1/1

درج نظر برای محصولی که نیست

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 7 سال پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :درج نظر برای محصولات ناموجودمراحل انجام کار

درج نظر برای محصولات ناموجود

با سلام و احترام خدمت کاربران گرامی

به اطلاع می‌رساند با امکان جدیدی که در سایت قرار داده شده شما می‌توانید برای محصولی که در سایت وجود ندارد نظر درج کنید.

مراحل انجام کار

برای این منظور لازم است در صفحه یکی از محصولات، زیر کادر درج نظر گزینه صورتی رنگ ثبت نظر برای محصولی که نیست را انتخاب کرده و در صفحه مربوطه، اطلاعات آن محصول را به همراه نظری که در مورد آن دارید درج نمایید.

به این ترتیب دیگر لازم نیست برای ثبت نظر خود در مورد محصولاتی که در سایت نیستند به درج نظر ذیل محصولات دیگر اقدام کنید و کافی است محصول مورد نظر خود را به ما پیشنهاد کنید.

محصول پیشنهادی شما بررسی و در صورت مناسب بودن حداکثر طی 1 روز کاری به همراه نظر درج شده به سایت اضافه خواهد شد.

بیشتر بخوانید : فعالسازی مشاهده پروفایل کاربران فعالسازی مشاهده پروفایل کاربران

 

نظرات کاربران (483 نظر)
سلام دوستان، اینو اینجا مینویسم که به شخص خاصی برنخوره،چون منظورم هم یک فرد خاص نیست و همین اول اعلام کنم واقعا قصد ایجاد تنش و درگیری ندارم چون از حوصله خودم و همه جمع خارجه. این چیزی که میخوام بگم شاید حرف خیلی از آدم های درست این سایت باشه ولی به هر دلیلی تاحالا کسی مطرحش نکرده. وجدانا تا حالا دیدید یه خانم بیاد اینجا بگه یه ادکلن بهم معرفی کنین که مردا رو جذب کنه بیفتن دنبالم؟؟!!(حالا شاید بعضیا که با بنده دشمنی شخصی دارن بیان به اسم خانمها اکانت فیک بسازن بخوان ما رو ضایع کنن،گفتم همینجا هشدارشو بدم)چندبار از لفظ جنس مخالف استفاده کردن؟!چندبار کلمات رکیک استفاده کردن؟چندبار توهین کردن؟تقریبا به اندازه اپسیلن بوده شاید،اما بعضی آقایون چطور؟؟!پاسخ رو به عهده خودتون میذارم.
بیایید در زمانه ای که اکثر متولیان فرهنگی این کشور در خواب ناز هستند و اتفاقا ضد فرهنگ عمل میکنند و بودجه های کلان رو به بی ربط ترین و بدترین شکل هزینه میکنند و مثلا تصویر خونریزی و سر بریدن رو نشون میدن اما تصویر ساز و آواز و هنرنمایی رو نه خودمون دست به دست هم بدیم و بیش از این بانوان نجیب و محترم این سرزمین رو با کلام و رفتار خودمون تحقیر نکنیم. به یاد داشته باشید که مردان بزرگ هم در دامان زنان بزرگ پرورش داده میشن. کمی به فکر آیندگامون هم باشیم،بیایید ایرانی بزرگ و زیبا رو به نسل های بعد تحویل بدیم با رعایت مواردی هرچند جزئی اما مهم. ممنون که خوندید.
19 آذر 1396 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : محسن هادی موسوی
احسنت آقای سوراکی حرف درست رو باید تحسین و حمایت کرداینطور دیگه مجالی برای الفاظ رکیک و نظرات بی ادبانه باقی نمی مونه اختلاف نظرها برای یه عطر نباید موجب توهین بشه شخصیت و کرامت انسان خیلی بالاتر از یه عطر هست
19 آذر 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : TH_MEN سوراکی
سوراکی عزیز سلام
واقعاً این داستان خیلی خنده داره.یه موردی بود که آقایی نامزد کرده بود ،اومد این جا گفت: عطری میخوام که نامزدم نه یک دل ،صد دل عاشقم بشه خخخخخخ
بابا جان یه همچین عطری وجود نداره.عطر فقط میتونه ویژگیهای شما رو دو چندان و آشکار کنه.
اگه آدم زیبایی هستی ،زیباترت میکنه.اگه آدم قوی هستی ،قویتر نشونت میده.
اگه اعتماد به نفس بالایی داری ،اون رو دو چندان میکنه و تحویل خودت و دیگران میکنه.
حالا اگه در تو چیزی برای عرضه نیست، عطر بیچاره چکار میتونه برات بکنه؟
19 آذر 1396 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : رابین هود علیرضا
بله بسیار جالبه !
اصولا عرف بانوان بیشتر از اقایون براشون جلب توجه مهم هست ( جدا از اینکه هر انسانی دوست داره جلب توجه هست)
اما بنده اینجا میبینم موضوع 180 درجه فرق داره!
اقایون قبل از اینکه درباره کیفیت رایحه بپرسند اول درباره ی بازخورد اون عطر میپرسن!
انگار اصلا براشون اهمیتی نداره که شاید خودشون نتونن اون رایحه رو تحمل کنند.
عجیبه که من به ندرت این رو توی نظرات بانوان میبینم.
ولیکن اقایون بازخورد در صورتی امکان پذیره که شما حتی رغبت کنید اون عطر رو استفاده کنید !
و دوم عطر اول از همه لذت برای خود طرف هست،
بعد برای اطرافیان.
بنده با نظریه ی بازخورد مخالفم، اما برای بیشتر افراد جزو استاندارد هاست که در کنار "بقیه ی"ملاک ها قرار میگیره.
اما برخی افراد فقط "یک"ملاک دارند "بازخورد" !!
21 مهر 1399 پاسخ تشکر

با سلام خدمت دوستان عزیز . چند وقتی میبینم با رفتن جناب ایکاروس هنوز دعواها ادامه داره میخواستم یه مطلبی رو عرض کنم من از روز های اولی که ایشون به سایت وارد شدن و کم کم خودشون رو معرفی کردن و مارو از رویو ها و نقد نظراتشون بهره مند کردن یادمه. بحقو به انصاف اگه کسایی که مقوله عطرو ادکلونو جدی دنبال میکردن سایتها و وبلاگهای فروشو رصد میکردید اکثرا کارهای دیزاینری رو تبلیغو و میفروختن دیگه خیلی جلو میرفتن کارهای تام فورد و امواج کارهای لاچریشون بود.دیگه کی مثل ایکاروس بیاد برند های جوی واندی تاورو پرفیوم د امپایرو وغیره رو معرفی کنه بعد دست بزاره رو چند تا کاره هر برند بعد ببینید درصد فروش هرکدوم تو سایتا رو وبابی شد که اکثر فروشندها هم جرات به خرج دادن کارهای نیش دیگه رو وارد کردن.یه جایی آقای ایکاروس گفته بود حدود 100ملیون تومن خرج کرده بود و عطرو ادکلن خریده بود .بعد شما سیل و هجمه نیش کنایه ایراد و توهین که ایشون این همه پولو چطوری دلش اومده خرج بیهوده کنه از کجاآورده بعد یه امار از گرسنه های ایران دادنو اصلن مگه این دماغ لامصب چقدر ارزششو داره که این همه خرجش کنیم..الان خودم این چند ساله 5،6تومن فقط خرج سمپلو دستریز کردم درحالی که هنوز کارایی که تو لیست خریدم هستو نخریدم.این حرفمو جناب کبیری خوب میفهمن.حالا یه فردی پیدا شده علاقه و هزینشو داره و بجای ما زحمت تستو میکشید به ما معرفی میکرد .خداشاهده تو لیست سمپلهای آخری که حدود 100تا میشد به زور یکی به دلم نشت .واقعا برام فاجعه بوداینو عطر بازا میفهمن که بعد از یه مدت دیگه هرکاری رو نمیپسندی پیدا کردن اون چیزی که میخوای خیلی برات وقت گیر و پر هزینه میشه هر چند که بخوای فقط سمپلشو تهیه کنی.حالا ضرب کن این مبلغو به تعداد دوستاران عطر ببین چه مبلغ بالایی میشه.البته الان دیگه دستم اومده هر برندی به ضرس قاطع یه کار عودی یه کار وتیوری یه کار پچولی و یه گل رزی داره که تکرار مکرراته وهروقت تو هرلاینی ببینم نمیخرمش. اینو گفتم که ارزش افرادی مثل جناب ایکاروس معلوم بشه . حالا که دیگه ایشون تصمیم به ترک فضای مجازی گرفتن به نظر ایشون احترام بگذاریم و پشت سر ایشون حرفی نزنیم و این بحثو تمومش کنیم.هرچند که بنده معتقدم اگر ایشون کمی خویشتن داری میکردن و جواب کسی رو نمیدادن فقط به ریویو نویسی ادامه میدان . ما ازحضور گرمشون بینصیب نمیشدیم.ممنون از توجهتون.
14 مهر 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : marjanmohamadi هادی موسوی

سلام دوستان آیا کاری وجود داره که با قیمت کمتر شبیه پرایوت لیبل،سایکدلیک و له ژو سون فه باشه؟با تشکر
02 مهر 1396 پاسخ تشکر
پاسخ به علیرضا
علیرضای عزیز باقیمت کمتر نزدیکترین رایحه به پرایوت لیبل شاگیا ازبرند مارلی با پخش وماندگاری کمتر والبته نه به حرفه ای وپیچیدگی پرایوت لیبل وبه سایکدلیک تقریبا گرلن له اینستنت د گرلن پور هوم اکستریم با قیمت کمتر، البته گرلن بیشت کاکایویی است تا پچولی محور
02 مهر 1396 پاسخ تشکر
زاپاتای عزیز ممنون از توضیحت،پاینده باشی
02 مهر 1396 پاسخ تشکر
از پرایوت لیبل بعد از چند ساعت کمی بوی شاگیا مارلی احساس میشه ولی به قول زاپاتای عزیز پرایوت لیبل خیلی حرفه ای تره.
02 مهر 1396 پاسخ تشکر

سلام،جناب سام میشه عرض بفرمایید که اگر قبلا مطلبی در مورد عطرهای Rio نوشتین زیر کدام محصول هست که مطالعه کنم اگر خیر میشه لطف بفرمایید و توضیح بدین که از نظر رایحه و پخش و ماندگاری تا چند درصد تفاوت دارن و به نظر شما آیا برای سلامتی مضر نیستن؟؟چرا که در حجم مشابه حتی اسانس هم گران تر از اونا در میاد،یه عده میگن علت این تفاوت قیمت اساسی پول برندهای معروفشون هست..
پوزش بابت سوالات زیادم از جنابعالی..امیدوارم به پای علاقم به مقوله عطر بذارین و بنده رو ببخشین..
29 مهر 1395 پاسخ تشکر
سلام جناب سام،لطفا اگر وقت کردید پاسخ منم بدین،سپاس گزارم.
30 مهر 1395 پاسخ تشکر
درود Joker عزیز,

عذر میخوام من سؤال شما رو ندیدم دوست من.

من متوجه منظورتون از Rio نمیشم Joker عزیز . تصور میکنم مطلب ایکاروس عزیز رو در پاسخ به دوست دیگری میفرمایید.
امیدوارم اشتناه نکنم, چون با این واژه Rio غریبه هستم. اگر منظورتون عطر های باز هست, اطمینان دارم ایکاروس عزیز در پاسخ به یکی از دوستان در موردش توضیح دادند.شخصا در طول تجربه و محیط اینجا با فروش اسانس برخورد نداشتم و گویا فقط در ایران این رویه ی فروش عطربصورت باز, تستر و اسانس رایج هست. طبیعتا دوست من پیشنهاد من این هست که به هیچ قیمتی محصولی که اطلاعی از پیشینه و ساختش ندارید ,به پوست بدنتون نزنید. از تستر گرفته تا اسانس و و و
30 مهر 1395 پاسخ تشکر
جناب سام عزیز
قصور از بنده و طرز نوشتن گنگم هست،باید قبل از Rio واژه ی برند رو به کار می بردم و توضیح میدادم که همون برندی که کار کپی قانونی میزنه اما با قیمت بسیار پایین تر،تحت عنوان Rio collection که توی صفحه اصلی سایت در قسمت پر فروش ترین ها دو نماینده داره، ریو اویتوس و ریو فور اورکید.ممنون.
30 مهر 1395 پاسخ تشکر
Joker عزیز,

از این کمپانی شناختی ندارم و خبری هم از اون در مارکت های درست نیست. .
تلاقی واژه ی کپی و قانونی رو هم تابحال نشنیده بودم !! پیشنهاد میکنم شما هم نشنیده بگیرید.Joker عزیز ...
برقرار باشید .
01 آبان 1395 پاسخ تشکر

سلام وقت بخیر . مدیر محترم سایت سوالی داشتم :
من 22 سالمه و یه عطر دخترونه خیلی خوشبو میخام که پخش بوش خیلی بالا باشه . تو ترکیبات عطر هم وانیل و مریم و یاس داشته باشه .
لطفا اگه میشه راهنماییم کنید. با تشکر
13 دی 1395 پاسخ تشکر

L'Artisan Mon Numero 10
سلام به همه ی دوستان عزیز
من سمپل این کار رو اشانتیون گرفتم.یک کار ادویه ای،چوبی کلاسیک با اجرای مدرن اثر عطار کبیر برتراند دوشافو.
کار با دوز بالای بخور و دارچین شروع میشه و در ادامه هل و چرم رایحه ی ادویه ای کار رو بالانس و تعدیل و خوشمزه میکنند.
بسیار این کار فضایی نزدیک به شنل اگویست داره ولی من این کار رو بیشتر پسندیدم که به نظرم بخاطر خاصیت نیش بودن این کار هست.همین طور دست پخت عطار این کار که من عاشق کاراش و کاراکتر هنری ایشون هستم.
لازم میدونم این رو اضافه کنم که من از روایح ادویه ای و بخصوص دارچین اصلا خوشم نمیاد ولی این قدر این کار Rich و غنی هست که چه کسی از روایح ادویه ای خوشش بیاد یا نیاد ،باید سر تعظیم جلوی این اثر فرود آورد.
من از ۱۰ بش ۸.۵ میدم.
09 شهریور 1395 پاسخ تشکر

سلام به مدیر عزیز عطرافشان
لطفا لالیک اورینتال زینک رو هم به محصولات اضافه کنید تا دوستان با تجربه نقدش رو بنویسند،با تشکر
22 مهر 1396 پاسخ تشکر

درود بر دوستان
عزیزانم حسن کبیری، فریار،سام،ایکاروس و باقی عزیزان
پوزش بابت غیبت میان مدت
سعی کردم کلیه کامنتهای این مدت دوستان را بخوانم.
حظ وافر بردم از نوستالژی فریار گل و سام عزیز ذیل فکر میکنم گرلن وتیور و اپیوم.
به سام توصیه میکنم حتما نهنگ عنبر رضا عطاران را ببین.
عزیزان تهیه بیش از 40 سمپل گوناگون دراین مدت علاوه بر خوبیهایی که همه اطلاع دارید، باعث تعدیل میل شدید به خریدن عطر در بنده شد.
درحال حاضر عطرهایی که در لیست خرید بنده قرار دارند کاهش شدیدی پیدا کردند.
حتی تمایل به خرید سمپل هم در بنده کم شده.
نمیدانم چطور این قضیه اتفاق افتاده ولی هر چه بوده صرف هزینه حدود یک تومن، ارزش تعدیل علاقه افراطی به خرید عطر را برای من داشت.
شاد باشید
03 شهریور 1395 پاسخ تشکر
Ssh جان
سلام و رسیدن بخیر
عزیزم عطر و سمپل نخر ولی ما رو هم تنها نذار.دلمون تنگ شده بود برات و گزارشی هم از تست سمپلهات ندادی.این رسم دوستی و برادری نیست ssh جان.
اگه بگی وقت ندارم و گرفتارم،ما همه بت حق میدیم ولی نگو عشقت به عطر و رایحه کم شده که حیف و دریغ هست.
برات بهترین ها رو آرزو دارم و محفل ما رو با حضور ت روشنایی ببخش.
03 شهریور 1395 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : alireza .xx
حسن خان خیلی مخلصم
گرفتاری گه فراوانه.
خداراشکر علاقه ام کم نشده بلکه میل افراطی به خرید عطر کم شده.
به توصیه شما پنج میل پنهالیگون ال ساویرا تهیه شد.
متاسفانه سمپل گرلن سونگ تمام کردم و نمیتوانم همزمان تست کنم ولی ساویرا را صمغی تر و گرلن را وودی تر دیدم.
از نظر پخش وماندگاری به نظرم نزدیک بودند.
از شما خواهش دارم همزمان هردو سمپل را تست کنید. روی هر مچ از هر کدام دوپاف و نتیجه مقایسه را از نظر پخش وماندگاری و خوش رایحه بودن و شباهت رایحه بیان کنید.
با تشکر
03 شهریور 1395 پاسخ تشکر
Ssh جان
دو تا رو همزمان تست کرده ام.گرلن سونگ نمره ش لایک هست و اس ساویرا Love .
متاسفانه اس ساویرا تولید محدود بوده و خیلی کم و گرونه.یه مشابه داره که اون هم شاهکار ی هست ولی نه به اندازه ی اس ساویرا شاید دو سه پله پایین تر که در بازار موجود هست بنام Penhaligon's Levantium
حتما توی لیست خریدم هست.تنها عیبی که میشه بش گرفت کمی دوز رز به نسبت As sawira بیشتره ولی قابل اغماضه.به قول ایکاروس عزیزم برند پنهالیگونز ۳ شاهکار داره:
۱-As sawira
2-Levantium
3-ostara
این آخری کار فلورال و سبز هست که کاملاً زنانه ست .اثر عطار کبیر برتراند دوشافو.توصیه م بت اینه که از این کار برای خانمت غافل نشی.
یا حق
03 شهریور 1395 پاسخ تشکر
تشکر برادر
حتما
03 شهریور 1395 پاسخ تشکر
سلام ssh گرامی
عذر میخوام فضولی میکنم اما بنظر حقیر یک دلیل این امر استفاده زیاد از عطرهای گرم، اسپری زیاد، و زمان و مکان نامناسب و دلیل دیگر تعریف و تمجید و بالا رفتن انتظار افراد از یک عطر هستش که ممکنه برای یک فرد کاملا خوشایند ولی فرد دیگری سلیقه متفاوتی داشته باشه
فرض کنید در این هوای تابستانی زیر کولر با کمترین دما نشستین که حتی سردتون شده و پتو استفاده میکنید آیا باز حال و هوای پاییزی و زمستانی یا بهاری رو آدم داره؟یا یک لیوان آب با دمای تعادلی همان اتاق بنوشید یا حس و حال یک لیوان آب خنک رو خواهد داشت؟
نقطه مقابل هم هوای سرد زمستانی و پناه بردن افراد به محیط گرم،
در کل اگر شامه حرفه ایی نباشه (مثل خودم) در تست عطر باید خیلی دقت کرد، من خودم عطر گرم و زیاد اسپری کنم با اینکه از رایحه خوشم بیاد دلم و میزنه و سر درد میگیرم، بهتره یک فاصله بیفته تا مغز استراحت کنه
شاد باشید
05 شهریور 1395 پاسخ تشکر
خیر مقدم مجدد ssh جان.
چیزی پیدا کردی اون حسی که نسبت ب زینو داشته رو برات تداعی کنه؟
05 شهریور 1395 پاسخ تشکر
نوید خان عزیز سلام برادر
رسیدن بخیر. کجا بودی برادر همه دلتنگت بودند.
عرض کنم صرف نظر از بحث قیمت و امکان خرید، بعضیها مثل پچولی ایمپریال دیور، پچولی لورنزو ویلورسی، نویر پچولی هیستویرز دپارفومز، لالیک هومیج وویاجر خیلی خوب بودند. لالیک که ارزانتر هم بود خریدم. ولی در حد زینو نه هیچ کدام.
ولی جایی زینو 2013 پیدا کردم که مجددا همون حس و حال را بهم میداد. باید تا تمام نکرده چندتا دیگه ازش بخرم. حالا دیگه نمیدونم اگر مجددا برم نسخه های جدید را تست کنم بازهم توی ذوقم میخوره یا حس میکنم تغییری نکرده و از اونها هم خوشم میاد.
سلیقه بویایی انسان عجیب و غریب و درحال تغییره. حتی اینکه بگیم درحال پخته تر شدنه هم درست نیست. فقط درحال تغییره. گاهی به عقب برمیگرده و گاهی نه. بسته به حال ما داره. روحیاتمون، شغلمون، فکر وخیال، محیط زندگی، غذایی که میخوریم و خیلی چیزهای دیگه. خیلی نباید لوسش کنیم و هر رایحه ای که خواست در اختیارش بذاریم. مثل بچه ای میمونه که هر اسباب بازی ببینه میگه میخوام. اگر پدر مادرش فوری براش بخرند یکی دو روز باهاش بازی میکنه بعد هم میندازه پیش بقیه اسباب بازیها و دیگه ممکنه نگاهش هم نکنه. باید حریص (نه عقده ای) نگهش داشت تا قدر معدود اسباب بازیهاشو بدونه. باید براش توضیح داد (حتی اگر متوجه نشه) نیازی به اینهمه اسباب بازی نداره. باید بهش گفت چیزهای واجب تر هم هست و اون بدنیا نیومده که همه اسباب بازیهای دنیا را داشته باشه.
ولش کن بیخیال
شاد باشید دوستان
05 شهریور 1395 پاسخ تشکر
Ssh عزیزم درود بر شما. من و سایر یاران موافق دلتنگ شما بودیم. اینقدر بر ما جفا مکن برادر.با کمی تحریف در شعر حافظ خدمت شما عارضم، ssh جان :"مکن این بی وفاییها که با خوارزمیان کردند ترکان سمرقندی". گذشته از مطایبه، شما تبحر خاصی در شناسایی عطرهای آنتیک و زیرخاکی پدر مادر دار دارید که در این آشفته بازار موجود در بازار عطر ایران میشه با قیمت های پایین خریداری کرد. جیونشی جنتلمن و زینو دیویدف و آرامیس قهوه ای از آن جمله اند که من موافق سلیقه شما خریداری کردم و دو تای اولین بر ذائقه من چه خوش آمد. لالیک هومیج وویجر رو هم ان شااله در اولین مراجعه آتی به فروشگاه تهیه میکنم. ساقی جان ،ببخشید ssh جان:) جنس خوب دیگه چی سراغ داری؟ اگه متاع خوب دستت افتاد ما رو حسابی بساز که خرابیم. از اظهار لطف شما نسبت به کامنتهای خودم هم سپاسگزارم برادر جان. خرابتم. یا حق.
05 شهریور 1395 پاسخ تشکر
فریار گل چطوری برادر؟
تو هستی ما میریم. ما میاییم تو میری.
جوب بده بدونم آنلاینی کارت دارم.
05 شهریور 1395 پاسخ تشکر
درود ssh جان. Online هستم برادر جان. بفرمایید.
05 شهریور 1395 پاسخ تشکر
فریار عزیز
اولا که خیلی دوست دارم برادر
دوما مدتیه یکی از همکاران با عطر فقط للرجال رصاصی بقول جناب خان دیوونم کرده. متاسفانه خیلی کمیابه ولی قیمت معقولی داره. اگر تست کردم حتما نتیجشو میگم خدمتت. اگر هم شما موفق شدی بی خبر نذارمون.
سوما این شمارمه کاری از دستم برمیومد خوشحال میشم برات انجام بدم
[...]
05 شهریور 1395 پاسخ تشکر
برادر خیلی مخلصم. اگه تهران پیدا بشه حتما تستش میکنم و گزارش کار رو خدمت شما اعلام خواهم کرد. امروز بعد از ظهر با شما تماس خواهم گرفت و شماره م رو خدمتون اعلام میکنم. خیلی خوشحالم که رفاقتمون در عالم مجازی داره به رفاقت در عالم واقع تبدیل میشه. خیلی برام عزیزی. یا حق.
05 شهریور 1395 پاسخ تشکر
عزیزمی برادر
Faqat lil rijal rasasi for men
05 شهریور 1395 پاسخ تشکر
سپاس و باز هم سپاس.
05 شهریور 1395 پاسخ تشکر
Ssh بزرگوار
سلام به بزرگ جمع و دوست گرامی.نوشته های شما در مورد عطرها و مخصوصا کارای کلاسیک رو همیشه میخونم و لذت میبرم عزیز جان.فرمودید جایی زینو 2013 رو پیدا کردید.میتونید منت بزارید سر بنده و بفرمایید از کجا خریدید این عطر رو؟ چون من نتونستم پیدا کنم این نسخه ای که میفرمایید.متاسفانه به سختی میتونیم ارتباط برقرار کنیم و بنده به ناچار اینجا درخواستم رو مطرح کردم.ببخشید بنده رو.در هر صورت ممنونم ازتون و ارادتمند شما.
05 شهریور 1395 پاسخ تشکر

ضمنا به برخی دوستان

هروقت به واسطه خرید کالایی فکر کردید طبقه اجتماعیتون عوض شده و آدم سابق نیستید،شما یک تازه به دوران رسیده اید.
که این تو کشور ما خیلی صدق میکنه و خودتون هم درفضای مجازی میبینید،مرگ یک جامعه زمانیه که مردمش با ویلا و ماشین و گوشی اپل و عطر گرون قیمت و ... به هم دیگه پز بدن نه با علم و آگاهی و دانش و ...
07 آبان 1395 پاسخ تشکر

مدیر عزیز جای 1270 و ال هیومنیست در برند فراپین خالیست.
08 آبان 1396 پاسخ تشکر

Baby reXa
1402/11/27
سلام عطر های گود گرل ، بد بوی و ماسکینو توی2 و کرید اونتوس زنانه هم گزینه های خوبی برای کادو ولنتاین میتونن باشن
وکیلی
1402/11/26
سلام وقت بخیر .من یک محلول نیاسینامید اسید گرفتم از سایت خان..می از برند بالانس ،فکر می‌کنم فیک هست ،متاسفانه جعبه محصول رو انداختم ،راهی هست که بفهمم اصله یا فیک؟
جالب بود
جالب بود
ریحانه
1402/11/24
تو یه فروشگاهی رفتم خانمه به اون یکی گفت بوی عطر مشهدی میاد🤦🏻‍♀️
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟