LANVIN - Lanvin Me

لانوین می

زنانه
کد کالا : ATR-31844
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های گلی
طبع : معتدل
مشخصات تولید
نام برند : لانوین
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2013
کد کالا : ATR-31844
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 70
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
3,500,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    1
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 2
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

لانوین می رایحه‌ای زنانه از لانوین.

کمپانی لانوین، عطر «لانوین می» را به همه زنانی تقدیم کرده است که پُرمدعا نیستند، اما عمیقا بی‌همتا و بی‌پروا هستند. در طراحی بطری و جعبه این عطر از سنگ‌های گران‌بها و قیمتی پُر از ریزه‌کاری همراه با پولک‌های ریز و گلدوزی دقیق و همچنین رنگ‌هایی ظریف برای رنگ جعبه استفاده شده است تا نهایتا مخلوق بی‌همتایی از کمپانی لانوین داشته باشیم که نمادی از زیبایی دارندگان این عطر است.

کمپانی لانوین و آقای آلبر الباز (مدیر هنری کمپانی لانوین) این عطر جدید را به‌عنوان ارزشمندترین جواهر کمپانی لانوین با سنگ‌های قیمتی مخصوص این خانه مُد آراسته‌اند. این عطر به بهترین سطح از هنر تزیین عطرها تجسم می‌بخشد و ویترین فروشگاه‌ها را با نمادی از برند لانوین پُر زرق‌وبرق می‌کند؛ همان‌طور که دستبندهای گل‌شکل برند لانوین هم روی دست خانم‌های علاقه‌مند به محصولات لانوین می‌درخشند. آقای آلبر الباز، طراح بطری و جعبه این عطر، همکاری ویژه‌ای با عطرساز برجسته این کمپانی، دومیتیل برتیه، داشته است تا نهایتا عطری بی‌نقص خلق شود که بیش از هر چیزی تجسم اراده قوی، هوس‌انگیزی و صمیمیت محض است. نام و ساختار آمیزه‌ای این عطر نشانگر خانم‌های علاقه‌مند به محصولات لانوین است؛ خانم‌هایی زیبا، ظریف و سرشار از زنانگی ناب.

آقای آلبر الباز می‌گوید: «لانوین می چیزی فراتر از یک عطراست. ساختار آمیزه‌ای آن انگار داستانی یگانه را در لایه‌های متفاوت برای شما بیان می‌کند و به قطعه‌ای موسیقایی از انبوه احساسات و عواطف در یک لحظه ناب شباهت دارد».

نت‌های اولیه «لانوین می» را رایحه‌های گل‌فام و لطیفی می‌سازند که در نت‌های میانی به‌واسطه رایحه‌های بلوبری و شیرین‌بیان حالت شیرین و دلچسبی به خود می‌گیرند. سویه‌های هوس‌انگیز و اغواگر این عطر هم به رایحه غلیظ گل مریم برمی‌گردد که به‌خوبی با نت‌های پایه آمیخته شده است.

شکل بطری و جعبه «لانوین می» هم تجسمی از امیال و خواسته‌های درونی است و بسته‌بندی‌اش کاملا مثل یک هدیه به نظر می‌رسد. نخی طلایی جعبه این عطر را در خودش جای داده و مثل روبانِ روی هدیه‌ها تزیین شده است. بطری این عطر هم ساده اما زیباست و با یک درپوش سیاه کامل می‌شود. یک زنجیر طلایی‌رنگ هم با یک آویز کریستال دور دهانه بطری پیچیده شده است.

اطلاعات این ادکلن را میتوانید هم اکنون در سایت عطر افشان مشاهده بفرمایید .

نوع عطر ادو پرفیوم
برند لانوین
عطار دومیتیل برتیه
طبع معتدل
سال عرضه 2013
گروه بویایی رایحه های گلی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه نارنگی ماندارین، بلوبری
اسانس میانی رز ، گل مریم ، شیرین بیان
اسانس پایه چوب صندل سفید
نمره کاربران
Lanvin Me-لانوین می
رایحه
6
2 رای
ماندگاری
6
3 رای
پخش بو
6
3 رای
طراحی شیشه
9
2 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند لانوین
نظرات کاربران (2 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
این عطر شیرین و گرمه. بعد از دو سه دقیقه بوی شیرین بیان و مخلوط گلها واضحه. برای شامه من بیشتر شبیه عطرهای وانیلی میاد تا گلی. بعد از سپری شدن نیم ساعت یک وجهه ترش خیلی ملایم هم بهش اضافه میشه و یه کم از اون شیرینی درش میاره . خیلی رایحه جدیدی نداره مشابهش در عطرهای دیگه خیلی به مشام میخوره. اما نسبت به قیمت و با در نظر گرفتن پخش و ماندگاری مناسبش برای شیرین پسندها خوبه. اگر می‌خواهید فقط یک عطر انتخاب کنید حتما گزینه های بهتری هست.
30 دی 1401 پاسخ تشکر
24 تشکر شده توسط : 🄼🄾🄽🄰 آلالیتا

با سلام و عرض ادب
عطری با بوی گلهای بهاری و خوشبو با کیفیت شیشه زیبا که برای دختران و بانوان اسپورت پوش خیلی مناسبه. ماندگاری متوسطی و پخش تا یک ساعت خوبه ولی بعدش کمتر میشه و بعد 3 ساعت فقط از لباس بوش مشخص میشه.
27 مهر 1401 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 saeidrostami118

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟