RIO collection - Valiant Uomo

ریو والیانت یومو

مردانه
کد کالا : ATR-34081
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های چرمی
عطار :
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : ریو کالکشن
کشور مبدأ : امارات متحده عربی
سال عرضه : 2016
کد کالا : ATR-34081
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 10
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
610,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    2
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    2
  • + 45 سال
    1
  • روزانه
    1
  • رسمی
    3
تعداد رای های ثبت شده : 10
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

علیرغم اینکه برند اماراتی ولی با کیفیت ریو کالکشن این ادکلن را مشابه والنتینو یومو معرفی میکند ولی طبق نظر کارشناسان ما این محصول شباهت قابل توجهی با دیورهوم اینتنس دارد

برند ریو کالکشن
طبع گرم
سال عرضه 2016
گروه بویایی رایحه های چرمی
کشور مبدأ امارات متحده عربی
مناسب برای آقایان
نمره کاربران
Valiant Uomo-ریو والیانت یومو
رایحه
5.4
5 رای
ماندگاری
6.6
5 رای
پخش بو
6.8
5 رای
طراحی شیشه
6.8
5 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (6 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
با سلام خدمت شما دوستان عزیز و گرامی و همچنین مدیریت محترم سایت وزین عطرافشان
چند روز پیش بواسطه یکی از همسایگان ریو والیانت را تست کردم این همسایه ما اینقدر از اینکار تعریف کرد و گفت این دقیقا مثل دیور هوم اینتنس و والنتینو اومو میمونه و بیخودی اینهمه پول عطر اورجینال میدی تازه این آقا سه تا شیشه از اینکار خریده. خلاصه رفتم سه تا بلاتر برداشتم و روی یکی دیور هوم پارفوم روی یکی دیگه والنتینو اومو اینتنس و روی یکی هم ریو والیانت حسابی اسپری کردم.
عزیزان اینجا یک سایت پرآوازه فروش عطر است و خدای ناکرده نمیخوام به سلیقه کسی توهین کرده باشم اما عطرهای ریو واقعا ارزش خرید ندارند معلوم نیست از چه موادی تشکیل شده و کجا تولید می‌شود این عطر کوچکترین شباهتی به دیور و والنتینو ندارد شاید در لحظه اول بویی شبیه به نظر برسد اما بعد از گذشت چند دقیقه تبدیل به بویی خطی و مخل اعصاب میشود هیچوقت نباید کار فکری و هنری یک عطار درجه یک که شاهکاری مانند دیور هوم را ساخت با محلول شیمیایی یک کارگاه در نا کجا آباد مقایسه کرد به قول قدیمی ها هیچ گرانی بی حکمت و هیچ ارزانی بی علت نیست آدمهای زیادی دیده ام که بخاطر مصرف اسانسهای مترویی و ریو دچار عطسه شدید و آبریزش بینی و قرمزی چشم شده اند ببخشید که طولانی شد اما لطفا لطفا برای حفظ سلامتی خود و اطرافیان در خرید عطر حسابی دقت کنید درست است که قیمت عطر سه چهار برابر شده اما باز هم میتوان با قیمت کم عطرهای برند و سالمی تهیه کرد مثل برند ایوروشه...
06 خرداد 1398 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : نوید ابوطالبی جهرمی Faaezaam
دقیقا همینطور هست. من دوسال قبل چند تا عطرشو گرفتم. به هیچ عنوان شباهتی با اصلی ندارن بلکه صرفا یه بوی شیمیایی احساس میشه که واسه من فقط باعث سردرد شد.
07 خرداد 1398 پاسخ تشکر

ابتدای کار شباهتهایی با هوم اینتنس دیور داره اما در ادامه کاملا فضا عوض میشه و بوی شکلاتی به خودش میگیره همینطور بوی لوازم آرایشی که از هوم اینتنس حس میشه در این کار شاهدش نیستیم. کار گرمای زیادی داره همینطور پخش و ماندگاری خوب. کار نمره قبولی رو میگیره.
08 اسفند 1397 پاسخ تشکر

7
رایحه
9
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
عطری با رایحه بسیار بسیار گرم با بوی قالب فندق و کاکائو. کاری کم کاربرد که فقط توی سرمای زمستان خودش رو خوب نشون میده اما متاسفانه حتی در این فصل هم فقط برای محیط های باز مناسبه. گرما و پخش بوی این عطر به قدری زیاده که برای جاهایی که وسایل گرمایشی روشنه می تونه آزار دهنده باشه. کمی رایحه باربرشاپی هم حس می کنم که به کار یه تم دهه نودی میده. کیفیت رایحه بالاست.
19 دی 1397 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : SardarAmirPaksaz

3
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
بوی شیرینی فندقی - کاکائویی رو میده که برشته شده باشه. متاسفانه خیلی زود ازش خسته شدم و حتی باعث سردردم شد. پخش بو و ماندگاری خوبی داره.
شاید گرمای زیادی اش باعث شده سردرد بگیرم.
26 تیر 1397 پاسخ تشکر

سلام خدمت دوستان
خواستم بگم rio collection رو من خارج از ایران هم دیدم کلا این کمپانی اسانسهای عطرهای معروف و خریداری میکنه و عینا کپی میکنه ماندگاریهای کاراش بیش از یک ساعت نیست و پخش بوی اونا هم از یک ربع تجاوز نمیکنه ولی عینا همون اسانس عطر اصل و استفاده میکنه
26 مهر 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : HAMID
ماندگاری و پخش بعضی کاراش بد نیست. اما هر کدومو امتحان کردم رایحه خطی ای داشته. تمایزی بین نت ها نتونستم پیدا کنم.
26 مهر 1396 پاسخ تشکر

7
رایحه
6
ماندگاری
6
پخش بو
5
طراحی شیشه
سلام دوستان محترم. این ادکلن. به لحاظ رایحه نمره قبولی داره در نت های اولیه یه کم به دیور هوم اینتس شباهت داره اما فقط در حد تداعی بو ورایحه نه بیشتر، مستقل از این تشابه جزیی ، این طرح ریو رایحه ی همه پسندی داره، پخش بو و ماندگاری ش زیاد نیست اما به دو دلیل ارزش خرید داره اول اینکه واقعا" بوی لذت بخش و انرژی دهنده و خوش ساختی داره و دوم بدلیل قیمت و با صرفه بودنش.
26 مهر 1396 پاسخ تشکر
این عطر قراره کپی والنتینو اومو باشه، حتی آقای مدلی هم که عکسش اون بالا هست همون مدل تبلیغی والنتینو اومو هست. من عطرهای Rio رو به هیچکس توصیه نمیکنم چون محصولاتش رو جایی به غیر از ایران برای فروش ندیدم و احتمال میدم مثل خیلی از برندهای فیک دیگه توی کیش پر بشه. از اونجایی معلوم نیست نظارتی هم روش باشه، اعتبارش در حد اسانسهای متروییه.
26 مهر 1396 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟