Zoologist Perfumes - Sacred Scarab

زولوجیست سکرد اسکاراب

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-69998
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی چوبی
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : زولوجیست
کشور مبدأ : کانادا
سال عرضه : 2022
کد کالا : ATR-69998
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 1
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

Zoologist Perfumes Sacred Scarab - زولوجیست سکرد اسکاراب عطری مردانه - زنانه ، شیک و خوش بو می باشد که در سال 2022 به بازار عرضه شده است .

زولوجیست سکرد اسکاراب در دسته عطر های شرقی چوبی قرار می گیرد

عطری که توسط عطرساز برجسته سلطان پاشا خلق شده است .

اسانس های بکار برده شده در این عطر لیمو ترش، آلدهید ، مشک زباد ، لاله مردابی، آلو ، شراب قرمز، لوبان ، مشک ، کهربا، خزه درخت بلوط ، سدر ، صمغ درختچه مر، صمغ گالبانیوم، لابدانیوم، روایح دودی، انگور ، بوته وحشی جاوی ، روغن کرچک می باشد.

برند زولوجیست
عطار سلطان پاشا
سال عرضه 2022
گروه بویایی شرقی چوبی
کشور مبدأ کانادا
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه لیمو ترش، آلدهید ، مشک زباد
اسانس میانی لاله مردابی، آلو ، شراب قرمز
اسانس پایه لوبان ، مشک ، کهربا، خزه درخت بلوط ، سدر ، صمغ درختچه مر، صمغ گالبانیوم، لابدانیوم، روایح دودی، انگور ، بوته وحشی جاوی ، روغن کرچک
نمره کاربران
Sacred Scarab-زولوجیست سکرد اسکاراب
رایحه
0
بدون رای
ماندگاری
0
بدون رای
پخش بو
0
بدون رای
طراحی شیشه
0
بدون رای
این عطر برای من یاد آور ...
اخبار برند زولوجیست
نظرات کاربران (1 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
***

سکرد اسکارب از سلطان پاشا

راز زنده بودن جنگیدن است . جنگیدن و تلاش کردن برای بدست آوردن . سخت است اما شیرینی لذت بخشی دارد البته اگر موفق شویم . او سالیان متوالی میجنگید . برای زندگی اش ، برای زندگی بهتر و برای بدست آوردن هرچیزی که میخواست . موهایش جو گندمی شده بود . حال ، همه چیز داشت و وقت آن بود تا بنشیند و نفسی تازه کند . وارد اتاقش شد . پالتوی خاکستری خود را روی مبل گذاشت . یک فنجان شراب برای خودش ریخت و روی صندلی کنار شومینه نشست .اتنگنای فریدون فروغی را گذاشت و چشمانش را بست . به اهنگ گوش میکرد و شراب مینوشید . احساس رضایت با بیرون کردن خستگی چندساله او توامان شده بود . چقدر برایش لذت بخش بود ...

فضایی که شما از سکرد اسکارب میگیرید به همان اندازه حال آن مرد پس از سالیان طولانی لذت بخش است . در ابتدا به دوستان عزیزم بگم که اصلا فرصت تست این عطر رو از دست ندین چرا که بشدت لذت بخش است و پس از مدت زیادی تست عطرای متنوع این عطر منو حسابی سرحال کرد . سلطان پاشا در این عطر هم از همه توانش استفاده کرده و با نت ها برای شما جادو میکنه . در ابتدای لحظه اسپری ، رایحه ای اوکموسی ، انیمالیک که نشئت گرفته از سیوت هست خودنمایی میکنه . اما صبر کنید . بجای دو سه ثانیه اسنیف کردن ، پیشنهاد میکنم ده ثانیه مداوم آن را بو کنید تا ببینید چجوری در لحظه نت ها باهم بازی میکنن و در هر ثانیه شما را گیج و مبهوت میکنند . فضا پس از چند دقیقه به سمت رایحه صابونی پیش میره اما نکته بسیار دوست داشتنی در این عطر اینه که شما با یک رایحه صابونی عادی و تکراری روبرو نیستید . شراب قرمز در پس زمینه یک رایحه ترش مانند ریز برای شما اماده کرده و همزمان یک رایحه شیرین بسیار خفیف گلی نمایان میشه . در ظاهر شاید فکر کنید عطر تغییر نت زیادی نداره اما دقیقا برعکس هست و حتی یک لحظه هم رایحه براتون تکراری نمیشه و مدام با شما بازی میکنه و این از جادوهای سلطان پاشا هست که امضای او در این عطر هم حضور پر رنگ داره . بطور خلاصه فضای اوکموسی صابونی از سیوت ابتدا اجازه ورود میگیرد و یکم حالت ترش و مست کننده شراب در پس خود داره و از طرفی یک وایب شیرین بسیار لطیف ( قطعا مقداری صندل وود حضور دارد به طور نامحسوس ) حس میشه اما هنوز تموم نشده . چونکه برای لحظاتی قراره روایح اسموکی در عالی ترین دوز خودش برای شما رقاصی کنه اما ثابت نمیمونه و هر از گاهی فقط اعلام حضور میکنه تا شما رو بیشتر از قبل هیجان انگیز کنه .
پخش بوی مناسبی داره و ماندگاری بسیار بالایی .
10/10 با احترام
24 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
24 تشکر شده توسط : الف.ر ش غلامرضا نیک پور

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟