Lattafa Perfumes - Ajayeb Dubai Portrait

لطافه عجایب دوبی پورتریت

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-147838
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی :
عطار :
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : لطافه
کشور مبدأ : امارات متحده عربی
سال عرضه : نامشخص
کد کالا : ATR-147838
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 1
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

Lattafa Perfumes Ajayeb Dubai Portrait - لطافه عجایب دوبی پورتریت عطری مردانه - زنانه ، شیک و خوش بو می باشد .

لطافه عجایب دوبی پورتریت

اسانس های بکار برده شده در این عطر پرتقال، لیمو ترش، یاس، گل اوسمانتوس ، انبه ، مشک ، کهربا، چوب صندل سفید ، عود می باشد.

برند لطافه
کشور مبدأ امارات متحده عربی
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه پرتقال، لیمو ترش
اسانس میانی یاس، گل اوسمانتوس ، انبه
اسانس پایه مشک ، کهربا، چوب صندل سفید ، عود
نمره کاربران
Ajayeb Dubai Portrait-لطافه عجایب دوبی پورتریت
رایحه
0
بدون رای
ماندگاری
0
بدون رای
پخش بو
0
بدون رای
طراحی شیشه
0
بدون رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (1 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
«عجایب دوبی» عطری مناسب تابستان و هوای گرم و مرطوب هست. با بوی غالب انبه آغاز میشه. خود انبه، و نه مربا یا شربت انبه. یعنی ترشی انبه کاملا حس میشه. این بو تقریبا تا آخر باقی میمونه و یک جاهایی گیاهانی (احتمالا ازمانتوس) هم سر و کله شون پیدا میشه. اما بعد از تقریبا یک هفته استفاده ی مرتب و با عشق از این عطر، به نظرم رسید که حالا کاملا ته بوی عود رو احساس میکنم. حتی از همون ابتدا اگر خیلی دقیق بشید در کنار مانگو رگه هایی از عود هست و در پایان بعد از ۴-۵ ساعت آنچه باقی میمونه در واقع عود هست.
این شکل استفاده از عود برای من خیلی عجیب هست و شاید خوشایندترین و ملایمترین شکلی هست که بشه با عود مواجه شد. عجایب دوبی ضمنا یکی از قشنگترین شیشه ها در کلکسیون من هست، و خود شیشه به شکل عجیبی آدم رو یاد خوردن یک نوشیدنی خنک در گرمای تابستون میندازه.

در کل، همه چیز عجایب رو دوست دارم به غیر از اینکه ترجیح میدادم کمی شیرین تر باشه. و جدیدا متوجه شدم لِیِر کردنش با عطرهای شیرین وانیلی یا نارگیلی این کسری رو برطرف میکنه.
10 شهریور 1402 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : مصطفی رجبی مهربد
شهرزاد خانم شما Lattafa Perfumes - Yara Tous رو تست کردین ؟ اگه تست کردین میشه لطف کنین این دو تا عطر رو با هم مقایسه کنین
هر دوتا بوی انبه دارن میخوام بدونم چه فرقی با هم دارن
25 اسفند 1402 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : سميرا_ال
من فقط یارا صورتی رو تست کردم که صد در صد به این عجایب ترجیحش میدم. ته بوی عود عجایب گاهی میتونه آزاردهنده باشه. ضمن اینکه شیرینیش برای من که خیلی شیرین پسند هستم به وضوح کمه. در عین حال به نظرم عجایب عطرباکیفیتی هست. موقع لیر کردن با یه عطر شیرین استوایی البته ایده آل میشه. دیشب با cheirosa 62 از برند sol de janiero لیرش کردم و موقع خواب دیدم غرق در یه بهشت مانگویی استوایی شدم. احتمالا لیر کردنش با هر عطر گورماندی، مثلا الی ساب گرل آو ناو، هم عالی بشه. ضمن اینکه برای هوای خنک ایده آله. (به غیر از ته بوی عود.) فقط میخوام بگم اون مانگوی شیرین کرمی ای که منتظرش هستید نیست.

حالا بریم سر یارا. یارای صورتی یه شیرتوت فرنگی هست با رگه های واضحی از میوه های استوایی. من بی برو برگرد عاشقش هستم و به نظرم خیلی ارزش خریدش بالاست. از ورژن سفید یارا هم زیاد تعریف شنیدم. اگر اشتباه نکنم ورژن نارنجی یارا مانگو داره که متاسفانه باهاش آشنا نیستم. در کل ولی بخوام بگم، ریویوهایی که از عجایب دوبی دیدم همه بهتر از یارا نارنجی توصیفش کردن.

ولی تفاوت عطرهای عربی با اروپایی های درجه یکی که مثلا در عطرافشان میبینیم همینا هستن. هیچ وقت انگار هیچ کدوم کامل پرفکت نیستن و همیشه یه چیزی آف هست. در حالی که درباره اروپایی ها فوقش میگیم این بو سلیقه ی من نیست. چه نژادپرستانه شد کامنتم! دقیقتر بخوام بگم، احتمالا اینا به خاطر اینه که صنعت عطرسازی در کشورهای عربی صنعت جدیدتر و نوپاتریه نسبت به غرب. پدرم مادربزرگی داشت که همیشه از دکتر رفتن امتناع میکرد و میگفت: «من نمیذارم این دکترا رو من دکتر بشن!» کلا به آزمون و خطا و تجربه کردن جامعه پزشکی اعتقاد نداشت. اما ما. ما بخیل نیستیم. ما اجازه میدیم صنعت عطرسازی عربی رو ما عطرساز بشه.

مریم خانم امیدوارم که خیلی گیجتون نکرده باشم. به نظرم هر کدوم براتون جذاب تره بخرید و تجربه ش کنید. دنیا دو روزه.
27 اسفند 1402 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : مریم طبری جواد وزیری
خیلی متشکرم شهرزاد جان .خیلی لطف کردین وقت گذاشتین برای جواب دادن به سوالم . امیدوارم سال خوبی در پیش داشته باشین
28 اسفند 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : علی مروانی نیا شهرزاد

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟