DAVIDOFF - Davidoff Amber Blend

دیویدوف آمبر بلند

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-34037
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی ادویه ای
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : دیویدوف
کشور مبدأ : سوئیس
سال عرضه : 2016
کد کالا : ATR-34037
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 135
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
6,750,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    9
  • نمی پسندم
    6
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    7
  • + 45 سال
    4
  • روزانه
    1
  • رسمی
    11
تعداد رای های ثبت شده : 60
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

«آمبر بلند» سومین شاهکار از عطرهای «بلند کالکشن» دیویدف است؛ ‌کالکشنی از عطرهای ادو پارفیوم، خلق‌شده برای حرفه‌ای‌ها و متخصصان حقیقی جهان عطرسازی.

عطرهای «بلند کالکشن» از زندگی و فلسفه بنیان‌گذار برند دیویدف، یعنی زینو دیویدف، الهام گرفته‌اند که برای یافتن بهترین و ناب‌ترین ترکیبات عطرسازی به سراسر جهان سفر می‌کرد. عشق بی‌پایان او به مهارت‌های استادانه صنعتگری، ارادت قلبی به ترکیبات ناب استثنایی و قدردانی همیشگی‌اش از زیبایی‌های نایاب، همگی باعث شدند که نام برند دیویدف با بهترین کیفیت و سبکی خاصی در عطرسازی گره بخورد. امروزه عطرهای «بلند کالکشن» همچنان ارزش‌های دیویدف مانند تعالی سازش‌ناپذیر و ظرافت‌های ناب را ادامه می‌دهند و عطرهایی کمیاب و سرشته‌شده از بهترین ترکیبات را درون بطری‌های منحصربه‌فرد و استثنایی در اختیار شما می‌گذارند.

هر کدام از عطرهای ناب این کالکشن به عنصر باکیفیت خاصی توجه دارند و احساسی سرشار از شکوه و لذت را برمی‌انگیزند. «لیدر بلند» که در 2014 عرضه شد، گرمای مشک‌اندود خاصش را با تمرکز بر نت مردانه چرم طراحی می‌کند، درحالی که عطر جذاب «آگار بلند» (عرضه‌شده در 2015) به یکی از خواستنی‌ترین و محبوب‌ترین نت‌ها مرکزیت می‌بخشد، یعنی نت عود. در سال 2016 هم برند دیویدف از «آمبر بلند» رونمایی کرد که درخشش باشکوهی از نت گران‌بهای عود را به «بلند کالکشن» اضافه می‌کند. این عطر مردانه جدید سرشار از پیچیدگی‌های بی‌پایان است و تجربه‌ای یگانه و شدیدا پُراحساس را برای شما رقم می‌زند.

آمیزه «آمبر بلند» که به‌دست اولیویه پشو (استاد عطرسازی مشهور) خلق شده، سرشتی شرقی و ادویه‌ای دارد که هاله‌ای درخشان هم می‌آفریند. این آمیزه که بر آکوردی نورانی و درخشان از کهربا تمرکز دارد، پیوندی فریبنده و جذاب از نت‌های شرقی و ارزشمند را به شما هدیه می‌دهد. «آمبر بلند» با ترکیب ادویه‌ای گرم و هوس‌انگیزی از دارچین و جوز شروع می‌شود و درنتیجه نشاطی سرخوشانه و اولیه می‌سازد. در نت‌های میانی اما به ترکیبی از بافت صمغ‌آلود کهربا به عصاره خالص شراب رام می‌رسیم که جلوه‌ای سرزنده و مایه‌ور از مردانگی را شکل می‌دهد. درخشندگی نت کهربا با کمک نت چوب صندل و بلسان پرویی غلیظ‌تر می‌شود تا نهایتا یک امضای هوس‌انگیز و بی‌نهایت خواستنی خلق شود.

اولیویه پشو درباره این عطر می‌گوید: «هنگام آفرینش این عطر، سرچشمه الهام من چیزی نبود جز مجموعه‌ای از ناب‌ترین و باکیفیت‌ترین ترکیبات عطرسازی. بنابراین از مواد ناب و زیبای جدید (مانند عصار شراب رام) استفاده کردم تا بتوانم روحی جدید درون آکورد نمادین کهربا دمیده باشم؛ آکوردی که هنوز هم در جهان عطرسازی بی‌نهایت یگانه و بسیار کمیاب است».

بطری ظریف «آمبر بلند» به شیوه شگفت‌انگیز و بی‌نقصی با رنگ کهربایی آمیزه درونش همخوانی دارد و عطرهای «بلند کالکشن» را کامل می‌کند. آمیزه گران‌بهای «آمبر بلند» با دقت درون بطری خوش‌ساختی محصور شده که انگار فقط از دو صفحه شیشه‌ای خالص شکل گرفته و سپس به‌واسطه دو شیار خوش‌تراس در دو سمت آنها به شکلی کامل می‌رسد. صفحه فلزی طلایی درج‌شده روی قسمت جلویی بطری و درپوش طلایی و کهربایی تیره این محصول حسی عمیق و خوشایند از جلوه‌های لوکس را به شما انتقال می‌دهد. جعبه تاشوی «آمبر بلند»، همگام با طراحی متمایز بطری و آمیزه‌اش، بافت برجسته سبکی دارد که ایده حس‌برانگیز این عطر را تقویت می‌کند و شکوه دلنشین بطری درونش را به کمال می‌رساند.

پیچیدگی‌های شیک و خاص «آمبر بلند» به‌طرز زیبایی در عکس‌های تبلیغاتی این عطر نمایان شده‌اند؛ همان تصاویری که بطری را در پس‌زمینه‌ای درخشان از کهربای شعله‌ورشده نشان می‌دهند. این تصویر نیرومند شما را به سفری باشکوه در میان حس‌های گوانگون می‌برد. بطری «آمبر بلند» همچون ستاره‌ای کمیاب در کنار عطرهای «لیدر بلند» و «آگار بلند» می‌درخشد؛ عطرهای جذابی که در کنار همدیگر، تصویری فریبنده از مجموعه بی‌نقص «بلند کالکشن» دیویدف را به نمایش می‌گذارند.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند دیویدوف
عطار اولیویه پسکاکس
طبع گرم
سال عرضه 2016
گروه بویایی شرقی ادویه ای
کشور مبدأ سوئیس
مناسب برای آقایان و بانوان
مناسب فصل زمستان
اسانس اولیه دارچین ، جوز
اسانس میانی کهربا
اسانس پایه چوب صندل سفید ، بلسان پرویی
نمره کاربران
Davidoff Amber Blend-دیویدوف آمبر بلند
رایحه
8.1
14 رای
ماندگاری
7.5
14 رای
پخش بو
7.2
14 رای
طراحی شیشه
8.2
14 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند دیویدوف
نظرات کاربران (12 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
9
رایحه
8
ماندگاری
6
پخش بو
4
طراحی شیشه
البته که امبر بلند ارزش خرید داره و عطر بسیار با کیفیته. اگر علاقمند به روایح امبری هستین پیشنهاد میکنم قبل از خرید ،امبر پریمیر جووی ،امبر نویر بریکوت و الامبر لابوراتوریو الفکتیوو رو تست کنید.
29 اسفند 1402 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : احمد شجاعی سالمی

سلام دوستان وقتتون به خیر این عطر با این برچسب قیمتی به نظرتون چقدر ارزش خرید داره؟ تو این باره قیمتی کارهای بهتری هم اگر سراغ دارید بفرمایید
28 اسفند 1402 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : بابک

با توجه به وضع بازار عطر تو ایران مجموعه بلند داویدوف مجموعه ارزشمندیه، کیفیت قابل قبول، قیمت منصفانه و سیاژ نسبتا خوب، عطرای این مجموعه رو ارزشمند می‌کنه، این مجموعه سودای بازگشت به دوران زینو (مؤسس برند، نه عطر زینو) رو داره، دورانی که این برند یکی از دغدغه‌هاش یافتن بهترین مواد خام بود (البته این بیشتر یه شعار تبلیغاتیه ولی در قیاس با قیمت می‌شه قبولش کرد). یه خصیصه خوب دیگه این مجموعه اینه که به اسم هر عطر مجموعه می‌تونید اعتماد کنید و هر عطر تقریبا شفاف همون فضایی رو بهتون ارائه می‌ده که اسم بهش ارجاع می‌ده، اینا در مورد آمبر بلند هم صدق می‌کنه و شما با یک عطر آمبری سرراست طرف هستین، آمبر در این عطر وارد هیچ بازی پیچیده‌ای نمی‌شه و شما با یه آمبر آشنا مواجه می‌شید، در مقابل عطرای آمبری‌ای مثل آمبر سولطان، آمبر فتیش، آمبر آبسولوت، آمبر کیسو و... این عطر کار پیچیده‌ای نیست. همون آمبر همیشگی، ترکیب لابدانوم، وانیل، تونکا، پروبالزام و صندل وود در کنار رام که یکی دیگه از جذابیت‌های این عطره برام. یه آمبر دنج، گرم، صمغی و نرم که رفته رفته حالتی کرمی/پودری می‌گیره، با وجهی فلورینتال و چوبی. آکورد چوبی آمبر بلند برام خیلی جذابه، یه چوب خنک مونده وسط گرما، بوی چوبی این کار توی درای‌داون یه حس خنکا وسط گرما بهتون می‌ده، مثل این می‌مونه وسط گرمای یزد و کرمان از دالان کوتاهی با سقف چوبی عبور کنید در واقع این خاصیت چوبه که بر خلاف بسیاری از مواد انسان ساز گرمای کمتری به خودش جذب می‌کنه.
توی اپنینگ برای شامه آماتور مقداری وجه زنونه ممکنه داشته باشه اما با حضور دارچین و جوز هندی غلیظ و رایحه اسپایسی قوی و فضایی اورینتال و شیرین و تلخ توأم و یه مقدار ترشی قره‌قروت مانند با حذف ته‌بوی حیوونی قره‌قروت احتمال هر وجه زنونه‌ای از کار گرفته می‌شه. در کل عطر اونقدر شیرین نمی‌شه که آزاردهنده باشه و بوی نسبتا لوکسی بهتون می‌ده که برای استفاده روزانه نامنسبش می‌کنه، لباس رسمی و نیمه رسمی بهترین پوششه و بهترین فصل استفاده‌ش به نظر من پاییزه قبل از اینکه هوا به سمت زیر صفر و سرمای گزنده بره.
من تست درستی از لدر بلند نداشتم، اما با همون تست گذرا ذهنم فوری رفت سمت اون کار با همه‌ی تعریفایی که از این عطر کردم لدر بلند رو یه پله کار بهتری می‌دونم البته شاید به خاطر علاقه‌م به کارای چرمی هم باشه تا حدی فضای دو کار برام اینطوری بود که انگار چرم رو جدا کردن و آمبر رو گذاشتن جاش.
17 دی 1400 پاسخ تشکر
30 تشکر شده توسط : احمد شجاعی nazanin

9
رایحه
7
ماندگاری
5
پخش بو
8
طراحی شیشه
رایحه بسیار شرقی و ادویه ای و برای ما شرقی ها آشنا در ضمیر ناخودآگاه، یه شروع بسیار جذاب و زیبا از دارچین که متاسفانه خیلی زود از بین میره (کاش این رایحه بیس نوتش بود و تا آخر کار میموند، من که خیلی لذت برم ازش) بعد در ادامه یه کهربای زیبا و لطیف و آخرش نت های چوبی هم همراهیش میکنن
اصلا کار گرمی نیست که بخواد برای امثال من سردرد بیاره تو محیط بسته
و اصلا فکر نکنم بیشتر از پاییز بشه ازش انتظار داشت، یعنی تو زمستون احتمالا کم بیاره
ولی خوب برای من که سریع از عطر های گرم خصوصا تو محیط بسته سردرد میگیرم عالیه
منتهی ضعف همیشگی عطرهای این روزها با این عطر هم همراه، پخش و ماندگاری خیلی عادی و کم
تقریبا فول ور کردم ولی پخشش در حد نیم ساعت بود ولی ماندگاری تا ۵ الی ۶ ساعت
در کل به عنوان یه عطر گرم برای پاییز برای محیط بسته کار خوبیه به شرط تمدید مرتب
07 آبان 1400 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : احمد شجاعی امیر علوانی

6
رایحه
5
ماندگاری
5
پخش بو
7
طراحی شیشه
سلام من این عطر رو تهیه کردم وبعد از استفاده از خریدش پشیمون شدم چیزی برای ارایه کردن نداره
22 خرداد 1400 پاسخ تشکر

درسته این عطر کیفیت مواد اولیه جووی و هامبرت لوکاس و هیستواغ و آمواژ و امثال اینها رو نداره.ولی از نظر خوشبویی و همه پسندی فوق العادست.
اولا که کلا آمبرش رزینی و بسیار خوب ساخته شده.دوما رام در پس زمینه این آمبر رو بسیار جذاب و خوشبو کرده.سوما آمبر یک حالت کرمی خوشبو به خاطر صندل وود پیدا کرده.و در آخر دارچین که هر چه بیشتر از عمر عطر میگذره بیشتر خودشو نشون میده این عطر رو به طرف مردانگی سوق میده.
واقعا عالیه مخصوصا با قیمت فوق العادش.
حتما پیشنهاد میشه و عطر سیفی هم هست و بلایند بای و کادو هم میتونید بخرید.
26 آبان 1399 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : احمد شجاعی امیر علوانی

9
رایحه
8
ماندگاری
6
پخش بو
4
طراحی شیشه
یه کهربایی دوست داشتنی.بوی تندی نداره.شیرینی ملایمی داره.پخش ضعیف و دوامش متوسطه.به نظرم برای زمستون کم میاره و حداکثر تا پاییز مناسبه.
12 آبان 1399 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : احمد شجاعی 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆
رو پوست من که خیلی پخش و دوام خوبی داشت
12 آبان 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : سید هومن هاشمی سعید بجنوردی
دفعه اول این عطر رو همزمان با اهیرا و امبر گریس پریس مونت کارلو تست کردم.علت اینکه پخش و ماندگاریش به نظرم پایین اومد همین مقایسه بود.واقعا مقابل اونها کم میاورد.ولی امروز بعد مدتها که رفتم سراغش میبینم واقع بدون مقایسه دوام و پخش خوبی هم داره.الان هفت ساعته که بخوبی رایحه اش رو حس میکنم.
23 مرداد 1400 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 مهدی
سلام الهام خانم.عصرتون بخیر .ببخشید این سوال را می پرسم .واقعا امبر بلند دیویدوف را با اوهیرا تست کردید؟فاز این دو زمین تا اسمان با هم تفاوت دارند.
23 مرداد 1400 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : زهرا توانا حسین .ب
سلام.شبتون خوش.هر دو کهربایی هستند
23 مرداد 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : مهدی
در واقع من اون رو در مقابسه با کهربایی های دیگه ای که داشتم تست کردم و امبر نویر بریکورت و چند تا کار دیگه هم جزوشون بود.البته میدونم این عطر نصف قیمت اونها رو داره و با در نظر گرفتن این مورد کاملا طبیعیه که قدرت رایحه اونها رو هم نداشته باشه.در هر حال عطر ارزنده ایه و قطعا علاقمندان روایح کهربایی رو راضی میکنه.
24 مرداد 1400 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : مهدی شهریار اسماعیل پور smaeelpoor.sh

8
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
8
طراحی شیشه
ناگفته نماند که به نظر من برگ برنده این کار پرهیز از ترکیب وانیل با امبر و اکتفا به شیرینی هل و پرو بالزام هست.
07 مهر 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : امیر علوانی 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆

8
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
8
طراحی شیشه
یه کار امبری _چوبی _ صمغی خوشبو و باارزش.
قبلا ترکیب امبر و چوب صندل و صمغ رو تو سرژاف امبر استار و امبر سلطان دیده بودم و به نظر میاد ایده اصلی از همون کارا گرفته شده.
البته اینجا با امبر طرفیم نه عنبر( یا امبر گریس).و صمغی که اینجا استفاده شده پروبالزامه که وجه ادویه ای نداره و حالت مدرنی به کار داده بر خلاف امبر سلطان.
برخلاف امبر استار گل یلانگ هم نداریم که استفاده شو برای امثال من راحت تر میکنه.
تو درای داون اثاری از هل هم دیده میشه.
پرفورمنس کار متوسطه و برای زمستون گزینه خیلی خوبیه. بعضی دوستان در مقایسه با امبر استار و امبرسلطان از سنتتیک بودن این کار گله میکنن ولی خوب ادم از هر قیمتی یه توقعی داره.
07 مهر 1399 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : nazanin Mehdi

سلام من قصد خرید این عطر رو دارم دوستان نظرتون چیه ؟ارزش خرید با این قیمت رو داره ؟میشه منو راهنمایی کنید؟
26 مرداد 1399 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟