Thierry Mugler - A*Men (Les Parfums de Cuir) Pure Leather

تیری موگلر ای من لس پارفومز دی کویر پیور لدر (ماگلر پور لیدر)

مردانه
کد کالا : ATR-31839
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های چرمی
عطار :
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : تیری موگلر
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2012
کد کالا : ATR-31839
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    2
  • نمی پسندم
    1
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    1
  • روزانه
    0
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 11
توضیحات

رایحه‌ای چرمی از تیری موگلر.

ای من لس پارفومز دی کویر پیور لدر که بیشتر با نام ای من پیور لدر شناخته شده است، نسخه‌ای دیگر از سری محصولات ای من است که توسط برند تیری موگلر عرضه می‌گردند.  این محصول سومین نسخه ای من است که به مجموعه عطرافشان وارد می‌شود. ای من پیور لدر همانطور که از نامش بر می‌آید رایحه‌ای مبتنی بر چرم داشته و سعی دارد فضایی متناسب با آن را ارائه نماید. 

این محصول تولید سال 2012 خانه ادکلن سازی تیری موگلر است

و هم اکنون می‌توانید آن را از سایت  عطرافشان تهیه نمایید.

برند تیری موگلر
طبع گرم
سال عرضه 2012
گروه بویایی رایحه های چرمی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه ترنج ، اسطوخودوس ، ترکیبات سبز ، نعناع ، چرم ، گشنیز ، میوه‌جات
اسانس میانی نعناع هندی ، سدر ، چرم ، یاس، گل برف ، عسل ، کارامل ، شیر
اسانس پایه دانه تونکا ، لوبان ، مشک ، کهربا، وانیل ، نعناع هندی ، چوب صندل سفید ، چرم ، قهوه
نمره کاربران
A*Men (Les Parfums de Cuir) Pure Leather-تیری موگلر ای من لس پارفومز دی کویر پیور لدر (ماگلر پور لیدر)
رایحه
8
1 رای
ماندگاری
7.6
7 رای
پخش بو
6.9
8 رای
طراحی شیشه
6
1 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند تیری موگلر
اخبار برند تیری موگلر
نظرات کاربران (14 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
به ایمن اصلی خیلی نزدیکه.بوی چرمشم مثل بوی دستکش جیره.وقتی دستتو از دستکش جیر در میاری این بو رو میده البته ژن ایمن بسیار واضح و مسلط.ماندگاری پخش بالا
09 خرداد 1396 پاسخ تشکر

با سلام
ایکاروس جان و s8 عزیز صمیمانه از لطفتون ممنونم
19 اردیبهشت 1395 پاسخ تشکر

سلام خدمت دوستان
سید ساحا ی عزیز ssh عزیز و ایکاروس جان و دیگر دوستان لطف کنید بهترین محصول تیری موگلر رو نام ببرید که زیاد شیرین نباشه و بوی همه پسند و جذابی داشته باشه ودر خصوص این دو عطر نیز نظرتون رو بگید صمیمانه ممنون میشم
1:thierry mugler a man ultra zest
2:a man pour wood
ایکاروس جان کمکم کن ممنونم
18 اردیبهشت 1395 پاسخ تشکر
اکثر کارهای تیری موگلر بشدت شیرین هستند و سلیقه خاص میطلبن اما داستان

The Taste of Fragrance A*Men و pure wood متقاوته. اگه با شیرینی زیاد مشکل دارید این دو کارو حتما تست کنید چون عالی هستند.
19 اردیبهشت 1395 پاسخ تشکر
به محمد حسین زارعی عزیز

تیری موگلر برندیه که حد فاصل نیش و دیزاینر ایستاده. به شدت فعال و پر تلاش هستن و عطارهای خیلی خوبی رو هم بین خودشون داشتن. من واقعا برام خیلی مشکله بگم بهترین کارش کدومه. چون همه کاراش واقعا از متوسط بالاترن. الترا زست رو شخصا دوست ندارم. چون خیلی زود کسالت بار و تکراری میشه و این البته یه نظر شخصیه. با این حال با کیفیته واقعا. . ولی ترجیح میدم به جاش پوملو یا orange sanguin از آتلیه کولون یا orange verte از هرمس رو استفاده کنم.
اما پیور وود رو خوشم اومد. و با s8 عزیز کاملا موافقم و فضاش شبیه به ما بقی کارهای این برند نیست خیلی.


-- اینجل میوز (angel muse) حدود دو ماه پیش لانچ شد. واقعا منو شگفت زده کرد. زنانه ست و فکر میکنم اگر عطرافشان بیارتش از اون کاراست که حسابی میشه با خیال راحت پیشنهادش داد. --
19 اردیبهشت 1395 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : بهزاد معصوم نژاد MAHMOUD
تقریبا همه فلنکرهای ای من خصوصیاتش رو به اث بردند و فرزندانلفی هستند.... یعنی بعضا سنگین و گرمو شیرین از 2 موردی که ذکر کردی چندان بازخوردی نمیگیری و جزو بدهای تیری موگلر هستند به اعتقاد من.... و اما 2 فلنکر بشدت جذابش بترتیب میتونن:پیور مالت 2009 فقط! و پیور کافی باشند
19 اردیبهشت 1395 پاسخ تشکر
دوستان صاحب نظرتر جسارت بنده را ببخشند.
مدل کمیاب coffee بازخورد خیلی خوبی داره.
کلا اگر با عطرهای شیرین مشکل دارید سمت تیری مولر حتی الامکان نرید.
19 اردیبهشت 1395 پاسخ تشکر

سلام و عرض ادب.
از دوستانی که وارد هستند خواهش میکنم که به این سوال من پاسخ بدهند. یک عطر از این برند هست به نام پیور مالت که میگن رایحه ی فوق العاده ای داره. اما هنوز سراغش نرفتم چون نت پایه اش وی... هست. حالا سوال من اینه : آیا نت هایی که در یک ادکلن استفاده میشه واقعا از همون ماده استفاده میشه یا نه. در این صورت پس ادکلن های دیگه رو هم نباید استفاده کنیم چون الکل دارند. اگر ممکنه این مسئله را برام روشن کنید که ببینم میتونم برم سراغ این عطر یا نه.
با تشکر
05 اسفند 1394 پاسخ تشکر
فکر کنم بیشتر اسانس اون ماده باشه. شرکت هایی هستند که کارشون کلا اسانس گیری هست و شرکت هایی دیگه ای هم از ترکیب این اسانس ها عطرها رو می سازند. البته منظورم از اسانس حالت طبیعی هست نه شیمیایی.
اگه از نظر فقهی مد نظرت باشه ببین یکی پاک کننده ها در احکام استحاله است. یعنی این که یک چیز نجس تغییر ماهیت بده. مثلا اگر سگ که عین نجاست هست در نمکزار فرو بره بعد از مدتی تبدیل به نمک میشه و اون نمک پاکه. حالا در عطر هم به نظرم تقریبا همچین حالتی اتفاق می افته . یعنی چندین ماده در کنار هم ترکیب میشن که دیگه اون ماده اولیه نیستند. تازه اسانسشون هم هست نه خود ماده. بویی هم که ما استشمام می کنیم معمولا شبیه یکی از مواد . دقت کن گفتم شبیه. تازه الکل هم که خودش به گونه ای جزو مشروبات حساب میشه استفاده اش در عطر مشکلی نداره. حضرت امام خمینی از عطر تیروز فرانسوی استفاده می کردند و طبیعتا درش الکل بوده. پس حتما مانعی نداشته. بعید می دونم از نظر فقهی مشکلی داشته باشه ولی شما باید از مرجع تقلیدت سوال کنی.
05 اسفند 1394 پاسخ تشکر
اقا من از دفتر ایات اعظام
وحید خراسانی مرجع تقلید خودم
سید صادق حسینی روحانی
سید علی سیستانی
هر سه از شاگردان مرحوم ایت الله خوئی هستن پرسیدم گفتن اگر اطمینان داشته باشید الکل از مویز و خرما و کشمش و انگور و جو گرفته شده باشه نجس هست و استعمال عطر حرام اگر مطمئن نباشید اشکال شرعی نداره با این حساب فکر کنم خیلی از کارایی هم که داریم نمیشه استفاده کرد
05 اسفند 1394 پاسخ تشکر
به میشا
با سلام
بعید می دونم شرکت های تولید کننده ی عطر الکل رو به این صورت که شما فرمودید استخراج کنند. معمولا به صورت صنعتی و پتروشیمی تولید میشه و حاصل تخمیر موادی که فرمودید نیست. یعنی اصلا به صرفه نیست. اما اگر به این چیزها فکر نکنیم هم از نظر دینی مشکلی نداره هم راحت تر باهاش کنار میایم.
ما برون را ننگریم و قال را ما درون را بنگریم و حال را
05 اسفند 1394 پاسخ تشکر
به حسین
من بعید میدونم صنعتی باشن برای همین جدا پیگیرم این کار شوخی بردار نسیت اگه طبیعی باشه برای من وخیلیا مهمه. حرام حرامه و لا غیر اینجا جایه بحث نیست مطمئن بشم الکل طبیعی استفاده میشه همین جا اطلاع میدم تا کسایی که براشون مهمه رعایت کنن. یا علی
06 اسفند 1394 پاسخ تشکر
دوستان بسیار عزیزم واقعا ممنون.
برام جالبه که هنوز خیلیا هستن که براشون مهمه این مسائل. راستشو بخواین بیشتر انتظار داشتم که خیلی ها مسخره کنن. چون برام پیش اومده.
واقعا ممنونم از همه :)))))
07 اسفند 1394 پاسخ تشکر
اقا اگه کسی مسخره کنه کلا باید به عقلش شک داشت حرف فرمان خداوند بزرگ هستش مگه میشه مقابل فرمان و دستور خدای متعال ایستاد!؟ برای من و شما و خیلیا مسائل شرعی و دینی و فقه شیعی مهم و در اولویته
07 اسفند 1394 پاسخ تشکر
به هرحال ماتوی یک مملکت اسلامی زندگی میکنیم. اگر این عطرها مشکل شرعی داشتند درایران یا سایر کشورهای استفاده یا وارداتشون ممنوع بود. خود الکل به هر طریقی که به دست بیاد پاکه. عصاره نوشیدنیها هم ظاهرا بصورت شیمیایی شبیه سازی میشه و اونهم مشکلی نداره.
07 اسفند 1394 پاسخ تشکر
درود و احترام خدمت دوست عریز عطرافشانیم ابراهیم خلیل خدا. ولتر فیلسوف فرانسوی گفته: ((من با شما هم عقیده نیستم اما حاضرم جان خود را فدا کنم تا شما نظر مخالفتان را ابراز کنید)).بنابراین اگر اختلاف عقیده در امور مختلف رو امری بدیهی انگاریم(خواه در امور مذهبی خواه در سایر امور) وبه اون احترام بگذاریم دنیایی زیبا خواهیم داشت که در اون تفکر داعشی امکان رشد پیدا نخواهد کرد.میتونیم تمرین و مشق دموکراسی و تحمل عقیده و سلیقه مخالف رو از همین عطر افشان آعاز کنیم. خود من به شخصه با شما هم عقیده نیستم. ( حاش لله که نیم معتقد طاعت خویش آنقدر هست که گهگه قدحی مینوشم_حافظ) ولی هنگامی که من خودم رو جای شما به عنوان یک شخص مذهبی قرار میدم میتونم دغدغه شما رو درک کنم و در نتیجه به تفکرتون احترام بگذارم.سپاس
07 اسفند 1394 پاسخ تشکر
دوست عزیز زیاد در قید و بند این چیزها نباشید.
از عطر لذت ببرید.
اگر هم چیزی باشه و براتون مهم باشه بر
گردن خود سازندگان عطر هست.
در ضمن الکل اتیلیک که در عطرها استفاده میشه فقط از میوه ها استخراج نمیشه. به صورت ازمایشگاهی هست.
شما فکر کن اگر قرار بود این محصولات از الکل طبیعی استفاده کنند اصلن مجوز بهداشت نمیگرفتند! در حالی که در بازار میبینیم که خیلی از عطرها مجوز وزارت بهداشت دارند.
خیالتون راحت.
07 اسفند 1394 پاسخ تشکر
بهروز جان
زمانی بر گردن سازندگان عطر هستش که مصرف کننده اصلا مطلع نباشه ادم میتونه سر خودش کلاه بذاره اما سر خدا نعوذ بالله نه. خدا کنه که طبیعی نباشه. من خودم به شخصه به شدت رو مسائل حساسم واقعا ازت ممنونم جناب ابراهیم خلیل که تذکر دادین خدا خیرت بده الان میدونم باید جدا پیگیر باشم
08 اسفند 1394 پاسخ تشکر
بسیار سپاس گزارم از دوستان بسیار عزیزم حسین، misha kashani, ssh, فریار و بهروز بابت پاسخ های بسیار ارزشمندتون. فوق العاده اید ؛)
08 اسفند 1394 پاسخ تشکر
ابراهیم جان اینجا دوستان زیادی فعالن و نظرات رو نقد میکنن. اما ب عقیده ی هم دیگه احترام میزاریم. هرچند بوده مواردی که بحث و جدل پیش اومده. اما جو کلی جو دوستانه و خوبیه.
در باره ی این عصاره هایی که بر پایه ی آبجو یا شراب یا مواردی از این قبیل هستن پرسیدم.گفته شد تا یقین نکنید ک همونه مشکلی نداره.
مورد مشابهی که سوال شده بود برام بنتلی اینتنس بود.
ب هر حال ی راه دیگه هم ک دلت پاک بشه هس و اینه ک عطرو بزنی ب دستمال و همراه داشته باشی.
اما در کل برای مسائل شرعی در باره ی طهارت باید راحت گرفت و خوش بین بود و در باره ی نجاست باید یقین کرد و ب شک اعتنا نکرد.
08 اسفند 1394 پاسخ تشکر

نمیدونم چرا برند موگله اینقدر مورد بیتوجهی واقع میشه خصوصا توی این سایت و بیشتر عطرهاش خصوصا زنونه نمیاد که نمیاد
05 بهمن 1394 پاسخ تشکر

عطر افشان محصولات دیگر تیری موگلر مثل پیور وود رو هم بیارید.
27 دی 1394 پاسخ تشکر

با سلام خدمت saeid asgari عزیز.
پخش این کار نسبت به پیور هاوانا یه کم کمتر هستش ولی ماندگاری بیشتری نسبت به اون داره.
28 شهریور 1394 پاسخ تشکر

این از نظر پخش و موندگاری قوی تره یا پیور هاوانا
27 شهریور 1394 پاسخ تشکر

از اين سري عطرbmenرو داريد؟اوني كه ستاره اش قرمز است؟؟؟؟
12 مرداد 1394 پاسخ تشکر
پاسخ مدیر : تماس با بخش فروش

با سلام
اگر ممکن است راهنمایی فرمایید ادوتویلت است یا پرفیوم ؟ قبلا از لطف شما متشکرم.
23 خرداد 1394 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟