CARNER BARCELONA - Sandor 70's

کارنر بارسلونا ساندرو 70

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-34007
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های چرمی
عطار :
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : کارنر بارسلونا
کشور مبدأ : اسپانیا
سال عرضه : 2016
کد کالا : ATR-34007
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    4
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    2
  • روزانه
    0
  • رسمی
    3
تعداد رای های ثبت شده : 17
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

با عطر ساندور 70 که عطری چرمی و تنباکویی است،‌ به یکی از مشهورترین و نمادین‌ترین بارهای دهه 70 میلادی در بارسلون می‌روید. در بخش بالایی شهر بارسلون، باری مشهور جاگیر شده است برای دیدن و دیده شدن. باری نمادین و مشهور که بوی سیگارهای برگ و مبل‌های چرمی اشرافی در آن موج می‌زند.

برند کارنر بارسلونا
طبع گرم
سال عرضه 2016
گروه بویایی رایحه های چرمی
کشور مبدأ اسپانیا
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترنج ، رز ، یاس، جیر ، گل اوسمانتوس
اسانس میانی وانیل ، سدر ، تنباکو ، سالویا اسکلاریا، بلسان پرویی
اسانس پایه نعناع هندی ، خزه درخت بلوط ، خس خس ، چرم ، روایح دودی
نمره کاربران
Sandor 70's-کارنر بارسلونا ساندرو 70
رایحه
6.7
3 رای
ماندگاری
7.7
3 رای
پخش بو
7
3 رای
طراحی شیشه
6.7
3 رای
این عطر برای من یاد آور ...
عطرگرام
نظرات کاربران (3 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
Rock With You

عطر SANDOR 70 شما را به کافه ای لوکس و تجملی در بارسلونا با چشم اندازی زیبا در دهه ۷۰ میبرد و از یک همنشینی عاشقانه دراتمسفری دودی از بوی سیگارهای برگ و فریاد کاناپه های چرمی که از آن هوس ها و احساسات گرم ، خسته و فرسوده شده اند ، برای شما میگوید.

عطری چرمی تنباکویی که با شروعی هیجان انگیز با رایحه های سبز و تلخ و کمی شیرین آغاز میشود و به نظر حس هیجان آن چشم انداز زیبا را در شما تداعی میکند ، این هیجان خیلی زود با شوق لحظه دیدار ، حسی گرم و نرم به خود گرفته و شما در حالی که پالتوی جیر گران قیمت به تن دارید ، نفسی عمیق کشیده و برای ورود آماده میشوید ، به محض ورود، بوی روایح اشرافی و اتمسفری با تنباکوی ناب ، حسی خوب و دوست داشتنی به شما میدهد ،
او را میبینید که بر روی کاناپه چرمی نشسته و در حال کشیدن سیگار ، در افکار خود ، تو را تصور میکند ،
نزدیک میشوید و با دسته گل رز زیبایی کنار او می ایستید، چشمانش برق میزند ، با لبخندی زیبا شما را مهمان میکند ،
در کنار او بر روی کاناپه چرمی مینشینید و در حالیکه آهنگ زیبای Rock With You جلوه عاشقانه این دیدار را دوچندان میکند ، در نوشیدنی او شریک میشوید ،
با بوسه ای گرم و شیرین ، تنباکو را با توهمی از طمع آلبالو تجربه میکنید ، چرم محرک ، هوس را بیدار میکند ، عناصر چوبی داخل ساندور در حالی که از این دیدار به وجد آمده اند ، در این فضا سهیم میشوند ، فضا کاملا عاشقانه میشود ،حس خوبِ باهم بودن ، با رایحه چرم و تنباکو و روایح چوبی و نگاه حسرت انگیز رز و گیلاس های نیمه پر و حیران روی میز ...

فضایی ، گرم ، تلخ ، گلی ، نیمه شیرین ، بوزی ، چوبی

با پخش و ماندگاری خوب

از فضای لوکس و اشرافی این عطر و تغییر روایح آن لذت ببرید .

[EDITED] 1401/04/28 19:50
27 تیر 1401 پاسخ تشکر
28 تشکر شده توسط : Kambiz مهدی
رایحه تنباکو دارای طبعی گرم، آرامش بخش و عمیق و تا حدی شیرین است. گیاه توتون با نام مصری پاپیروس، گیاهی است پهن برگ که عموما در آمریکا شمالی و جنوبی رشد می‌کند و امروزه در سراسر جهان کشت می‌شود. تنباکو از برگ‌های خشک و بریده شده گیاه توتون به دست می‌آید که در پیپ، قلیان و سیگار استفاده می‌شود و علاوه بر این موارد گاها آن را به صورت جویدنی نیز مصرف می‌کنند.

تنباکو گونه های مختلفی دارد که نیکوتینا تاباکوم گونه ای است که از برگ های آن برای تولید عطر استفاده می شود و منشا آن ایالت متحده آمریکاست. معمولا تنباکو یکی از اجزای تشکیل دهنده ی عطرهای مردانه به حساب می آید با این حال در عطرهای زنانه برای این که خصلت زنانه بودن روایح آن را به تعادل برسانند از این ماده استفاده می کنند. ممکن است هنگامی که نام تنباکو برده می شود شما یاد بوی بد سیگار بیفتید، در حالی که عطر با رایحه تنباکو هیچ ربطی به سیگار ندارند.

عطرهای با رایحه تنباکو به دلیل ویژگی های خاص تنباکو کلاسیک و اصیل هستند. تنباکو به خوبی با روایح چوبی، خاکی، تند و روایح شیرین مثل چوب صندل،ترنج، وانیل مخلوط می شود. تنباکو، با توجه به نوت‌هایی که با آن ترکیب می‌شوند گاه رایحه‌ای میوه‌ای، عسلی، شیرین و نرم به خود می‌گیرد و یا در بعضی موارد به صورت طبیعی و با حالتی گیاهی، خاکی، تلخ و دودی مورد استفاده قرار می‌گیرد که حسی کلاسیک را در شما بوجود می‌آورد.

عطرهای تنباکویی را می‌توان نقطه مشترک طرفداران عطرهای رزینی، کهربایی، خوراکی به حساب آورد زیرا رایحه تنباکو فصل مشترکی از تمام رایحه‌های موجود در عطرهایی که نام بردیم را در خودش دارد. تنباکو به دلیل گران بودن به صورت طبیعی در عطرسازی مورد استفاده قرار نمی‌گیرد، و معمولا از مواد خاصی برای تصویرسازی این رایحه استفاده می‌کنند که عمده‌ترین آن‌ها وانیل و کومارین (دانه تونکا) است.

[EDITED] 1401/04/27 22:44
27 تیر 1401 پاسخ تشکر
24 تشکر شده توسط : Kambiz معین هاشمی

یه پارادوکس به تمام معنا. لااقل برای من اینگونه بود. گاهی عاشقش میشدم و گاهی ازش متنفر. بسیار خاص . کثیف و کهنه و نوستالژیک. نام برازنده ای دارد. احساس کردم نت زر و یاس اذیتم میکند. نمی دونم چه نتی باعث ترش و شور شدن رتیحخ دارد ولی انیمالیک واقعی.
24 تیر 1400 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : rick مهدی

4
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
7
طراحی شیشه
کارنر sandor 70
اپنینگ این کار رایحه ای انیمالیک و کثیف و قدیمی هست که ترکیب نت های چرم و تنباکو و خزه بلوط هست و برای من واقعا نامطبوعه.
اما بعد از حدود نیم ساعت نت های گلی یاسمن و رز درکنار نت های شیرین وانیل و پروبالزام هم ظاهر میشن و کار شباهت هایی به بارااوندا پیدا میکنه.
در کل کار بالانسی نیست و حرفی تو این سبک نداره.
پرفورمنس کار بالاست و زنونه نمیتونه باشه به نظرم.
یونی نمیتونه باشه و کاملا کلاسیک و زمستونیه.
13 آبان 1399 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : Kambiz مهدی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟