Dior - Sauvage Elixir

دیور ساوج (ساواج) الکسیر

مردانه
کد کالا : ATR-44993
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های معطر
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : دیور
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2021
کد کالا : ATR-44993
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 185
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
9,300,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    102
  • نمی پسندم
    20
  • - 25 سال
    11
  • + 25 سال
    74
  • + 45 سال
    4
  • روزانه
    28
  • رسمی
    60
تعداد رای های ثبت شده : 419
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

ساوج الکسیر عطری با غلظت فوق‌العاده زیاد است که طراوت نمادین و مشهور عطر ساوج را در روایح ادویه‌ای سرمست‌کننده‌ای در نت‌های میانی غوطه‌ور می‌کند. عصاره سفارشی و خاص اسطوخودوس و آمیزه‌ای از چوب‌های گران‌بها در این عطر به خلق امضایی نیرومند و باشکوه و ردی فریبنده و گیرا منتهی شده است. 
فرانسوا دماشی (عطرساز دیور) ساوج الکسیر را همچون شرابی خالص و ناب با استفاده از ترکیبات اولیه استثنایی و خاص ساخته است. غلظت این عطر به‌واسطه کیفیت استثنایی همین ترکیبات خام و ناب تا این اندازه چشمگیر است. ساوج الکسیر عطری‌ست منحصربه‌فرد و خاص، همچون ماه سرخ در آسمان شب.

برند دیور
عطار فرانسوا دماشی
سال عرضه 2021
گروه بویایی رایحه های معطر
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه اسطوخودوس ، چوب صندل سفید ، ادویه جات معطر
نمره کاربران
Sauvage Elixir-دیور ساوج (ساواج) الکسیر
رایحه
8.3
181 رای
ماندگاری
8.8
181 رای
پخش بو
8.6
181 رای
طراحی شیشه
8
181 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند دیور
اخبار برند دیور
عطرگرام
نظرات کاربران (111 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
7
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
7
طراحی شیشه
با سلام خدمت عطرافشانیهای عزیز
کریستین دیور...فرانسوا دماشی.. فرانسه...اینها اسامی بزرگی هستن ولی..
نمیدونم دقیقا چه اتفاقی افتاده.‌..
من دیروز نسخه اورژینال ۶۰ میل کار رو از نمایندگی دیور در خارج از کشور تهیه کردم..
بنابراین کوچکترین شبهه ای در اصالت کار ندارم..
ولی این محصول به هیچ وجه در حد انتظار من نبود...
نه پخش و نه ماندگاری قابل توجهی..
میدونم گرما و رطوبت هوا میتونه در پرفورمنس کار تاثیر زیادی داشته باشه..
به کارهای دیور و شخص دماشی کوچکترین شکی ندارم و به احترام اونها کلاه از سر بر میدارم..
اما...
مثل کسی شدم که گیاه گرون قیمتی خریده و به انتظار فصل شکوفایی اون نشسته...
Maybe another time..

06 تیر 1402 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : منوچهر جواد وزیری

9
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
8
طراحی شیشه
سلام خدمت دوستان عطرافشانی
این مدل الکسیر من از فری شاپ فرودگاه استانبول به تازگی تهیه کردم(نسخه ۶۰میل)
به جرات میتونم بگم بهترین فلنکر لاین ساواج از برنده دیور،از هر نظر که فکر کنین این عطر بی نقص هست,فقط کاش نسخه ۱۰۰میل که به تازگی وارد بازار شده رو میتونستم تهیه کنم..
در کل اگه از عطرای ادویه ای لذت میبرین،در خریدش شک نکنین،
سالم و تندرست باشین
30 آبان 1401 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 Dapper

9
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
8
طراحی شیشه
درود خدمت تمام دوستان
من به شدت نسبت به ساواج اولیه دافعه دارم ،دقیقا حسی که نسبت به بلو شنل هم دارم، یعنی به هیچ عنوان نمیتونم خودم این دوتا کار رو بپوشم و سردرد میگیرم،فکر میکردم این کار هم مثل نسخه اصلی ساواج هست،تا اینکه به اصرار یکی از دوستان تستش کردم و دیدم اصلا کوچکترین ربطی به نسخه اصلی ساواج نداره، با اولین تست از این کار نمیدونم چرا ناخودآگاه یاد پورانوم کبیر افتادم اگه اساتید دلیل این برداشت منو میتونن تفسیر کنن خوشحال میشم راهنمایی کنن
کار به شدت مردانه و شیکی هست ،اسطوخدوس و ادویه خیلی توی این کار بولده،اگه کسی مثل من عاشق این دوتا نت باشه قطعا از این کار خوشش میاد
پرفومنس بالا ،ماندگاری و پخش عالی
12 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 مانی والی‌زاده
احتمالا به خاطر نوت مشترک لاوندر که در هر دو عطر کارون پور ان هوم و این عطر خیلی پررنگ هست.
12 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 alireza .xx

10
رایحه
10
ماندگاری
9
پخش بو
8
طراحی شیشه
در یک کلام باید بگم که عطر فوق العاده ای است، من نسبت به عطر های گرم و شیرین حساسیت عجیبی دارم و هرگز سمتشون نمیرم، ولی الکسیر رو که چند بار تست کردم( روی پوست و لباس ) واقعا غافلگیر شدم از جذابیت و کیفیت رایحه این عطر فوق العاده، البته هنوز معتقدم قیمتش اصلا منطقی نیست و میتونست خیلی کمتر از این باشه و با این مبلغ میشه عطرهای خیلی مناسبتری خریداری کرد یا حتی چندین عطر خیلی خوب خرید.
24 خرداد 1402 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : سارا صالحی ع میرزایی
سلام، مثلا چه عطرهایی، میشه راهنمایی کنید
28 فروردین 1403 پاسخ تشکر

9
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
9
طراحی شیشه
تستش کردم خیلی عالی بود این عطر با توجه به اینکه ادو پارفوم سوواژ رو داشتم و تموم شد این بهترین عطر لاینه سوواژ هست طولی نمیکشه تا یکی دو هفته اینده ی باتل ازش میخرم و عکسشو در عطرگرام عرافشان منتشر میکنم

ی کار خاص و رسمی و کلاسیک فقد موندم چطور در دسته ی یک عطر روزانه رای دادن
28 تیر 1401 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : رضا یگانه 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆
درود بر شما شاهرخ عزیز

واقعاً جای تعجب داره!

Elixir اصلاً نمی‌تونه عطر روزمره باشه... سنگینی و صلابت این عطر باعث شده فقط مناسب محافل رسمی و جلسات مهم اونم در زمستان باشه (نظر شخصی).

با اینکه Sauvage EDP دارم، ولی Elixir با اختلاف بهتر عطر این لاین هست.

موفق باشید
05 مرداد 1401 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : رضا یگانه ممد
درود بر امیر عزیز

از تایید شما بابت سخن بنده سپاسگذارم

بنده فکر میکنم تست نکرده بعضیا رای دادند وگرنه با اون همه فضای ادویه ای سنگین و کلاسیک خودش محال ممکنه عطر روزانه باشه حتی در فِرست امپرِشن چه برسه که تکرارِ تست بشه

بنده سفارشش دادم احتمالا تا یکی دو روز اینده بدستم میرسه ولی هنوز که هنوزه از رو سمپل تست کردم نظر و نمره ای بهش ندادم تا باتل اصلی بدستم برسه ببینم با چی رو به رو میشم

[EDITED] 1401/05/05 18:19
05 مرداد 1401 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : ممد مهدی ارجمندی
متاسفانه بعضی دوستان نه دیده و نه شنیده رای میدن و این باعث گمراهی دیگر دوستان میشه...

ما اینجا هستیم که بِ هم کمک کنیم، امیدوارم این افراد از این بِ بعد با دید بازتری نسبت بِ این موضوع رای خودشونو ثبت کنن...

[EDITED] 1401/05/05 23:02
05 مرداد 1401 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : ممد صادق اف
سلام امیر آقا،الکسیر از کجا تهیه کردید؟!؟منم دوست دارم نسخه ساواج الکسیر ارجینالش رو خریدکنم اما نمی‌دونم ارکجاخریدکنم که خیالم راحت باشه؟
25 مرداد 1401 پاسخ تشکر
ببخشید که بنده پاسخ دادم اما عطر افشان موجود دارد و با خیال راحت میتوانید تهیه نمایید.اصلا مگر بهتر از عطر افشان داریم؟
25 مرداد 1401 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : عسکری فاطمه فیضی
درود بر شما

اگر قصد خرید مجازی دارید، بهترین فروشگاه همین عطرافشان هست...

موفق باشید
25 مرداد 1401 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : Perfumex عسکری
خود همین سایتی که داخلش سوال پرسیدین اورجینالشو داره
گالری ط....ر.....ی....ق.....ت کاشان هم داره اگر وارد پیج اینستاگرام بشید میتونید ازش سفارش بدید
25 مرداد 1401 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Perfumex عسکری
سلام
ممکنه نتیجه‌ی تستون رو بگید؟(ماندگاری و پخش)
09 مهر 1401 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : بابک

10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
شاهکار شاااهکار شااااااهکار!!! یک شاهکار به معنای واقعی یک رایحه مسحورکننده اگر میخواین بویی بدید که تمام کسایی که از کنارتون رد میشن رو میخکوب کنه الیکسیر بزنید بنظر من دنیای رایحه با این الماس سیاه ساخته دست دوماشی مجدد تعریف شد!
بهیچ عنوان تو این عطر دنبال بویی مشابه سوآژهای قبلی نباشین اصلا یه چیز فراتر از تصوری هست بمبی از بوهای اسپایسی شیک مردانه
02 مهر 1401 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : Shaghayegh 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆

10
رایحه
9
ماندگاری
10
پخش بو
7
طراحی شیشه
دیور ساواج الکسیر: یک شروع توفانی و پر آشوب ادویه‌ای، یک شکوه موندگار و یک فرود ملایم...
به نسبت نسخه پارفوم سنگین تر و رسمی تر شده مخصوصا با حضور نت‌های ادویه‌ای.
واقعا بی نظیره و پر باز خورد... خصوصا در فصول سرد.
04 دی 1402 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : ارش موسوی سانیار

سلام.
به محض تست گفتم این که همون دراکار نویره.
جناب دماشی هم که نوآوری خاصی انجام نداده.
فقط دوام زیادی داره.
پس علت این همه های و هوی سر این ادکلن چیه؟
میخواستم بدون تست بخرمش،چه خطری از بیخ گوشم گذشت.
29 آبان 1401 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : Sepehr s علی وفایی
سلام خدمت شما
ادوکلن دراکار نویر فضای آروماتیک و فوژه داره ، فضای آروماتیک این ادوکلن با روایح سبز همراه هست که این برخلاف فضای آروماتیک ساواج الکسیر هست ، ولی تفاوت فاحش این دو عطر و ادوکلن ، بخش فوژه ادوکلن دراکار نویر هست که حالت صابونی به این ادوکلن داده ، در حالیکه در عطر ساواج الکسیر چنین فضایی محسوس نیست.

[EDITED] 1401/08/30 09:41
29 آبان 1401 پاسخ تشکر
21 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 Fatimah

8
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
9
طراحی شیشه
سلام به دوستان خوش رایحه و عطر دوست
امروز پیشاپیش به خودم عیدی ساواژ الکسیر و کالان از برند مارلی و هدیه کردم 😁کالان که در قسمت خودش عرض میکنم اما ساواژ الکسیررر....
پسونده اغوا کننده را روی خیلی از عطر ها شنیده ام ولی تا به امروز به شخصه این لقب را به عود وود از برند تامفرد داده بودم البته عزیزان دیگری هم هستن که هم قطار این عزیز باشن
اما دیور ساواژ نسخه الکسیر بنده تقریبا تمام نسخه های ساواژ و تست کردم و نسخه ادوپرفویمش دارم. دوستی گفته بود که رگه هایی از نسخه edtدر الکسیر حس میشه که من با شش بار تست نتونستم هیچ شباهتی دریافت کنم ممکنه خنده‌دار باشه ولی رگه هایی از اترنتی ازش گرفتم و تا حدودی گایلارش دراکا نویر، ماندگاری فوق العاده قوی پخش تا شعاع سه متر حدود سه ساعت ارزش خرید نه از ده
03 اسفند 1401 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : پدرام محمدی دومان
سلام رفیق..من نسخه صد میلش رو همینجا گرفتم و متاسفانه بسیار بسیار موندگاری کمی داره در حد فاجعه کمه!!!...نمیدونم اگه از جای معتبر نگرفته بودم شک میکردم ب اصالتش،ولی با بررسی و تحقیق ظاهرا همه چیش با نسخه اصل برابره..اما بنظر دوستان مطلع ممکنه این ورژن صد میلش ک جدیدتره کلا با نسخه شصت میل دارای تفاوتهایی باشه؟!!!.اگه بحث شهر و ارتفاع و نوع پوست باشه که همزمان با خرید الکسیر از همینجا یک تام فورد امبر لدر هم گرفتم که اون عالیه و بسیار موندگار با پخش عالی و بوی محشر ..اما الکسیر رو نمیدونم چی بگم احساس میکنم پولمو دور ریختم🤨رایحش رو دوست دارم اما روی پوست چند نفر و لباسهایی با پارچه های مختلف تست کردم در مدت یک ماهی ک گذشته..بیشترین تایم موندگاریش حدود دو تا دو یاعت و نیم بود و پخشش که دیگه چیزی نگم بهتره..ساخت سال ۲۰۲۲ سمپتامبر هست..

[EDITED] 1401/12/12 10:14
11 اسفند 1401 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : Sepehr s الوین
منم ۶۰ میلشو بلایند بای از جای معتبر سفارش دادم ولی اصلا اون پخش و موندگاری که که راجع بهش میگفتن رو نداشت و کاملا نا امیدم کرد
11 اسفند 1401 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Sepehr s امیر علوانی
سلام و عرض ارادت دوست محترم
بسیار سپاسگزار از راهنمایی و پاسخ خیلی کامل و طولانی ک لطف فرمودید اما ذکر چند نکته...
اول اینکه قطعا هیچ ادعایی در حرفه ای بودن یا تخصص داشتن در این هنر و صنعت رو ندارم ،اما سالهای طولانی بعنوان یک مصرف کننده و مشتری رایحه کمی تجربه هر چند کم رو دارم..
اگه اینجا اومدم و نسبت به موندگاری الکسیر خودم نقد داشتم بعد،بررسی بیشتر از یک ماه و روی پوستها و همچنین لباسها با جنس پارچهای مختلف و نیز حداقل توی دو شهر با ارتفاع و دمای هوای مختلف داشتم ، رو عرض کردم..نه فقط دو تا پاف و اسپری روی پوست خودم😐
دوم اینکه درست میگید شاید عطر دیگه ای با پوست بنده یه جور دیگه عمل کنه تا الکسیر اما این نکته روی لباس ها و پارچه های مختلف صدق پیدا نمیکنه،حداقل نه روی همه موارد!!!..هر چند گفتم بخاطر مطمئن شدن از چند دوست خانم و اقا هم خواستم استفاده کنن و نظرشون رو بگن که...خوب فقط محض اطلاع در اخرین مورد یکی از اقوام حداقل دوازده تا پونزده پاف روی لباس و بدن اسپری کرد سه ساعت بعد توی مغازشون همکارش با گذاشتن بینی روی یقه فهمیده بود ایشون یکم بخودش عطر زدن ظاهرا😔 این شرایط رو برای دیور هوم اینتنس که دارم بعد از بیست و چهار یا چهل و هشت ساعت بعد میتونه درست باشه اما اینجا بحث دو سه ساعته با اون مقدار اسپری...!!
سوم هم از نظر روانی و اختلاف نرخ ارض و هزینه گزاف و انتظاری ک برای خریدار ایجاد میشه ..متوجه منظورتون شدم اما با توجه با پیشبینی و انتظاری که از اینده بازار و نرخ دلار و شرایط اقتصادی داشتم تصمیم به خرید همزمان چند عطر مختلف که در برنامم بودرو گرفتم، که دو تای اونارو از همین سایت محترم سفارش دادم بدون هیچ مشکلی دریافت کردم که در جریان هستید..پس بر عکس با توجه به افزایش قیمت بالایی که داشته و احتمالا خواهند داشت،حس رضایت بیشتره و کمتر ازون دیدگاه به قضیه نگاه میکنم ..
نکته دیگه اینکه ،گرفتن و تست کردن و خرید از برندهایی مثل لطافه و..اگه یه نگاه به خریداران و نظرات دوستان در پیجها و سایتهای مختلف بندازید کیه که بعد از اعلام تشابه دو رایحه و دیگر زوایا نگفته باشه اما این کجا و آن کجا..یا اینکه بعد از نت اولیه راهشون از هم جدا میشه و..شخصا اصالت خریدم رو ترجیح میدم تا ...اگه دقت کرده باشید من از... رایحه ...شکایتی نداشتم و کاملا راضی هم هستم،عالیه اقا... بحث موندگاری بسیار بسیار کم و طبعا پخش کمتر از نیم ساعته اونه(باور کن با ارفاق عرض کردم)...مطمئنم تایید میکنید برای منی ک رایحه رو پسندیدم موندگاری عطر اسد دلیل بر موندگاری الکسیر حداقل با توجه به گفته خودتون ک هر عطری روی هر پوستی ری اکشن مختلف داره، نمیشه..
و در اخر تنها شک و سوال من از دوستمون فقط این بود با توجه به اینکه نسخه صد میل نسبت به ورژن شصت میل این الکسیر دیر تر و بتازگی اومده ایا میتونه بحث تغییر یا ریفورموله یا هر چیزی که شاید من اطلاع ندارم باشه یا نه؟همین ،بسادگی ،🤗🤗 بازم ممنون که سعی کردید احساس بدم رو نسبت به این خرید..تغییر بدید اما متاسفانه هر چی از تام فورد امبر لدر راضی هستم،عالیه، این الکسیر نا امید کنندس و پول دور ریختنه...با کمال احترام
12 اسفند 1401 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : Mohamad الوین
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند منم با نظرات شما کاملا موافقم و در خصوص ماندگاری و پراکنش عطر ساواج الکسیر دقیقا با شما هم نظر هستم. نظر قبلی خودم برای عطر الکسیر بر این اساس نبود که عطر ساواج الکسیر واقعا ماندگاری و پراکنش خیلی بالایی داره و فقط خواستم مطرح کنم اگر تعداد پاف ها را بیشتر کنید شاید یکم پرفورمنس تغییر پیدا کنه. در رابطه با عطرهای کپی قانونی هم در اغلب موارد حق با شماست اما حداقل شرکت میسون الحمبرا از لطافه سعی کرده بیشترین قرابت را هم از نظر رایحه و هم از نظر پرفورمنس به عطر اورجینال داشته باشه و خودم عطر اسد رو با عطر ساواج الکسیر مقایسه کردم از نظر رایحه تقریبا 70 درصد مشابه هم هستند یعنی بیس هر دو در یک مسیر هست و حتی از نظر پرفورمنس هم واقعا در حد همدیگر هستند یعنی عطر اسد از نظر پرفورمنس بسیار مشابه عطر ساواج الکسیر هست که البته سیاست خود شرکت لطافه هست که ماهیت پرفورمنس رو بر مبنای عطرهای اصلی تولید می‌کنه که شاید با این کار میخواد اعتماد مخاطبان رو جلب کنه و بگه درسته شرکت ما کپی قانونی هست اما حتی پرفورمنس هر کدام از عطرهای کپی شده ما دقیقا مانند پرفورمنس عطرهای اصلی هست، و این کار بنظرم بسیار ارزنده هست چراکه اگر ماندگاری و پراکنش همین عطر اسد رو خیلی بالا تولید میکرد، مشتری که ابتدا عطر اسد رو خرید کرده بخاطر هزینه کمتر، با تجربه پرفورمنس خیلی بالا، احتمالا ترغیب به خرید عطر اصلی ساواج الکسیر میشه که اگر خرید کنه و هزینه 10 میلیون تومانی براش پرداخت کنه و ببینه اصلا پرفورمنسش راضی کننده نیست، واقعا از نظر روانشناختی دچار ناراحتی خواهد شد و قطعا پشیمان که پولش رو هدر داد..... من بنظرم تمامی عزیزانی که قصد خرید عطرهای اورجینال مطرح غربی رو دارند ابتدا عطرهای کپی قانونی همان عطرها رو از برند الحمبرا خرید کنند که هزینه تقریبا یک‌دهم عطر اورجینال پرداخت خواهند کرد و اگر از رایحه و پرفورمنس رضایت داشتند نسبت به خرید عطر اورجینال اقدام فرمایند. بنظرم خرید عطر کپی قانونی میسون الحمبرا از خرید دکانت یا سمپل عطر اورجینال بیشتر قابل بررسی هست چراکه خود حجم عطر در میزان پمپاژ گستره ی عطر تاثیر بسزایی داره و عملکرد بهتری خواهد داشت، چراکه ممکنه دکانت یا سمپل 1.5 میلی یه عطر اورجینال رو خریده باشند و موقع تن‌پوش دچار شک و تردید بشوند که چرا حجم 50 یا 100 میلی همان عطر موقع تن‌پوش پرفورمنس بالاتری از تن‌پوش کردن همان عطر با حجم 1.5 میلی لیتری نشون میده!!!!!
بنابراین شاید بهتر باشه با همان هزینه دکانت ۱.۵ میلی لیتر عطر اورجینال مطرح غربی، عطر ۵۰ یا بعضاً حتی ۱۰۰ میلی لیتر عطر میسون الحمبرا رو برای همان عطر اورجینال خرید کنند که حتی اگر این عطرها خطی هم باشند و فقط نت های پایه رو بیشتر آشکار کنند باز هم ارزش بررسی دارند چراکه در حداقل ممکن توانسته رایحه را به عطر اصلی مشابه تولید کنه و اگر از رایحه و پرفورمنس رضایت داشتند، نسبت به خرید عطر اورجینال اقدام فرمایند. معرفی عطرهای میسون الحمبرا در این محفل از طرف من، صرفاً بخاطر از دست ندادن هزینه اقتصادی عزیزان حاضر در این محفل نسبت به خرید عطرهایی که به دلیل عدم دسترسی ابن عزیزان به تست نزدیک از عطرهای اورجینال و بخصوص قیمت های گزاف این عطرهاست که واقعا برای من ناراحت کننده است که عزیزی چه آقا و چه بانو، هزینه زیادی رو واسه خرید یه عطر صرف می‌کنه و بعد اینکه به دستش میرسه میبینه پرفورمنس و یا شاید حتی خود رایحه هم اصلا مورد پسندش نیست و اون هزینه رو که شاید از خیلی خریدهای واجبش گذشت کرده بود برای خرید همین عطر، رو هدر داده و این واقعا تا مدتها برای این خریدار ناراحت کننده خواهد بود و نسبت به خریدهای دیگر عطرها حتی عطرهای ارزان قیمت هم، دیدگاه بد و ناراحت کننده ای رو براش تداعی خواهد کرد.
سپاس از همراهی شما و تمامی بزرگواران......
12 اسفند 1401 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : پرنیان سعید ون ورنبرگ
سلام فرشید
وقتی که کامنت شمارو خوندم ، دقیقا مشکل منم هست با پخش و ماندگاری الکسیر که دوستان خیلی تعریف .... کردن و از بین سه تا کاری که میخواستم تهیه کنم مارلی لیتون اکسکلوسیف ، امبر لدر پارفیوم ٫ طبق تعاریف دوستان این گزینه رو انتخاب کردم ٫ وقتی الکسیر رسید دستم با بچ کد 2G02 یی که داره کاملا بر خوردم به مشکلاتی که فرمودید و بسیار خورد تو ذوقم ولی باز ادامه دادم به پوشیدن و تست کردن دو سه هفته ای که بدتر شد بهتر نشد نظرم و اینقدر پشیمونم بابت هزینه که کردم روی اینکار
ولی از جهاتی تجربه شد که انتخابم رو نظرات تعاریف تمجید ... قرار ندم یا حرف دلمو گوش کنم ، چون دلم میگفت برو طرف مارلی لیتون اکسکلوسیف گزینه دوم امبر لدر پ و اخرین گزینه الکسیر بود که طبق نظرات از لحاظ ماندگاری پخش ... از دو گزینه دیگه بسیار کامنت مثبتش زیاد بود ، جالب اینه که دوستان میفرماییند تعداد پاف هارو زیاد کنید ، وقتی که من این کارو میکنم برای جبران ب شدت پرفورمنس راحیه بهم میریزه و اصلا کار خوش پوش ، راحیه ی برای من نمیشه حتی چندین دفعه کامنت منفی دریافت کردم به این علت ، حیف هزینه ی که کردم 😔
خلاصه هر دفعه الکسیرمو میبینم ....
( نظر دوستان مهترمه همگی و این برداشت شخصی خودم بود از پوشیدن این کار در حدود سه هفته ، و این قضیه م مهمه که شاید عده ی فقط طبق کامت مثبت هر کاری نظر میدن بدون اینکه تستی داشته باشن که این شاید دوستان رو گمراه کنه ، که قطعا در مورد بنده هم صدق کرد این موضوع )
موفق باشید ✌🏻💐
13 اسفند 1401 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : Mohamad TIMELESS
سلام سپهر عزیز
بله کاملا درسته حرفت و توی اینستا و حتی اینجا خیلی خیلی الکسیر ساواج رو تایید و تعریف کردن ...درسته که بحث سلیقه هست و نمیشه ب اون خورده گرفت اما در مورد موندگاری و پخش که دیگه سلیقه و طبع ادما دیگه ربطی نداره...خوشبختانه من همرمان با الکسیر دو سه ادکلن دیگه هم گرفتم که امبر لدر پرفوم هم همزمان با همین عطر رو از همینجا سفارش دادم که هر چی این نا امیدم کرد اون واقعا عالیه،البته رایحه ساواج واقعا خوبه و خیلی خوشم اومد اما پرفورمنس و..اون مسائلش نا امید کنندس..اما تام فورد امبر لدر پرفوم یه عطر جنتلمن با موندگاری و پخش عالی که واقعا بعد از دیور هوم اینتنس ک جند سال قبل خریدم تا گرفتن این پرفوم،نتونسته بود انقد منو بوجد بیاره..خلاصه عالیه با بازخورد های بسیار مثبت..فقط برای مشکل ساواج الکسیر من یه ازارو پور هوم دارم دویست میلش رو که موندگاری و پخش نسبتا خوبی داره و یجورایی هم شبیه هستن با الکسیر البته خیلی کم ،اما من چند روزیه که اول ازارو رو اسپری میکنم و همونجاها رو دوباره الکسیر رو میزنم..چاره ای نیست دیگه ولی با این کار حدودا دو سه ساعت پخش بو رو دارم..خلاصه هر کاری هم بکنم هر بار چشمم وسط عطر هام به این میوفته بازم افسوس میخورم برای خریدنش..راستی کد المسیر منم همونه و صد میل خریدم..نمیدونم بعضی از عطر های من با تعویض فصل و گذر زمان یه تغییرات مثبتی داشتن از لحاظ پخش و ختی خود رایحه..مثلا بولگاری بلک ک شبیه تایر ماشین هست یجورایی نسبت به سه ساله پیش بازخوردای بهتری میگیرم و طولانی تر شده موندگاریش..امید وارم الکسیر هر چند با رایحه محشری که داره اما اتفاق خوبی براش بیوفته ..ببخشید داداش طولانی شد..
13 اسفند 1401 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : derrick Sepehr s
سلام و ارادت دوست محترم
بله منظورتون رو فهمیدم...البته هنوزم با عرض پوزش برای کسی که تصمیم به خرید عطر برند داره من موافق خرید مشابه و ...نیستم اما اگه امکان خرید کار اصلی رو حالا ب هر دلیل که نداره،بله موافقم از امثال شرکت لطافه و..خریدش رو انجام بده و بازم موافقم این کار بهتر از خرید سمپل و ..هستش و بصرفه تر و منطقی تره...کاری که من برای کرید اونتوس انجام دادم..
در آخر سپاسگزارم ازتون و امید وارم شرایط اقتصادی و اوضاع درامد هموطنامون ب حدی خوب بشه که خرید عطر اصل یا برند دلخواه براحتی انجام بگیره...دور نیست اون روز...
13 اسفند 1401 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : اسماعیل برزگر nazanin
سلام عرض ادب
اره فرشید موافقم و شکی در خوب بودن راحیه ش ندارم ( البته که برای من کمی ادویه یش زیادیه )
شاید بمونه جا بیفته 😀 عرض کنم منم گذاشتم برای سال دیگه سن دار شه ببینیم چه گلی میخواد ب سرمون بزنه 😀
ولی خب یادش میفتم داغ دل تازه میشه
چرااااا لیتون اکسکلوسیف یا امبر لدر پ 🤦🏻‍♂️ اره امبرلدر پ یه کار چرم چوبی خوش راحیه ی و خیلیم دوست داشتی
تن درست موفق باشید 💐

[EDITED] 1401/12/14 11:00
14 اسفند 1401 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : TIMELESS Sepehr s
دوست عزیزم جنا سپهر ss
سلام
در خصوص تناقض در ریویوهای دوستانمان در خصوص ساواژ الکسیر یا هر عطر دیگری چند نکته به ذهن ام رسید که عرض میکنم :
- اولا غافل نشوید از فیک هایی که دقیقا و دقیقا در پکیج و باتل و حتی رایحه ی عطر در حد اعلای تشابه اند لیک فیک اند .
- یک شیشه عطر اصلی را سه برابر رقیق میکنند و در سه شیشه میریزند . چه شیشه ی اصلی ی خالی و چه فیک .
البته منظورم این نیست که عطر شما مشمول این اتفاق است بلکه فقط گفتم که شما و دوستان در جریان باشید .
- و اما در مورد تعداد پاف زیاد :
اگر در یک نقطه متمرکز شود افزایش ماندگاری و اگر در نقاط مختلف افشانده شود افزایش پخش را به دنبال خواهد داشت .
- در مورد تناقض ریویو : تعریف ماندگاری و پخش برای هر کدام از دوستان ما و ریویو نگاران متفاوت است . برداشت آن کاملا شخصی ست . یک عطر واحد را یک نفر بسیار ماندگار و نفر دیگر ضعیف تفسیر میکنند !
- هر شخص نسبت به برخی عطور یا مطلقا کربو یا با درصدی مختلف ، کم بو احساس میکند .
من شخصا برخی عطور را بسیار ضعیف حس میکنم در حالیکه اینگونه نیست ! مثل مگاماره !
و اما یک مورد مهم :
برخی دوستان ما میترسند در این سایت حرف راست گویند !
منظورم راست از نظر شخص خودشان است .
یعنی مثلا میترسند بگویند عطر فلان هیچ هم قوی نیست از نظر من و بسیار هم ضعیف است .
مورد هجمه قرار میگیرند و این در حالیست که اگر بگویند ، بقیه ی دوستان متوجه میشوند این از آن دسته عطوریست که برای برخی کم بوست .
خصوص و خصوص الان که اکثر عطرها سنتتیک شده اند و شک نکنید مابقی نیز خواهند شد و از خواص این مواد همین است که بر برخی قوی و برای برخی ضعیف جلوه میکنند .
اما از آنطرف موجبات سوء استفاده ی برخی را نیز فراهم میکند به کوبیدن برخی عطرها به دلایل خاص :)
اما در مجموع ، این بسیار کمک کننده است که هر کدام از دوستان هر حسی را که از عطرها میگیرند با خیال راحت بازگو کنند اما مجبورم دوباره بر این مورد تاکید کنم که :
از اصل بودن عطر خود مطمئن شوید !
چگونه ؟
بسیار ساده است . کافی ست رایحه ی عطر خود را با تست چند شیشه ی دیگر در چند مکان دیگر ( چه فروشگاه چه دوستانتان ) مقایسه کنید .
و در انتها :
ریویوها نباید کسی را گمراه کنند .
ریویوها چراغ راه اند برای یافتن مسیر . یعنی راهنمایی میکنند خوانندگان را که کدام عطرها را تست کنند تا به عطر مورد نظر خود دست یابند .
کسی که بدون تست عطر میخرد محکوم است به شکست ، مگر اینکه خوش شانس باشد یا مثل من همه ی عطور را دوست داشته باشد و تازه این زمانی ست که عطر اصل دریافت کرده باشد !
نباید کوتاهی ی خود را در خصوص تحقیق ، مطالعه و سپس تست ، که به شکست قطعی منجر میشود ، به حساب دیگران و ریویوها نوشت .
انشاله همه ی دوستانمان موفق باشند در یافتن بهترین ِ خود در دنیای بزرگ عطرها :)
با ارادت
14 اسفند 1401 پاسخ تشکر
27 تشکر شده توسط : عباس بهرامی farzad
دوست گرامی جناب سپهر عزیز اگر پخش بو و ماندگاری برای شما اولویت اولیه است باید عرض کنم که دو عطر دیگری که نام بردید از این لحاظ عملکرد ضعیف تری نسبت به الکسیر دارن
ماندگاریشون روی لباس بالای ۲۴ ساعت است اما اگر به الکسیر از لحاظ پخش بو نمره ی ۸/۵ بدیم
لیتون اکسکلوسیف ۸
امبر لدر ادو پرافوم ۷/۵ و پارفوم بین ۶/۵ تا ۷ خواهد بود
من هر سه کار رو دارم و دو کار قبلی رو فقط در پاییز میتونم استفاده کنم اما الکسیر عطریه که راحت برای من هم توی پاییز و هم زمستان جوابگو بود
اگر از اصالت عطرتون مطمئن هستین باید بگم که تعریف شما از مقوله ی پخش بو متفاوت از بازار امروزی است
شاید بهتر باشه که به سراغ عطرهای برند مانسرا یا عطرهای گولتیری برید
14 اسفند 1401 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : امیر علوانی بابک
دورود به جناب سخی گل
عرض کنم خدمت شما ، خیلی عالی بود و اموزنده برای بنده کامنت جابعالی در مورد پاف ...
خیلی متشکرم
در خصوص اصالت کار خب عرض کنم از عطرافشان تهیه میکنم و مابقی کار ها هم از عطر افشان تهیه میکنم فقط ، بنا به دلایل فراوان مهم ترینش اصالت که همه دوستان نظر مثبت دارند در مورد عطرافشان / مورد دیگه خیلی عالیه که قبل از انتخاب کاری تست کنیم بعد تصمیم بگیریم که متاسفانه در شهرستان بنده این امکان وجود نداد و حتی بازم این امکان مقایسه موجود نیست متاسفانه ، تنها مسئله که برای بنده حکم میکنه به انتخاب کاری کامنت های دوستانه و البته پشتیبای سایت که همیشه لطفشون شامل حالم شده و سپاس گذارم که اینقدر با حوصله جواب بنده رو میدن چون متاسفانه یا خوشبختانه من به راحیه عطر ... خیلی علاقه دارم و در همین ماه کذشته 6 تا کار خوب بلایند بای کردم البته با استرس 🤦🏻‍♂️ چون‌فقط ملاک انتخاب کامنت هاس برام ، ولی نظر بنده هم در مورد هر کاری بازگو کردن برداشت شخصه خیلی موافقم ، ولی خب تعدادیم هست که بدون تست ... فقط بنا به معروفیت کار یا ... کامنت چه مثبت چه منفی مینویسن که شاید گمراه کننده باشه ، به قول شما ریویوها چراغ راه اند اللخصوص برای امثال من که هیچ گزینه ی جز ریویوها ملاک انتخاب نمیشه / ولی خب در مورد این کار مخصوصا همه صحبت پرفورمنس بسیار بالا و دوستانی که گفتن مانند روغنه ... کردند مشتاق شدم ، خود بنده فقط فقط حتی در صفحه م کارهای که داشتم رو اضافه میکنم که جز علایقم هست یا نیس ، در مورد ریویو هم اصلن منظورم کوبیدن .... نیست گرچه زیاد اهل ریویو نیستم بنا به این دلیل باید خیلی خیلی بیطرفانه راحیه رو شرح بدی که بسیار برای بنده سخته علایقم رو دخیل ریویو نکنم ، اگر صحبتی کردم ، در اخر گفتم برداشت شخصیمه
البته صحبت خوبی کردید که بدون تست محکوم به شکست میشیم 👍🏼 ولی خب متاسفانه برای من جز این گزینه و یا سمپل که بازم فقط از عطر افشان تهیه کنم نیست اگر شانس یاری کنه برای موجودی سمپل مد نظر
خلاصه ممنونم از وقت که گذاشتید از صحبت های شما🙏🏼💐
14 اسفند 1401 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : TIMELESS nazanin
دورود پدرام مرادی 💐
درست میفرمایید کارهای اقای الکساندرو گولتیری ( ناسوماتو / اوورتو پاریسی ) کارهای دیگه شون رو شناختی ندارم اگه داشته باشن جز این دوتا برند / بینظرین و واقعا قابل تحسین
14 اسفند 1401 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : اشکان حدام TIMELESS
منم اینو تجربه کردم
البته نه با مگامار اصلی
شرکتی اون از الحمبرا
هیچ بویی حس نمیکنم
از همان دقیقه اول
و این فکر کنم ربطی به پر شدن مشام نداشته باشه
همچنین این مشکلو با اینترلود (اصلی) هم داشتم
16 اسفند 1401 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : کامبیز سخی Sepehr s
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند در خصوص فرموده ی شما مبنی بر عدم تشخیص و یا درک برخی روایح عطرها عارضم: شاید شما قبلا بیماری کرونا را تجربه داشتین و این کاهش تشخیص برخی روایح عطرها میتونه از عوارض همان بیماری کرونا باشه که در برخی افراد بر مبنای ژنتیک تفسیر و ترجمه ی بویایی میتونه متفاوت باشه و یا اگر در پایه ی بیماری کرونا هم نباشد، میتونه بصورت ژنتیکی از همان دوران کودکی برای تفسیر و ترجمه بویایی در برخی عطرها و یا حتی بوی برخی غذاها باشه. چراکه عطر میسون الحمبرا مگارا واقعا خیلی طوفانی هست در خنکی رایحه و ماندگاری و پراکنش که در کمتر معدودی از عطرهای طبع خنک پیدا میشه مثل این، ماندگاری و پراکنش بالایی داشته باشه. البته قبلا هم فرموده بودین که وقتی همین عطر الحمبرا مگارا را تنپوش کرده بودین، همکاران شما در محل کار عطر شما را بسیار سریع تشخیص داده بودند و ظاهرا گفته بودند که حتی آب شُرب هم طعم عطر شما را میدهد.... بنابراین با توجه به ماهیت ارزنده ی عطرهایی مثل الحمبرا مگارا و یا آمواج اینترلود، من فکر میکنم این عدم تفسیر بویایی شما برای اینگونه عطرها یا همان به دلیل عوارض کروناست و یا بصورت استعداد ژنتیکی در سلول های مسئول بویایی شما است. لطفا برای 6 ماه قهوه ی آسیاب نشده رو هر روز حداقل 6 بار به مدت 20 ثانیه بونوازی کنین و از قرص های جوشان مولتی ویتامین با طعم پرتقال هر روز صبح به محض بیدار شدن از خواب و قبل از صبحانه، با یک لیوان پُر آب خنک میل فرمایید تا اگر از عوارض کرونا باقی مانده باشد بتواند در طول بازه ی زمانی حداقل 6 ماهه سلولهای مسئول تفسیر و ترجمه ی بویایی شما را تقویت کند. اگر هم استعداد ژنتیکی برای این موضوع داشته باشین که هیچ مسیری براش موثر نخواهد شد. البته حتی ممکنه این تفسیر و ترجمه ی بویایی بصورت فاکتورهای محیطی مثل زندگی در اکوسیستم صنعتی با مه دودهای شیمیایی و یا سبک زندگی و رژیم غذایی در دوران کودکی تحت تاثیر قرار گیرد که برای این مورد هم با تغذیه مناسب از لبنیات بخصوص شیر سرد پاستوریزه (عدم جوشاندن دوباره) و مصرف ماست و سبزیجات در وعده های غذایی بصورت منظم، در بازه های زمانی خاص بتوان علاوه بر تقویت سیستم ایمنی و تراکم استخوانی، تفسیر و ترجمه بویایی هم را تقویت کرد. میل کردن صبحانه در ساعات اولیه ی سپیده دم بخصوص مصرف عسل موم شده برای بهزیستی بسیار حائز اهمیت است و انشاالله تمامی عزیزان سعی کنند در همان ساعات سپیده ی صبح صبحانه را کامل و مقوی میل فرمایند.
آرزوی بهروزی برای شما و تمامی بزرگواران...........
17 اسفند 1401 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط :  Someone Out There Saba  سعید رضایی شوشتری
ممنون از پاسخگویی و راهنمایی شما آقای اسعدی عزیز.
بله همینطور که قبلا گفته بودم تعداد پاف زیاد زده بودم و با اینکه خودم خیلی کم حس میکردم اما از نظر همکاران بوی عطر به شدت زیاد بوده و...
( با یکی دو پاف هم امتحان کردم و از نظر دیگران خوب بوده )
کرونا نداشتم و شاید من دارم اشتباه میکنم و بخاطر همون پر شدن مشام باشه
چون این مشکلو با اینترلود و بلک افغان هم داشتم که هر سه اینها معروفن به پخش بوی زیاد


17 اسفند 1401 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : Perfumex رضا یگانه

8
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
8
طراحی شیشه
سلام دوستان؛ درباره ادو تویلت ساواج بسیار صحبت شده؛ موافق و مخالف هایی داره و حتی برخی از دوستان برای دوست داران این عطر عبارت ساواج باز هارو استفاده می کنند که به نظر نامانوس هم نیست؛ گروهی که به برند مشهور و اصیل دیور ارادت ویژه دارند و بر مبنای همین ارادت طرفدار بدون چون و چرای دیور ساواج مردانه هم هستند؛ البته که نمیشه به سادگی از کنار برند دیور گذر کرد چرا که بسیاری از عطار های بنام دنیا با این برند همکاری داشتند و دارند و صد البته که بخش زیادی از شهرت فعلیشون رو مدیون دیور هستند؛ بسیاری از کاربران عطر افشان ادو تویلت ساواج رو تست کردند و ممکنه همین الان هم اون در گوشه کلکسیون یا ویترین عطرهاشون داشته باشند؛ قطعا همه ی ما همیشه نیم نگاهی هم به محصولات جدید به ویژه محصولات برند های خوشنام و پرآوازه داریم؛ تا حالا از خودتون پرسیدید که از یک عطر 2021 که نسخه اولیه اون 6 سال قبل و در 2015 تولید شده باید چه انتظاری داشته باشیم ؟ خب پاسخ این سوال وابسته به چند پارامتر هست ... نخست اینکه آیا عطر قبلی بازار فروشش رو از دست داده ؟ آیا این برند حرفی تو سینه داره و خواسته با محصول جدیدش اون رو بیان کنه ؟ برای فروش محصول جدید روی چه جغرافیا و چه طیف از مخاطبان فوکوس شده و ...؟ پاسخ این سوال ها در عطرهای نیش و لوکس قطعا به اندازه عطر های دیزاینری سخت نیست!

رسیدن به پاسخ این پرسش ها مستلزم کاوش بیشتر برای دستیابی به آمار موثق تر هست، البته که مطالعه متون طولانی از حوصله کاربران این فروم خارج هست و بنابراین بیشتر سعی میکنم که به رایحه و قدری هم به حواشی محصول بپردازم

خواسته یا ناخواسته باید دیور الکسیر رو بر مبنای مقایسه با جد نه چندان بزرگسالش تشریح کنم؛ دیور الکسیر شروعی تلخ تر از دیور ساواج ادوتیلت داره و این تلخی رو مدیون اسطوخودوس هست؛ این تلخی اولیه وجه تمایز ابتدایی دیور الکسیر با بقیه خانواده ساواج هست ...دیور الکسیر گرم تر و تیره تر هم هست و این گرمی رو به نظرم بیشتر از جوز هندی و به مقدار کمتر از دارچین گرفته...رایحه دارچین شفاف نیست و به سادگی نمیشه اون رو بیرون کشید اینجا دارچین در کنار بقیه ادویه ها قرار گرفته و فرصت روی منبر رفتن پیدا نکرده و بیشتر سعی کرده گرمابخش محفل ادویه ها باشه ... هل کمی شفاف تر هست و البته که اون هم در این محفل صرفا در ردیف جلوتر نشسته و ادویه هایی که دماشی اونها رو بهتر از ما میشناسه هم در ردیف های بعدی جا خوش کردند؛ ادویه ای بودن الکسیر نتیجه کار تیمی مجموعه ای از ادویه هاست و جوز هندی و هل کمی پرچم دار تر هستند و دارچین هم گرما بخش تر ! بنار این در مجموع ساواج معمولی ادویه ای تر با نت های شفاف تر نسبت به الکسیر هست چرا که گرما و تلخی الکسیر عرصه رو بر ادویه ها تنگ کرده !
از گرمی و تلخی الکسیر که بگذریم باید دود اون رو هم تحسین کنیم ... با تنفس های عمیق تر بودی دود رو بیشتر حس میکنید دودی گرم مثل بخور نعنا... مثل بخور آویشن ناب... این دود کاملا متعلق به سبزیجات معطر است و این حسی هست که من از این نوع دود گرفتم...

و اما از تشابه الکسیر و ساواج معمولی اگه بخوام براتون بگم به نظر در نت های میانی عطر همچنان رایحه مرکباتی تلخ که همون گریپ فروت میشه یکسان هست و اصالت ساواج با این رایحه حفظ شده؛ در الکسیر خس خس پررنگ تر از ساواج معمولی و در ساواج معمولی شمعدانی بسیار شفاف تر از الکسیر هست...

پس در مجموع الکسیر تلخ تر، گرم تر و دودی تر و در مجموع نافذتر و با پرفورمنس بسیار بهتر نسبت به ساواج معمولی است؛ از این بابت عرض می کنم که بسیار بهتر چون پرفورمنس ساواجی که همه میشناسیم رو در حد متوسط و نه بیشتر میدونم؛ در باره ماندگاری این عطر هم باید بگم که علی رغم تغییرات زیاد و بازآرایی رایحه این نسخه از ساواج هم از اون ماندگاری بسیار بالا که دوستان اون رو با تعبیر ماندگاری وحشتناک! بیان کردند برخوردار نیست؛ ماندگاری این عطر چیزی حدود 7 و در نهایت 9 ساعت هست... شروع الکسیر جذاب و اغواگرانه است و نگاه ها رو به سمت شما برمیگردونه ؛ شروع این عطر قدرتمند هست و اوج خودنمایی خانواده ساواج رو در شروع الکسیر شاهد خواهید بود...

بچ کد الکسیر 1H02 و بچ کد ادیشن ادو تویلت عطر من 6004 هست
11 دی 1400 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : الوین وحید جانانی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟