Dior - La Colle Noire

دیور لا کول نویر

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-34029
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : گلی چوبی مُشکی
طبع : خنک
مشخصات تولید
نام برند : دیور
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2016
کد کالا : ATR-34029
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 0
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

کمپانی دیور ادیشن جدیدی را در کالکشن اختصاصی La Collection Privée با نام «لا کول نویر» عرضه کرده است. این عطر جدید که توسط فرانسوا دماشی (عطرساز کمپانی دیور) ساخته شده، از نت رز سنتیفولیا یا صدپر که سویه‌های غلیظ، برجسته و متراکمی دارد، به‌عنوان عنصر کلیدی و مرکزی استفاده می‌کند.

«لا کول نویر» آمیزه‌ای خورشیدی دارد که به سرزمین گراس در فرانسه تقدیم شده است؛ ‌سرزمینی که نقشی کلیدی در تاریخ عطرهای دیور بر عهده دارد. کریستین دیور در سال 1951 یکی از قلعه‌های این سرزمین پرووانسی که Château de La Colle Noire نام داشت را خریداری کرد و سپس آنجا را به مکان مورد علاقه‌اش برای استراحت در سال‌های بازنشستگی اختصاص داد.

آمیزه «لا کول نویر» سرشتی گل‌فام، چوبی، مشک‌اندود و کهربایی دارد و به‌طور همزمان روح این آکوردها را به مشام می‌رساند. نت‌های رز صدپر، ادویه‌ها، چوب صندل سریلانکایی، چوب‌های مختلف، مشک سفید و کهربا جایگاه ویژه و برجسته‌ای در این عطر دارند. فرانسوا دماشی درباره این مخلوق جذاب و خاص می‌گوید: «لا کول نویر ادای احترامی به نت رز صدپر است که با ظرافت به نت‌های ادویه‌ای، مشک‌فام، چوبی و کهربایی آمیخته می‌شود. نت رز صدپر در این عطر که از گل‌های رز کشت‌شده در گراس فرانسه برگرفته شده، نه‌تنها روحی منحصربه‌فرد دارد بلکه حالتی نیرومند و اسپایسی هم به عطر اضافه می‌کند. این نت بیش از حد شیرین نیست و همه زیبایی‌های ناب و آفتابی این منطقه در جنوب فرانسه را بازتاب می‌دهد».

برند دیور
عطار فرانسوا دماشی
طبع خنک
سال عرضه 2016
گروه بویایی گلی چوبی مُشکی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه لیمو ترش
اسانس میانی رز ، گل برف ، انگور فرنگی سیاه، گل صدتومانی، هلو ، ادویه جات معطر، تمشک
اسانس پایه مشک ، کهربا، چوب صندل سفید ، گل آفتاب پرست، عود
نمره کاربران
La Colle Noire-دیور لا کول نویر
رایحه
0
بدون رای
ماندگاری
0
بدون رای
پخش بو
0
بدون رای
طراحی شیشه
0
بدون رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند دیور
اخبار برند دیور
نظرات کاربران (1 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.

بکل فراموش کرده بودم اینو. این لاین دیور لاین خوبیه. و این آخرین خروجی مجموعه دیور در این لاین بود. قیمتهای این لاین بالاست اما بعضیاشون سرشون به تنشون میرزه.‌ با فرمولی که تام فورد لاین پرایویتش رو ارائه کرده پیش رفتن اما از اون هویت یکپارچه ای که بصورت یک‌هارمونی و یک‌امضا در تمام مجموعه ی این لاین وجود داشته باشه خبری نیست. همین کارش من رو یاد عطرسازی اسپانیایی میندازه که رایحه فلاوری معمولا توشون در سطح اتفاق میفته و یکنواخت پیش میره. عطرایی عامه پسند در عین حال موقر و شیک که فرمول جذب مخاطب رو تا حدی بلدن و نت های شلوغ و پیچیده ای ندارن تا رابطه تون رو با محیط الکی‌ دیسکانکت نکنن. این کارش کلا با من جوره.‌ رز خنک و غیر شرجی و نرم و خوشمزه ی فرانسوی در کنار مشک پلی سایکلیک و یه کوچولو شیرینی خامه-فرنی گونه ی صندل وود استرالیایی که با اسپایس شیرین طبخ داده شده و به یک لهجه ی امبری نزدیک شده. هیچ چیزی برای اذیت کردن توی تابستون و فصل های گرم هم نداره. با پوشش کژوال تصویری لطیف و نازک و برونگرا از خودش نشان میده. اما با یه استایل رسمیِ بدون کت همون چیزیه که باید باشه.مخصوصا با یه ساسپنسر و یه پیراهن و شلوار روشن.
6.5 از 10
برای مخاطب عام و به نسبت قیمت: 6 از 10
16 آبان 1396 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : Kity.perfumelover nazanin

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟