Fragrance Du Bois - Amber Intense

فرگرنس دو بوا امبر اینتنس

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-56028
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های شرقی
عطار :
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : فرگرنس دو بوا
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2016
کد کالا : ATR-56028
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 3
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

Fragrance Du Bois Amber Intense - فرگرنس دو بوا امبر اینتنس

محصول سال 2016 میلادی بوده و و در دسته عطر های رایحه های شرقی قرار می گیرد. از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به ترنج ، پرتقال، دارچین ، نارنگی، فلفل ، زعفران ، زیره سبز، بهار نارنج، رز ، نعناع هندی ، یاس، لابدانیوم، انگور فرنگی سیاه، بوته وحشی جاوی ، لوبان ، مشک ، عود، بلسان پرویی اشاره کرد.

برند فرگرنس دو بوا
سال عرضه 2016
گروه بویایی رایحه های شرقی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترنج ، پرتقال، دارچین ، نارنگی، فلفل ، زعفران ، زیره سبز
اسانس میانی بهار نارنج، رز ، نعناع هندی ، یاس، لابدانیوم، انگور فرنگی سیاه، بوته وحشی جاوی
اسانس پایه لوبان ، مشک ، عود، بلسان پرویی
نمره کاربران
Amber Intense-فرگرنس دو بوا امبر اینتنس
رایحه
10
1 رای
ماندگاری
10
1 رای
پخش بو
10
1 رای
طراحی شیشه
9
1 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (1 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
9
طراحی شیشه
ارگاسم مغزی (ASMR) که از نظر فنی به آن پاسخ میانی حسی خودمختار می‌گویند، به تجربه حسی اخیرأ تعریف شده برخی افراد در پاسخ به محرکهای خاص اشاره دارد. این احساس بعنوان گرمای دلپذیر، سرخوش، گزگز و یا احساس آرامش توصیف می‌شود که بصورت امواج در سر، گردن و ستون فقرات ایجاد می‌شود. این پدیده اغلب توسط تجارب شنوایی، بصری و یا بویایی تسکین دهنده ایجاد می‌گردد. مجموعه ای از محرکهای آرامبخش ممکن است این تجربه را القاء کنند، مانند بونوازی برخی عطرهای به شدت ملایم یا به شدت شارپ، دیدگان ویدیوها یا تصاویری خاطره انگیز، صدای برس زدن مو (شانه زدن امتداد موهای پوست سر)، غذا خوردن و یا گوشنوازی به موسیقی بخصوص موسیقی هایی با ژانر آرامبخش که نت‌های اندکی آن را نواخته اند اما بسیار تأثیرگذار از نظر احساسی هستند.
احساس ارگاسم مغزی می‌تواند در دنیای واقعی (عدم خیال) ایجاد شود، اما اغلب به طور عمدی انجام می‌گیرد.
بعبارتی فرآیند ارگاسم مغزی صرفا برای تجربه آرامش محض در همان لحظه وقوع هست که مخاطب با فعالیت های روزمره زندگی خودش، مانند برس زدن موها یا پمپاژ عطرها در پوست و لباس خود، این حس را تجربه کرده و برای لحظاتی به آرامش می‌رسد و یا حتی با دیدن فیلم هایی که بازیگر محبوبش در آن فیلم بازی کرده است. برای مثال شاید شما عاشق فیلم های اکشن و ماجرایی باشید و هنرپیشه محبوب شما هم اغلب فیلمهای اکشن ماجرایی را بازی کرده است و شما با دیدن یک فیلم که در ژانر درام هست (غیر اکشن) و همین بازیگر محبوب شما در آن فیلم بازی کرده است، شما با اینکه علاقه ای به این نوع فیلمها ندارید اما بخاطر همین بازیگر محبوبتان به تماشای این فیلم راغب میشین و از ابتدای فیلم یه حس امنیت و آرامش در مغز شما ایجاد میشه که بخاطر همین بازیگر محبوب منتظر یه اتفاق اکشن ماجرایی هستین تا آخر فیلم، حتی اگر هیچ صحنه اکشنی در آن فیلم رخ ندهد.
ارگاسم مغزی به کمک عطرها میتواند با تنهایی مخاطب مبارزه کند و مخاطب مورد نظر را به دلیل خلق رویای غیر واقعی و باور پذیر بودنش، به انزوای همان مخاطب کمک کند. علاوه بر این، ارگاسم مغزی بواسطه عطرها ممکن است راهی برای افراد جهت افزایش احساس ارتباط ارائه دهد که به نوبه خود ممکن است بر سلامت جسمانی آنها تاثیر مثبت داشته باشد....
این عطر بپاس رایحه بسیار منحصر به فردش میتواند در شخص تن‌پوش کننده، ارگاسم مغزی را تداعی کند که طی آن، شخص تن‌پوش کننده هر چقدر هم از انزوا رنج ببرد، اما با تن‌پوش یا بونوازی این عطر، از انزوا لذت خواهد برد چراکه آرامشی را ایجاد می‌کند که همین شخص منزوی، ممکن است این عطر را به مانند ازدحام عموم در کنارش احساس کند.
رایحه ای از مرغوبترین میوه جات و ادویه جات که آکوردی بی مانند را خلق کرده اند تا مخاطب تن‌پوش کننده و مخاطب همراهش، با بونوازی این رایحه خاص و شفاف، آرامش محض را در زمان واقعی تجربه کنند و شاید رویای غیر واقعی را در زمان مکان واقعی تجربه کنند. تزئینی از روایح شرقی که ترسیم رویای باهم بودن را برای مخاطب تن‌پوش کننده و همراهش تداعی خواهد کرد....
کیفیتی یکتا در شفافیت رایحه با ماندگاری ۵ بار حرکت زمین به دور خود روی پارچه و ۵ تا ۷ ساعت روی پوست و پراکنش بسیار خوب تا ۱.۵ متری.
سپاس از همراهی و شکیبایی شما......
26 آذر 1401 پاسخ تشکر
24 تشکر شده توسط : Dragon کامبیز سخی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟