Boadicea The Victorious - Blue Sapphire

بودیسی د ویکتوریوس بلو سافیر (سفیر)

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-34305
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی چوبی
طبع : گرم
مشخصات تولید
کشور مبدأ : انگلستان
سال عرضه : 2013
کد کالا : ATR-34305
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 800
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
40,100,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    3
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    1
  • + 25 سال
    2
  • + 45 سال
    1
  • روزانه
    0
  • رسمی
    2
تعداد رای های ثبت شده : 15
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

Boadicea The Victorious Blue Sapphire - بودیسی د ویکتوریوس بلو سافیر (سفیر) عطری مردانه - زنانه ، شیک و خوش بو می باشد که در سال 2013 به بازار عرضه شده است .

بودیسی د ویکتوریوس بلو سافیر (سفیر) در دسته عطر های شرقی چوبی قرار می گیرد طبع آن گرم است.

عطری که توسط عطرساز برجسته کریستین پروونزانو خلق شده است .

اسانس های بکار برده شده در این عطر لیمو ترش، سالویا ، بابونه ، زعفران ، گل جعفری ، رز ، یاس، مگنولیا ، کهربا، نعناع هندی ، عود می باشد.

برند بودیسی د ویکتوریوس
عطار کریستین پروونزانو
طبع گرم
سال عرضه 2013
گروه بویایی شرقی چوبی
کشور مبدأ انگلستان
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه لیمو ترش، سالویا ، بابونه ، زعفران ، گل جعفری
اسانس میانی رز ، یاس، مگنولیا
اسانس پایه کهربا، نعناع هندی ، عود
نمره کاربران
Blue Sapphire-بودیسی د ویکتوریوس بلو سافیر (سفیر)
رایحه
9.5
4 رای
ماندگاری
9.5
4 رای
پخش بو
9.5
4 رای
طراحی شیشه
9.5
4 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (7 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
با سلام و ادب
سولیل د جده هامبرت لوکاس هست که رایحه لیمو عمانی رقیق تر شده و یک رایحه زعفرانی شفاف بهش اضافه شده
تم کار عربی هست
بیشتر در فضای باز باید استفاده شود
ارزش این قیمت را ندارد اگر قیمت آن یک دوم الان بود ارزش خرید و نگهداری در کلکسیون عطر را دارد
10 اسفند 1402 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : سورنا مقدم Rezvani

درصورت اورپاف نشدن یکی از زعفرانی های بسیار خوشبوست لذتبخش و بسیار شیییییک یه کار زعفرانی فاخر که بنظرم بیشتر معتدله تا گرم. کار شیکیه دوستان
09 آذر 1402 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : مهریار علی

شیراز حدود سال 82، کارخانه ریشمک که محل فرآوری شیرین بیان هست آتش گرفت، حدود دو روز تمام میسوخت و محله ی ما که نزدیک کارخانه بود را کامل دود گرفته بود با بوی عجیبی که زیادم ازش بدم نمیومد.. این عطر را که تست کردم ناخودآگاه یاد فضای دودی خونمون موقع سوختن کارخانه افتادم.چرا باید همچین فضایی همچین پخش و ماندگاری خسته کننده ای داشته باشه؟؟؟
29 خرداد 1402 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : مهریار ب.الف

درود

بلاخره این عزیزو تست کردم.
وای که هوش را از سرم پراند.

شاید بگم از نت اول تا آخر ازش لذت بردم.

با توجه به اینکه نوع رایحه گرم اعلام شده اما گرماش زیاد نیست و بنظرم بیشتر رو به اعتداله

تم کار کاملا عربی مخصوصا در دقایق اولیه اسپری

تو اکثر عطر ها این مشکلو دارم که هرچی از اسپری میگذره، رایحه از لحاظ کیفیت به سمت افول میره و اون شفافی و قشنگی اوایل اسپری رو از دست میده اما ایشون هرچی میگذره بیشتر خودنمایی میکنه.

نمیدونم بگم رایحه خاص و نیشی داره یا نه اما برای من تازگی داشت و لذت بردم.

عجب حلوای قندی تو :)
09 فروردین 1401 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : مهریار شایلین

بعد از مدت طولانی ای تونستم یک کار از این برند رو تست داشته باشم به اسم Ardent و چون داخل سایت نبود نظرمو اینجا مینویسم راجبش
یک عطر بسیار گلی در ابتدا که قشنگ حس بودن در یک باغ پر از گل رو بهتون میده. این کار تم مردونگی رو اصلا نداره ولی خوشبو هست. عطر پیچیده ایه باید بیشتر زمان بذارم روش تا درکش کنم . راجب پرفورمنس بعدا نظرمو اعلام میکنم
07 آبان 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : رضا یگانه architect
اما پرفورمنس
حقیقتا انتظار پرفورمنس غولی از این برند داشتم ولی این کارش پرفورمنس کاملا متوسط بود. شاید کارهای دیگر این برند قوی باشه پرفورمنسشون ولی اردنت کاملا متوسط بود در کل نمره من به این کار 6 هست.
15 آبان 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : رضا یگانه پارسی
دوست عزیز بلوسفیر را تست کن هیچ عطری به پایش از نطر پرفورمنس نخواهد رسید. بعد از سه روز پخش بو دارد
22 آذر 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : رضا یگانه

چه خوش گفت ایکاروس عزیز که شیخ های عرب عاشق این کار میشن .
کار عودی،پچولی سنگین و نفس بر با پخش و ماندگاری در حد بمب اتم با قیمتی گزاف دو و نیم میلیون تومان ......که اصلاً ارزش این پول رو نداره مگر همون شیوخ عرب و یا کسانی که فقط دنبال خرید لوکس هستند و کاری به محتوا و فرم ندارند و اساسا براشون مهم نیست مثل عاشقان سینه چاک بلک افغانو !
17 مرداد 1396 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : رضا یگانه معین هاشمی
نظرتون در مورد این غول دنیای عطر با این طراحی خاص و نتهای عجیب کمی عجولانه هست من دارم و واقعا با هیچ عطری عوضش نمیکنم
22 آذر 1400 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : marjanmohamadi رضا یگانه

تحلیلی بر برند بودسیا د ویکتوریس

بودسیا د ویکتوریس از اون برندهاست که عاشقان پخش بو ازش بی خبرن. برندی که هر زمان کاراش رو به جهت رویو تست میکردم تا روزها از هر عطر جدیدی محروم بودم چون بعضی کاراش دقیقا سه برابر اینترلود نسخه ی اصلی پخش بو داشتن و بمب برای توصیف پخش بوشون واژه ی حقیری بود. بودسیا علی الظاهر برندی انگلیسی هست ولی شناختی که از روند عطرسازی انگلیسی پیش روم هست بهم میگه نه معماری و نه پردازش روایح اصلا انگلیسی نیست. اکثر عطرهای این برند بر محوریت "یونیک و جدید" و در عین حال در مسیر "سخت فهم" میگذرن. ترکیبی از معماری عطرهای اورینتال کورکجان و روح عطرهای عربی مونتل و لحنی به مانند کیلیان در بیشتر کارهای این برند خودنمایی میکنه. من نتونستم تمامی کارهاش رو تست کنم. تست تمامی کارهای این برند با توجه به ماندکاری و پخش بوشون ماههای زیادی زمان میبره. اما از مواردی که تست کردم تعدادی رو خواهم گفت :.
.
Energizer:
طوفان سیتروسی-اروماتیک که در میان آکوردی سبز و تلخ و چوبی و ناشناس میچرخه.(اورنیل و پروپیونات ها) کار خوبی هست برای تابستون خصوصا اگر از تلخی-سبزی ای که در بیس کار باشه خوشتون بیاد. شیش از ده. .
.
Devine :
رایحه پودری-صابونی (c12 aldehyde, c13 aldehyde) و نسبتا زبر و کمی خشک که خودش رو تنها در هوای سرد میتونه مطبوع جلوه بده. پخش بوی خوبی داره. صد در صد زنانه ست.
پنج از ده. .
.
Seductive:
اصلا سداکتیو نیست. بلکه سدیتیو و مخدر گونه ست. اگر از تون گیاهی-دارویی یاتاقان خوشتون میومد این عطر فقط داره از اون بخش حرف میزنه. بالزامیک-سبز-انیمالیک که البته انیمالیکش خیلی گویا نیست. ترکیب چهار فصلی هم هست بواسطه ی رزین روشن کاج و نعناش.
5 و نیم از ده
.
.
Complex :
اگر از طرفدارای دودی-سبز-چرم-داغ هستید اینو تستش کنین. کامپلکس از نتهای چوبی-سوخته و سبز-شور(برگاپتن-سالتی) تشکیل شده که چرم سوخته و داغ و اسموکی ولی شیرین(کینولین) رو در بر گرفته. مذاب شیرین و در اطرافش سوختن گیاه و دوده ی چوب ها. پخش بوش؟ کمتر عطری رو در این کتگوری داریم اینقدر پخش بو داشته باشه.
پنج و نیم از ده.
.
.
Serenade:
من از نت چوبی سنتتیک متنفرم. توی عطرها از هیچی اینقدر تنفر ندارم. خوب و بد هم نداره. چوب برای من در عطر بسیار مهمه. این کار ترکیبی چوبی-آروماتیک-چرک(از نوع خاکی-گیاهی ) هست که از خودش هویتی نداره و با لایه ای از مرکبات خشک پوشیده شده. اما رایحه ش ؟ بازخورد میاره و خوشتون میاد. پخش بوی خیلی خوبی هم داره. تقریبا چهار فصل هم هست. کاملا مردانه ست و میانسال. .
Monarch: ترکیبی دنس و متراکم فرویتی اسپایسی(c14, بنزیل استات و..) و غلیظ که نه به عود میرسه نه به اورینتال . جوان پسند و ما بین کارهای مونتل و مارلی. اما به مراتب با کیفیت تر از اونها. کاملا شاد و هپی و سرخوشه. بیشتر از این نمیشه راجع بهش گفت جدن. چهار و نیم از ده. پخش خوب. ماندگاری متوسط.

■ BLUE SAPHIRE: شیخ های عرب شیفته ی اینجور کارهان. اگر مونتل میخواست از کیفیت بالا استفاده کنه با توجه به معماری کارهاش به این عطر میرسید. عطری بسیار گران قیمت ، با فضای عربی-مدرن ماحصل ترکیب رز در فضای فلاوری-سیتروسی و ترکیب ناشناسی از عود-پچولی که صرفا به یک آکورد بالزتمیک رسیده بیاینکه بشه این دو رو از هم تفکیک کرد و تصویر بارزی از عود یا پچولی گرفت. رز در انبوه روایح قره قوروتی و در عین حال فلاوری. پخش بو که نداره. تانک بو داره. با توجه به قیمت چهار از ده. اما اگر کاری میخواید که از دور متوجه ورودتون بسن و عطری جز عطر شما نفس نکشه این جزو اون کاراست. گرم نیست زیاد و میشه برای پاییز هم بهش فکر کرد.
■IMPERIAL: اگه از کارای عودی کیلین یا حتی کارای عودی کورکجان خوشتون بیاد اینم میپسندین. اگر حتی امبر اترنال یا صحاری شرق گرلن رو دوست دارید باز از این خوشتون میاد. فصای چوبی-شیرین عربی که چرب و نرم و شه.وت زاست و به سمت ایجاد چرم چرب میره. شش از ده
hr1394چه برندهایی که من حتی اسمشونم نشنیدم. خوشحالم که از طریق شما با اینا آشنا میشم و به امید روزی که بتونم تستشون کنم
■ VALIANT : بلا استثنا اگه کار فلاوری میخواید که در اتمسفر نرم و بی آزار و شرقی و اغواگر و چهارفصل باشه و تند و تند بازخورد بیاره و پخش بوش سه کوچه اونورتر بره این خودشه. والیانت از بی شمار ترکیبات چیپ مرکباتی خودشو شروع میکنه اما سریعا روش لایه ی خامه ای و شیرینی از ارکید و پرتقال کشیده میشه و همزمان باهاش عطر تمیز و شفاف و نیمه صابونی شکوفه گونه ای که مربوط به چند تا ترکیب سنتتیک هست کشیده میشه و فصا رو به سمت ایجاد تمی گورمنت میبرن که البته فقط بهش نزدیک میشن. کاملا پر بازخورد و اصطلاحا هد ترنر و جذاب. شش از ده.
■PRECious : لایه ی کدر و بیماری مانع میشه از سبزی پشت این عطر لذت ببرید. لایه ای اسپایسی و نه البته فلفل گونه و تنها ادویه حاتی و مانده و خشک و خاکی که عطر رو زیر سوال میبرن. مثل باز کردن قفسه ی عرقیجات و داروهای محلی اما از نوع خشک و خاک گرفته و غیرتازه ش
20 فروردین 1396 پاسخ تشکر
27 تشکر شده توسط : Rezvani AMIN

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟