GUERLAIN - L'instant Pour Homme EDT

گرلن ال اینستنت پور هوم ادو تویلت (لینستنت)

مردانه
کد کالا : ATR-31921
نوع عطر : ادو تویلت
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چوبی ادویه ای
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : گرلن
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2004
کد کالا : ATR-31921
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 270
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
13,600,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    26
  • نمی پسندم
    7
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    9
  • + 45 سال
    4
  • روزانه
    3
  • رسمی
    7
تعداد رای های ثبت شده : 91
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

گرلن ال اینستنت در نسخه تویلت.

یک سال قبل از ارائه ادکلن گرلن ال اینستنت در نسخه پرفیوم، برند گرلن نسخه تویلت آنرا با رایحه‌ای نزدیک به نسخه پرفیوم و فضایی ملایمتر ارائه کرده بود. نسخه پرفیوم پیش از این در سایت عطرافشان حضور داشت و اکنون نسخه تویلت نیز ارائه می‌گردد.

این عطر در سال 2004 ساخته شده است و تعادل ایده‌آلی میان سویه‌های شورانگیز و سویه‌های آرامش‌بخش یا به عبارتی نیروی بازشناسی احساسات و قدرت عقل خلق می‌کند تا پرتره بی‌نقصی از این عطر مردانه باشد. طراوت حاصل از روایح مرکباتی در نت‌های آغازین به‌واسطه روایح بادیان رومی و یاس کامل می‌شود. بافت گرم و مردانه نت‌های میانی هم از روایح نعناع هندی، سدر، چوب صندل هندی، چای لاپسانگ، دانه کاکائو و اسطوخودوس سرشته شده است. نت‌های پایه هم پیوند یگانه‌ای را میان نت‌های گل بامیه و مشک خلق می‌کنند.

ال اینستنت تویلت محصول سال 2004 خانه ادکلن سازی گرلن هم اکنون در  سایت عطرافشان.

نوع عطر ادو تویلت
برند گرلن
عطار بیاتریس پیکه
طبع گرم
سال عرضه 2004
گروه بویایی چوبی ادویه ای
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه ترنج ، لیمو ترش، یاس، گریپ فروت ، بادیان رومی
اسانس میانی نعناع هندی ، اسطوخودوس ، سدر ، چوب صندل سفید ، چای ، کاکائو
اسانس پایه مشک ، لامی ، گل بامیه
نمره کاربران
L'instant Pour Homme EDT-گرلن ال اینستنت پور هوم ادو تویلت (لینستنت)
رایحه
8.2
21 رای
ماندگاری
6.6
31 رای
پخش بو
6.8
31 رای
طراحی شیشه
7.7
21 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند گرلن
اخبار برند گرلن
عطرگرام
نظرات کاربران (67 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
دوستان تولیدات سری جدید این عطر شیشه اش فرق میکنه؟
18 آذر 1399 پاسخ تشکر
بله. شبیه سری هبیت روژ و گرلن وتیور هست.
19 آذر 1399 پاسخ تشکر

درود نیما جان
از اونجایی که سلیقه عطری من بسیار به شما دوست عزیز و باتجربه نزدیکه دیدم از این محصول تعریف کرده بودین خواستم لطف کنید و مقداری از این رایحه و کار و پرفورمنس خودش و پرفیومش بگین.
23 مرداد 1399 پاسخ تشکر
سلام امیر جان
بعضی از پدیده ها هیچوقت تکرار نمیشن ، درست مث یه اثر هنری مثلا یه نقاشی ، یه شعر ، یه فیلنامه ، یه دیالوگ دو خطی در یه سکانس از یک فیلم که با گذشت نیم قرن هنوز مو رو به تن سیخ میکنه ، شاید تا سالهای سال هیچکدومشون دیگه تکرار نشن حتی به خواست خالق شون ...
این عطر برای من همان پدیده ست و من عاشقش هستم .
فکر میکنم جزییات تست و نظرم تو صفحات ۴-۵آرشیو موجود باشه .
متاسفانه باید بگم دیسکانتینیو هم شده و اگر تا الان موفق به تست ش نشدین حتما در اولویت لیست تون برای تست قرارش بدین . هم تویلت و هم نسخه پرفیوش


25 مرداد 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : امیر جمیلی Amir Mohammad
مرسی نیما جان.
نسخه تویلت 125 میل نیست احیانا؟ داخل سایت 75 ذکر شده
25 مرداد 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : نیما
نسخه تویلت ۷۵ میل هم داره
25 مرداد 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Amir Mohammad
رایحه ای برای سوپر های کلاس هست !!! وارد بینی ادم میشه و نفوذ میکنه تو مرکز مغز ادم و میشینه تو مرکز مغز ادم و مشغول حکاکی میشه ، بویی پر خشونت داره ، در ادکلن گرم تلخ طبقه بندی میشه ، اما تو تابستوتم عالیه (من ادکلن خنک دوست دارم ، اما این یوش چند لایه هست) ،،،، بیکلاسها دستشون به له لینستانس نمیرسه ، بشدت باکلاسه
البته باید شیشه مستطیلی جدیداش بخریم ازین به بعد
26 آبان 1400 پاسخ تشکر

راجع به این عطر باید بگم که پخش بوی وحشتناکی داره.
حدود 5،6 سال پیش بود که این عطر رو تهیه کردم و اون موقع هنوز شناختی نسبت به تفکیک عطرها بر اساس فصل و روز و شب نداشتم.
خلاصه خریدم و توی مرداد ماه استفاده کردم(نسخه اولیه این کار بود یعنی همون 2004 و واقعا پخش بو هم وحشتناک بود و تا 2 تا 3 متر اونورتر میرفت).
اوفففففففف ..... رفتم خیابون ، احساس می کردم آفتاب رو به خودم آویزون کردم و دارم راه میرم، و صد البته شیرینی وحشتناکی که داشت تمامی اعضای درونیم رو می ریخت بیرون و.....
خلاصه با هر بدبختی بود فروشنده رو راضی کردم با یه ضرر عطر رو پس بگیره.
هنوز هم که جعبه رو می بینم حالم خراب میشه.
البته این رو بگم از نظر ماندگاری ، اون نسخه ای رو که من گرفتم فوق العاده بود و همچنین پخش بو که با زدن یه پاف کل خونه بوش می پیچید. اما من نتونستم با هاش ارتباط برقرار کنم .
در آخر هم طبق روال بقیه نظراتم میگم هیچوقت چشم بسته خرید نکنید.
25 بهمن 1398 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : شکیبا بهرنگ شیدرنگ

سلام خدمت همه ی دوستان عزیز.این گرلن واقعا عالیه .بازخوردهای خوب زیادی ازش گرفتم.به نظر من جز عطرهای پچولی هست .مقداری چوبی و کاکایویی در زمینه کار حس فلورال احساس میکنم.پچولیش بعد از مدت کوتاهی شروع میشه و تا پایان حضور داره..یه پچولی ملایم خوب و همه پسندی داره ..پخش بو و موندگاریشم خوبه.
24 مهر 1397 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : ممد نیما
تا چند وقت پیش از بچکد میشد فرق اصل و فیک رو فهمید ولی تازگیا بسیاری از عطر های فیک و کپی داری بچکد هستن که با وارد کردن توی چِک فرش اطلاعات عطر بالا میاد و از اون جالب‌تر اینکه من خیلی عطر دیدم که بچکد هاشون یکی بود اونم حَک شده، من فکر میکنم بچکد چندتا ازعطرهای اصلی رو روی جعبه وشیشه تعداد بسیار زیادی حک میکنن، پس مواظب باشید سرتون کلاه نره، الان فقط از جای معتبر میشه خرید کرد
26 دی 1397 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : ممد
سلام
کسی میدونه نسخه 2014 ریفورموله شده یا نه؟؟ نسخه خوبی هست؟؟
04 بهمن 1397 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : ممد M&s

7
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
9
طراحی شیشه
دیشب رفتم بخرم تست کردم زیاد دوست نداشتم و تق هرمز پرفیوم خریدم
احساس میکنم یکم بوی گلی زیاده اگه یکم تلخ تر بود و بوی گلی نداشت حتما میخریدم
16 بهمن 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : سروش قدس بین

8
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
9
طراحی شیشه
L'Instant de Guerlain Pour Homme - EDT -_-

عطری خوشبو از نوع بوهای خوراکی با طبقه بندیه چوبی تند یا وودی اسپایسی ، بویی شبیه چند تا تکه چوب که داخل مقداری عصارۀ بعضی مرکبات تلخ و کمی شیرین به همراه مقداری روایح گُل و سبزیجات کمی تلخ و چای ، اونا رو جوشونده باشن و پس از خنک شدنش اون رو استشمام کنید یه بوی کیک مانند مرکباتی تازه و فرش که تلخ و کمی شیرینه و بوی لیمو - ترنج - چوب و مقداری پوست خشک میوۀ کاکائو هم ازش مشخص میشه .
بیشتر مختص بهار و پاییزه و جالب اینجاست که در زمستون و روزهای نیمه گرم و شبهای تابستون هم میشه ازش استفاده کرد . بوی خوش و دلنشینی داره و خوشبختانه هنوز برای تهیه و خرید و یا تست پیدا میشه .
بیشترین روایحی که از این عطر EDT استشمام میشه با مشام من : ترنج - لیمو - کمی مُشک - چای - مقداری چوب - مقداری آنیس و مقدار کمی گُل و سبزی هست و تندیه عطر هم میتونه از نعناع هندی باشه . منتهی در روایح میانی به بعد بوی کاکائو هم میشه حس کرد .
اگه سن شما کمتر از 30 سال باشه این عطر برای شما خیلی خوشایند بنظر میرسه و اگه بیشتر از 35 سال داشته باشید مدل EDP این عطرو ممکنه بیشتر بپسندین با بوی کمی گرمتر و مقداری کمی شیرینتر که همچنین با وجود پخش بو و ماندگاریه بیشتر کمی ملایمتره و مجلسی تر .

L'Instant de Guerlain Pour Homme - EDT تست و نظر شخصی :
رایحه : 9 از 10 - روایح ابتدایی .
رایحه : 8 از 10 روایح میانی و انتهایی .
پخش بو : 7 از 10 - بیشتر از متوسط 2 الی 3 ساعت از روی پوست نیمه چرب تا شعاع 1 الی 2 متری .
ماندگاری : 7 از 10 - متوسط و کمی بهتر بمدت 4 الی 5 ساعت روی پوست و 8 الی 10 ساعت روی لباس بافتنی .
تست شده با شیشۀ اوریجینال : 3U01 - 2013/07 خیلی هم قدیمی نیست اما دوستام میگن عطرای زیر خاکی و کمیاب . قابل شمارو نداره .

موفق و شاد باشید . با تشکر از عطرافشان .
22 دی 1396 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : سعید ون ورنبرگ ramin   rostami
سلام اقای خسروی خسته نباشید.
من 2تا عطر(guerlain lhomme edp)(guerlain l instant edt) رو گرفتم وخانواده برای تست از هرکدوم 1.2 پاف زدن و انقضاشون شروع شده در حالی که من میخواستم یکیو نگه دارم برای سال دیگه؟؟حالا شما پیشنهادی دارین که کدومو بزارم برای پاییزو زمستون دیگه و اینکه چه کارایی انجام بدم که عطر تاسال دیگه بمونه و نپره؟؟
با تشکر
13 بهمن 1396 پاسخ تشکر
سلام اقای mohammad عزیز . به همچنین شما خسته نباشید .
اگه منظور شما از عطر guerlain lhomme edp همون شیشه خاکستری بلند هست ، چون خیلی تازه به بازار اومده لطفا راجع به اون یه توضیح مختصری در مورد رایحه - مشخصات و شکل - بسته بندی و نوع بچکد و طریقه چاپش - سرد و گرم بودن و هر چیزی که بنظر قابل استفاده برای دوستان هست بفرمایین ، چون من فرصت تست یا تهیه و استفاده اش رو نداشتم .
در مورد این عطر guerlain l instant edt که خودش چهار فصله و هر جور دوست دارین میتونید استفاده کنید به غیر از روزها و مواقع خیلی گرم .
در مورد نگهداری عطر و ادکلن اوریجینال : اگه بعداز هر بار استفاده ، دربش درست بسته بشه و به داخل جعبه خودش منتقل بشه و در جای مناسب و دور از گرمای زیاد و نور شدید آفتاب نگهداری شده باشه مثلاً داخل کمد و یا حتی یک کارتن خالی در بسته ، میتونه تا مدت 20 الی 25 سال بدون تغییر محسوس در کیفیت رایحه سالم و قابل استفاده بمونه .
الان داشتم یکی از عطرامو تست میکردم به اسم بیژن Bijan for Men که یکی از دوستام 23 سال پیش از ژاپن آورده بودن برام با بچکد 2D که در هیچ سایت بچکد تست این شماره جواب نداد اما خود عطر همچنان بسیار خوشبو و با کیفیته و یه مقدار هم قویتر شده .

موفق و شاد باشید .
13 بهمن 1396 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : ممد ssh

تویلت یا پرفیوم ؛ مساله این است ؟! دوستان تویلتش رو تایید میکنید یا پرفیومش ؟
12 دی 1396 پاسخ تشکر

حالا که بحث در مورد کارهای ریو هستش .به اطلاع علاقه مندان این برند عرض کنم که ریو این کار رو هم وارد بازار کرده .حالا فقط باید تست بشه ببینیم نسخه قدیمی رو زده یا تویلت
21 آذر 1396 پاسخ تشکر

8
رایحه
3
ماندگاری
5
پخش بو
7
طراحی شیشه
دوستان سلام
من این عطرو هم تویلتش رو دارم و هم پرفیومش بوش رو خیلی دوست دارم ولی متاسفانه از موندگاری و پخش بوش اصلا راضی نیستم . یه عطر میخوام تو سبک همین بو برای استفاده در مجالس و مهمانیها ولی با موندگاری و پخش بوی مناسب میشه راهنمایی بفرمایین؟
12 آذر 1396 پاسخ تشکر
این یه ادکلن گرم با رایحه ای خاصه کمتر میتونی مشابه براش پیدا کنی ولی بنظرم جورج آرمانی سدر رو بگیر که بوی فوقالعاده ای داره و پخش بوی عااالی البته ربطی به بوی گرلن نداره ها ولی بویی بینظر داره قیمتش ولی بالاتر از گرلنه جورج آرمانی آلتیمیت که فوقالعادست بوش ولی خب پخشش ضعیفه ولی سدر عالیه عالیه
13 آذر 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Ahmad Torbatian

سلام به دوستان با تجربه ی عطر باز.گرلن ال اینتست پورهوم ادوتویلت.بنظر من این ادکلن از خوبای دنیای عطره.ولی هیچوقت من نتونستم ارتباط خوبی باهاش برقرار کنم. من ازونجایی که چند ماهی هست با لذت استفاده از عطر آشنا شدم و کامنتا و حرفای مفید شمارو دنبال میکنم خواستم ازتون یه مشورت بگیرم واسه انتخاب یه عطری که به کاراکتر و خصوصیات شخصیتی و اخلاقی من بیاد.من یه جوون 28 ساله ی مجرد هستم که اکثرا با تیپ سرسنگین و رسمی پارچه ای میگردم.گهگاهی ام اگه تیپ اسپورت بزنم اون فضای سنگین و رسمی بودن رو تو لباس پوشیدنم حفظ میکنم.علاقه ی زیادی به رنگ مشکی دارم و ازین رنگ اکثر مواقع تو لباس پوشیدنم استفاده میکنم.از خصوصیات اخلاقی بد خودم اگه بخوام بگم غرور و لجبازی و گاهی اوقات تندی هستش ولی در مقابل در باطن بسیار احساساتی و رمانتیک و آروم و مهربون هستم.راحت تر بگم من شخصیت وسط ندارم.فقط دو حالت دارم که عرض کردم.حالا دنبال عطری هستم که در عین تند و پر انرژی بودن یه حالت رمانتیک و جذاب رو به مخاطبم منتقل کنه.همچنین سرسنگین و رسمی باشه.پر از حرف باشه. عطرایی که از رو کامنتا و نظرات مردم از اینترنت بلایند بای کردم نتونستن خلا روحی منو پر کنن.تق هرمس.هات سنس.بنتلی اینتنس.جوپ هوم.جیونچی جنتلمن.گرلن ال اینستنت.بودن.حسمو اگه به این عطرا بگم بنتلی اینتنسو دوس داشتم ولی فقط واسه خودم جذاب بوده نه واسه هیچکس دیگه.هات سنس خوب بوده ولی حس میکنم یه عطر تقلیدیه.جوپ هوم رو از بابت خشن بودن دوس دارم ولی حیف که رایحه ش کیفیت نداره و یه عطر قدیمی و تکراری و ارزون قیمته.شاید اگه تو همون مایه ها یه عطر جذاب و مدرن و با کیفیت پیدا کنم به دلم بشینه.تا 400 تومنم حاضرم هزینه کنم.ممنون میشم اگه وقت بذارید و از روی لطف منو راهنمایی کنید.بزرگواری میکنید.قبلا همین پیغامو از بزرگان سایت پرسیدم ولی هنوز کسی راهنماییم نکرده.اینکه تا این حد از خودم توضیح دادم دلیلش اینه که کمک دقیق تری دریافت کنم.
08 شهریور 1396 پاسخ تشکر
Private Labe امتحان کن عاشقش میشی
08 شهریور 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : علی اسکندری

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟