Pierre Guillaume Paris - Coze 02

پیر گیوم پاریس کوز 02

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-66712
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی چوبی
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : پیر گیوم پاریس
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2002
کد کالا : ATR-66712
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 1
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

Pierre Guillaume Paris Coze 02 - پیر گیوم پاریس کوز 02

که اولین بار در سال 2002 به بازار عرضه شده است. عطار آن پیر گیوم می باشد و در خانواده عطری شرقی چوبی قرار می گیرد. از اسانس های بکار برده شده در این عطر می توان به فلفل ، شاهدانه ، شکلات ، تنباکو ، فلفل قرمز شیرین ، قهوه ، وانیل ، نعناع هندی ، سدر ، چوب صندل سفید ، چوب آبنوس اشاره کرد.

برند پیر گیوم پاریس
عطار پیر گیوم
سال عرضه 2002
گروه بویایی شرقی چوبی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه فلفل ، شاهدانه
اسانس میانی شکلات ، تنباکو ، فلفل قرمز شیرین ، قهوه
اسانس پایه وانیل ، نعناع هندی ، سدر ، چوب صندل سفید ، چوب آبنوس
نمره کاربران
Coze 02-پیر گیوم پاریس کوز 02
رایحه
0
بدون رای
ماندگاری
0
بدون رای
پخش بو
0
بدون رای
طراحی شیشه
0
بدون رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (2 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
چه خبر؟ مرگِ حَق‌حقْ وُ هوهو! لال شد مرغ وُ نغمه رفت از یاد، تا که گُنگانِ ده‌زبانِ دورو، نازمستی کنند وُ جلوه‌گری...! عطر بیژن الهی می‌توانست باشد. کسانی که ندارند! چه‌چیز؟ مغزهای اسقاط. اندیشه‌ی یک‌لاقبا. درونِ مُفلس. تکلمِ الکن. الزامات مهمل. متدولوژیِ لَچَر. افرادی که می‌توانند جانورِ خودکامه و تُخسِ درون‌شان را به بند بکشند. از دایره‌ی واژگان محدود، محصور و ابتداییِ خویش واژه‌ی 'حذف' را حذف کرده‌اند. به‌موجب سایکوپات بودن نوع‌دوستیِ آدم‌ها را با چشم آستیگمات و بینشِ لم‌یزرع خود قضاوت نمی‌کنند. حبوبات به‌ویژه نخود را در آش‌ دوست دارند نه در جمجمه و به این سطح از جهان‌بینی رسیده‌اند که درک کنند رای، سلیقه، میل، گرایش، خواست، نگرش، دریافت و... هیچ‌نفری اصلِ مطلق نیست. مناسب برای تمام کسانی که eco را مقدم‌بر ego می‌دانند و دست‌کم یک‌بار سهراب خوانده‌اند تا بفهمند چرا نوشت : ریگی از روی زمین برداریم. وزن بودن را احساس کنیم...! اثر معتدل دارای اتمسفری تروخشک، کم‌نور با ته‌مزه‌ی شیرین و رایحه‌ی چوبی اسپایسی خاکی گیاهی با ردی سبز، ردپای کم‌رنگ از رزین که می‌توان با اغماض آن‌را گورماند نیز دانست. رژه‌ی پچولی خاکی به‌دور از مشخصه‌های کهنه در کنار برون‌گرایی اسپایسی، وهمی از میخک [برای من!] در کنار چوب که با ترسیمِ آرامش، صلح‌ و تاثر! برروی صفحه‌ی خیالاتِ میزبان، او را تا به درک پرسپکتیو در هنر می‌برد. یادداشت‌های شیرین گیاهی نمور که در انتها دودی رقیق شاخ‌وبرگِ سبزش را می‌گیرد و پوسته‌ی رایحه را کمی به‌سوی خمیره‌ی خشک‌شده‌ی گیاه کانابیس سوق می‌دهد و به لب‌های وانیل بوسه می‌زند. یک فنجان اسپرسو ی عصاره‌گیری شده از قهوه‌ی لایت‌رُست می‌نوشد، سپس تنباکوی روشن علفی را آتش می‌زند و با شکلات کاکائوییِ تنها، از تمام آن‌هایی می‌گوید که گفتند می‌مانند اما بی‌خبر رفتند وُ نرفت از یاد رنگ چشم‌هایش... برروی گل‌های کاملا رسیده‌ی گیاه کانابیس گاها صمغی چسبناک ترشح می‌شود که به‌هنگام نزدیک شدن آتش به جوش‌وخروش می‌افتد و رفتاری تلخ گس حشیش‌مانند از خود بروز می‌دهد. این عطر در فصل پایانیِ خود برای من رایحه‌ی همان اسموک را تداعی‌ می‌کند. اجرا خوب. نشر ضعیف. ماندگاری معقول. مناسب برای پاییزِ ازدست‌دادن و هوای ابری‌بارانی! از همین برند آکائیزوس، لوانژ پورفن، میغیاد، اسپایس‌متک،، موسیو، هارماتان نواغ و آنتی بلوز هم بسته به شامه و تمایلِ شخص می‌توانند قابل‌توجه باشند.

باری. کوز پیئغ گییوم با نگاهِ سطحی شاد به‌نظر می‌رسد اما در اعماقِ جان‌ش مدلی از دل‌تنگیِ آغشته به آسایش نهفته است. بسان مردی که در یک کلبه‌ی روستایی بسیار بزرگ و زیبا زندگی می‌کند اما شب‌ها را در اتاقک نمور زیرشیروانی می‌گذراند. زیباست. می‌توان دست‌ش را گرفت و با او از مصائب زیستن در این دنیای پرحرفِ کم‌عقل گفت و در گوش‌ش زمزمه کرد : آدم‌های بهاری! چه می‌کنید با برگی که خزان دوست بدارد؟ چه می‌کنید با پروانه‌ای که به آب اُفتد؟ از سرِ هر انگشت پروانه‌ای پریده است. پروانه‌ی کدام انگشت تشنه بود؟ پروانه‌ی کدام انگشت به آب می‌میرد؟ من بارها اندیشیده‌ام. من خزان وَ برف را پیاده پیموده‌ام. پیشانی بر پایِ بهار سوده‌ام. که معیار شما نیست! آدم‌های بهاری. برگ خشک که از خود راندید. شاید عزیزترین برگ فصل باشد. بر این آب سپید. شاید آخرین امید پروانه باشد...! بازهم بیژن. دوباره الهی.
----------
Aqaysos,, louanges profanes,, myrrhiad,, spicematic,, monsieur,, anti blues,, harmatan noir...!
14 بهمن 1401 پاسخ تشکر
40 تشکر شده توسط : وحید سعید

تست دوباره . تحسین برانگیز
لنسان اکستریم گرلن رو دوست دارید ؟
اینترلود آمواژ رو چطور؟
کاز 02
اگه فضای اینترلود آمواژ رو خیلی دوست داشته باشید و دنبال ی عطر تو هم مایه ها ولی ی نمور شیک و پیک تر و اتو کشیده تر باشید
کاز همون عطره .
ی استارت دلفریب از پچولی وشکلات و قهوه که کیفییت و بالانس و فریاد میزنه و اون حس سبز و آبکی کانابیس سکسی ترش کرده . شنگول و شاد .
ی رگه هایی از حس سبز تو این عطره که واقعا ماما میا 👌
از قلب عطر هر چه به سمت درای داون پیش می‌ره حس افیونی پیدا می‌کنه
البته ملایم
پایان رایحه بعد از چند ساعت چیزی که نمایش داده میشه حس خاکی و سبز پچولی . با ته بوی افیونی و رزینی و فرود روی نت وانیله .
عطر بینهایت زیبا و با کیفیت کار شده
پرفورمنس بسیار مطلوبی هم داره
.
10 مهر 1401 پاسخ تشکر
25 تشکر شده توسط :  داود علیرضا موسوی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟