CoSTUME NATIONAL - Soul

کاستوم نشنال سول

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-33286
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی ادویه ای
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : کاستوم نشنال
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : 2015
کد کالا : ATR-33286
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 160
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
7,900,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    4
  • نمی پسندم
    5
  • - 25 سال
    1
  • + 25 سال
    6
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    1
  • رسمی
    4
تعداد رای های ثبت شده : 37
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

عطر سول نمادی از احساسات ناب و خالص است. این عطر منحصربه‌فرد به این منظور خلق شده است که گوهر و روح ناب کاستوم نشنال را تجسم کند. عطر گرم سول پیرامون یک ماده نمادین شکل می‌گیرد: کهربای خالص. کهربا که یکی از محبوب‌ترین ترکیبات عطرسازان و طراحان است، ‌آزادی و ظرافت مطلق را بیان می‌کند.

کاستوم نشنال در خلق عطر سول با دومینیک روپیون همکاری کرده تا عطری شرقی با سرشت منحصربه‌فرد و قوی بیافریند. سرشاری و کیفیت ناب مواد اولیه در این عطر (که بعضی از آنها از آزمایشگاه مشهور و معتبر LMR در گراس فرانسه آمده‌اند)، به‌واسطه تکنولوژی‌های برتر به خلق عطری گرم، هوس‌انگیز، ‌ظریف و کاریزماتیک کمک کرده‌اند؛‌ عطری که تجسمی از روح حقیقی کاستوم نشنال است.

شیشه ناب و جامدی که به‌عنوان بطری عطر سول استفاده شده، زیبایی طبیعی رنگ نارنجی را آشکار می‌کند و با لوگوی سیاه نمادینی تزیین شده است. جعبه بسته‌بندی هم به رنگ سیاه مات است و روکش لطیفی روی آن قرار می‌گیرد تا تضاد جذابی را با غلظت و شادابی رنگ نارنجی در لوگوی این عطر بسازد. نتیجه نهایی به خلق محصولی پیچیده، نیرومند و منحصربه‌فرد می‌رسد.

برند کاستوم نشنال
عطار دومنیک روپیون
طبع گرم
سال عرضه 2015
گروه بویایی شرقی ادویه ای
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترنج ، هل ، فلفل صورتی
اسانس میانی شمعدانی ، چرم ، عود
اسانس پایه وانیل ، نعناع هندی ، عنبر
نمره کاربران
Soul-کاستوم نشنال سول
رایحه
8
14 رای
ماندگاری
8.4
14 رای
پخش بو
7.9
14 رای
طراحی شیشه
7.6
14 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند کاستوم نشنال
نظرات کاربران (17 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
9
رایحه
7
ماندگاری
6
پخش بو
7
طراحی شیشه
سول، عطری است با کیفیت قابل تحسین از خانه‌ای قابل احترام و عطرسازی کاربلد. امبر، هل، فلفل صورتی و عود به ترتیب روایحی است که برایم قابل تشخیص بود. ترکیب هل و فلفل صورتی بسیار لوکس و گیرا در بستری از رایحه امبری کار شده است و گاهی نوازشی از عود به مشام می‌رسد. در نسخه‌ای که من دارم اصلا پخش غول آسا آنچنان که برخی به آن اشارتی داشته‌اند ندارد ولی رایحه‌ای در حد اعلای کیفیت و پخش و ماندگاری مناسبی دارد. کاملا مناسب فصول سرد با لباس بافت رنگ کرم یا قهوه‌ای. با لباس رسمی مشکی یا سورمه‌ای هرگز.
نکته دیگر قابل توجه درباره خانه عطرسازی کاستوم نشنال احترام به مصرف کننده به دلیل قیمت بسیار منصفانه آن است.
جدا توصیه می‌شود.
14 آبان 1402 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : کامیار فخر 🄼🄾🄽🄰

8
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
8
طراحی شیشه
ترکیبی از عود تند و عنبر!. من فکر کنم منصفانه است اگه بگم Soul با توجه به کیفیت و قیمت ارزش خرید بالایی داره. وقتی که برای اولین بار Soul را اسپری می کنید، با یک نت کمی دارویی مواجه می شوید که پس از 10-15 دقیقه ناپدید میشه. پاداش صبر شما رایحه ای ناب و با کیفیت ترکیبی است از عود و وانیل که به مشامتون میرسه. مانند همه عطرهای Costume National، ماندگاری خوبی داره ( تقریبا یک روز ). یک رایحه عالی با قیمتی منصفانه... شش ماهه دوم استفاده کنید با تیپ رسمی و نیمه رسمی.. ترجیحا برای مراسم و مهمانی و جلسات کاری...
پخش و ماندگارتر خوبی داره ...شیشه و اسپری عالیه...رایحه بسیار گرم و جذاب...
کلا برند کاستوم نشنال هیاهوی زیادی نداره ولی کیفیت رایحه و نوآوری در ساخت عطراش منحصر بفرده....
05 مرداد 1402 پاسخ تشکر
23 تشکر شده توسط : Perfumex رضا یگانه
درود دانیال جان
نسخه‌ای که تست کردی میتونم بپرسم برا چ سالیه
قیمت مناسبی از بچ کد جدیدشو گیر اوردم فروشنده ش ک کاملا مورد اعتماد من و خیلی هاست گفته مث قبل نیست

از لالیک وایت این بلک قوی تره مثلا؟
پیشپایش ممنون
05 مرداد 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : بابک محسن جمالیان
جناب روپیون عطرساز خاص سازی هست کار بد که اصلا نداره.کار معمولی کم و کار ناب تا دلت بخواد.اینهم از کارهای نابشه.این برند قبل از گرانی‌های اخیر در مقایسه با قیمتش در اروپا در ایران خیلی ارزونتر بود.در اروپا دیدم هی نگاه میکردم قیمت رو باورم نمیشد.یادمه اینجا حدود ۲ تومن بود اونور حدود ۳ تومن می‌افتاد.بعضی برندها اینطور بودن و اینهم از اونها بود.امیدوارم هرچه زودتر آخرین کار کاستوم نشنال هم عطر افشان موجود کنه.
عصرتان شاد
05 مرداد 1402 پاسخ تشکر
36 تشکر شده توسط : کاوه شهریار
سلام...2019...ماندگاری و پخش خوب از لالیک که فرمودین بیشتره بنظرم.قبل خرید حتما تست کنید.
05 مرداد 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : مهرداد محسن جمالیان

عطری با تم دارویی🤘
23 خرداد 1402 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : بابک

عطر دیزاینر با بوی خیلی نیش. تلخ و شیرین باهم. خاص. پخش و موندگاری عالی.
09 فروردین 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی derrick

اگر تولید قدیم پیدا کردین بخرین.تولیدات جدید پرفورمنس وحشتناک افت کرده.البته باز هم پرفورمنس بالاست.
25 فروردین 1401 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : مهرداد nazanin

7
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
6
طراحی شیشه
رایحه عود در کنار رایحه چوبی چرمی(ذهنم بین حس چرم و تنباکو مدام در حرکته) که حسی تلخ و گرم دارد به همراه یک حس شیرین عسل مانند که کمی بر حس تلخ در مجموع رایحه غلبه دارد.
احساس می کنم اینها در رایحه کلی عطر برجسته هستن.
پخش و ماندگاری خوبی داره. مخصوص هوای سرد و خنک هست.
25 فروردین 1401 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : مهدی معین هاشمی

7
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
7
طراحی شیشه
کاستوم نشنال سول

یه عطر عودی، عنبری، خاکی و شاید دودی.

کاستوم نشنال سول عطر بسیار خاصیه. انچه بیش از همه از این عطر به مشام میاد یه نت عودی چوبی کهنه و ترش کمی دارویی+ یه نت عنبر شور و کمی انیمالیک + نت فلفل هست.
عود اینجا تم قره قروتی داره و در کنار یه نت دودی که نمیدونم از چیه رایحه ای بسیار شبیه قره قروت( برگه الوچه) هایی که قدیما تو بسته بندی های کوچیک میخریدیم ایجاد کرده.
چرم رو حس نمیکنم اما یه تم تریاکی ضعیف شبیه کارایی که به اصطلاح چرم داغ دارن حس میشه‌ و پچولی هم کمی تم خاکی به کار داده.
کار بسیار کار خاصیه و از بین کارایی که من دیدم شباهت هایی به سن لورن m7 داره. پرفورمنس کارهم بسیار بالاست اما رایحه تا حدی خطی و ملال اوره و به طور کلی مناسب استفاده روزمره و بازخورد نیست.

[EDITED] 1400/11/15 23:16
15 بهمن 1400 پاسخ تشکر
27 تشکر شده توسط : nazanin سانیار
خیییلی کار خاصیه.تولیدات جدبد این عطر کمی پرفورمنس پایین تر اومده که به نظر من بهتر شده.خریدش با توجه به قیمتش توجیه خوبی داره.کاملا با یک عطر نیش طرفین. شیشه اسپرت و جوون پسندش گولتون نزنه.به امید سایبر گاردن محصول تابستونی این خانه عطر نخرید و بگید حتما زمستونیشه دیگه.به قول سلطان یک غول تو شیشه خوابیده.جالبه که قیمت عطرهای این خانه عطر در اروپا دوبرابر ایرانه و برای دوستداران این سبک بو خرید موفقیت
شبتون زیبا
15 بهمن 1400 پاسخ تشکر
22 تشکر شده توسط : nazanin سعید ون ورنبرگ

10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
دارویی؛ عمیق و تیره

ام سون افسانه‌ای وقتی به تاریخ پیوست بعضی از خانه‌های عطرسازی با ساختن عطرهایی در آن فضا و رایحه خواستن به او ادای دین کنند؛ کاستوم نشنال با ساختن سول یاد خاطره شاهکار تاریخ ایو سن لورن زنده کرد. یه عطر دارویی و تلخ و شیرین کثیف به خاطر عنبر و عود و ادویه وقتی با بخور همراه می‌شوند محصول بی‌نظیر می‌شود.

فضای کار بسیار سنگین و تیره است به درد بعد از شکست عشقی می‌خوره شما وقتی سول اسپری می‌کنید هیولایی از درون شیشه به بیرون می‌آورید که ساخته دست استاد بلامنازع عطرسازی جناب دومنیک روپیون است.

پخش و ماندگاری هم بیش از یک روز هر چی درباره اینترلود شنیدید فراموش کنید سول بی‌نظیره فقط یادتان باشه باید در فضای باز و هوای سرد اسپری کنید برندارید چله تابستان و یا توی خانه بغل بخاری اسپری کنید که می‌میرید گفتم که هیولایی است.

بدون شک سول یک ضدعطر است به خاطر اون تم دارویی‌اش که یک جاهایی به انیمالیک کاستاریومی نزدیک می‌شه. درباره قیمت هم وقتی شما عطرهای الفیک کینگ ریچارد مید این کوچه مروی با پرچسب دو میلیون تومان می‌بینید سول که قیمتش چند برابر سم‌های مروی ارزش دارد.

عنبر با نتهای چوبی و کهربایی ترکیب می‌شود و جلوه‌ای شیرین و تلخ هوس انگیز و تند دارد! بوی عسل ادویه دار با بوی... و درخشش جنسی می‌دهد. SOUL نمای بویایی یک عطار عربی حیوانی و بدوی دارد که با توجه به خانه‌ای که از آن آمده است، که تجسم شیک ایتالیایی چپ است، تا حدودی غیرمنتظره است.

اگر به این «مخلط رویال» می‌گفتند، احتمالن بیشتر مورد توجه قرار می‌گرفت و مشتریانی را که شایسته آن است به دست می‌آورد. برای من، این عطر 10/10 است و در ژانر خود بسیار خوش ساخت است.
16 آذر 1400 پاسخ تشکر
32 تشکر شده توسط : nazanin سانیار
با نظر دوست عزیزمون جناب سلطان عطربازهای ایران و توران در خصوص این عطر فاخر و ستودنی کاملا موافق ام .
ضمنا نوع این عطر پرفیوم هست .
از هر نظر عطری خاص و شایسته است .
مناسب برای شایسته ها و خاص پسندها .
متشکرم از ریویو ایشان
16 آذر 1400 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : عباس بهرامی nazanin
واقعا یک تا دو پاف ازین عطر برای یک روز کاور کردن کافیه
16 آذر 1400 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : nazanin سعید ون ورنبرگ

9
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
7
طراحی شیشه
کاستوم نشنال سول
کاستوم نشنال، برندی ایتالیایی با عطرهایی با کیفیت و خوشبو که متاسفانه در ایران مهجور مانده. کمتر کسی سراغ این برند میره در حالیکه عطرهای این برند جدای از کیفیت خوبی که دارن چه از لحاظ رایحه و پخش و ماندگاری، قیمت مناسبی هم دارن. سول یک عطر با آکوردهای اصلی اسپایسی، امبری، و عودیه.شروع عطر با برگاموت و هل و فلفل صورتیه که وجه ادویه ای عطر رو تشکیل میده. عود آگار با امبر گریس و وانیل ترکیب شده که یه رایحه عودی شیرین به وجود آورده.شیرینی تو این کار یه مقدار زیاد شده چون هم وانیل شیرینه و هم امبر گریس. امبر گریس یه بوی شیرین و خاکی داره. ترکیب عود و وانیل و امبر گریس یه بوی دارویی مانند ایجاد کرده اما خوشبو. حالا این رایحه عودی شیرین رو در نظر داشته باشید یک بوی گلی هم بهش اضافه کنید. بوی گل شمعدانی. میتونم بگم شمعدانی که تو این کار استفاده شده کیفیت خوبی داره. در میانه کار به چرم و پاتچولی هم میرسیم که در قسمت میانی این هرم بویایی قرار دارن. بوی قوی و برجسته ای ندارن. بهتره بگیم رایحه ای ضعیف با عمر کوتاه. یه شباهت هایی با مرحوم ام سون داره اما جزئی. اینطور نیست که این عطر رو جایگزین اون کنیم. عطار این عطر آقای دومنیک روپیون هستن. عطاری با سابقه و کار کشته و خالق شاهکاری به نام کارنال فلاور. من که بسیار از رایحه این عطر لذت بردم. بوی شیک و رسمی داره. با تیپ کژوال جور در نمیاد.عملکرد از لحاظ پخش و ماندگاری عالیه. در کل کار ارزنده ایه. چه از لحاظ کیفیت رایحه، چه پخش و ماندگاری، چه قیمت.
22 خرداد 1400 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : سلطان عطربازهای ایران و توران مهدی ارجمندی

شاهکار ! این عطر بی نظیره. مگه میشه جناب روپیان عطر بد بسازه...
یه عطر دارویی و شیرین به خاطر عنبر و ادویه
اودش اود اذیت کنی نیست و ازش لذت خواهین برد
فضای کار بسیار سنگین و تیره و مناسب تیپ های رسمیه ولی به نظر همه جوره میشه ازش استفاده کرد
عطریه که وقتی استفاده میکنین کل اتاق رو پر میکنه و جلب توجه میکنه! هیولاییه برای خودش....
رو دستم تست زدم الان دقیقا 24 ساعته مونده و کاملا حس میشه
کاستوم نشنال رو پسنیدم برم و ایشالله هومشم میگیرم
12 دی 1398 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : سلطان عطربازهای ایران و توران مهدی ارجمندی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟