BYREDO - Mister Marvelous Eau de Cologne

بیره دو میستر مارولوس ادو کولوژن

مردانه
کد کالا : ATR-34353
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چوبی معطر
عطار :
طبع : خنک
مشخصات تولید
نام برند : بایردو
کشور مبدأ : سوئد
سال عرضه : 2014
کد کالا : ATR-34353
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    2
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 3
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

BYREDO Mister Marvelous Eau de Cologne - بیره دو میستر مارولوس ادو کولوژن

محصول سال 2014 می باشد و در گروه بویایی چوبی معطر که عطرهای بسیار جذابی را در خود جای داده است، قرار دارد. سبک بویی این عطر خنک می باشد از اسانس های بکار برده شده در این عطر می توان به بهار نارنج، برگ درخت نارنج، اسطوخودوس ، گل بامیه ، کهربا، سدر اشاره کرد.

برند بایردو
طبع خنک
سال عرضه 2014
گروه بویایی چوبی معطر
کشور مبدأ سوئد
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه بهار نارنج، برگ درخت نارنج
اسانس میانی اسطوخودوس ، گل بامیه
اسانس پایه کهربا، سدر
نمره کاربران
Mister Marvelous Eau de Cologne-بیره دو میستر مارولوس ادو کولوژن
رایحه
0
بدون رای
ماندگاری
0
بدون رای
پخش بو
0
بدون رای
طراحی شیشه
0
بدون رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (1 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.

#Byredo #mistermarvelous

. " آقای شگفت انگیز " از برند بایردو مثل تقریبا همه ی کارهای این برند سنتتیک ، بی هویت، فریبنده و بی کیفیته. یکی از وظایفی که یه رویو نویس داره ذخیره ی پول برای مخاطبش هست. یعنی با یک رویوی درست و منطقی از اتلاف پول مخاطبش جلوگیری کنه. حال وقتی که رویو نویس از تخیلات و تصورات شخصی و غیر بنیادیش استفاده کنه و صرفا متر‌های شخصی رو لحاظ کنه و از ذائقه ی خودش بعنوان معیار و متراژ استفاده میکنه ضربه ی مهلک‌تری رو به مخاطب وارد میکنه.چرا که مخاطب مجبوره در نهایت مانند رویو نویس فکر‌کنه و مانند او تصمیم بگیره. این رو به این خاطر عرض کردم که سعی میکنم در تنفرم‌نسبت به کارهای این برند ذائقه ی شخصی رو لحاظ نکنم و کارهاش رو در یک مدیوم عمومی نمایش بدم.میستر ماروِلِس از بایردو از سبزی و تلخیِ مصنوعی و گیاهیِ ناشی از برگِ نارنج تبدیل به یک رایحه ی چوبی به شدت خشک ِ تک بعدی و سنتتیک از سطح‌ِ خاک گرفته یِ برگ‌های درخت سرو تالاب (دار‌تالاب) میشه. همین. یک شروع پتیت گرینی کوتاه و یک رایحه ی خطی یکنواخت و عبوث و خسته کننده و خاکستری مصنوعی و سنتتیک از سرو که میانه ی راه بواسطه ی اسطوخودوس کمی‌حالت صابونی خشک و متالیک هم میگیره. و در انتهای کار‌آکورد کهربایی وانیلی-مشکی-چوبی بی روح و کمی شیرین و تندش خیلی خیلی کم حس میشه. یک "چرا و چگونه" ی بی خاصیت و بی کاراکتر دیگه از بایردو بی‌اینکه مشخص باشه کی قراره این عطرو بپوشه؟ جوان یا میانسال؟ با چه لباس هایی و در چه فصلی ؟ شخصیت عطرهای چوبی و سبز رو ناخالصی رایحه شون میسازه. یعنی چی؟ اسانسی که بصورت طبیعی از یک گیاه گرفته میشه درون خودش مواد موثره ی مختلفی داره که بوی اون رایحه رو گسترش میدن.‌ مثلا کمی‌خاکیش میکنن یا کمی تند یا کمی شورش میکنن. ولی در شکل سنتتیک بطور خالص فقط بخشِ غالبِ رایحه ی یک گیاه ساخته میشه و ابعاد دیگه و حواشیش فراموش میشه. این باعث میشه رایحه از اون شخصیت و ابعاد خودش دور‌ و ارتباط سطحی تر و سست تری باهاش برقرار بشه.
این کار رو من متوجه هدف تولیدش نشدم. چرا من باید بخوام بوی سرو خشک و مصنوعی بدم بی اینکه اون عطر ذره ای سعی کنه ابعاد دیگری از وجوه شخصیتی من رو بر‌ملا کنه و منو بشکافه و نشان بده. یا حس درست و با هویتی به من بده. این تعلیق بین اینکه من باید بعد از زدن این عطر چه حسی داشته باشم اصلا خوشایند نیست برای من. خوشحال باشم؟ رسمی بپوشم؟ توی مهمونی ها بپوشم؟ قیمت بسیار بسیار بالاش‌نسبت به ارزش مواد اولیه ش باعث میشه با خیال راحت بهش یک بدم.‌‌
19 آبان 1396 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : Mehran پارسی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟