروس با لباسی از ساتن و حریر سفید و بک گراندی از جنگلی سبز ‌.
ماندگاریش روی پوست عالیه و پخش بو تا یکی دو ساعت اول عالیه . بعدش تقریبا اسکین سنت میشه . ولی نبض رایحه تا ساعتها میتپه ...
با عطرهای مریم محور مثل آیرس توبروز کرید و کارنال فلاور تقریبا فاصله داره .
و این عطر تا حدودی منو بیاد ادن کاشارال انداخت .
قطعا ارزش خریدش بالاست از نظر من ‌👌
و ی پیشنهاد با کیفییته برای کسانی که عاشق بوی گل مریم و یاس هستند ‌.
18 آبان 1401 پاسخ تشکر
23 تشکر شده توسط : شکیبا ملورین

خب پنجمین کار از برند میلر هریس و چهارمین کار از کالکشن لایبراری هم امشب به لطف یکی از دوستان خریداری کردم، من این عطرو پارسال همچین موقعی همزمان با توبرز مونو دی اوریو تست کرده بودم که به نظرم توبرز میلر هریس خیلی جوندارتر، شفاف ترو طبیعی تر از توبرز مونو دی اوریو هستش، متاسفانه اونزمان فروشنده این عطرو نداشت و خیلی جاها دنبالش گشتم اما پیدا نکردم، چند روز پیش از یه دوستی پیگیرش شدم و گفت موجوده، بدون درنگ گفتم برای من! فضای کلی کار فلورال با محوریت گل مریم هستش. یه رایحه شفاف و س ک س ی ! انگار یه دسته گل مریم را به بینیتون نزدیک میکنید و یه نفس عمیق و جانانه میکشید. واقعا راست گفتن گل مریم فاح.... دنیای عطر هستش! من تجربه تست گوچی بلوم را داشتم و بر اساس نظرات کاربران مشتاق تستش شدم اما این کجا و اون کجا! من اصلا رایحه صابونی و قدیمی نمی‌گیرم، میگم نمی‌گیرم چون بطور کلی از عطرهای که رایحه تمیزی، صابون و مواد شوینده که حس تمیزی و اینکه انگار آدم تازه از حموم بیرون اومده یا رایحه لباسهای تازه شسته شده را بده دوست ندارم، قطعا اگر این حسو می‌گرفتم هرگز سمتش نمی‌رفتم.

کیفیت ۱۰ از ۱۰
رایحه ۱۰/۱۰
ماندگاری ۸٫۱۰
پخش۸٫۱۰
ارزش خرید نسبت به قیمت ۱۰٫۱۰
فصل: بهار و پاییز
مکان: محل کار، مهمانی های دوستانه، رسمی و غیررسمی
جنسیت: یونی اما بیشتر زنانه
بلایند بای: برای خانمها آری، برای آقایون خیر


31 فروردین 1400 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : شکیبا نازی جاوید

اگه اوایل عطربازیم کسی بهم میگفت یه زمانی از روایحی مثل همین توبرزا خوشم میاد، باور نمیکردم. ولی خوب اتفاقیه که افتاده و سلیقه بویایی من با تست هرچه بیشتر عطرها به سمت و سوی غریبی رفته!
از میلر هریس کاری نداشتم و وقتی ایکاروس اون رو از بهترین برندهای میان رده دنیا نامید رفتم و چند دستریز از برخی کارهاش تهیه کردم. همشون یه جورایی خوب بودن ولی این برند سه مدل رایحه رو خیلی خاص و تاثیر گذار کار میکنه: اینسنس، وتیور و گلهای سفید. البته این برداشت من بود ولی عطار این برند تو هر کدوم از این زمینه ها چند عطر متفاوت و عالی ارائه داده که نشون دهنده تسلط تکنیکی و البته خلاقیت اون هست.
توبرزا اولین خرید من از این برند بود. عطری با محوریت گلهای سفید (در واقع نوتهای بالایی و میانی رو فقط این اکوردها تشکیل میدن) که در کنار مشک کیفیتی انیمالیک به خودش گرفته. بوش لزوما همه پسند نیست، بخصوص شروعش یه کیفیت صابونی خاص و وحشی اونم نه از نوع تمیزش داره! ولی هرچی میگذره رایحه دلپذیرتر و رامتر میشه. طبعش خنک قید شده ولی بنظرم چهار فصله و هم خانمها و هم آقایون به یه نسبت میتونن ازش استفاده کنن. موندگاریش خوبه ولی از پخشش هنوز مطمئن نیستم، ظاهرا ساعتها بعد از استفاده اطرافیانم میتونن حسش کنن درحالیکه خودم بعد از نیم ساعت اثری ازش احساس نمیکنم.
این کار جای خودشو تو ویترین من پیدا کرده (بخصوص با طراحی زیبای شیشه اش) ولی هنوز توبروز 3 از هیستوریز برام دلچسبتره، گرچه این دو واقعا جایگزین هم نیستن و فقط در نمایش جنبه وحشی و حیوانی مریم مشترکن، توبروز 3 نوت غالبی از تنباکو داره و اساسا یه عطر شیرین زمستانه است، ولی توبرزا کمی صابونی و قدیمی میزنه و استفاده اش چهارفصله. من میگم اگه اینجور روایحو دوست دارین تستش کنید. بخصوص علاقه مندان مریم خوبه که این مدلشم تجربه کنن.
30 آذر 1396 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : نازی جاوید فاطمه فیضی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟