AJMAL - Wisal

اجمل وصال

زنانه
کد کالا : ATR-33898
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های گلی
عطار :
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : اجمل
کشور مبدأ : امارات متحده عربی
سال عرضه : 2010
کد کالا : ATR-33898
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    2
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    1
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 7
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

وصال عطری جذاب است که از نت‌های باطراوت مدرن استفاده می‌کند و آمیزه‌اش برای زنان بالغ و پویایی طراحی شده که مُدهای روز را دنبال می‌کنند، اما قلبشان به سنت‌ها متمایل است. آمیزه وصال در لایه آغازین سرشتی گل‌فام و باطراوت دارد و در نت‌های میانی به سرشتی ادویه‌ای و گل‌فام می‌رسد، درحالی که بافت گل‌فام و مشک‌اندود نت‌های پایانی از روایح گل رز و مشک استفاده می‌کنند تا عطری آرام‌بخش برای روان شما خلق شود؛ عطری که نشان‌دهنده اعتمادبه‌نفس شما خواهد بود.

برند اجمل
طبع گرم
سال عرضه 2010
گروه بویایی رایحه های گلی
کشور مبدأ امارات متحده عربی
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه مشک ، رز ، چوب صندل سفید ، ادویه جات معطر، روایح گلی
نمره کاربران
Wisal-اجمل وصال
رایحه
8.7
3 رای
ماندگاری
8.7
3 رای
پخش بو
8.3
3 رای
طراحی شیشه
7.7
3 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند اجمل
عطرگرام
نظرات کاربران (2 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
10
رایحه
10
ماندگاری
9
پخش بو
8
طراحی شیشه
قُفلِ قَفَس چو بشکند طاقِ فلک می‌شکند..... پَرپَرِ شَه پَرِ شما سایه به عَرش می‌زند هر پَرِ شَه پَرِ شما
............................
سرداده در سکوت که صامت ثامن را حراست است.... خفته در حزن وصال که تعهد طاهر را پاسدار است.... مه رخ عشق در گلستان امید که بهای کبیر را حفاظت است....
شروعی از آرامش رز در چکانه ی مشک که چکامه‌ای از ادویه‌جات مرغوب و تازه فرآوری شده را در استقامت چوب صندل سفید تصنیف می‌کند... رایحه‌ای بسیار بسیار مهربان و دلنشین که از همان ابتدای بونوازی، عمق مهر خودش را بر مخاطبش هدیه می‌کند تا بماند بر او، این مهرآگین معطر در روان عشق... رایحه‌ای از هیجان سکوت که در لحظه‌ی بونوازی، سکوتی از هیاهوی عشق تداعی می‌شود... سکوتی از آنچه بر تو آشناست اما در ماتم غریبانگی.... سکوتی از آنچه تو بر آن دانایی اما در مکتب نادانی... و تو چگونه بر آن چیزی که نادانی،،،، دانایی......!!!!!!!؟
از مهربانترین عطرهای جهان که نامش دقیقا برازنده ی رایحه اش است. رایحه‌ای از وصال عشق که گر تو را کدورتی باشد با او، این همان کلید قفل قفس کدورت توست با او... که با اهدای این مهم، بی هیچ تکلمی منظور خویش را بر او خواهی رساند... که این عطر شهدی از وصال را در خود نهفته است...
این عطر از اون عطرهایی هست که واقعا اگر با عشق خویش کدورت داشته باشید و اگر از روی شرم و حیا توان عذرخواهی نداشته باشید، با اهدای این عطر به معشوق می‌توانید عذرخواهی خود را انعکاس کنید چراکه به محض بونوازی این عطر، معشوق با اینکه هنوز شما را کامل نبخشیده است اما در پیامکی بدون سلام بر شما خواهد نوشت: اینو از کجا پیدا کردی!؟؟
و این یعنی آغازی مجدد از وصال...‌‌در عطر وصال ....
کیفیتی بسیار مرغوب در رایحه، مناسب تن‌پوش بانوان در روزهای سرد با ماندگاری چهار بار حرکت زمین به دور خود روی لباس و حدود ۱۰ ساعت روی پوست و پراکنش خیلی خوب در ساعت اولیه ی تن‌پوش و خوب و راضی کننده در ساعات بعدی.
پ ن: روایت مذکور برای میزان پرفورمنس این عطر برای بچ کدهای ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۵ می‌باشد و از بچ‌کدهای جدید برای میزان پرفورمنس اطلاعی ندارم.
سپاس از همراهی بزرگواران.......


23 آذر 1402 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : 🄼🄾🄽🄰 Mehran
درود بجناب پروفسور اسعدی و قلمی که ویژه یه شخص فهیم شماست به هنگام نمایش حرکتِ رقص واژگان به نگاشتن،قربان چقدر زیبا_استادانه و با تبحر و فن مهارت خاص فرمان نگارش را در جهات مختلف میچرخانید و به طرز عجیب و هنر خاص و زیبایی که فقط در وجود هنرنویس هنرمندی چون شما نهفته است نتهای عطرها را سطر به سطر و نکته به نکته تشریح می نمایید و این چرخیدن در دنیای روایح و توصیف شان در قالبی عاشقانه چیزی جز نشات گرفته از عشق مبدا بالا و لایزال اصلی نیست مگر میشود شخصی عاشق و طالب نور باشد اما عاشق مخلوقات و مصنوعات ساخته وپرداخته یه دست نور نباشد در وجود شما و هر ادم عاشق به عشق و رخ ربش قطعا گوشه ای از نور رب نور افشانی میکند که اطرافیان وحتی عطرها و دنیای عطرها و انسانهای عطر دوست را منور میکند به نورانیت، استاد عزیز ضمن تشکر اختصاصی از ریویوی بسیار زیبایتان💯، میشه لطفا بفرمایید اورجینال این ادکلن را کجا میشود یافت.
قلم✏ ریویوی ِعطری و عشقی و علمی تان پررنگ و پردوام جناب دکترجان نجیب زاده وارجمند🙏
23 آذر 1402 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : میثم شفیعی Mehran
با احترام و عرض ادب
بانوی فرهیخته و ارجمند از همراهی و همدلی شما کمال سپاس دارم و بسیار خوشحالم که روایت های من برای شما و سایر عزیزان این محفل مورد پسند قرار می‌گیرند.
با آرزوی بهروزی و شادکامی برای شما و تمامی بزرگواران...
24 آذر 1402 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : Mehran Golnoosh
سلام عیدتون مبارک.بزرگوار از (وصال ذهب) تستی داشتید؟
02 فروردین 1403 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : سالمی TIMELESS
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند جناب آقای عزیزی بزرگوار عید شما هم مبارک. بله عطر اجمل وصال ذهب رو هم تجربه دارم و یکی از دلپذیرترین عطرهای چوبی گلی مشکی در طبع تقریباً گرم هست، مناسب تن‌پوش آقایان در روزهای پاییزی و زمستانی با ماندگاری و پراکنش خوب.
بهترین ها برای شما دوست گرامی
02 فروردین 1403 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : رضا عطردوست علی عزیزی
خداروشکر که عزیزانی مثل شما هستندوپاسخ ذهن کنجکاو عطردوستان رو میدن.سپاس
09 فروردین 1403 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : محمدعرفانی بابک

8
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
8
طراحی شیشه
یکی از بهترین عطرهای عربی زنانه
27 مرداد 1399 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟