افت کیفیت برخی محصولات

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 8 سال پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :محصولات ریفرموله شدهتوجه به این نکارت ضروری است

با سلام خدمت کاربران محترم عطرافشان

محصولات ریفرموله شده

اخیرا برخی از ادکلن‌ها که بین آنها محصولات محبوب و پرفروش نیز حضور دارند ریفرموله شده و دچار افت کیفیت شده‌اند. محصولاتی چون لالیک مشکی ، دیور هوم اینتنس ، نارسیس رودریگز مردانه، گرلن لینستنت، دیور ادیکت، دیویدوف زینو، بلگاری آکوا. محصولاتی مانند ایفوریا و بیلیو و وومنیتی هم مشکوک به این مسأله هستند.

دلیل ریفرموله شدن

دلیل این مسأله هنوز مشخص نیست اما محتمل ترین دلیل قوانینی است که از سوی سازمان‌های رسمی محیط زیست در ممنوعیت استفاده از برخی اسانس‌های متداول در ادکلن‌ها وضع شده است.

توجه به این نکارت ضروری است

با توجه به اینکه این روند ممکن است ادامه داشته باشد و برخی محصولات دیگر نیز دچار افت کیفیت شوند، توجه به موارد زیر ضروری است :

  1. اگر عدم افت کیفیت نسبت به گذشته برایتان مهم است، پیش از سفارش محصول اطمینان پیدا کنید که سری جدید آن دچار افت کیفیت نشده است.
  2. اگر پس از خرید یک محصول از عطرافشان متوجه شدید که کیفیت آن نسبت به گذشته افت پیدا کرده، با بخش فروش عطرافشان تماس بگیرید.
  3. مسئولیت افت کیفیت محصولات با عطرافشان نبوده و با برندهای سازنده است، اما عطرافشان در مسیر بررسی محصولات مورد اعتراض تلاش خواهد کرد.

 

با آرزوی موفقیت برای شما عزیزان

Baby reXa
1402/11/27
سلام عطر های گود گرل ، بد بوی و ماسکینو توی2 و کرید اونتوس زنانه هم گزینه های خوبی برای کادو ولنتاین میتونن باشن
وکیلی
1402/11/26
سلام وقت بخیر .من یک محلول نیاسینامید اسید گرفتم از سایت خان..می از برند بالانس ،فکر می‌کنم فیک هست ،متاسفانه جعبه محصول رو انداختم ،راهی هست که بفهمم اصله یا فیک؟
جالب بود
جالب بود
ریحانه
1402/11/24
تو یه فروشگاهی رفتم خانمه به اون یکی گفت بوی عطر مشهدی میاد🤦🏻‍♀️
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟