تغییرات جدید در عطرافشان

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 7 سال پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :تبدیل شدن به یکی از برترین سایت‌های حوزه عطر و ادکلنواردات غیر قانونی عطر و ادکلنمرجع تخصصی و قابل اتکاء در حوزه عطر و ادکلن

با عرض سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما کاربران محترم سایت عطرافشان

تبدیل شدن به یکی از برترین سایت‌های حوزه عطر و ادکلن

امروز پس از گذشت سالها از آغاز کار عطرافشان و جذب بسیاری از مخاطبین و کاربران علاقه‌مند به مقوله عطر و ادکلن و تبدیل شدن به یکی از برترین سایت‌های حوزه عطر و ادکلن در کشور، تصمیم مهمی گرفتیم و آن را عملی کردیم.

واردات غیر قانونی عطر و ادکلن

شاید بدانید که بسیاری از ادکلن‌های موجود در بازار کشور به صورت غیر قانونی وارد کشور می‌شوند و به خرده فروشی‌ها منتقل شده و به دست خریداران می‌رسند. در این بین، بخش بسیار کوچکی از ادکلن‌های برند بصورت رسمی و قانونی وارد کشور شده و اکثر برندهای ادکلن نمایندگی رسمی در کشور ما ندارند.

فروش کالاهای قاچاق

با توجه به قوانین مربوط به فروش کالاهای قاچاق که گاه و بیگاه در عمل نیز اجرایی شده و مانع در برابر فروش ادکلن‌های برند قرار می‌دهند و اعتقاد خود ما به صحیح بودن امر جلوگیری از مقوله قاچاق و فعالیت بصورت قانونی تمامی بخش‌های اقتصاد کشور به این نتیجه رسیدیم که فروش این محصولات گرچه ما را به درجه‌ای بالا از اعتبار رسانده و آینده‌ای روشن در بخش تجاری برای ما فراهم کرده است اما ماهیت موجهی نداشته و همین امر یکی از دلایل عدم بوجود آمدن شرایط برای به میدان آمدن سرمایه‌ها و افراد مستعد و متخصص در حوزه عطر و ادکلن در کشور است.

مرجع تخصصی و قابل اتکاء در حوزه عطر و ادکلن

ما تصمیم گرفتیم عطرافشان را از یک فروشگاه اینترنتی در حوزه ادکلن تبدیل به یک مرجع تخصصی و قابل اتکاء در حوزه عطر و ادکلن کرده و فضایی برای در جریان قرار گرفتن آخرین ایده‌ها، جدیدترین تولیدات و به روزترین اطلاعات در این حوزه ایجاد کنیم.

هدف ما ایجاد زمینه برای تولید عطر و ادکلن در سطح جهانی در کشور عزیزمان ایران است و به ما ثابت شده است که استعدادهای بالقوه در این زمینه برای شکوفایی بسیار فراوان است.

عطرافشان همچنان کار خود را به عنوان سایت مربوط به ادکلن ادامه داده و فعلا فقط بخش فروش از سایت حذف می‌شود.

برای تبدیل شدن به عطرافشان نوین، زمان لازم است. به زودی تغییراتی در خدمات سایت و اضافه شدن بخش‌های مفید در آن را مشاهده خواهید کرد. گام به گام به سمت یک سایت مفید در زمینه ادکلن با ما باشید.

با آرزوی موفقیت برای شما کاربران عزیز

 

 

 

 

 

نظرات کاربران (155 نظر)
سلام به همه دوستان ، در مورد تبادل نظرات مستقیم بین کاربران عطرافشان در هر مورد خصوصی مبتنی بر آشنا شدن با همدیگه و یا تعویض عطرها و نظایر این اگه جناب مدیر چراغ سبز نشان دهند و موافقت خود را اعلام کنند . برای این نقشۀ جالب و دوستانه که خیلی هم با ارزشه من یه راه مناسب در ذهن دارم که میتونه چاره ساز باشه (دارم براتون) .
منتظر جواب مدیریت سایت هستم (هستیم) . با تشکر .
26 دی 1396 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : ‌آرش سپهر
درود برشما.عالیه این موضوع اگه اتفاق بیوفته جناب خسروی
26 دی 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : TH_MEN

با سلام خدمت عزیزان و بزرگوران.
بنده چند صباحی هستش که با سایتتون اشنا شدم و می تونم بگم شما جز اولین کسایی نه تنها میشه بهش اعتماد کرد بلکه میشه رو اسمش قسم خورد این حرف من نیس این استنباط و قضاوت شخصی من از همراهان سایتتون هستش.
بنده در خرید ادکلن های مورد علاقه م هیچ مشکلی ندارم و ب دلیل ماموریت های خارج از کشورم می تونم همه شون رو از بهترین و معتبر ترین فروشگا ه های بیرون از کشور تهیه کنم اما ی سوال کسایی که که این موقعیت رو ندارن چیکار کنند...؟؟؟ کسایی که مثه من اهل شهرستان هستن ( البته من شهرستان ک جای خود داره اهل یکی از دهات های گیلانم خخخخ) اما جدا از مزاح ایا ب فکر کسانی که در طی این 10 سال مهمون مطالب و همراه ساییتون بودن کردین؟؟
سهم اونا از این اعتماد چی میشه....؟؟؟
ایا این حق مخاطبه....؟؟
در اینکه کارتون قابل ستایش هستش هیچ شکی نیس من هم ارزو دارم مشکل قاچاق برا همیشه حل بشه ( با رفع قاچاق ی چیزی حدود 4% اشتغال مشروع ایحاد میشه ) اما شما هم کانال قانونی تهیه ادکلن رو میشناسید یا حداقل بهش دسترسی دارید....
همین الانش ی سر ب سایت های دیگه بزنید ببیند چطور با رفتن شما در حال تاخت و تاز هستن و خیلی راحت افزایش قیمت دادن هم مشتری مداری رو فراموش کردن ,؛تمایل دارید اسم ببرم.....؟؟؟؟
کلا این حرکتتون در عین غافل گیری مخاطب یک ذهنیت بد ایجاد میکنه و مخاطب ب سوری بودن قضیه و اینکه اینا همش دروغه لابد ی اتفاقی پشت سرش هست و ما حبر نداریم خودش رو توجیه میکنه....در حوزه بازازیابی و مدیریت ارتباط با مشتریان اولین بحثی که مورد توجه قرار میگیره ذهن مخاطب هستش باز هم تاکید میکنم ذهن مخاطب و شما در حال بازی با ذهن همراهانتون هستید.......
مدیر جان لطفا کامنت منو با لبخند بخونید:):)
شادو پیروز باشید
یا علی
28 تیر 1395 پاسخ تشکر

با سلام و عرض ادب
عطرافشان خیلی از دستت ناراحتم خیلی.یعنی به همین راحتی فروش تعطیل کردید؟؟؟؟به این میگن مشتری مداری؟؟؟؟اینجوری تو مشتری مداری حرف اول میزدید؟؟؟؟ما مشتری ها تا امروز ازتون خرید میکردیم چون شما میخواستید بعد یه دفه همه چی رو تعطیل میکنید؟؟؟؟اونم با یه سری دلایل مبهم؟؟؟؟؟؟اینه معنی مشتری مداری؟؟؟؟؟
من کسی بودم هر روز روزی 1ساعت تو این سایت وقت میذاشتم ادکلن ها رو بررسی میکردم ولی یه دفه از کارتون شوکه شدم نمیخواستم اصلا کامنت بدم ولی گفتم حرفم به گوش شما مسئولان عطر افشان برسه که بدونید حسابی مشتریا ازتون دلخورن کاش یکم به مشتریا به احترام به اونا فک میکردین ازتون بدجور دلخورم
مهم نیس نظر من ثبت نشه همینکه به گوش شما مسئولان برسه واسم کافیه.
یاحق
28 تیر 1395 پاسخ تشکر

حالا دیگه از کجا ادکلن اصل با قیمت مناسب بخریم ؟ حیف شد
29 تیر 1395 پاسخ تشکر

با درود به عطر افشانِ عزیز و دوستان،

به عنوان ِ یک کاربر, از تغییراتی که بعد از تصمیمتون در سایت ایجاد کردید تشکر می‌کنم.
29 تیر 1395 پاسخ تشکر

مخالفم اما تصمیمیه که گرفتید کاریش نمیشه کرد
11 تیر 1395 پاسخ تشکر

سلام میشه یه فرصت خرید بذارید، بعد تصمیم خودتونو عملی کنید؟
11 تیر 1395 پاسخ تشکر

میشه شفاف تر توضیح بدین؟ آیا بخش فروش برای همیشه جمع میشه و این سایت صرفا به یک سایت اطلاع و تبادل نظر تبدیل میشه؟ برداشت من از این مطلبتون درسته؟
11 تیر 1395 پاسخ تشکر


با عرض سلام و خدا قوت دلاور به عطر افشان عزیز

بهتر بود بخش خرید حذف نشه چون به نظر من اینکار فقط خودسوزی هست البته نمیدونم هدف یا مقصود شما از این تصمیم کاملا مبهم چیه ولی به نظر من شاید اگه یه سایتی و یا جای مطمئنی برای خرید معرفی میکردید و خودتون هم از معرفی و فروش اون فروشگاه درصدی میبردید عاقلانه تر میومد یا حداقل دوستانی در این ضمینه (خرید عطر)منبع مطمئنی میشناسن معرفی کنن که بقیه دوستان هم نگرانیشون برطرف بشه چون تواین بازار پرحیله نمیشه به کسی اعتماد کرد و فکر هم نمیکنم که با این حرکت شما کالای قاچاق تغییری پیدا کنه تا این وضع کار و تورم درست نشه همه مشکلات سر جای خودشون باقین چون سر منشاء کلیه مشکلات ایران این دو چیز هست ولی من حیث المجموع این خودسوزی کاملا برای یک فروشگاه با این حجم مشتری بعید بود من که خودم تو ایران منبعی معتبرتر از عطرافشان نمیشناختم و همیشه به اطرافیانم شما رو معرفی میکردم و در آخر هم از دوستان خواهشمندم اگه مبنع معتبری برای خرید عطر میشناسن بگن
و در آخر هم امیدوارم که عطرافشان تجدید نظر کنه تو تصمیمش
15 دی 1395 پاسخ تشکر

چرا قیمت ندارند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
12 تیر 1395 پاسخ تشکر

Baby reXa
1402/11/27
سلام عطر های گود گرل ، بد بوی و ماسکینو توی2 و کرید اونتوس زنانه هم گزینه های خوبی برای کادو ولنتاین میتونن باشن
وکیلی
1402/11/26
سلام وقت بخیر .من یک محلول نیاسینامید اسید گرفتم از سایت خان..می از برند بالانس ،فکر می‌کنم فیک هست ،متاسفانه جعبه محصول رو انداختم ،راهی هست که بفهمم اصله یا فیک؟
جالب بود
جالب بود
ریحانه
1402/11/24
تو یه فروشگاهی رفتم خانمه به اون یکی گفت بوی عطر مشهدی میاد🤦🏻‍♀️
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟