PRADA - Luna Rossa Extreme

پرادا لونا روسا اکستریم (لانا روزا اکستریم)

مردانه
کد کالا : ATR-32009
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی ادویه ای
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : پرادا
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : 2013
کد کالا : ATR-32009
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 150
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
7,600,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    6
  • نمی پسندم
    4
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    3
  • + 45 سال
    1
  • روزانه
    2
  • رسمی
    2
تعداد رای های ثبت شده : 33
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

لونا روسا اکستریم با رایحه ای ادویه ای.

محصولی دیگر از سری لونا روسا با ظاهری مشابه و در رنگ مشکی از سوی برند پرادا برای استفاده آقایان معرفی شد. این محصول که لونا روسا اکستریم نام دارد از رایحه ای گرم برخوردار بوده و در دسته کارهای ادویه ای قرار می گیرد.

لونا روسا اکستریم محصول سال 2013 خانه ادکلن سازی پرادا را با معرفی عطرافشان به خانه ببرید.

برند پرادا
عطار دانیالا روش آندرایه
طبع گرم
سال عرضه 2013
گروه بویایی شرقی ادویه ای
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه ترنج ، کهربا، وانیل ، اسطوخودوس ، لابدانیوم، فلفل ، دانه سرو کوهی
نمره کاربران
Luna Rossa Extreme-پرادا لونا روسا اکستریم (لانا روزا اکستریم)
رایحه
7.4
11 رای
ماندگاری
6.9
15 رای
پخش بو
6.8
15 رای
طراحی شیشه
7.9
11 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند پرادا
اخبار برند پرادا
نظرات کاربران (5 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
6
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
7
طراحی شیشه
پرادا لونا روسا اکستریم.
یه کار گرم و صابونی نسبتا تند.
نت های اصلی اسطو خودوس و فلفل هستن که رایحه ای نسبتا صابونی و تند و البته شیرین رو تشکیل میدن.
امبر گرمای خاصی به کار داده و تو بک گراند کمی میشه لابدانوم رو حس کرد.
نکته جالب از نظر من شباهت کار به کلایو کریستین x هست که به خاطر نت های مشترک اسطوخودوس و فلفل و وانیل و امبر و لابدانوم هست.
پرفورمنس کار مناسبه و تا حدی تم کلاسیک داره. مناسب فصل سرد و سن ۳۵ به بالاست به نظرم.
18 آبان 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : میر Amir Mohammad

یک عطر دیزاینری بسیار خوب. من کم عطری رو تجدید میکنم اما این یکی واقعا شیک و خوبه؛ سومین بار این عطر رو تجدید کردم. هر چی پرادا ل هوم بده ، این خوبه. راستی از دوستان کسی میتونه بگه چرا از پرادا ل هوم اینهمه تعریف میشه!!!!!!! مگه بدتر از این هم داریم.
04 آبان 1397 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : C.L.O.N.E.R
از پرادا لوم تعریف میشه چون اکثر افراد از رایحه ش خوششون میاد! احتمالا شما از عطرهای زنبقی یا صابونی خوشتون نمیاد یا برای موقعیت های غیر رسمی میخواید بپوشینش که تا این حد دید منفی دارید. تقریبا تمام یوتیوبر ها به جز redolescent که از این عطر زیاد خوشش نمیاد جزو ده عطر برتر بهاری لیست ش کردن. بهترین عطر صابونی و بهترین office fragrance لقب های دیگه این عطر هستن. شاید اگر ورژن intense ش رو تست کرده بودید بیشتر خوشتون میومد اون یکم سنگین تر و پیچیده تر هست
04 آبان 1397 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Shaghayegh C.L.O.N.E.R
چند روز پیش به یه فروشگاه بسیار معتبر رفتم و با توجه به تعاریفی که از این عطر میشد این کار رو روی پوستم تست کردم مطمئنم هم هستم که کار با کیفیت و اورجینالی رو تست کردم. باید بگم بوی صابون لوکس رو میداد، حالا اینکه من خوشم نیومد دلیل نمیشه که کار بدی بوده باشه در سبک خودش کار بسیار خوبی هم هست به شامه من خوش نیومد من فکر میکنم پرادا ل هوم شما هم همین حکایت رو داره
05 آبان 1397 پاسخ تشکر

7
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
9
طراحی شیشه
بوش به نظرم صابونی و تلخه (شیرینی خاصی حس نمی کنم)
پخش و ماندگاری متوسط به بالاست
به نظرم خیلی گرم نیست، کمی معتدله
21 آذر 1395 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : C.L.O.N.E.R

يه ريويوي طولاني براي اين عطر مينويسم كه اطلاعات كختلفي رو هم در بر بگيرن. اگه فرصت داشتين بخونينش
لونا رزا اكستريم
Luna rossa extreme Ch ;

دوستانی که به میلان مسافرتی داشتن حتما سری به چاینا تاون زدن. محله ای نسبتا شلوغ با کیفیت پایین شهرسازی نسبت به مکان های دیگر میلان . پوشیده از بنرهای سرخ رنگ با نوشته هاي چینی و مواد و وسایل درجه چندم و ارزات قیمت و صنایع دستی . کافیه لحظه ای حواستون پرت بشه تا به فاصله چند ده متر وارد خیابان فرانچسکو میلزی بشید. میلزی نقاش خبره قرن ۱۶ ایتالیا بود. نابغه ای که نقاشی ورتومناس الهه فصل ها رو به شگفتی تمام کشید. خیابان میلزی به تمامی لایق این اسمشه. زیبا شکوهمند آرام و چشم نواز با ترکیب رنگهای نامتعارف و خیابان های سنگ فرش . این دلیل بزرگیه که پرادا فروشگاه اصلیش رو اونجا بنا کرده و همجواري با محله چيني ها رو قبول كرده. بوتيكي كه روزانه ميزبان سلبيريتي هاي معروفيه. ویژگی هایی که همگی در برند پرادا به اوج میرسن دقيقا در اسم اين خيابان نهفتن. زیبایی. چشم نوازی. کیفیت و حس اصالت. . چرم ها و لباس های یونیک و بی نظیر این مارک از اولین انتخاب های سلبریتی های سخت گیر محسوب میشه. اگر روزی قرار باشه که برای گرفتن جایزه اسکار روی سن برم (روح دنيل دی لوییز به رعشه افتاد با این جمله. امیدوارم سالم باشه البته همیشه) قطعا انتخابم برای انتخاب لباس از برند پراداست. اما عطر چی؟ يقينا نه.
آيا با جدیت و اطمینان باید گفت از اسم و روح یکصدساله ی برند و پوشاك اشرافي پرادا در عطرهای نوجوانش خبری نیست؟
بياين راجع بهش حرف بزنيم.
اصلا چرا این عطر رو برای ریویو انتخاب کردم.. اين عطر ريفرموله ي همه پسندتري از له مال ژان پل گولتیه هستش و ژنتيك اون در این کار مجددا تکرار شده. اما با شروعی تند تر و خبری از اون خنکی و تندی نعنا در شروع کار نیست. له مال در ایران غافل موند. البته بجز چند کار از برند ژان پل گولتيه که پرطرفدار شد (مثل کلاسیک) بقیه کارهای این برند بازهم مغفول موندن. لونا رزا بیش از همه با له مال مقایسه میشه اما دلیل اینهمه شباهت چیه؟
اول بریم ببینیم روند عطر سازی پرادا رو کی داره اداره میکنه؟ پایگ. Puig . پایگ نه فقط یک کمپانی که یک کهکشانه پر از کمپانیه. يكي از بزرگنرين گلوبال ماركتينگهاي كنوني دنيا. تمامی اسامی زیر تحت نظر پایگ اداره میشن و متعلق به پایگ هستن: نینا ریچی. کارولینا هررا. پاکو رابان. ل آرتیزان ، ژان پل گولتیه، پنهالینگتون، ولنتینو، کام دز گارکونز!!!!!!
در ليست صد و پنجاه عطر پرفروش دو دهه گذشته بيشتر از پونزده تاش از اين زير مجموعه ست. يعني ده درصد. اما همين ده درصد بيش از بيست درصد حجم قروش رو بدست گرفتن. يعني يك پنجم عطرهاي خريداري شده از اين گلوبال ماركتينگ بزرگه كه طبعا ذائقه و سليقه شخصي و سياست كلي خودش رو در نهايت تزريق و احتمالا تحميل خواهد كرد به شامه مصرف كننده. فرمول تازه اينها هم اينه: بازسازي عطرهاي قديمي ، ساختن مشابه عطرهاي موجود و تبليغات و نفوذ گسترده اي بواسطه حجم عظيمي از مدل ها و سلبيريتي هايي كه در اختيار داره. این اسم ها همگی توسط دفتر مرکزی پایگ در بارسلون اسپانیا اداره میشن. پس آیا امکان تبادل اطلاعات و سياست گذاري بين اين زير مجموعه ها فراهم نیست؟؟
بگذريم.
له مال در زبان فرانسوی که لومَل تلفظ میشه یعنی مرد. و كاملا از همون ابتدا مشخص ميكنه كه با يك عطر مردانه از گولتيه مواجهيم. ولي در مقابل اون، لونا به معنای ماه ترجمه میشه. اما رز کجای این عطر هستش؟؟ هیچ کجا. در این عطر نه رزی هست نه قراره باشه و نه خود این برند چنین چیزی رو اعلام کرده. دوستانی که به کشورهای جنوب اروپا سفر دارن میدونن که لونا روزا اسمی مذکره و یکی از شایع ترین اسامی این چند سال اخیر در جنوب اروپا که باب شده.
لونا روزا عطری با شروع تند و اسپایسی که خیلی زود این تندی جاش رو به اسطوخودوس میده. رایحه ملایم و تا حدی تلخ اسطوخودس که همیشه قدرت بالایی برای ایجاد پخش بوی بالا داره خیلی خوب میتونه شخصیتی آرام ، موقر و جا افتاده و سنگین رو بازسازی کنه.
به هر کدوم از ترکیبات این عطر نگاه میکنیم با یکی از رایحه هایی مواجه میشیم که پخش بوی بالایی دارن. پس انتظار پخش بوی بالایی ازش رو داریم که کاملا بهمون اوکی میده و بین اینهمه اودکلن آبکی یا ریفرموله ای که هیچ پخش بویی
ندارن بنظر یه برتری خیلی چشمگیره.
این محصول مناسب زمستان ، پاییز و مواقع خنک بهاره.
ماندگاری بالایی داره و از این نظر خیالتون رو برای هشت ساعت راحت میکنه.
اما اسمشو بزاريم له مال از كارولينا هررا يا اسمشو بزاريم لونا رزا از گولتير؟
14 اسفند 1394 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : Mahan شاپور اتش
سپاس
خیلی عالی
02 بهمن 1401 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : بابک

0
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
0
طراحی شیشه
کار خوبی بود... با اینکه این سری luna rossa رو نمی پسندیدم... این یکی خیلی کار دل نشینی هستش
فضای کار بویی گرم و تا حدودی شیرینه
اول کار یه مقداری ترنج حس میشه ولی به مرور فضا به سمت بوی وانیل و فلفل میره
به نظرم برای هوای سرد و با تیپ رسمی گزینه خوبی به حساب میاد که باعث میشه شما توی اون جمع کاملا به چشم بیاید
08 اسفند 1394 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : ‌آرش

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟