paco rabanne - Paco Rabanne Pour Homme

پاکورابان پور هوم سبز

مردانه
کد کالا : ATR-32767
نوع عطر : ادو تویلت
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : معطر فوژه
طبع : معتدل
مشخصات تولید
نام برند : پاکو رابان
کشور مبدأ : اسپانیا
سال عرضه : 1973
کد کالا : ATR-32767
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 65
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
3,130,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    4
  • نمی پسندم
    3
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    7
  • روزانه
    5
  • رسمی
    6
تعداد رای های ثبت شده : 38
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

پاکورابان پور هوم سال 1973 به عنوان پیشگام سرخس معطر و منشا آینده نگری حضور داشت .
عطری مردانه که از یاد بردن آن غیر ممکن است .
رایحه های آن به تازگی صورت اصلاح شده در برابر نمایش تنباکو عسلی است.
محصولی از سرخس ، صفحه گرامافون و کاریزماتیکی از لطافت است که با جذابیت چرم از مدرنیته کلاسیک سخن می گویند. 

نوع عطر ادو تویلت
برند پاکو رابان
عطار ژان مارتل
طبع معتدل
سال عرضه 1973
گروه بویایی معطر فوژه
کشور مبدأ اسپانیا
مناسب برای آقایان
مناسب فصل پاییز
اسانس اولیه اقاقیای برزیلی ، رزماری ، سالویا اسکلاریا
اسانس میانی دانه تونکا ، اسطوخودوس ، شمعدانی
اسانس پایه مشک ، کهربا، خزه درخت بلوط ، عسل
نمره کاربران
Paco Rabanne Pour Homme-پاکورابان پور هوم سبز
رایحه
7.3
12 رای
ماندگاری
7.3
11 رای
پخش بو
7.2
11 رای
طراحی شیشه
7.5
11 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند پاکو رابان
اخبار برند پاکو رابان
نظرات کاربران (12 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
سلام دوستان. این عطر برای کسی که Davidoff cool water رو میپسنده مناسبه؟
08 فروردین 1403 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : بابک
سلام . پاکورابان یه عطر کلاسیک با بوی قدیمی و تمیز و سبز و صابونیه ( خیلی صابونی ) . صرفنظر از اینکه کسی کولواتر رو دوست داشته باشه یا نه این عطر خیلی سخت مورد پسند واقع می شه و به نظرم ریسک خریدش بالاست . تو فرگرنتیکا در صفحه این عطر اومده که کسانی که این رو می پسندند کولواتر رو هم پسندیده اند . که البته جنبه آماری داره و با توجه به نظرات کاربران این سایت گفته شده ( این برعکس سوال شماست که کولواتر رو می پسندید و می خواهید درمورد پاکو رابان نظر بگیرید ) . توجه بفرمایید که رسیدن به کولواتر از پاکو رابان ساده تر و منطقی تره تا رسیدن به پاکورابان از کولواتر .
به نظر من انتخاب های بهتری می تونید داشته باشید .
09 فروردین 1403 پاسخ تشکر
20 تشکر شده توسط : سورنا مقدم مهریار
ممنون از توضیحاتتون 🙏🏻
10 فروردین 1403 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : بابک مرتضی ع

5
رایحه
7
ماندگاری
6
پخش بو
5
طراحی شیشه
بوی سرحمام و صابون،بوی کیسه و سفید آب و سنگ پا،محیط دم کرده و خفه ی حمام،سرخ شدن پوست از چرک گرفتن های دلاک ها و ...

این عطر کاملا نوستالژی هست برای کسانی که تجربه زیست در دوره ی حمام های عمومی رو دارند یا کسی که حداقل چندباری رو برای استحمام به اونجا رفته باشه.

یه عطر فوژه،باربر شاپی و کلاسیک
شروعی ترش و نم ناک و دم کرده با فضایی هربال که رزماری و سالویا و اسطخودوس بازیگران اش هستند.در ادامه هم به سمت خزه ای شدن میره و رایحه ای چرک و خیس رو می سازه.دقیقا همون حسی که توی حمام های عمومی دریافت می کنید.
مجموعا در ارایه ی یک فضای کلاسیک قدم برداشته که به نظرم قابل قبول هست اما کارهای خیلی بهتری هم توی این ژانر داریم که حداقل برای ما ایرانی ها دوست داشتنی تر هست.خودم به شخصه نمی پسندم و شاید تو سن 60 سالگی یک سری بهش بزنم.
کاملا مردانه و 4 فصل.پخش و ماندگاری متوسط.

مخلص
29 مهر 1402 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : علیرضا موسوی هاشم پور

به به
فرمانده ی عطرهای صابونی
قبلنا تو بازار کویتی های بوشهر صابون لباس میفروختن که خیلی وقته دیگه پیدا نمیشه، صابون لباس حالا چی هست؟؟
یه صابون با ظاهر ساده که مختص ساخته شده بود برای کشیدن به صورت خشک روی لباس و شلوار،مادرم که اصالتا از محله ی دهدشتی یکی از چهار محل قدیمی بوشهر هست (خدا رحمت کنه آقا بخشو بچه همین محل بودن) تعریف میکنه در گرمای تابستان قبلنا که کولر گازی و حمام به این صورت نبود صابون میکشیدن روی لباسشون برای اینکه توی گرما و شرجی بوی حمام و تمیزی بدن بدون اینکه صابون ردی ازش روی لباس بمونه، خیلی سال قبل دوران مدرسه اقوام که از بوشهر میومدن هوا خنکی شیراز خونمون برای مادرم و پدرم میاوردن و منم استفاده میکردم. تو مدرسه حتی ناظم بداخلاقمون عاشق بوش بود... این عطر به طور خیلی خاص بوی ان صابون را میده. حس تمیزی و اینکه تازه از زیر دوش امدی بیرون.
14 شهریور 1402 پاسخ تشکر
22 تشکر شده توسط : هاشم پور سیدمصطفی موسوی

با سلام می خواستم سوال کنم آیا عطر پاکو رابان پور هوم برای فرد 31 ساله مناسب می باشد؟ ضمنا عطرهای مورد علاقه من هالستون زد 14 و وان من شو میباشد
18 بهمن 1400 پاسخ تشکر
سلام
فرض کنید الان سال ۱۳۵۴ شمسی و شما یک جوون ۲۱ ساله هستید و این عطر تازه اومده.مسلما این نوع بو اون زمان مد بوده و جوان‌ها هم دنبال بوهای جدید بودن.عطرهای صابونی و باربر شاپی و لاواندری تا اواخر دهه ۸۰ و اوایل دهه نود مد روز جوان‌ها بود.ولی الان برای یک فرد مسن مناسب دونسته میشه این عطر.پس مقوله عطر جوان پسند و مسن پسند یک مقوله نسبی هست و مطلق نیست.یعنی اگر این عطر الان مناسب یک آدم مسن هست پس اون موقع چرا جوون‌ها میپوشیدند؟
بهتره برگردید به اینکه از چه بویی خوشتون میاد.به قول امیر محمد عزیز به حرف کسی توجه نکنید اگر خوشتون میاد بپوشید.و به قول کامبیز عزیز هییییچ عطری بدبو نیست .وگرنه تولید نمیشد پس خواهان داره که تولید میشه. و اینکه اگر عطر افراد مسن پس چرا در دهه ۷۰ و ۸۰ میلادی جوان‌ها می‌پوشیدند.اگر دوست دارین این عطر کلاسیک رو حتما بپوشید.
شبتون به کام
18 بهمن 1400 پاسخ تشکر
33 تشکر شده توسط : complihanicated مهربد
با سلام
جناب آقای بوترابی از پاسخ جامع شما کمال تشکر و قدردانی را دارم
با آرزوی بهترین ها
19 بهمن 1400 پاسخ تشکر
درود بر شما دوست عزیز همینطور که جناب ارژنگ کامل،جامع و به زیبایی توضیح دادن، بهتر هست برای انتخاب عطر عمل کنید و تا جای ممکن وارد مسائل حاشیه ایی نشوید برای خرید عطر بهترین نظر دهند خود شما هستید به حس بویاییتون و احساس شخصیتون اعتماد کنید،تست کنید و اگر تونستید با رایحه ی عطر ارتباط برقرار کنید و مورد پسندتون بود،تهیه کنید بهمین راحتی!! طبیعتاً وقتی از عطرهایی همچون وان مَن شُو یا هالستون خوشتون میاد از روایح کلاسیک(تایم لس) دیگه هم خوشتون میاد.
موردی که لازم شد مختصری توضیح راجبش بدم اینکه اشتباهاً تصور میشود کلاسیک، معنی قدیمی و از مد افتاده دارد!! نه بهیچ عنوان چنین نیست کلاسیک(تایم لس) یعنی بدون تاریخ مصرف و چیزی که همیشه میتواند قابل استفاده باشد، اگر غیر از این بود و دیگر جذابیت نداشت و مورد استفاده قرار نمیگرفت،مطمئناً توقف تولید میشد حال اونکه عطرهایی همچون: پورانهم و یاتاقان(یاتاگان) از کارون- ورساچه ل هوم از ورساچه- او د هرمس از هرمس یا همین عطر پور هوم از پاکورابان، پس از گذشت زمانی طولانی همچنان تولید میشوند و جذابیت و طرفداران زیادی دارند.
موفق باشید
24 اسفند 1400 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : ارژنگ بوترابی علی رشوند

با سلام خدمت دوستان محترم چند سوال داشتم
1) آیاعطر پاکو رابان پور هوم برای فرد 31 ساله که عطرهای مورد علاقه اش هالستون زد 14 و وان من شو و درک میباشد مناسب است؟ 2) آیا رایحه این عطر نسبت به گذشته خیلی تفاوت دارد یا خیر 3) اینکه آیا چهار فصل میباشد؟
18 بهمن 1400 پاسخ تشکر

8
رایحه
4
ماندگاری
6
پخش بو
8
طراحی شیشه
باربرشاپی، صابونی، نوستالژیک، فوژه و در انتها کمی چرم و سنگین
06 آبان 1400 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : sinash architect

پارسی عزیز و دیگر دوستان عطرافشانی سلام
دیدن عکس پاکورابان من رو یاد خاطره ای انداخت .
دوستانی که خاطره دوست ندارند نخونند !
در مجلات پدرم در سال ۵۴ عکس پیرمرد ایرانی ای بود که این عطر رو تبلیغ کرده بود . پیرمرد پولداری که بلیط بخت آزمایی رو برده بود .
داستان جالبی داشت . خلاصه اش رو میگم .شاید شرح حال ما هم باشه !!
درجوانی کارمند رده پایین اداره ای بوده .مجرد وبا مادر پیرش زندگی میکرده . نصف حقوقش رو بلیط بخت آزمایی میخریده . مادرش دلخور بوده که بجای اینکار زن بگیر .میگفته من میلیونر که شدم زن میگیرم که چه ها کنم. سالها گذشت . برنده نشد . مادرش مرد . بعد مرگ مادرش ادامه داد . پیر شد .بازنشسته شد . هنوز مجرد . خسته شد . دیگه فقط یک بلیط میخرید برحسب عادتش .اما دیگه میدونست برنده نمیشه .
چندین میلیون برد ! خبرنگاران اومدن . گفت سالها منتظر بودم . حالا ببینید چه ها کنم . بهترین زمین در یکی از شلوغ ترین و بهترین محل ها خرید .آخرین سیستم ترین دستشویی ها را ساخت .خبرنگاران آمدند گفتند چه کار خوبی . آفرین .افتتاح کرد .هرکس میرفت تو دلش نمیخواست بیاد بیرون ! طبقه دوم هم ساخت ! گفتند نیاز نیست ! گفت چرا . خوبه . طبقه سوم را که شروع کرد گرفتن اش ! گفتند جریان ات چیه ؟ منظورت چیه ؟
گفت همه عمر منتظر بودم . چه آرزوهایی . میدونستم برنده میشم . اما حالا ؟؟
اینها را ساختم مردم بیان و دستشویی کنند بر سرنوشت من !!
این داستان از بچگی یادم نمیره .هر وقت خودم در دل آرزویی میکنم یاد این پیره مرده می افتم !!
این هم طنز این جمعه . لبخند بزنین انشاله .
اینشاله همتون در زمانی که درست هست به آرزوهاتون برسین .
07 خرداد 1400 پاسخ تشکر
21 تشکر شده توسط : علیرضا موسوی SALMAN
درود بر استاد کامبیز بزرگ و مهربان
امیدوارم همیشه تصمیماتمون به جا باشه مخصوصا عشق بازی هامون .مخصوصا همین عطر بازی.
خیلی عطرها دیسکانتینه شدن، خیلی ها افت کیفیت شدید داشتن به نحوی که دیگه از اون رایحه ی اصلی خبری نیست، ریفورموله هم که دیگه ...
شایدم یه روزی بیاد که دیگه دل ودماغ عطربازی نداشته باشیم. الهی که اون روز از همه ی عطرافشانی ها و عزیزانشون دورباشه.
سالم باشید
07 خرداد 1400 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : علیرضا موسوی Jamal nazemi
با عرض سلام خدمت همه دوستان خصوصا استاد سخی واقعا حقیقت این داستان و استانهایی در مورد ارزووامالها به عقیده اینجانب درسته زندگی سخته چون بسا الان سخنرانی شده و به قول بعضی از دوستان باید از زندگی لذت برد درحد توان مالی وتوان خدادادی که داریم حداقلش به آرزوهای کوچیکمان برسیم ولو خرید یک عطر باش بی مناسبت هم نیست لذت ببریم از بوییدن یک عطر یک گل خنده یک فقیر با کمک مالی که من و شما میکنیم زندگی خیلی کوتاه پس تا وقت هست مهربان باشیم مهربانی کنیم که خیلی زود دیر میشود
27 مهر 1401 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : علیرضا موسوی رضا عطردوست

درود
پاکورابان پورهوم
از شروعش که یادآورِ وان من شوِ فقید هست(نه به اون زیبایی) تا بستر اصلی که فوژه ی قشنگی هست و بسیار خوش بازخورد و پایانی که به واسطه ی حضور عسل و ترکیبش با رایحه ی آروماتیک حالتی گرفته و دم کرده پیدا کرده،
همه و همه خاطره انگیزِ.
میگن عطر باربرشاپی، ولی برایِ منِ کلاسیک دوست و نوستالژی باز بیشتر از یک برچسب هست. در دورانِ کودکی این رایحه خیلی رایجتر و متداول بود و هنوز هم برای افراد‌ عادی عطر جذابی میتونه باشه.
اما دوستان عطرباز در برخورد با این عطر ۲ دسته میشن. اونهایی که هنوز این عطرُ تست نکردن(البته شاید در گذشته به مشامشون خورده باشه) ، خب شاید برای یکی دوبار تست یا پوشیدن براشون خوب باشه ولی بعدش دیگه نه. زود ازش خسته میشن چون کارهایِ باکیفیت تری رو تست داشتن.
دسته ی دوم کسانی هستند که جایگاه محبوب این عطر در گذشته ی دور و نزدیک رو درک کردند. حتی با اینکه عطرهای فوژه ی با کیفیت تری رو تست داشتن اما به خاطر زنده شدن فضایِ قشنگی که در خاطرشون دارند نمیتونند به این عطر بی اعتنا باشند و هرازگاهی دلشون براش تنگ میشه.
در شروع عطر ، حتی چند ثانیه ای به فضای آزارو پورهوم هم شبیه میشه اما بسیار زودگذر و همین تشابه و البته بیسِ کلاسیک بود که باعث شد معرفی کنم به جاویدان گل برای هدیه به پدرش.
این عطر رویِ پوست براتون جلوه ی زیباتری خواهد داشت خصوصا پایانِ عطر که اثر به جا مونده ی اون روی لباس به سلیقه ی من گس بود و خوشایندِ من نبود.

نکته ای که در پایان باید به اون اشاره کنم اینکه ، بعضی از عطرهایِ محبوبِ برندهایِ معتبر هم مثل خیلی از کارهایِ دیزاینری، ایده ی کار رو از عطرهایِ قدیمی تر گرفتند. هرچند در کیفیت ، ظرافتِ ساخت و ... در مرتبه ی بالاتری قرار میگیرند. من ردِ پایِ این سرخس گون رو در عطرهایِ نیشِ البته با کیفیت تر و بسیار خوشبوتر از نظر من ، دیده ام.
بدرود
05 خرداد 1400 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : محسن جمالیان 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆
سلام و تشکر از آقای پارسی. یه نکته ی جالب که هروقت بابام می زنه خیلی خوشم می آد ولی وقتی خودم می زنم خیلی خوشم نمی آد . اصلا انگار یه بو دیگه میده. دلیلش چیه
06 خرداد 1400 پاسخ تشکر
درود بر جاویدان گل
عزیزم اون احساس به این خاطر هست که شما با بیس نت و رایحه ی بازشده ی خوش بازخوردِ این عطر روبرو میشی و پدرت همیشه با این رایحه ای که با استعمالش حس میکنی همراه هست. طبیعیِ. در عطری مثل آزاروپورهوم هم پدرت همین وضعیت رو خواهد داشت و شما اون رایحه ای که متوجه میشی بعد از اینکه پدرت استفاده کرده باشه با زمانی که خودت اون عطرُ استفاده کنی متفاوت خواهد بود.

سعی کن برایِ رهایی از سنگینی عطرهایی که برات سخت پوش هستند حتی الامکان روی پوست(پشت گردن و سر شونه) و روی لباس(قسمتهای پایینی مثل روی شکم ) استعمال کنی که کمتر اذیت بشی.

دو نکته رو در مورد این عطر در پیامم فراموش کردم که بنویسم:
اولا این عطر با اینکه عطری قدیمی و دیزاینری هست اما پرفورمنس خوب و راضی کننده ای داره و من تازگی ها براکن از آمواژِ بزرگ رو تست کردم و با کمال تعجب این عطر از نیشی چون براکن عملکرد بهتری داشت(اما در رایحه این کجا و آن کجا)
دوم اینکه بهتر بود به جای لفظ چهارفصل بنویسیم معتدل چون همانطور که جنس این کار با استفاده در سرما سازگار نیست ، وقتی هم که هوا گرم میشه در درای داون یک مقدار اون بویِ گرفتگی یا ترشیدگی (کم) بیشتر حس میشه.
بهترِ در خنکایِ ملایم بهار و پاییز پوشیده بشه.

این عطر هم مثل کاری چون آزارو پورهوم در گذشته کیفیتِ رایحه ی بهتری داشت و اگر کسی عطر قدیمی تر رو به خاطر داشته باشه تفاوت رایحه رو به شکل قابل توجهی متفاوت حس خواهد کرد.
06 خرداد 1400 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : فرزاد صانع جمشیدآرام
جاویدان گل سلام
دلیلش خیلی ساده اس .تو دور نمای این عطر رو دوست داری .
اگه بخوایم علمی راجبش حرف بزنیم طولانی میشه .من یه مقاله خیلی مفصل راجب این قضیه خوندم .
خلاصه اش اینه که روایح درست مثل امواج رادیو بلند و کوتاه دارند .اگر عطری رو در محلی بزنی و ازش فاصله بگیری روایح اش به ترتیب فرکانس یا تواتر یا همون موج کوتاه و بلند بهت میرسن . طولانیه !
از یه دید ساده تر : تو بیس نت این عطر رو دوست تر داری ( روایح موج بلند که در پایه عطرها هست ) و زمانی که پدرت استفاده کرده پس از مدتی بیس نت رو میگیری ازش و لذت میبری .اما زمانی که خودت استفاده میکنی نت های اول و دوم هم ( همه فرکانس ها ) حس میکنی که برخی رو کمتر دوست داری .
اگر دستگاهی بود که فرکانس روایح عطرها رو به صدا تبدیل میکرد ( انرژی رایحه به انرژی صوت ) میشنیدیم که هر عطر از شروع تا پایان صداهای کاملا متفاوت داره و ابتدای آن شلوغترین ( پر صداترین ) اش هست ( موج های کوتاه و بلند ) وهر چه به آخر میرسیم خلوت تر و بم تر میشه . ( مثل سیم کلفت گیتار یا کلید آخر سمت چپ پیانو که بم ترین هست )
شاد و معطر باشی
07 خرداد 1400 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : عباس بهرامی غلامرضا نیک پور
Cobalt Parera
Crossmen
Boston men
Vorago ستاره ای
Quorum
سلام بعضی از اینها دیگه پیدا نمیشه شاید هم پیدا بشن ولی آدمهایی که استفاده میکردند دیگه بین ما نیستن دلتنگ پدر بزرگم شدم...
03 فروردین 1401 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : ایرن علی افتخاریان
چقدر زیبا نوشتید. خیلی لذت بردم از خوندن کامنت شما. ❤️
03 فروردین 1401 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : کامبیز سخی

7
رایحه
8
ماندگاری
4
پخش بو
9
طراحی شیشه
لطفا نظرتون را راجع به این کار بگین دوستان
05 دی 1395 پاسخ تشکر
بنده بچ 60261 رو دارم.برام در ابتدای کار تداعی کننده One Man Show اما به صورت ملایمتر بود و هر چه به سمت آخر میره بهتر و کمی شیرین تر میشه.به نظرم عطر امروزی نیست و خانم ها پسند نمیکنند و بیشتر مناسب سن بالای 35 و تیپ کلاسیک یا رسمی هست....
28 فروردین 1399 پاسخ تشکر

7
رایحه
8
ماندگاری
4
پخش بو
9
طراحی شیشه
سلام توی سایت دیگه این کلن با ارم بزرگتر هست میخام بدونم اصله؟
27 آذر 1395 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟