GUERLAIN - Guerlain Homme Intense EDP

گرلن هوم اینتنس ادو پرفیوم

مردانه
کد کالا : ATR-31296
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چوبی معطر
عطار :
طبع : خنک
مشخصات تولید
نام برند : گرلن
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2009
کد کالا : ATR-31296
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    21
  • نمی پسندم
    5
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    9
  • + 45 سال
    1
  • روزانه
    9
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 79
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

محصول سال 2009 برند خوش ساخت گرلن است که در تکمیل محصول قبلی اش Guerlain Homme طراحی و روانه بازار شد. این محصول ظاهری جذابتر نسبت به نسخه قبلی داشته و بر خلاف گرلن هوم که ادو تویلت بود، این محصول ادو پرفیوم است و خلوص عطر بیشتری دارد. 

«گرلن هوم اینتنس ادو پرفیوم» به‌عنوان یک ادیشن بهبودیافته، غلیظ‌تر و دارای مایه‌های هوس‌انگیزتر نسبت به عطر «گرلن هوم» عرضه شده است. آمیزه این عطر جذاب، حاصل همکاری تیری واسر و سیلوین دلاکورت است.

آمیزه این عطر غلیظ‌تر و هوس‌انگیزتر، برپایه ساختاری دوگانه شکل می‌گیرد که سویه‌های انسانی و حیوانی نت‌ها را بیرون می‌کشد. نت‌های آغازین توانسته‌اند برجستگی ویژه‌ای به رایحه‌های نعناع، برگ ریواس و شراب رام بدهند، درحالی که نت‌های میانی از انبوه نت‌های گل‌فام با محوریت شمعدانی خلق شده‌اند. بستر چوبی نت‌های پایه را هم روایح نعناع هندی، سدر و خس‌خس می‌سازد.

بطری «گرلن هوم اینتنس ادو پرفیوم» همانند ادیشن قبلی‌اش دارای طراحی مدرنی است و توسط طراحان Pininfarine با استفاده از فلز و شیشه ساخته شده است. این ادیشن جدید، شیشه تیره و خاکستری جذابی دارد تا بتواند تناسب بی‌نظیری با بخش‌های فلزی تیره و خاکستری بسازد. این هارمونی زیبا، نشان‌دهنده سرشت غلیظ‌تر و قوی‌تر این عطر است.

عطرافشان تجربه این رایحه را به شما عزیزان توصیه می‌کند.

 

برند گرلن
طبع خنک
سال عرضه 2009
گروه بویایی چوبی معطر
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه نعناع ، ریواس ، موهیتو
اسانس میانی شمعدانی ، ریواس
اسانس پایه نعناع هندی ، خس خس ، سدر
نمره کاربران
Guerlain Homme Intense EDP-گرلن هوم اینتنس ادو پرفیوم
رایحه
8.1
20 رای
ماندگاری
7.6
31 رای
پخش بو
7.6
32 رای
طراحی شیشه
7.6
20 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند گرلن
اخبار برند گرلن
عطرگرام
نظرات کاربران (44 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
دوستان بین اینکار و گرلن هوم ۲۰۱۶ کدوم ارزش خرید بالاتری داره؟
17 فروردین 1403 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : سالمی

با سلام
موقع را مناسب دیدم که یادی کنم ازین آقای خاص یکی از ۱۰ عطر برتر گرلن.با توجه به اینکه کم کم فصل استفادش نزدیک شده و موقع عرض اندام این بزرگواره.کاری مردانه خنک و شاخص و تک کاملا سیف و با بازخورد بالا .بهتره با تیپ رسمی و فرمال اداری پوشیده بشه تا یک مرد جنتلمن و با شخصیت را تکمیل کنه.برای مهمانی‌های فصل تابستان توصیه میکنم.بخصوص که توی عطرهای خنک از پرفورمنس قابل قبولی برخورداره.جزو پنج عطر برتر خنک من هست و بعد از رنیسنس رتبه بعدی رو برای من بخودش اختصاص داده.مگاماره رو خیلی دوست دارم ولی به هیچوجه حاشیه امنی نداره .اما این عطر علاوه بر پرستیژ بالا بازخوردهای خوبی هم از طرف خانمها به همراه داره.تستش خالی از لطف نیست.تابستان پیش روی معطری براتون رقم میزنه.
شبی سبک و راحت داشته باشید
03 خرداد 1401 پاسخ تشکر
30 تشکر شده توسط : Mehran آرش

10
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
10
طراحی شیشه
درود بر اعضاء محترم؛
ظاهرا این عطر با شیشه مشکی و حجم 80 میل دیسکانتینیو شده و بخاطر همین اوایل تابستون که یه جا پیداش کردم سریع بلایند بای کردم. چون از سه چهار سال قبل یادمه که ایکاروس هم به اینکار و هم به گرلن هوم معمولیش نمره 10 داده بود و من همیشه تو این سالها تو ذهنم بود که بخرم و بالاخره خریدم. تو حیطه عطرهای دیزاینری، کار بسیار شیک و منحصربه‌فردیه و بنظر من از نظر رایحه نمره کامل میگیره چون بی نهایت خوشبو و باکلاسه. از نظر طراحی شیشه هم بسیار زیبا و ظریف کار شده و بازم نمره کامل میگیره. تو پخش و ماندگاری هم بین عطرهای تابستانی کاملا عملکرد خوبی داره و بنظر من یکی از بهترین عطرهای شرکت گرلن ه که به قول معروف underrated ه وگرنه از کارهای معروفی مثل بلوشنل و دیور ساواژ و ... و اکثر دیزاینرهای خنک، خوشبوتره و میشه اون رو با عطرهایی مثل گری وتیور تام فورد مقایسه کرد. هر وقت اینکارو اسپری میکنم غرق لذت میشم و ازون عطرهایی ه که واقعا دلم نمیاد استفاده کنم.
05 مرداد 1400 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : بهداد علیرضا ر

7
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
8
طراحی شیشه
گرلن هوم اینتنس ادوپرفیوم.
یه عطر لیمویی_ هربال _ چوبی
اپنینگ کار ترکیب نت های نعنا و لیمو هست که کمی هم نت خاکی پچولی همراهیش میکنه.
البته یه نت گیاهی خاص تو بک گراند حس میشه که کار رو کاملا متفاوت میکنه و اون ریواس هست و کمی هم شمعدونی رو میشه حس کرد.
به مرور نت های نعنا و لیمو و شمعدونی کمرنگ تر میشن و نت های وتیوری و چوبی پررنگ تر میشن و در کنار نت ریواس فضای یه مزرعه با حصارهای چوبی رو برای من تداعی میکنن.
نت رام هم ذکر شده که چندان متوجه ش نمیشم.تو درای داون کار کمی هم تم پودری میگیره.
ازبین کارایی که من دیدم شباهت هایی به دوسیتا ایسارا داره ولی این کار به نظرم خیلی موفق تر از اونه.
کار خوب و باکیفیتیه و پرفورمنس متوسطه که برای این سبک قابل قبوله.تقریبا چهارفصل و مناسب سنین مختلف و تیپ های مختلفه به نظرم.
15 فروردین 1400 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : کورش اچ 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆

9
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
9
طراحی شیشه
از نظر من گرلن هوم ادوپرفیوم موهیتوی زمستانه هست و این کار موهیتوی تابستانه. بسیار بسیار خوشبو نه فقط از نظر خودم بلکه تمام کسانی که این رایحه رو استشمام کردن همه اذعان داشتن که عطر بسیار خوشبوییه. جزء عطرهایی که کمتر کسی هست که خوشش نیاد. نمونه ای که من دارم نسخه قدیمی 80 میل اینکار هستش که متأسفانه کمتر از چهار پنج اسپری ازش باقی مونده. پخش و ماندگاریش هر دو خوبه. در بهار و تابستان شمال بسیار فرح بخشه.
28 بهمن 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : سعید ون ورنبرگ 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆

با سلام
من قبل از عصو شدن در سایت محترم عطر افشان از حواندن نظرات دوستان اهل فن لذت میبردم.حدودا دو سال پیش بود که نظرات در مورد این عطر رو خوندم و اینقدرررر نظران و آنالیزها جالب بود که بلافاصله بلایند بای کردم و این بهترین بلایند بای عمرم بود.دیگه با این تحلیل های زیبایه دوستان من آماتور تنها چیزی که در مورد این عطر میتونم بگم فقط براوووووو هست
پاینده باشید
30 دی 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : Mehran 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆

این عطر واقعا احساس خوبی به آدم میده و اگه میخواید یه عطری بزنید که هم بوی خاص داشته باشه و هم نتونی سالی یبار از کس دیگه ای بوی این عطر رو بشنوید حتما بگیرینش.
30 دی 1399 پاسخ تشکر

2 سال پیش، دوستان در ذیل این کار اشاره به حراج این ادکلن در یک سایت گرانفروش به مبلغ 150 تومن کردند و البته اصرار بر خرید و لذا شد بلایندبای. و چه زیبا شد ....
امروز با قیمت حدود 1 میلیونی این کار انسان به فکر فرو می ره، اما اگر کسی کلکسیونر باشه در خرید این کار گرلن تردید نباید بکند. در ضمن پخش و ماندگاری این کار برای من بسیار عالی بوده.
12 اردیبهشت 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : حسین محمدی‌ فرد

سلام خدمت داش مهدی
عطر گرلن هوم اینتنس با این شیشه قدیمی هنوز تولید میشه 80 سی سی (خنک ترش ماندگاری متوسط قیمت 500)از گرلن هوم خالی کاری متفاوت میباشد که کاری 100 سی سی با رنگ طوسی تلخ تر گرمتر قیمت600 موفق باشید
25 دی 1397 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : حسین محمدی‌ فرد SardarAmirPaksaz

امروز به یه فروشگاه بسیار معروف که شعبات زیادی داره رفتم برای تست این کار و چند کار دیگه فروشنده میگفت این عطر با شیشه ای که دوستان دارن تو همین صفحه میبینن دیگه تولید نمیشه و شکل شیشه اش شبیه Guerlain Vetiver بود با همون اسم Guerlain Homme و رنگ Perfume هم آبی کم رنگ بود تقریبا اندازه اش هم گفت 100 میل شده و قیمتش هم حدود 950 تومن درسته آیا؟
25 دی 1397 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟