DAVIDOFF - Horizon

دیویدف هوریزون (دیویدوف هوریزن)

مردانه
کد کالا : ATR-32059
نوع عطر : ادو تویلت
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
مشخصات تولید
نام برند : دیویدوف
کشور مبدأ : سوئیس
سال عرضه : 2016
کد کالا : ATR-32059
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 80
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
3,980,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    2
  • نمی پسندم
    3
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    2
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 13
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

رایحه‌ای از چوب و ادویه‌ جات.

برند دیویدف در فوریه 2016 از عطر مردانه جدیدش با نام «هوریزون» رونمایی کرد که همچون نمادی از پیوند میان زمین و آسمان نمایان می‌شود و از نیروهای طبیعت الهام می‌گیرد. عنصر آب که عطر «کول واتر» را نشان‌گذاری کرده بود، در این عطر با عنصر هوا جایگزین شده است. عطر «هوریزون» بازتابی از مفاهیمی همچون آزادی، ‌ماجراجویی و اکتشافگری هم هست.

«او اینجاست، دور از جاده‌های پُرتردد. مقابلش کوه‌ها در چشم‌اندازی بی‌پایان گسترش یافته‌اند، آن‌چنان که انگار آسمان را لمس می‌کنند. نسیمی نیرومند وزان است، با بوی رزماری و چرم و خس‌خس. به بالا نگاه می‌کند و به نقطه‌ای در دوردست خیره می‌شود. همچون عقابی تیزپا و آزاد از صخره‌ای به صخره‌ای دیگر بالا می‌رود... دم و بازدمی عمیق و سپس دستی که به‌سوی بادها دراز می‌شود و صورتی که رو به خورشید است. از دل این وقفه آرام میان آسمان و زمین، احساسی نیرومند از آزادی محض می‌روید. او همان‌ جایی هست که می‌خواست باشد؛ ارباب همه آن چیزها که پشت سر گذاشته است».

آمیزه «هوریزون» از مایه‌های چوبی، ادویه‌ای و آروماتیک سرشار است. امضای دو عطرساز برجسته به نام‌های اولیویه پشو و ژاک هاکلیه در آمیزه این عطر می‌درخشد. شروع باطراوت این آمیزه با سویه تُند گریپ‌فروت و سویه شیرین نارنگی ماندارین رقم می‌خورد که با رزماری و زنجبیل نیز همراه شده است. نت چوب سدر و جوز هم در لایه میانی جای گرفته‌اند، در کنار نعناع هندی، دانه کنجد سیاه و فلفل مخصوص آمریکای جنوبی. ژرفا و سویه‌های هوس‌انگیز این آمیزه هم در نت‌های پایه از خس‌خس و عصاره کاکائو سرچشمه می‌گیرد.

کمپین تبلیغاتی این عطر شگفت‌انگیز با چهره سیمون بردرایول (مدل ایتالیایی) جذاب‌تر شده است چراکه تصاویر عکس‌برداری‌شده از او در میان طوفان‌های شن واقعی، گرمای شدید و زمین‌های بایر و سفت ثبت شده‌اند. ویدئوی تبلیغاتی را هم آرنو یوتنهوو (کارگردان بلژیکی مشهور) ساخته و سفر مردی را نشان می‌دهد که از کوه‌ها بالا می‌رود و صعود می‌کند. عکاس تصاویر تبلیغاتی هم جان بالسم است که ایده تصاویرش را این‌گونه توصیف می‌کند: «این تصاویر یک لحظه خاص را در داستا زندگی یک مرد مجسم می‌کنند. داستان مردی که به هدف‌هایش دست می‌يابد، به قله‌های دلخواهش می‌رسد و در جست‌وجوی افق‌های خاص خویش است».

طراحی بطری «هوریزون» را کمپانی آلنور (Alnoor) انجام داده است و آن را این‌گونه توصیف کرده‌اند: شیئی که قطعا می‌خواهید در دست بگیریدش. این طراحی با الهام از اشکال نهفته در طبیعت پدید آمده؛ با نگاه به سنگ‌های طبیعی ساخته‌شده از عبور شن‌های زمان. تعادل شکل‌گرفته در الگوهای منحنی این بطری با شیشه شفافش، رنگ گرم و کهربایی آمیزه‌اش را نمایان می‌کند. درپوش فلزی خاص «هوریزون» هم مکانیسم خاصی دارد تا بتواند از فشرده‌شدن افشانه عطر در هنگام حرکت محافظت کند.

هوریزون محصول جدید برند دیویدوف برای آقایان است. این ادکلن از رایحه‌ای مرکب از ادویه جات و چوب‌ها بهره برده و در دسته کارهای معتدل و چهارفصل قرار می‌گیرد.

هوریزون محصول سال 2016 دیدویدف هم اکنون در سایت عطرافشان.

نوع عطر ادو تویلت
برند دیویدوف
عطار ژاک هاکلیه، اولیویه پسکاکس
طبع معتدل
سال عرضه 2016
گروه بویایی چوبی ادویه ای
کشور مبدأ سوئیس
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه نارنگی ماندارین، گریپ فروت ، رزماری ، زنجبیل
اسانس میانی نعناع هندی ، سدر ، جوز ، فلفل ، کنجد
اسانس پایه خس خس ، کاکائو
نمره کاربران
Horizon-دیویدف هوریزون (دیویدوف هوریزن)
رایحه
7.5
4 رای
ماندگاری
6
5 رای
پخش بو
6.6
5 رای
طراحی شیشه
8.5
4 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند دیویدوف
نظرات کاربران (7 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
سلام این ادکلن برای من که خانم هستم بسیار جذابه و میتونم خودم استفاده کنم و لذت ببرم. تلخیش بسیار کمه (مثل موندگاریش) و یکم شیرینه. گرماش هم اذیت کننده نیس. در کل ادکلن سبکیه
16 آذر 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : سالمی هاشم پور

به نظر من رایحه ای بسیار مشابه مرسدس بنز اینتنس داره .در کل یک عطر خوب و با کیفیت هستش که مانند بسیاری از کارهای این برند متاسفانه مهجور مونده
11 مهر 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : هاشم پور فاطمه فیضی

آیا قدیمی نشده کمی
01 مهر 1402 پاسخ تشکر

دیر متوجه اصل مطلب تغییرات سایت شدم . بخش فروش حذف کردید . از نظر من حیف بود . خیلی خوب بود که میتونستیم هم آگاه بشیم از یک راحیه و هم خرید کنیم با قیمتی خوب و مزای خرید . لطفا دوباره بخش فروشو اضافه کنید . بنظرم تغییرات ایجاد شده مخالف زیاد داشته باشه . لدفففففاً
10 تیر 1395 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : ابراهيم عباسی راکی پدرام محمدی

از عزیزانی که این کار رو استفاده کردن لطفا از لحاظ کیفیت و پخش بو نظرشون رو بدن . ممنون و متشکر از همه عطرافشانی های عزیزم
08 تیر 1395 پاسخ تشکر
سلام دوست خوب
راستش من تاحالا سعی کردم نظر شخصیم تو حرفام ، قسمت اصلی نباشه و بیشتر بازخورد دیگران رو انتقال بدم . منتهی این کار رو غیر از خودم ، عیزیزان زیادی ِ رو باهاشون تبادل اطلاعات نکردم راجع بهش و ممکنه نظرم خیلی قابل اطمینان نباشه . اما به این جمع بندی رسیدم که این کار از نظر پخش بو نسبتا متوسط روبه ضعیف عمل کرده و بهتر است روی نقاط نبض اسپری شود ، و در محیط بسته که هوا جریان دارد ، بهتر خودش را نشان میدهد تا محیط های باز و خیلی گرم با جریان هوایی ِ راکت !
از نظر ماندگاری ، اگر روی نقاط نبض و درواقع روی پوست اسپری کنید (که برای پخش بهتر است) ، افراد مختلف به نتایج متفاوتی میرسند . بعضی ها نسبتا از ماندگاری آن راضی بودند و بعضی هم میگفتند زود محو میشه . بطور کلی فکر میکنم این کار لزوما برای همه ماندگاری ِ قابل قبولی نداره.
اما کیفیت رایحه بسیار قابل توجه هست ، همه فضای کلی عطر و هم کیفیت مواد اولیه قابل قبولند.
این عطر را حتما حتما تست کنید و اگر پخش بو و ماندگاری اش رو پوستتان مورد قبولتان بود ، میتواند گزینه ی بسیار مناسبی برای استفاده باشد .
موفق باشی
08 تیر 1395 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : جاوید آقاقلی زاده وحیدیوسفی مقدم
با سلام خدمت دوست عزیزم AliTj از اینکه راهنمایی کردین بسیار سپاسگذارم و ممنون حتمن تست میکنم
09 تیر 1395 پاسخ تشکر
سلام دوست عزیزم،من دومین باراین شاهکارروخریدم ولذت بردم یه سردگمی بین شیرین بودن وتلخ بودن داره که خیلی جذابش کرده
07 تیر 1400 پاسخ تشکر

لطفا در مورد ماندگاری.و پخش بوش خوبه یا معمولی.توضیحی بدین
31 خرداد 1395 پاسخ تشکر

از دوستا کسی اگه اینکارو استفاده کرده نظر بده .
27 خرداد 1395 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟