امکانات ناحیه کاربری

امکانات ناحیه کاربری

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 9 سال پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :سفارشات منبن‌های مننظرات منلیست مورد علاقه

 

پس از ورود به سایت می‌توانید به بخش کاربری رفته و از امکانات موجود در آن استفاده نمایید. اکنون به توضیح مختصر هر یک از این بخش‌ها می‌پردازیم.

مشخصات فردی

در این قسمت مشخصات اصلی شما درج شده و می‌توانید آن را تغییر دهید. نام شما همان نامی است که هنگام درج نظر در سایت نمایش داده خواهد شد. اطلاعات تماس و تاریخ تولد شما به دیگر کاربران نمایش داده نمی‌شوند.

 

مشخصات فردی

 

سفارشات من

در این قسمت تاریخچه سفارشات شما موجود است و جزئیات هر کدام از آنها را می‌توانید با انتخاب گزینه مشاهده در صفحه جدیدی که گشوده می‌شود مشاهده نمایید.

 

سفارشات من

 

بن‌های من

در این قسمت تاریخچه دریافتی و پرداختی بن‌های شما و مقدار باقیمانده آن نمایش داده می‌شود. به تاریخ انقضای بن‌های باقیمانده خود توجه داشته باشید.

 

بن‌های من

 

نظرات من

یکی از قسمت‌های پرکاربرد در ناحیه کاربری برای کاربران فعال احتمالا همین قسمت است. همه نظرات تأیید شده شما به ترتیب تاریخ در اینجا نمایش داده می‌شود. با کلیک بر روی نام محصول می‌توانید نظر کامل خود را مشاهده نمایید.

 

نظرات من

 

لیست مورد علاقه

آخرین قسمت نیز در برگیرنده محصولاتی است که شما انتخاب می‌کنید. در صفحه هر محصول می‌توانید یکی از گزینه‌های داشتم ، دارم یا می‌خواهم را انتخاب کنید تا آن محصول به این قسمت اضافه شود. در اینجا می‌توانید همه محصولات انتخابی خود را در هر یک از این سه دسته مشاهده کنید.

 

لیست مورد علاقه

 

موفق باشید.

 

Baby reXa
1402/11/27
سلام عطر های گود گرل ، بد بوی و ماسکینو توی2 و کرید اونتوس زنانه هم گزینه های خوبی برای کادو ولنتاین میتونن باشن
وکیلی
1402/11/26
سلام وقت بخیر .من یک محلول نیاسینامید اسید گرفتم از سایت خان..می از برند بالانس ،فکر می‌کنم فیک هست ،متاسفانه جعبه محصول رو انداختم ،راهی هست که بفهمم اصله یا فیک؟
جالب بود
جالب بود
ریحانه
1402/11/24
تو یه فروشگاهی رفتم خانمه به اون یکی گفت بوی عطر مشهدی میاد🤦🏻‍♀️
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟