AMOUAGE - Memoir for women

آمواج ممویر ( آمواژ )

زنانه
کد کالا : ATR-32397
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
مشخصات تولید
نام برند : آمواج
کشور مبدأ : عمان
سال عرضه : 2010
کد کالا : ATR-32397
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 290
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
14,500,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    6
  • نمی پسندم
    2
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    3
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    4
تعداد رای های ثبت شده : 26
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

آمواج ممویر زنانه که در سپتامبر 2010 به بازار آمد،‌ به خانواده عطرهای چرمی، چایپر و سرشار از روایح حیوانی تعلق دارد. دانیل مائورل و دورتی پیو (دو عطرساز این محصول) آمیزه آمواج ممویر زنانه را با مرکزیت‌بخشی به نت ابسنت خلق کرده‌اند. نت‌های آغازین از هل، نارنگی ماندارین،‌ فلفل صورتی و خاراگوش سرشته می‌شوند، درحالی که نت‌های میانی از میخک، روایح دودی، ‌فلفل، روایح چوبی‌ـ‌جنگلی، یاس، رز و گل‌های سفید شکل می‌گیرند. نت‌های پایانی هم از مشک، لابدانیوم فرانسوی، خزه درخت بلوط، بوته وحشی جاوی و چرم ساخته شده‌اند.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند آمواج
عطار دانیل مولیر، دوروتی پیات
طبع گرم
سال عرضه 2010
گروه بویایی رایحه های چایپر
کشور مبدأ عمان
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه نارنگی ماندارین، هل ، فلفل صورتی ، خاراگوش
اسانس میانی رز ، یاس، شبدر ، روایح چوبی، فلفل ، روایح دودی، روایح گلی
اسانس پایه مشک ، خزه درخت بلوط ، چرم ، لابدانیوم، بوته وحشی جاوی ، فیبر بیدستران
نمره کاربران
Memoir for women-آمواج ممویر ( آمواژ )
رایحه
8.6
8 رای
ماندگاری
9
8 رای
پخش بو
8.4
8 رای
طراحی شیشه
8
8 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند آمواج
اخبار برند آمواج
نظرات کاربران (10 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
9
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
عطرِ زیارتِ خود. عطر ماندن در تودرتوی احساسات و درون روان. عطرِ پی بردن به تاریکیهای وجود و تاباندن نور بر نادیدنی ها. بتابان و ببین آنچه نادیدنی است که فرصت برای کمال ، اندک است.
22 فروردین 1403 پاسخ تشکر
26 تشکر شده توسط :   🤍سارا 🖤 Mahdis
تولدی دیگر از پسِ لمس سیاهی.. تا فرصت باقی‌ست، از نو زاده شو...!

خانم فیضی عزیزم درود به شما.. بنده ارادت های بسیار دارم به شما❣
لذت می‌بریم از نوشته هاتون
خدا حفظتون کنه🌹
23 فروردین 1403 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : Dragon سورنا مقدم
نازنین جان ارادت بنده بیشتره . ممنونم از حسن نظر شما . عزیزید . منم همیشه ریویوهای شما رو کامل میخونم و لمسشون میکنم. شاد و سرافراز باشید .
23 فروردین 1403 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : سالمی nazanin

درودى به بى كرانگى پهنه ى اندوه مموير
انتخاب ارزشمندم و تيرى كه اول خودمو خلاص كرده.البتّه!
من به نت ها و روايح تسلط ندارم و جسارتى نميكنم در اين مورد.
مموير به تنهايى جسارت كافىُ داشته.
ميره تا جايى كه خيال هم نميره.اونجا كه نبايد حتى…
و بيشتر از اينكه بخواد تاثيرى روى اطراف داشته باشه و براى ديگران دلبرى كنه؛ ميره تا ژرفاى عميق انزواى اصيل و شكوهمندى كه ديده به صفحه ى دل ديده.
خلوتگاه من و يار نه در قالب حضور و ديدار.
عمق اينكار براى من تداعى اين حس هست:
قرص قمر هر ماه يك مرتبه كامل ميشود
اما هلال روى تو هر روز بدرى كامل است
من به ذبيح عشق بودنم راضى و خشنودم
قتيل راضى و قاتل راضى نميگردد
16 اسفند 1402 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : سالار كلوچه فاطمه فیضی

از اونجایی که فقط 5 میل از این عطر رو دارم و البته رایحه‌اش مناسب استفاده توی محیط کار یا استفاده روزمره نیست، خیلی بعیده که بپوشمش. فقط گاهی در شیشه رو باز میکنم و بو میکنمش. همین باعث شده که زیاد فرصت نکنم لایه‌های زیرین این شاهکار رو تجربه کنم. اما امروز از اون روزهایی بود که حال دلم خوبه! گفتم بذار دو پاف از ممویر زیبام بزنم.
فقط دو پاف روی سر شونه‌هام زدم.
اگه نت‌ها رو بشناسید، میشه بدون بو کردن آمواج ممویر متوجه بشید که توی ایران قرار نیست بازخورد مثبت بگیرید! همه میگن بوی مراسم مذهبی میده. این از بازخورد!
اما حال و هوای من با این عطر اصلاً وصف شدنی نیست. نیم ساعت گذشته بود که بو رو خیلی تند زیر بینیم حس کردم. داشتم آهنگ محسن چاووشی گوش میدادم.«به انگشت سبابه‌ات بگو» و حس کردم یه غم خیلی سنگینی روی دلم نشسته که این بو، داره تشدیدش می‌کنه.
واقعا بوی غمگینی داره. بوی اسپایسی، رز (از نوع ایرانیش) چوب و چرم کاملاً یه فضای رسمی، تاریک، شیک و غمگین رو تداعی می‌کنه. مثل خانومی که علی‌رقم زیبایی ظاهری و شخصبت باتجربه‌ای که داره، عمیقاً غم رو حس می‌کنه.
19 آذر 1402 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : Mahdis امیرعلی نجاتی

رنگِ دشتِ سوخته دارد...! ممواغ ومن پریدن از روی دیوارِ ایدئولوژی‌های کپک‌زده، منحط و شِبه آپارتاید به بطنِ فلسفه‌ای است که آدمی را نه بر اساس جنسیت؛ بلکه بر مبنای درونیات طبقه‌بندی می‌کند و کمی جلوتر درمی‌یابد که همین کلاسه کردن هم باطل وَ اصل وُ بنیادِ طبقه‌بندیِ آدمی‌زاد بر هر پایه‌ای که باشد مضحک و مبتذل است. از غارها بیرون آمده؛ پذیرفته‌ که روزهای خوشِ جنب‌وجوش برروی شاخه‌ی درختان به‌همراه عموزاده‌های عشقِ نارگیل به‌پایان رسیده؛ دست از اثباتِ این‌که نئاندرتال‌ها هنوز منقرض نشده‌اند برداشته و درک کرده است که اتیمولوژیِ 'زن و مرد' به دودسته کردنِ آدمی یا هرچیزی شبیه به‌این نمی‌رسد و اسامیِ مذکور پس‌از انسان تعریف می‌شوند و موجودیتِ انسان پس‌از طبیعت و طبیعت مابعد هستی. [طبیعت به‌مثابه جوهر نه کوه و گیاه شنبلیله و هستی به‌معنای عالم بی‌انتها و آگاهی کل!] نقلِ چشمانی است که زن را صرفا گل‌بهی و مرد را الزاما قهوه‌ای نمی‌بینند. این‌جا از هجمه‌های ویران‌گرِ شیرین و اغواگری‌های فیزیکالِ نخ‌نما خبری نیست. زنی‌ست که روزها با او گفت‌گو می‌کنید؛ زیر فرکانس جادویی صدایش ذوب و نیمه‌شب به‌هنگام خواب مسرور از کنار او بودن به بزمِ تماشا می‌روید. عطر بی‌خواب شدن است. آوارگی در هزارتوی این سوال که چگونه می‌توان این‌چنین زیبا بود؟ چشمی که باز می‌شود و سپس لبخندی شهدگون را تحویلِ خیالاتِ برباد رفته‌ی تو می‌دهد. لبخند که نه مرفین! سرنگ. آتش... نشئگی به‌وقت تماشا. چشم‌ها؟ مت‌آمفتامین آبی! چه‌باک از اعتیاد، ابتلا و در جوب‌ها پوسیدن وقتی قرار است جنسِ نابِ ما مخدرِ چشمان تو باشد! تماشای باله‌ی گل‌ها و مویرگی محزون، گیاهی، تلخ و ناگرفته از افسنطین، اوهامی نزدیک‌به شهد افرا و هل مفهومی منجمد در شالوده‌ی اثر. نوش‌دارویی گرم و نیمه‌سوخته‌ ادویه‌دار با مزه‌ی شیرین و گاه‌گاه تلخِ کنترل‌شده باهمراهی دود خشک رقیق که ناخودآگاهِ دست‌نیافتنیِ چرم را نیز در جانِ میزبانِ خود تزریق می‌کند. زیباست. بقول خودشان یک شیپغ سیاه و سفید؛ احضارِ تکه‌هایِ متلاشی شده‌ی خاطرات که در هم می‌آمیزند و با یک‌دیگر برخورد می‌کنند...! عطر انیس واردا، فریدا کالو، اینگرید برگمن و هانا آرنت می‌توانست باشد. عطر جودیت باتلر، بث گیبونز، ژولیئت بینوش، بیبی اندرشون، ماریا کالاس. عطر پینا باوش و لیو اولمان ها. عطر تهمینه، گردآفرید و بوران‌دخت!
10 دی 1401 پاسخ تشکر
39 تشکر شده توسط : سالمی Mahdis
درود جناب مسیح. چه روایتی چه عطری. سر تعظیم فرود میارم به این همه زیبایی تان
03 آذر 1402 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : سالمی Mehran

9
رایحه
10
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
این کار رو من خیلی دوست داشتم
کاملا تند و خیلی خیلی قویه. در یک کلام: پرفورمنس عالیی
یه حس جالبیه انگار ترکیب دود، نعناع هندی و گِل تازه توی خاک دفن شده و در نهایت رایحه ی خاص و دارکی براتون تداعی میشه.
شیرینه اما شیرینیش معمولی نیست و بنظرم میتونه یونیسکس باشه.

23 آذر 1401 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : سالمی Mahdis

7
رایحه
9
ماندگاری
10
پخش بو
5
طراحی شیشه
اولش خورد تو ذوقم چون گرم و شیرین بود ولی یه کم که گذشت بیشتر به تلخی میزنه تا شیرین در کل خوبه
15 فروردین 1401 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : Dragon ابراهيم عباسی راکی

ممویر یه عطر اسپایسی ،گرم،کمی دودی،رسمی ،مجلسی طور و کمی دارکه ...تلخ و شیرینه...همه پسند نیست ولی متفاوت و خاصه .رنگ شیشه ش کاملا با نوع رایحه مرتبطه و عطر جذاب و سرسنگینیه برای مراسم رسمی و مهمونی و دیت در شب .پیچیدگی و تا حدی مرموز بودن رو میتونه تداعی کنه برای دیگران .عطر اغواگریه.با تیپ رسمی و بخصوص لباسهای تیره و مشکی خیلی جذاب میشه بخصوص برای خانمهای بالای سی سال.عطر پربازخوردیه و با توجه به پخش خوبش بخصوص در ساعت اول توجه دیگران رو کاملا جلب کرده و وادار به واکنش میکنه.با اینکه ادویه ای و دودیه ولی تند و تیز نیست.دودش خیلی ملایمه بخصوص.عطر کاملا گرم و نرم و ملایمیه...نه تلخی زیاد نه شیرینی زیاد...یکی از نت های ادویه مورد علاقه من در عطرها یعنی هل رو به وضوح داره بخصوص در ساعت اول...اصلا عطر با هل شروع میشه و کمی تلخه بعد دود و میخک هم به هل اضافه میشن و به مرور عطر رفته رفته شیرین تر میشه و از حالت ادویه ای محض اولش فاصله میگیره و گل ها(وایت فلورال ها و رز) باهاش ترکیب میشن. در درای داونش بوی گلی در پس زمینه به وضوح حس میشه که احتمالا نت لابدانوم(لادن) هست.ضمناچرمی که در نتهای پایه وجود داره رو من حس نمیکنم.همچنین نت انیمالیکش رو
15 شهریور 1399 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی Mahdis

آمواج ممویر مردانه یکی از بهترین عطر و کاراکتری هست که خیلی دیر کشفش کزدم.
الان خوب میدونم که باید دنبال عطرهایی با همین ژانر باشم که در کامنت قبلی اشاره کردم.
ولی این ممویر زنانه رو تست نداشتم که با توجه به این که ورژن زنانه ی آمواژ از هر عطر از ورژن مردانه ش بهتر است چون اول طرح ریختن و ساختن عطرهای آمواژ ابتدا بر پایه ی ورژن زنانه ست ،خیلی مشتاق تست این کار هستم.
از دوستان عزیز و بخصوص ایکاروس اگر تجربه ای دارند خیلی ممنون از به اشتراک گذاشتن تجربه شون هستم.
22 آبان 1396 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : nazanin فاطمه فیضی

دوستان میشه بگن این بوی شبیه بوی آلو که این عطر میده از کجا نشأت میگیره؟ درحالیکه اصلا توی نت هاش آلو نداره
10 اسفند 1395 پاسخ تشکر
سلام . ترکیب چهار نت اول همچین بویی رو ایجاد میکنه . بوش کپی بوی ایو سن لورن بل اوپیوم هست ولی ماندگاری ممویر فوقالعاده بالاتره
20 اسفند 1396 پاسخ تشکر

اگه اشتباه نکنم ایکاروس عزیز راجع به این عطر یا لیریک زنانه در جایی گفته بودند که عطرهای آمواج در ابتدا برای زنان ساخته میشن و در ادامه نسخه مردانه با همون طرز تفکر ساخته میشن. میخواستم بپرسم آیا نسخه های زنانه عطرهای آمواج برای مردان هم قابل استفاده هستند؟
07 آذر 1395 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : مشتی Reza2000

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟