AMOUAGE - Opus XV – King Blue

آمواج اپوس 15 کینگ بلو

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-147725
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
مشخصات تولید
نام برند : آمواج
کشور مبدأ : عمان
سال عرضه : 2023
کد کالا : ATR-147725
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 440
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
22,000,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    1
  • - 25 سال
    1
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 6
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

AMOUAGE Opus XV – King Blue - آمواج اپوس 15 کینگ بلو

محصول سال 2023 می باشد و در گروه بویایی شرقی چوبی که عطرهای بسیار جذابی را در خود جای داده است، قرار دارد. و عطار آن حمید مراتی کاشانی، الکسیس گروگون می باشد . از اسانس های بکار برده شده در این عطر می توان به نارنگی ماندارین، انگور فرنگی سیاه، فلفل صورتی ، کهربا، صمغ کندر ، نعناع هندی ، چوب صندل سفید ، چرم ، درخت بلوط ، عود اشاره کرد.

برند آمواج
عطار حمید مراتی کاشانی، الکسیس گروگون
سال عرضه 2023
گروه بویایی شرقی چوبی
کشور مبدأ عمان
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه نارنگی ماندارین، انگور فرنگی سیاه، فلفل صورتی
اسانس میانی کهربا، صمغ کندر
اسانس پایه نعناع هندی ، چوب صندل سفید ، چرم ، درخت بلوط ، عود
نمره کاربران
Opus XV – King Blue-آمواج اپوس 15 کینگ بلو
رایحه
9
5 رای
ماندگاری
7.2
5 رای
پخش بو
6.8
5 رای
طراحی شیشه
9.4
5 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند آمواج
اخبار برند آمواج
عطرگرام
نظرات کاربران (2 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
10
رایحه
10
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
همین الان که دارم مینویسم رایحه بینظیرش (درای داون) کل فضای اتاقم رو پرکرده، دیروز غروب دو پاف اسپری و دو ساعت بعدش با دو پاف دیگه (برای اطمینان از نشون دادن قدرتش) اطراف گردنم زدم و وارد یکی از فروشگاه های بزرگ، کامل، کم نظیر و قدیمی شهرم شدم و همینجور که محو محصولات فروشگاه بودم و یکی از فروشندگان داشت دو تا از تازه لانچ شده های کلایو کریستین (تاون اند کانتری و کرب اپل بلوسوم) رو برام تست میکرد یجور متعجبانه (انگار که بهم نمیومد چون نیمه اسپرت پوشیده بودم) گفت: "دیگه نمیتونم نپرسم، کینگ بلو زدین یا سیلورعود؟!" گفتم کینگ بلو، گفت تا اینجا ۴ تا کار قوی (دوتا از کلایو و یک کار از فراگرانس دو بویس 'میلانو' و یک کار از دِالمار 'سوییت') براتون تست کردم هنوز دارم رایحه عطر شمارو حس میکنم.
من خیلی آدم اهل مهمونی و مجلسی پوشی نیستم ولی قید خیییلی کارها رو (از ۶ تومن تا ۲۲ تومن) زدم تا رویال توباکو و رکلس لدر توی کلکسیون کوچیکم تنها نباشن.
قصد بدی از گفتن این حرفا ندارم. باورش سخته ولی تقریبا تمام حقوق ماهیانه ام رو عطر میخرم و این کار احمقانه ترین کاریه که میشه تو این شرایط بد اقتصادی یه آدم انجام بده ولی برای فرار از گذشته، اضطراب، افسردگی، بی خوابی و رسیدن به کمی آرامش آدم هرکاری میکنه.

""عطربازی یکی از مقدس ترین کارهاست'"
25 اسفند 1402 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : امید complihanicated

سلام و احترام به دوستان عزیز عطر افشان:
King Blue نسخه 15 مجموعه لایبری اپوس آمواج عطریست عود محور با تراوشاتی بسیار تیز و ترش از نت های سیتروسی که از میانه های راه درگیر آکوردهایی بسیار خشک از روایح چوبسان خواهد شد.
King Blue شروعی بسیار عمیق، قوی، دارک و غنی از عود دارد که به اعتقاد من جنس عود تشابهاتی با نسخه سیلور عود از همین لاین را از خود بروز میدهد.
خیلی سریع هاله ایی کاملا نرم و ترش از نتی فروتی با غبه و تحکم نارنگی ماندارین به کار تزریق می شود که شدت و خفگی و فوران عودی اولیه را کمی تقلیل خواهد کرد. این مرحله از عطر بسیار جذاب و تقریبا یونیک طراحی شده و ترکیب بدیعی از عود و نت های سیتروسی- فروتی رو به مخاطب عرضه خواهد کرد.
میدل نت عطر ،با حفظ آکورد عودی ، سویه هایی آمبری و صمغگون را با حسی نیمه شیرین از خود را به نمایش خواهد گذاشت. قابل ذکر هست که بواسطه نت های سیتروسی ونیمه ترش فروتی، عود حالتی جذاب و تلطیف شده دارد و بسیار خوش پوش و خواستنی عمل خواهد کرد.
درای داون کار هم مجددا با حفظ آکورد عودی و سیتروسی آغازین، درگیر رگه هایی خشک از نت های چوبی خواهد شد. نت جذاب و تقریبا جدید Oak که به تازگی مورد توجه خیلی از عطاران شده است ، در این عطر و در مرحله درای داون خیلی شفاف و گیرا به کار گرفته شده است. حضور نرم و خامه ایی از صندل وود در ادغام با آکوردی خفیف از پچولی خاکگون، در کنار روایح چوبی درای داونی بسیار ریچ و لوکس رو برای این عطر رقم زده اند.
پرفومنس و کیفیت نت ها بسیار بالا طراحی شده و ماندگاری خوب و پخش نسبتا بالایی رو تا مرحله میدل نت برای این کار در نظر گرفته اند.
شاد و سلامت باشید.
17 مرداد 1402 پاسخ تشکر
29 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه علی
و اینکه عطر در ابتدا بین وجه انیمالیک و گیاهی بازی میکنه. احساس میکنم یک نتی در این عطر و عطر اتلیه دس اورس لارمز دو دیزرت مشترکه که در هیچ کدوم هم بهش اشاره نشده . یک گیاه در خراسان شمالی هست که اسم علمی ش رو نمیدونم
23 مهر 1402 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : Perfumex قاسم مسعودی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟