نظرات | آرش کریمی
ترتیب نمایش
کسی هست اینو تست کرده باشه؟اصلا ایران اومده؟
بله ، علیرغم ارادتی که به این برند دارم، این عطر اصلا درحد تعاریفی که شده بود ندیدم.
1 تشکر شده توسط : Amir Mohammad
درکل این برند بیشتر از ارزشی که داره هایپ شده و دلیلشو نمیدونم که برای اولین بار کی این برندرو هدفمند روش کار کرد تا به معروفیت بیش از حد خودش برسه! هم قیمتهای بسیار بهتری داره، حتی آرمانی عطرهای برتری داره وبه هیچ عنوان در حد برندهای مثل کرید و حتی هرمس نیست. نمیگم عطر بی کیفیتیه ولی از نظر من حتی برای تیپهای رسمی گزینه های بهتری هست. البته سایکدلیک باکلاستر و خاصتر هست.
آفرین، بیشتر برندهادر وهله اول هدفشون افزایش فروش ومنافع مالی هست که از این طریق میتونن فروش رو افزایش بدن و به بهانه اینکه عطر هنری نباید پخش و موندگاری داشته باشه، مشتری های جوگیرو قانع میکنن!!
4 تشکر شده توسط : رامین navid.mhz
پخش و ماندگاری وکیفیتش درکل چطوره آقاسعید؟ زیاد که بوی الکل نمیده ؟!!!
کاملا با شما موافقم. حدود دو سال قبل با قیمت 180 تومن خریدم وهنوز یکی از بهترین خریدهایی هست که در زمینه عطر داشتم. جزو معدود عطرهایی هست که برام تکراری و خسته کننده نمیشه.
1 تشکر شده توسط : امیر
یادش بخیر. سال 74 اولین ادکلنی بود که خریدم. بسیار بوی ترش وفرشی داره که اصلا آزارنده نیست. آقای مدیر این ادکلنهای میلتون لوید نسبت به قدیمها چقدر تغییر داشته؟ اطلاعی دارین؟
پاسخ مدیر : سلام عرض ادب
به نسبت قیمت از کیفیت خوبی برخوردار هستند، به نسبت قبل تفاوت زیادی نداشته است
فکر میکنم میتونین از ادکلن بایبلس مشکی به عنوان جایگزین بهتری برای تق استفاده کنین. به نظرم کیفیت بالاتری داره.
بعد از استفاده لطفا تجربتون رو بیان کنین. شما چند میلشو خریدین؟
1 تشکر شده توسط : نارسیس
اگه کسی از دوستان از این عطر شناخت داره لطفا بفرمایین!؟

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir